happerdehapquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je hebt ook van die mietjes die geen woon/werk rijden op de motor en alleen maar ingeblikt zitten met verwarming aan
Over bejaarden gesproken, ik heb het weleens gepost geloof ik maar de zoon van een kennis verdiende dus op deze manier zijn geld.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien kan je wel langs de deur bij bejaarden om voor ¤ 7,50 ~ 10,00 per uur in de tuin te werken.
Dan houd je nog meer per uur over ook.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd, het is (nog) helemaal niet koudmaarja, er zijn van die watjes mensen
die nu al hun handverwarming aan zetten
![]()
Precies, en misschien krijgt hij nog wel een knuffel van oma.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:33 schreef hollander172 het volgende:
Over bejaarden gesproken, ik heb het weleens gepost geloof ik maar de zoon van een kennis verdiende dus op deze manier zijn geld.
Niet met tuinieren maar met een rugzak vol afstandbedieningen ging hij bejaardentehuizen langs om de tv's en video's in te programmeren. Hij hing gewoon een briefje bij alle supermarkten op met zijn GSM nummer en that's it.![]()
Hij vroeg iets van 25,- per apparaat en was daar ongeveer een 15 minuten mee bezig, de rest van het uur moest hij luisteren naar de verhalen en koffie drinken, ideetje?![]()
Zelf heb ik niet 1 meetfoto verder. Zelfs niet van de MotorExtra meet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
graag![]()
op wallpaper formaat het liefst
Je kan ook computerles gaan geven in bejaardencentra, krijg je nog overheidssubsidie ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies, en misschien krijgt hij nog wel een knuffel van oma.![]()
Tuinieren is ook nog een optie. Er wonen hier alleen al zat mensen die geen zin hebben om de tuin te doen.![]()
blijft een coole fotoquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Ehmm ik stuurde aan op zelfstandige werkzaamheden zonder mogelijk wrijving.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:59 schreef hollander172 het volgende:
Je kan ook computerles gaan geven in bejaardencentra, krijg je nog overheidssubsidie ook.
Toch zitten er veel bejaarden onder de miniumgrens.quote:Punt is dat je op dit soort manieren snel geld kan maken en als extra, mensen ook echt blij maakt.Waarom dan bejaarden? Kijk eens naar het geld dat ze gemiddeld te besteden hebben en het feit dat de bejaardenberg elk jaar enorm groeit.
Daar liggen echt gouden kansen.
![]()
quote:Als je in de toekomst rijk wil worden begin je nu een uitvaartcentrum, privehuis voor bejaarden oid.
Ik heb ook weleens het idee gehad met een kennis om een privehuis voor bejaarden te beginnen, gewoon een sjieke hoerentent waar je met je rolstoel ook nog makkelijk doorheen kan.Gewoon een gezellig huis in jaren 30 stijl, beetje jonge meiden er in, de betere sterke drank aan de bar en een gratis goed sigaartje erbij. Tafels om te kaarten, snookertafel, ophaalservice etc. Daar moet echt goud mee te verdienen zijn.
quote:Ik heb je een week geleden een mail gestuurd en wil graag weten of je geinteresseerd bent in mijn cbr1000f uit 1995.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
Wat denken jullie? Als inruil met bijbetaling.
Ik zou het niet doen iigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:03 schreef Patrick281 het volgende:
Ehmm ik stuurde aan op zelfstandige werkzaamheden zonder mogelijk wrijving.![]()
Er zitten er nog veel meer ver boven maar die hoor je niet klagen natuurlijk.quote:Toch zitten er veel bejaarden onder de miniumgrens.
Je kan er om lachen maar we hebben nog steeds een serieus bedrijfsplan klaarliggen. We hebben zelfs van een aantal gemeenten (waar veel bejaarden wonen) een toezegging gekregen dat er plaats voor is in het bestemmingsplan.quote:
De hoek waaronder die voorvork staat is menig sjopperrijder jaloers opquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]te oude generatie als vervanging voor je beemer
Ondanks dat het een HONDA isquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet doen Pep....... ben je gek
Daar zat ik ook net aan te denken .. even van de computer lopen voor het avondeten is goede therapie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ondanks dat het een HONDA is![]()
zou ik het niet doen, deze past zeker niet in je schuur is groter dan jouw Beemer,![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij is wel mooi he ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |