abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22553736
Laatste reactie vorig topic:
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 13:48 schreef dawg het volgende:

[..]

Als je je mening niet eens meer mag geven is er geen reet meer aan.
Geen links naar voorbeeldfoto's op bv. DPZ/FM/YouNameIt, geen meningen meer spuien.
Heb ik gezegd dat je je mening niet mag geven? Het enige wat ik aangeef is dat ik een beetje moe wordt van alle heisa rondom archieffoto's.

Maar goed.....als jij vind dat archieffoto's niet kunnen . Ik vind het juist hartstikke leuk om te zien waar mensen allemaal mee aan komen.

Ik heb het op dit moment best druk (althans....dat poog ik ) en dus eigenlijk niet zo heel veel tijd om er eens uitgebreid op uit te gaan (en dat zou toch beperkt moeten blijven tot het weekend, aangezien het verdacht vroeg donker is tegenwoordig).
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 11 oktober 2004 @ 14:53:39 #2
40714 Subhuman
Televised confession
pi_22553854
TVP
  maandag 11 oktober 2004 @ 15:03:45 #3
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22554037
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  maandag 11 oktober 2004 @ 15:05:04 #4
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22554066
fipo

voor mij dan

okee... een verkapt TVPtje

En wat oude architectuur om niet helemaal dom over te komen

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 11 oktober 2004 @ 15:09:36 #5
40714 Subhuman
Televised confession
pi_22554162
Hoi Offy en Shark.Bait!
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 11 oktober 2004 @ 15:10:32 #6
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22554184
In het vorige topic al even de architektonische kakefonie in Almere:

In detail benaderd wordt het allemaal al een stuk rustiger:

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_22554199
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
En wat oude architectuur om niet helemaal dom over te komen
hmmmm....weet niet of oude architectuur je daar bij gaat helpen
quote:
Overigens wel een leuk plaatje
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_22554229
Leuke foto's Ouwesok
  FOK!fotograaf maandag 11 oktober 2004 @ 15:36:54 #9
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22554742
Een paar proefschoten van afgelopen weekend...

[1]

[2]
Aangezien een aardasrotatie dit weekend niet viel te regelen, heb ik toch maar een beetje richting zon geschoten... is er (buiten PS) een manier om je lucht wat donkerder te krijgen, zonder dat de kleuren/belichting van de voorgrond hieronder gaat lijden?

[3]
Ontworpen volgens de chaostheorie...

[4]

[5]
RVS ingepakt viaduct...

[6]
Vroegâh leukte men een gebouw nog wel eens op met een beeldje ofzo... toen zat de hovenier nog in het ziekenfondspakket...

[7]
...of een leuke beëindiging van een latei.

* Breedbeeld *

[ Bericht 0% gewijzigd door CompuMess op 11-10-2004 19:09:27 (foutje in nummering...) ]
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
pi_22555034
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 15:10 schreef Ouwesok het volgende:
In het vorige topic al even de architektonische kakefonie in Almere:
[afbeelding]

In detail benaderd wordt het allemaal al een stuk rustiger:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Potverdikkie! Wat een lelijke stad! De foto's zijn wel goed trouwens!!
pi_22555814
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_22556522
Heb nu al een foto ingezonden:

Maar ik begin toch te twijfelen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Raketman op 11-10-2004 17:10:28 ]
  FOK!fotograaf maandag 11 oktober 2004 @ 17:42:56 #13
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22557273
TVP
Raketman, blijf maar bij je inzending
die laatste is wel mooi, maar de architectuur komt mijn inziens minder naar voren.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22557531
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste reactie vorig topic:
[..]

Heb ik gezegd dat je je mening niet mag geven? Het enige wat ik aangeef is dat ik een beetje moe wordt van alle heisa rondom archieffoto's.

Maar goed.....als jij vind dat archieffoto's niet kunnen . Ik vind het juist hartstikke leuk om te zien waar mensen allemaal mee aan komen.

Ik heb het op dit moment best druk (althans....dat poog ik ) en dus eigenlijk niet zo heel veel tijd om er eens uitgebreid op uit te gaan (en dat zou toch beperkt moeten blijven tot het weekend, aangezien het verdacht vroeg donker is tegenwoordig).
Eerst een disclaimer:
Mijn mening, en ik weet dat de meesten het hier niet mee eens zijn, en dat het een onvergelijkbare situatie vinden.

Ajax-PSV in <vul jaar in>: 0-3.
Dat geldt toch ook niet voor eeuwig? Die voetballen ze toch ook ieder jaar opnieuw? Of grabbelen ze dan ook een score uit het verleden uit een tonnetje? Het is toch een wedstrijd? Een wedstrijd waar een winnaar is, omdat hij iets voor de wedstrijd gedaan heeft.

En als dat als gezeik wordt gezien, tja. Wat mag je dan nog wel zeggen?
pi_22557680
Zo iederen zijn zegje weer gezegd, gaan we weer vrolijk verder met foto's aan elkaar laten zien en daar al dan niet positief kritiek op geven natuurlijk, zoals deze:

Mooie foto Raketman, die eerste!
...niet geschoten is altijd mis...
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 11 oktober 2004 @ 18:18:30 #16
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22557979
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 17:54 schreef dawg het volgende:

[..]

Eerst een disclaimer:
Mijn mening, en ik weet dat de meesten het hier niet mee eens zijn, en dat het een onvergelijkbare situatie vinden.

Dat geldt toch ook niet voor eeuwig? Die voetballen ze toch ook ieder jaar opnieuw? Of grabbelen ze dan ook een score uit het verleden uit een tonnetje? Het is toch een wedstrijd? Een wedstrijd waar een winnaar is, omdat hij iets voor de wedstrijd gedaan heeft.

Gezeik zal ik het niet noemen, al vind ik de vergelijking tussen voetbal en fotografie eigenlijk een beetje ongelukkig, fotografie blijft een creatieve uiting waarbij de een niet meetbaar beter presteert dan de ander. Het enige dat zowel fotografie als voetbal kennen is dat alleen het resultaat telt. Ik kijk dan liever naar een perfecte opname van een jaar of wat oud, dan naar een prul van hedenmiddag, alleen omdat het van hedenmiddag moest zijn.

Ik heb overigens nog nimmer een fotowedstrijd gezien waarbij de eis 'geen archiefwerk' kon worden doorgevoerd, of je moet alleen digitaal toestaan met EXIF-info bijgesloten en zelfs die is te bewerken. Daarmee sluit je dus elke deelnemer uit die met film/scanner werkt omdat die niet kan aantonen hoe 'vers' zijn produkt is.

Je zou het dan nog een beetje kunnen doortrekken en eisen dat een inzending niet anders mee zou mogen doen dan wanneer hij binnen een gegeven tijd (zeg 3 uur) na de opname bij de wedstrijdleiding in de mailbox zou mogen liggen, anders is ie alweer verouderdja, ik weet het, het is absurd, maar het illustreert de boel wel aardig

Het nut dat je wel kunt hebben, wanneer je er tenminste de tijd voor kunt vrijmaken is dat je in de loop van een wedstrijdmaand een onderwerp redelijk in de vingers kunt krijgen door eerst veelvuldig in dit topic te posten, reacties te peilen en vervolgens je meesterwerkje richting Rewimo te mailen. Heb je die tijd niet, dan heb je altijd je archief nog

Of de inspanning mee moet tellen voor de beoordeling van een wedstrijdfoto vind ik overigens ook vrij discutabel. Een met zorg vervaardigd wanprodukt zou dan hoger moeten scoren dan een terloops, ja bijna per ongeluk geschoten meesterwerk.

En je mag hier natuurlijk zeggen wat je wilt. 't Houdt alleen niet in dat iedereen het er dan ook direct mee eens is

[ Bericht 0% gewijzigd door Ouwesok op 11-10-2004 18:23:56 ]
pi_22558044
quote:
[afbeelding]
Dr_Flash, met wat voor lens is deze geschoten? Hij is overigens zeer inzendwaardig naar mijn mening...
Gewoon met een Powershot A60, en nog niet eens met mijn bewierookte teleconverter
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:02:36 #18
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22558853
Compumess, je 1e en 4e foto springen er voor mij echt uit. (hoewel ik bij nr 4 misschien íets meer zou willen zien)

Raketman, ben je nou helemaal....Niet wisselen hoor (is dat trouwens een ingescande foto?)
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_22558896
Nog wat van mijn verregende veluwe-vakantie

FOK!fotograaf maandag 11 oktober 2004 @ 19:21:28 #20
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22559241
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:02 schreef Offy het volgende:
Compumess, je 1e en 4e foto springen er voor mij echt uit. (hoewel ik bij nr 4 misschien íets meer zou willen zien)
...
Dank je, ik zal morgenochtend wel opnieuw gaan knippen tijd is op vanavond...vergaderingen ed...
Fotooz
pi_22559562
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
Nog wat van mijn verregende veluwe-vakantie

[afbeelding]

Mooi station
pi_22559804
Eerste in de serie van spoorweg architectuur, het seinhuis van Roosendaal. Helaas zonder bewerken wel met bovenleidingen.

pi_22559902
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 18:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..] of je moet alleen digitaal toestaan met EXIF-info bijgesloten en zelfs die is te bewerken. Daarmee sluit je dus elke deelnemer uit die met film/scanner werkt omdat die niet kan aantonen hoe 'vers' zijn produkt is.
Zelfs dat niet Ouwesok, Exif info is ongacht de totstandkoming van een jpeg-file er achteraf met diverse tooltjes aan toe te voegen. Ik kan mijn Nikon D70 foto's laten lijken alsof ze uit een Canon zijn gekomen of de foto's van mijn scanner uit een Kodak die nog op de markt moet verschijnen, je noemt het maar, het kan !
Persoonlijk vind ik het wel spannender om voor het onderwerp van de maand op pad te gaan, maar daar moet je wel tijd voor hebben. En natuurlijk kan een archieffoto ook heel mooi zijn. En uitsluiten, het zou dus niet eens kunnen, zelfs als we dat met zijn allen zouden willen. Het is (meestal) volstrekt onbewijsbaar.
pi_22560657
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:51 schreef Borelius het volgende:
En uitsluiten, het zou dus niet eens kunnen, zelfs als we dat met zijn allen zouden willen. Het is (meestal) volstrekt onbewijsbaar.
Lekker boeiend ook, de hele discussie over wat mag en niet mag . Er zijn toch geen prijzen mee te winnen of anderszins materiële belangen mee gemoeid? Het gaat toch om iets MOOIS te laten zien en te genieten van elkaars werk? Dat is juist de hele grap van fotografie dacht ik hoor
  maandag 11 oktober 2004 @ 20:35:07 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_22560847
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 17:54 schreef dawg het volgende:

[..]

Eerst een disclaimer:

hey, kop dicht , ik heb niet zo'n moeite met archief foto's, het doel is meestal hetzelfde (althans voor mij), als ik ergens een gebouw schiet dan doe ik dat omdat de architectuur mooi is, dus met een doel, dat tie dan toevallig 1 weekje (of maandje) eerder dan een wedstrijd is gemaakt vind ik dan niet echt uitmaken.

Maar gelukkig iedereen zijn mening, dat er hier tere zieltjes rondlopen is hun probleem
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_22562523
Ik twijfel tussen deze 2

pi_22562704
Eerste!!!
Die tweede had goed voor de wedstrijd "herhaling" goed geweest.
De eerste boeit vooral door die lichtbundel.
pi_22562731
Zeg NiXs, die mogen niet meedoen hoor. Die zijn veel te mooi .

ik zou voor de eerste gaan
pi_22562827
Die lichtbundel is idd precies die "touch of magic" die zo'n foto speciaal maakt Voor de rest vind ik 'm eigenlijk vrij druk
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 11 oktober 2004 @ 22:02:43 #30
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22562866
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Lekker boeiend ook, de hele discussie over wat mag en niet mag . Er zijn toch geen prijzen mee te winnen of anderszins materiële belangen mee gemoeid? Het gaat toch om iets MOOIS te laten zien en te genieten van elkaars werk? Dat is juist de hele grap van fotografie dacht ik hoor
Het zou een goeie zaak zijn wanneer er in dit land weer eens ouwerwets naar de dokter geluisterd wordt

[ Bericht 0% gewijzigd door Ouwesok op 11-10-2004 22:11:51 (typo) ]
pi_22564568
Vanmiddag onderstaande snapshot genomen op de universiteit in Nijmegen (rondgang b-faculteit voor de kenners ) en even opgeleukt met een zwart randje...

maar in hoeverre valt dit nog onder architectuur? de kleuren die je ziet zijn glasplaten die voor het raam zijn gehangen...

pi_22564661
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 21:46 schreef NiXz het volgende:
Ik twijfel tussen deze 2
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind persoonlijk de eerste plaat heel erg mooi, maar misschien wel zó scherp en fijn dat het bijna weer een schildering uit diezelfde oudheid lijkt. hmm.. echt goed verwoorden wat ik vind kan ik niet, iig wel een topplaat

2e heeft echter wel mijn voorkeur, voornamelijk omdat deze meer rust uitstraalt
  FOK!fotograaf dinsdag 12 oktober 2004 @ 07:28:28 #33
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22568525
quote:
Ik twijfel tussen deze 2
[afbeelding]

[afbeelding]
de eerst is wel mooi
maar ook een beetje de standaard foto van het pantheon...
2de mis ik net iets...

denk dat de 1ste wel mijn voorkeur heeft van de 2.

edit:wat me wel "irriteerd" bij alle 2 is dat ze allebij op 1 of andere manier wel schuin lijken
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22569012
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 20:35 schreef Re het volgende:

[..]

hey, kop dicht , ik heb niet zo'n moeite met archief foto's, het doel is meestal hetzelfde (althans voor mij), als ik ergens een gebouw schiet dan doe ik dat omdat de architectuur mooi is, dus met een doel, dat tie dan toevallig 1 weekje (of maandje) eerder dan een wedstrijd is gemaakt vind ik dan niet echt uitmaken.

Maar gelukkig iedereen zijn mening, dat er hier tere zieltjes rondlopen is hun probleem
Hey, wil jij eens niet zo op mijn tere zieltje trappen!
Re, hebbie al datum geprikt? Je kunt nu nml. ook de AFS17-35 eens aan je camera hangen

@Ouwesok: ik snap wel wat je bedoelt hoor. Het maakt me ook niet zoveel uit (ik zal zelf niet gauw archiefmateriaal inleveren), maar ik vind het gewoon jammer dat sommigen niet speciaal voor deze maand op pad gaan. Ik denk dat mensen dan nóg enthousiaster worden, omdat ze hun foto ook weer kunnen verbeteren. En hoe meer enthousiasme, hoe beter toch?
  FOK!fotograaf dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:24:07 #35
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22569858
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:02 schreef Offy het volgende:
..
Oké, mag het een ietsie meer zijn...?

Fotooz
pi_22569997
Zeg! Niks!

die hebbik ook
Pantheon... jezus wat een mooi gebouw was dat! bijna net zo indrukwekkend als het colosseum
pi_22573407
quote:
Ik twijfel tussen deze 2
[afbeelding]

[afbeelding]
Die eerste is echt top! De schaduwen in de koepel zien er bijna surrealistisch uit.
Ik vraag me alleen af hoe die het doet in zwart wit...
pi_22573645
quote:
[b]
Raketman, ben je nou helemaal....Niet wisselen hoor (is dat trouwens een ingescande foto?)
Yes it is...
pi_22577891
Ik ga weer proberen mee te doen deze maand. Heb wat archief materiaal en een recent geschoten plaat. Laat aan de reacties afhangen welke ik defintief kies.

Ik heb wel geprobeerd iest meer klassieke architectuur te plaatsen. Wat ik tot nu toe heb gezien is vooral modern.

1#

2#

3# Lekker standaard.....

4#
pi_22578160
Bedankt voor de reacties, de eerste is ingestuurd.
Zijn mn 2 mooiste Rome foto's die nog geen maand terug geschoten zijn.
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:36 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Zeg! Niks!

die hebbik ook
Pantheon... jezus wat een mooi gebouw was dat! bijna net zo indrukwekkend als het colosseum
Laat de jouwe dan es zien
pi_22579043
Hmm, zal ik weer eens mee gaan doen?
  FOK!fotograaf dinsdag 12 oktober 2004 @ 18:27:35 #42
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22579278
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 18:15 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm, zal ik weer eens mee gaan doen?
gezellig!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22579478
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 18:27 schreef Xilantof het volgende:

[..]

gezellig!
Mag ik er ook nog bij ?

Hier meteen plaatje :

FOK!fotograaf dinsdag 12 oktober 2004 @ 18:39:54 #44
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22579500
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 18:38 schreef SweT het volgende:

[..]

Mag ik er ook nog bij ?

Hier meteen plaatje :

[afbeelding]
hoe meer zielen...

welkom

en leuke foto!
hij lijkt niet helemaal scherp, en volgens mij heb je contrast iets te vel verschoven!

maar verder erg leuk!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22579555
Kennedy Business Centre:

Geen inzending trouwens.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 18:47:06 #46
69710 Sixty4
1, 2, 3,.... 64
pi_22579633
Zo,... daar ben ik weer. Volgens mij ben ik hier 2 maanden niet meer geweest, dus het werd weer eens tijd.
Gelijk maar wat fotootjes, daar gaat het tenslotte om:

Kos, Griekenland.
"There's always a danger that you think you gonna produce a gass and out comes a solid..."
FD Review | sixty4.nl | Superhero Database | PSN id: Sixty4
  FOK!fotograaf dinsdag 12 oktober 2004 @ 18:49:07 #47
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22579668
Dawg: leuke foto!, misschien beetje aan de donkere kant alleen..

en Sixty4: mooie foto's, maar niet mijn idee qua architectuur (=mening enzo ) zou denk ik voor de 2de gaan... puur om de oudheid denk ik.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22579683
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 18:39 schreef Xilantof het volgende:

[..]

hoe meer zielen...

welkom

en leuke foto!
hij lijkt niet helemaal scherp, en volgens mij heb je contrast iets te vel verschoven!

maar verder erg leuk!
instellingen camera stonden verkeerd.
daardoor ook iets te veel overbelicht rechts boven aan ... maarja was meer toevals treffer
  FOK!fotograaf dinsdag 12 oktober 2004 @ 18:52:48 #49
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22579757
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 18:49 schreef SweT het volgende:

[..]

instellingen camera stonden verkeerd.
daardoor ook iets te veel overbelicht rechts boven aan ... maarja was meer toevals treffer
niet toevallig de mogelijkheid om het binnenkort nog eens teproberne?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 20:59:33 #50
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22582583
quote:
Ik twijfel tussen deze 2
[afbeelding]

[afbeelding]
Deed mij denken.. ik heb het Pantheon wel niet, maar wel de St.Pieter
(niet dat ik deze ga insturen)

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_22584618
Sint Pieter!
die stuur ik misschien in... ben er nog niet helemaal over uit... Ik wacht Naarden nog even af, en misschien middagje Rotterdam

edit: deze foto bedoel ik dus. dees is nog brakke kwaliteit, picserver trekt maar 200 kb.
Sint pieter, 2/3 weken geleden gemaakt tijdens mijn uitwisseling in Rome

FOK!fotograaf dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:22:40 #52
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22584698
ik heb wat in gedachte voor zaterdag..
mijn vrijdag zit vol met dingen al.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22584958
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 17:27 schreef NiXz het volgende:
Bedankt voor de reacties, de eerste is ingestuurd.
Zijn mn 2 mooiste Rome foto's die nog geen maand terug geschoten zijn.
[..]

Laat de jouwe dan es zien
okiedokie
moet wel effe mijn eer redden: toen ik er was, waren ze bezig met het schoonmaken/verbouwen van dat gat ofzo... in ieder geval: 1/3 van het gat in het plafond was afgesloten met een of andere stomme steiger-bouwval-muur. hierdoor kon ik niet zo die foto maken.
echt waar
dat witte wat je nog net rechtsboven ziet, dat is 'em
  FOK!fotograaf dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:51:06 #54
73911 ultra_ivo
pi_22585592
Ik heb imageshack maar eens uitgeprobeerd voor mijn Baskenlandfoto's, dat is wel beroerd uploaden. Maar goed ik heb er een aantal opstaan van het Guggenheim museum, een fraai staaltje architectuur

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)
pi_22585867
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 22:31 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

okiedokie
moet wel effe mijn eer redden: toen ik er was, waren ze bezig met het schoonmaken/verbouwen van dat gat ofzo... in ieder geval: 1/3 van het gat in het plafond was afgesloten met een of andere stomme steiger-bouwval-muur. hierdoor kon ik niet zo die foto maken.
echt waar
dat witte wat je nog net rechtsboven ziet, dat is 'em
[afbeelding]
Klopt, die stijger stond er bij mij ook nog, anders had ik de lichtbundel veel mooier erop gekregen.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 09:59:12 #56
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22591634
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 23:00 schreef NiXz het volgende:
Klopt, die stijger stond er bij mij ook nog, anders had ik de lichtbundel veel mooier erop gekregen.
Toen ik er was had ik geen steiger... maar ook geen lichtbundel..
pi_22592225
Die steiger was zeer irritant...
maar kep toch liever een steiger én een lichtbundel, dan allebei niet
pi_22598214
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 18:52 schreef Xilantof het volgende:

[..]

niet toevallig de mogelijkheid om het binnenkort nog eens teproberne?
nopez was in zuid-frankrijk ..
pi_22599977
Precies wat ik gezegd heb.. er worden zo goed als alleen maar archieffoto's ingestuurd.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 17:18:20 #60
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_22600794
Utra-ivo, mooi lijnenspel in dat gebouw. Alleen jammer van die uitgebeten luchten. Van deze serie vind ik nr5 het mooist.

Vandaag moest ik er toch zijn, dus heb maar meteen mijn camera meegenomen. Ik moest van Offy de kubuswoningen op de foto zetten (en ik was te lui voor de schepenflats, waar ik op de fiets naartoe moet)

1

2

3

4

5

6

7

Zelf vind ik 2, 4 en 6 wel aardig geworden.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 17:35:16 #61
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_22601158
Een paar foto's gemaakt in de stad vandaag:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.
pi_22601195
@ Pea: 4 vind ik wat te gewoon (voor zover je daarvan kan spreken bij dit soort huizen ) 5 is mijn fovoriet en imo ook het meest abstract.

@ LomarVe: Gave serie! Vooral 1, 2, 3 en 6 (6 vind ik het gaafst). Jammer van de takken bij 5, die vind ik er niet echt bij passen. Ze doen afbreuk aan het 'metallic' sfeertje. Jammer, want anders was ie erg goed geweest; de spiegeling van de wolken is erg mooi namelijk. Jammer dat je dat bij 6 minder terug ziet.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 17:39:52 #63
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22601259
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  FOK!fotograaf woensdag 13 oktober 2004 @ 17:41:18 #64
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22601294
LomarVe: 2 vind ik wel tof
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf woensdag 13 oktober 2004 @ 17:42:39 #65
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22601323
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:39 schreef tuut84 het volgende:
[afbeelding]
netjes.
vind alleen dat ding rechts onder een beetje irritant.

en heb zo'n idee dat het origineel niet scherp is, omdat ie zo verkleind is
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 13 oktober 2004 @ 17:51:56 #66
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_22601536
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:37 schreef American_Nightmare het volgende:
@ LomarVe: Gave serie! Vooral 1, 2, 3 en 6 (6 vind ik het gaafst). Jammer van de takken bij 5, die vind ik er niet echt bij passen. Ze doen afbreuk aan het 'metallic' sfeertje. Jammer, want anders was ie erg goed geweest; de spiegeling van de wolken is erg mooi namelijk. Jammer dat je dat bij 6 minder terug ziet.
Bedankt voor je commentaar. Heb nooit echt foto's ter beoordeling gepost, dus dit is leuk om te horen! Tja, die verdomde takken! Ik kon maar geen goede plek vinden zonder die boom. Maar ik ga het zeker nog eens proberen. Wat ik inderdaad heel mooi vind aan de toren is die transparantie.
pi_22601663
LomarVe, jouw foto's heb ik op tv gezien
*komt ook elke dag langs de Achmea toren
  woensdag 13 oktober 2004 @ 18:24:20 #68
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_22602191
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:57 schreef NiXz het volgende:
LomarVe, jouw foto's heb ik op tv gezien
*komt ook elke dag langs de Achmea toren
Mijn foto's op tv, geintje zeker?
pi_22602643
Dan vergis ik me, iedereen zet die achmea toren op de foto, op de kabelkrant kan je namelijk een serie foto's insturen, en jouw nummer 3 leek er verdacht veel op.. zodoende...
  woensdag 13 oktober 2004 @ 19:33:08 #70
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_22603649
Aha, das minder goed nieuws, want dat was niet van mij. Maar ik wist wel van dat mercurius gedoe ja. En dit was alleen maar een orientatie rondje....
pi_22616884
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:18 schreef pea4fun het volgende:
Utra-ivo, mooi lijnenspel in dat gebouw. Alleen jammer van die uitgebeten luchten. Van deze serie vind ik nr5 het mooist.

Vandaag moest ik er toch zijn, dus heb maar meteen mijn camera meegenomen. Ik moest van Offy de kubuswoningen op de foto zetten (en ik was te lui voor de schepenflats, waar ik op de fiets naartoe moet)
4
Vergis ik me, Pea, of is er iets "mis" met de witbalans bij deze foto? Hij heeft duidelijk meer groenzweem dan de andere foto's in mijn ogen....
pi_22618195
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:35 schreef LomarVe het volgende:
Een paar foto's gemaakt in de stad vandaag:

1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
6.
[afbeelding]
7.
[afbeelding]
No 6 is mijn favoriet. Erg mooi... Hoe heb je de kleuren zo strak gekregen?
  donderdag 14 oktober 2004 @ 12:55:53 #73
52657 pea4fun
pi_22618502
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vergis ik me, Pea, of is er iets "mis" met de witbalans bij deze foto? Hij heeft duidelijk meer groenzweem dan de andere foto's in mijn ogen....
Ik zag het ook. Weet niet waar het door komt, maar vond het niet echt storend. Ik kan het misschien met PS wel wegkrijgen...

@LomarV De foto's met het rood erin zijn mooi. nr2 is mijn favoriet.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:48:18 #74
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_22619743
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 12:41 schreef Raketman het volgende:

[..]

No 6 is mijn favoriet. Erg mooi... Hoe heb je de kleuren zo strak gekregen?
Haha, ik heb gewoon een hele goede camera en natuurlijk een oog voor strakheid. Nee, even zonder gekheid, ik ben er direct opuit getrokken toen de zon op z'n felst was, ergens in de middag. Daarom worden de kleuren extra intens. En er waren mooie sluierwolkjes. Ik heb trouwens ook erg mooie foto's kunnen maken in het park. Was wel leuk geweest voor het bomen-thema. Gele blaadjes in de zon, wowie!.
pi_22621630
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:48 schreef LomarVe het volgende:

[..]

Haha, ik heb gewoon een hele goede camera en natuurlijk een oog voor strakheid. Nee, even zonder gekheid, ik ben er direct opuit getrokken toen de zon op z'n felst was, ergens in de middag. Daarom worden de kleuren extra intens. En er waren mooie sluierwolkjes. Ik heb trouwens ook erg mooie foto's kunnen maken in het park. Was wel leuk geweest voor het bomen-thema. Gele blaadjes in de zon, wowie!.
Anyway, HULDE
pi_22621735
He? Ben ik nou gek of hebben ze de kubuswoningen tegenwoordig helaas in een groen kleurtje gestopt in plaats van het geel?

Maar mooie foto's!
Vrolijkheid overleeft elke strijd.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 15:27:19 #77
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_22621955
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 15:13 schreef Raketman het volgende:

[..]

Anyway, HULDE
pi_22622914
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 15:17 schreef darkqueen het volgende:
He? Ben ik nou gek of hebben ze de kubuswoningen tegenwoordig helaas in een groen kleurtje gestopt in plaats van het geel?
psssst: op die foto van Preterwt zijn de 'orginele' te zien.
Die jij bedoeld die zijn pas jaren later gebouwd [zie: http://www.architectuur.org/blom.php ]
maar sneller vergeeld vanwege de vele autogassen
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:09:13 #79
52657 pea4fun
pi_22623152
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 15:17 schreef darkqueen het volgende:

Maar mooie foto's!
Deze staan niet in Rotterdam
pi_22624093
Ah vandaar. Ik dacht dat ze alleen in Rotterdam stonden.
Vrolijkheid overleeft elke strijd.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:55:00 #81
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_22624188
Deze foto heb ik vandaag gemaakt op het station van Haarlem (lekker rustig). valt zoiets onder architectuur?

pi_22624337
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:55 schreef Caar2 het volgende:
Deze foto heb ik vandaag gemaakt op het station van Haarlem (lekker rustig). valt zoiets onder architectuur?

[afbeelding]
Ik ben geen architect (heb slechts Weg en Waterbouwkunde gestudeerd), maar ik vind het 100% architectuur!
  FOK!fotograaf donderdag 14 oktober 2004 @ 19:05:50 #83
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22625342
ik vind het ook architectuur.
maar mooi niet (het gebouw dan, niet de foto)

bij de foto vind het het jammer van de felle plek in het raam (rechts boven)
en dat er net wat storende dingen zijn, tussen de trap en de lampen.
hoe is het hier bij avond?
lijkt me wel cool!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 14 oktober 2004 @ 19:15:40 #84
35485 rique
with Canon, I can
pi_22625544
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:55 schreef Caar2 het volgende:

[afbeelding]
Spoor 8 ! of niet?

Hoewel het onderwerp niet bijster mooi is, vind ik het toch wel een leuk plaatje eigenlijk!
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  donderdag 14 oktober 2004 @ 19:36:31 #85
65884 Caar2
pi_22625993
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:15 schreef rique het volgende:

[..]

Spoor 8 ! of niet?

Hoewel het onderwerp niet bijster mooi is, vind ik het toch wel een leuk plaatje eigenlijk!
yep. tis spoor 8, nou niet bepaald het mooiste spoor van haarlem. Ik heb deze ook nog maar wist niet of dit ook onder architectuur valt?

FOK!fotograaf donderdag 14 oktober 2004 @ 19:39:40 #86
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22626067
nette foto Caar2!
lekker contrast enzo!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 14 oktober 2004 @ 19:45:35 #87
65884 Caar2
pi_22626230
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:39 schreef Xilantof het volgende:
nette foto Caar2!
lekker contrast enzo!
thank you!! Ik denk eigenlijk dat ik deze ga inleveren!
  FOK!fotograaf donderdag 14 oktober 2004 @ 19:49:24 #88
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22626333
je moet het niet alleen van mij af laten hangen enzo
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 14 oktober 2004 @ 19:52:21 #89
65884 Caar2
pi_22626395
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:49 schreef Xilantof het volgende:
je moet het niet alleen van mij af laten hangen enzo
ik was het al van plan hoor, ik wist alleen niet zeker of het onder architectuur viel.
pi_22626864
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:39 schreef Xilantof het volgende:
nette foto Caar2!
lekker contrast enzo!
En misschien is "Symmetrie" ook wel een criterium
pi_22630883
Ook maar wat gebrobeerd, moeilijk hoor er staat altijd wel weer een ander gebouw voor.
1

2

3

4

3
--&gt;
ik word er vrolijk van.
--&gt;
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:33:26 #92
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_22638797
rij ik net door hilversum, zie ik iemand met een brommerhelm opeen foto maken (met statief) van een kantoor pand. Is dit de voorbereiding voor de eerste terroristische aanslag in Hilversum, of was er een fokker bezig voor de wedstrijd.
pi_22638845
Lijkt me niet dat je voor een foto van een kantoorpand een statief nodig hebt als je er een aanslag op wil plegen. Immers, dan volstaat het als je "ongeveer" weet hoe het eruit ziet. Als je echt met iets MOOIS bezig bent, dan wordt het uiteraard een ander verhaal.....
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:47:50 #94
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_22639162
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me niet dat je voor een foto van een kantoorpand een statief nodig hebt als je er een aanslag op wil plegen. Immers, dan volstaat het als je "ongeveer" weet hoe het eruit ziet. Als je echt met iets MOOIS bezig bent, dan wordt het uiteraard een ander verhaal.....
Nou dan ben ik benieuwd wie het was
pi_22640997
Haha, ben benieuwd of dat dan een Fokker was.

En bomenthema?
Dat proberen we te vergeten.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 15 oktober 2004 @ 15:40:17 #96
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22641201
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:30 schreef dawg het volgende:
En bomenthema?
Dat proberen we te vergeten.
  FOK!fotograaf vrijdag 15 oktober 2004 @ 15:43:12 #97
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22641260
ik heb wat leuke ideeen...
maar moet even wachten tot ik me wat beter voel
heeeeel misschien morgen, maar waarschijnlijk volgende week zaterdag.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22641521
Iets met Spoorwegen lijkt me ook een interessant thema Wanneer gaan we dat doen?
pi_22642851
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Iets met Spoorwegen lijkt me ook een interessant thema Wanneer gaan we dat doen?
Dan wint degene met het meeste lef; wie blijft het langst staan ;-).
The world of semantics is a wonderful playground.
pi_22643035
of wie gister zo slim was zoals Caar2 bijvoorbeeld om met die stakingen eens goed op het spoor te gaan staan...

Ik had er ook erge zin in, maarja... schoolonderzoeken riepen...
pi_22646591
Ik ga gewooon weer eens meedoen......
En ik ga naar Peru dus mischien kan ik daar wat moois vinden.
[14.gif]
  FOK!fotograaf vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:17:34 #102
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22646628
ben je wel optijd terug om het in te sturen Chen?
of ga je ff internet cafe in?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22646762
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:33 schreef fr.oosje het volgende:
zie ik iemand met een brommerhelm opeen foto maken (met statief)
wat was dat voor een statief
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 12:17:31 #104
65884 Caar2
pi_22657910
Klopt het dat ik mijn wedstrijd foto naar rewimo moet zenden of is die weer eens op vakantie?
  FOK!fotograaf zaterdag 16 oktober 2004 @ 12:23:27 #105
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22657979
Rewimo is gewoon aanwezig
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 12:34:11 #106
65884 Caar2
pi_22658137
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 12:23 schreef Xilantof het volgende:
Rewimo is gewoon aanwezig
waarom staat mijn foto dan nog steeds niet in het wedstrijd topic

dit is natuurlijk een grapje
pi_22658168
Laat ik ook maar weer eens meedoen. Dit is wel een leuk onderwerp. Ik moest direct aan de nieuwe bibliotheek van Universiteit Utrecht denken. Van buiten oerlelijk (naar mijn mening), maar van binnen erg speciaal (laat ik het maar zo maar zeggen). Ik zag dat er al iemand anders op het idee was gekomen, maar nog geen foto's van binnen gezien. Zal ik van de week eens doen als ik tijd heb (of een mini-meet op de Uithof???). Nu eerst maar even wat oude foto's. Van dicht bij huis (de Uithof) tot verder van huis (Frankfurt en Australië).

De Uithof
1

2

3

Frankfurt
4

5

6

7

8

9

10

Australië (Sydney & Melbourne)
11

12

13

Maar wat vinden jullie van deze foto's? Mijn persoonlijke voorkeur gaat vooral uit naar foto 13. Vooral omdat het vrij apart is: een soort oude toren in een grote hal met glazen koepel en door het dak heen zie je de moderne wolkenkrabbers. De foto is trouwens in Central Station in Melbourne genomen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rizzz op 16-10-2004 17:06:48 ]
pi_22660989
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stem voor
Genoeg om op de foto te zetten en ik zie een grote meet bij Dordrecht-Zuid
pi_22661198
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 15:34 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

Ik stem voor
Genoeg om op de foto te zetten en ik zie een grote meet bij Dordrecht-Zuid
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:46:38 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22662297
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 12:34 schreef Caar2 het volgende:

[..]

waarom staat mijn foto dan nog steeds niet in het wedstrijd topic

dit is natuurlijk een grapje
Moet mijn deegroller er weer aan te pas komen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 18:03:33 #111
65884 Caar2
pi_22664005
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Moet mijn deegroller er weer aan te pas komen? [afbeelding]
neeeee, I surrender!!!
pi_22664523
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Moet mijn deegroller er weer aan te pas komen? [afbeelding]
Neem je de deegroller wel mee naar Naarden, Rewimo? Voor het geval bepaalde appeletende dames lastig worden? en wij hebben vermoedens dat dat wel eens het geval zou kunnen zijn
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 16 oktober 2004 @ 18:54:30 #113
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22664945
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Neem je de deegroller wel mee naar Naarden, Rewimo? Voor het geval bepaalde appeletende dames lastig worden? en wij hebben vermoedens dat dat wel eens het geval zou kunnen zijn
Ik leg wel vast een heel stil onopvallend meetzoekertje klaar
  FOK!fotograaf zaterdag 16 oktober 2004 @ 18:55:43 #114
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22664978
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:54 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik leg wel vast een heel stil onopvallend meetzoekertje klaar
die komt net zo hard aan
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 oktober 2004 @ 19:05:32 #115
13151 crew  Rewimo
pi_22665197
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik leg hem wel vast in de auto
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_22670336
Het is een beetje suf, want in Amsterdam staan prachtige gebouwen, maar ik ben nog helemaal inspiratieloos. Kijk af en toe naar de geposte foto's, maar in plaats van dat dat helpt word ik er alleen maar deemoedig van. Er zitten echt dingen tussen die ik nooit zal kunnen evenaren. Maar goed, we hebben nog even.

Ik kom voorlopig niet veel verder dat zoiets:
mooi he, alles
pi_22673092
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:05 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik leg hem wel vast in de auto

* PdeHoog gaat vast op zoek naar de Haribo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 oktober 2004 @ 09:27:03 #118
13151 crew  Rewimo
pi_22675914
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 01:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

* PdeHoog gaat vast op zoek naar de Haribo
*noteert: mensen met Haribo niet met deegroller bewerken*
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 17 oktober 2004 @ 10:49:21 #119
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22676363
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 22:56 schreef phileine het volgende:
Het is een beetje suf, want in Amsterdam staan prachtige gebouwen, maar ik ben nog helemaal inspiratieloos. Kijk af en toe naar de geposte foto's, maar in plaats van dat dat helpt word ik er alleen maar deemoedig van. Er zitten echt dingen tussen die ik nooit zal kunnen evenaren. Maar goed, we hebben nog even.

Ik kom voorlopig niet veel verder dat zoiets:
[afbeelding]
Misschien is het tijd om de vet gequote redenering even wat aan te passen en om te buigen naar een gezonder uitgangspunt:

Zeg mij na: Er zitten dingen tussen waarvan het de nodige moeite zal kosten om het te evenaren
Zo, nu is het ineens haalbaar geworden .

Bedenk bij die haalbaarheid dat je tot op heden de meest aparte foto in dit topic hebt geslingerd, misschien een idee om eens even lekker op door te werken .
pi_22679791
Helemaal eens mee....
pi_22680302
quote:
[b]Er zitten echt dingen tussen die ik nooit zal kunnen evenaren. Maar goed, we hebben nog even. ...

... Ik kom voorlopig niet veel verder dat zoiets:
[afbeelding]
Ik wil je niet beledigen naar aanleiding van de bovenstaande opmerking, maar als ik de bijstaande foto van jou zie, dan denk ik dat je niet zo bescheiden moet zijn. Het is namelijk serieus een topper!
  zondag 17 oktober 2004 @ 16:02:40 #122
73096 Geminis
iedereenheeftrechtopéénmening
pi_22681391
phileine: ja ik snap het ook niet helemaal... tis een gave foto!
Misschien als je nog een keer kan maken [lees: suggestie] niet die tekst over die gevels te laten lopen... Dan is ie volgens mij nog mooier.
De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_22682189
Ik kan wel uitleggen wat ik bedoel, ik vind dat veel van jullie zulke mooie enorm strakke, professioneelogende foto's maken. Vergeleken daarbij vind ik mijn eigen foto's vaak een beetje rommelig en amateuristisch. Maar goed, reden te meer om nog meer te oefenen.
Bedankt voor de complimenten en de tips!
mooi he, alles
  zondag 17 oktober 2004 @ 18:56:55 #124
52657 pea4fun
pi_22684893
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 16:43 schreef phileine het volgende:
Ik kan wel uitleggen wat ik bedoel, ik vind dat veel van jullie zulke mooie enorm strakke, professioneelogende foto's maken. Vergeleken daarbij vind ik mijn eigen foto's vaak een beetje rommelig en amateuristisch. Maar goed, reden te meer om nog meer te oefenen.
Bedankt voor de complimenten en de tips!
Misschien ben je te kritisch op je eigen foto's. Maar het gevoel herken ik wel hoor.
  FOK!fotograaf zondag 17 oktober 2004 @ 19:38:35 #125
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22685675
ik snap ook wat Phileine bedoeld...
erg goed

ook zo raar
ging vandaag foto's uitzoeken om een lijst te doen, om op te hangen in mijn kamer (onder het motto, dan weet ik wat mijn hobby is enzo )
had er 6 nodig
ik kon ze moet moeite uitzoeken, op allemaal was wat aante merken.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 17 oktober 2004 @ 20:37:51 #126
52657 pea4fun
pi_22686728
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 19:38 schreef Xilantof het volgende:
ik snap ook wat Phileine bedoeld...
erg goed

ook zo raar
ging vandaag foto's uitzoeken om een lijst te doen, om op te hangen in mijn kamer (onder het motto, dan weet ik wat mijn hobby is enzo )
had er 6 nodig
ik kon ze moet moeite uitzoeken, op allemaal was wat aante merken.
Ook toevallig...mijn man is met zijn werk verhuisd naar een nieuw gebouw. Dat is nog erg kaal en hij vroeg me wat van mijn betere foto's uit te printen om te vragen of ze die vergroot op wilde hangen. Uiteindelijk heb ik hem maar gevraagd wat hij dan leuk genoeg vond, ik vond niks goed genoeg
  FOK!fotograaf zondag 17 oktober 2004 @ 20:40:23 #127
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22686780
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 20:37 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ook toevallig...mijn man is met zijn werk verhuisd naar een nieuw gebouw. Dat is nog erg kaal en hij vroeg me wat van mijn betere foto's uit te printen om te vragen of ze die vergroot op wilde hangen. Uiteindelijk heb ik hem maar gevraagd wat hij dan leuk genoeg vond, ik vond niks goed genoeg

ook zoiets ja
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22691057
Ik ben ook wel erg kritisch naar mezelf, ik laat 95% van mijn werk nooit zien aan anderen, maar doordat ik al zo lang bezig ben, heb ik juist in zo'n situatie moeite met kiezen, omdat ik de rest allemaal erg mooi vind. Dus, ook bij mij moeilijk, maar om een andere reden.
pi_22691589

Iedereen is zo te horen kritisch voor zichzelf en dat niks goed genoeg is, gelukkig kunnen we hier veel leren om het beter tedoen of tenminste het te proberen
Persoonlijk ben ik al blij als er een leuke foto tussenzit en geworden is zoals de bedoeling was, af en toe zit er zelf een verrassende mooie foto tussen en daar doen we het voor toch?
(m'n eekhoorntje bv, daar teer ik nog weken op )

en maar positief blijven denken: ooit gaat het me ook lukken zulke mooie foto's te maken
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 18 oktober 2004 @ 00:33:44 #130
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22692291
Gek he, we hebben het dus allemaal en zou je het niet hebben dan werd je al snel gebrek aan zelfkritiek verweten

Toch is het wel iets om in de gaten te houden, want van hier posten wordt je sowieso wijzer, zeker wanneer je nog wat zinvolle feedback op je foto's krijgt. Aarzel dus niet te lang met het posten van je foto's, je leert er alleen maar van
  FOK!fotograaf maandag 18 oktober 2004 @ 07:23:51 #131
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22695193
achja
ik moet nog steeds op pad voor architectuur, dat staat voor zaterdag op de planning.
ik heb wel wat archief spul, maar daar worden we ook niet vrolijk van
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 18 oktober 2004 @ 08:18:47 #132
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22695326
Mja ik heb ook zat architectuur, ten dele inderdaad speciaal hiervoor geschoten... Maar ik heb toch iets van "Okee, even een beetje kijken wat dat allemaal is met die fotowedstrijd, volgende keer ga ik echt meedoen."
  maandag 18 oktober 2004 @ 08:30:03 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22695375
*Slik*

Als ik de gesuggereerde thema's voor oktober zie dan ga ik nog gauw maar even voor Architectuur meedoen denk ik
Moet er niet daan denken dat iets als "Fraai" een thema voor een fotowedstrijd wordt... Veel te vaag
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 18 oktober 2004 @ 11:29:20 #134
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22697381
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
*Slik*

Als ik de gesuggereerde thema's voor oktober zie dan ga ik nog gauw maar even voor Architectuur meedoen denk ik
Moet er niet daan denken dat iets als "Fraai" een thema voor een fotowedstrijd wordt... Veel te vaag
Eerst moet nog even iemand deze wedstijd winnen en dan worden er pas weer nieuwe thema's aangedragen. Elke suggestie die nu gedaan wordt snijdt nog niet echt hout .

Ouwesok moet overigens niet denken aan een onderwerp als 'dood' dat toch ook al eens pollwaardig is gebleken. Hoewel.....dooie bomen....
  maandag 18 oktober 2004 @ 13:42:53 #135
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22699875
okee okee ik zal niet meer speculeren...
  maandag 18 oktober 2004 @ 15:08:05 #136
52657 pea4fun
pi_22701669
Eigenlijk wilde ik vandaag dapper op de fiets naar die flats die ik nog een keer mooier op de foto wil zetten. Maar het is koud buiten, en geen blauwe lucht...hm...zal ik wel, of zal ik niet.....
* pea4fun twijfelt nog ff verder
  maandag 18 oktober 2004 @ 17:02:22 #137
52657 pea4fun
pi_22704057
Hm...Ik ben toch gegaan en heb een nat pak gehaald. Vanonder een viaduct nog een paar fotootjes geschoten....

toen ik onder mijn viaduct uitkwam ging het mis...alles nat, zelfs de camera....

Ik ga maar wat doen waar ik goed in ben....koken....
  maandag 18 oktober 2004 @ 18:38:52 #138
79550 Ymke
your ghost
pi_22705977
Ik vind de flats erg leuk

Maar je eerdere fotos mooier
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  maandag 18 oktober 2004 @ 18:55:06 #139
79550 Ymke
your ghost
pi_22706296
Is dit wat ?

pi_22706349
ey das et rabobank gebouw, ik denk dat er meer uit het lijnenspel te halen is, zeker icm die reflectie. Goed begin iig
Architecture is like Shitting
Its Fun creating it, but the product is useless
WEBSITE ONLINE DigiSan
  maandag 18 oktober 2004 @ 18:59:27 #141
79550 Ymke
your ghost
pi_22706395
doe eens een suggestie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 oktober 2004 @ 19:09:39 #142
13151 crew  Rewimo
pi_22706598
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:55 schreef Ymke het volgende:
Is dit wat ?

[afbeelding]
Ik vind 'm erg mooi. 't Is net of je er dwars doorheen kijkt
  FOK!fotograaf maandag 18 oktober 2004 @ 19:12:28 #143
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22706659
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:59 schreef Ymke het volgende:
doe eens een suggestie?
misschien "recht" voor die hoek gaan staan...
weet verder niet precies hoe het gebouw er uitziet, maar als je hem recht in de hoek neemt, zie je ook goed de weerspiegeling.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 18 oktober 2004 @ 19:12:52 #144
79550 Ymke
your ghost
pi_22706670
Dank je Rewimo
  maandag 18 oktober 2004 @ 19:14:11 #145
79550 Ymke
your ghost
pi_22706700
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 19:12 schreef Xilantof het volgende:

[..]

misschien "recht" voor die hoek gaan staan...
weet verder niet precies hoe het gebouw er uitziet, maar als je hem recht in de hoek neemt, zie je ook goed de weerspiegeling.
Dat kan niet daar staat een ander gebouw , dit was het meest dichtbij recht in de hoek

Als je snapt wat ik bedoel
pi_22706952
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 19:14 schreef Ymke het volgende:

[..]

Dat kan niet daar staat een ander gebouw , dit was het meest dichtbij recht in de hoek

misschien kan je "langs" een zijde fotograferen zodat je de kan waar je tegen aan kijkt normaal ziet (dus zonder vertekening) en de lijnen van de zijde waar je langs kijkt je als het ware naar dat aanzicht toetrekken
WEBSITE ONLINE DigiSan
  FOK!fotograaf maandag 18 oktober 2004 @ 19:29:38 #147
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22707031
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 19:14 schreef Ymke het volgende:

[..]

ik snap wat je bedoeld.....

maar zoals vele zeggen, het gebouw bied opties
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 18 oktober 2004 @ 19:56:07 #148
52657 pea4fun
pi_22707666
Dank je Ymke, ik vind de eerdere foto's ook leuker. Maar ik heb nog ff.

Ik vind jouw foto erg leuk, jij had wel blauwe lucht...Wat de foto misschien nog strakker zou kunnen maken is een hele blauwe lucht zonder wolkjes. Alleen weet ik niet of je dat nog mee gaan maken voor het eind van de maand Ik vind iig het lijnenspel wel heel erg leuk.
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:03:35 #149
79550 Ymke
your ghost
pi_22707852
Nah , ik ga nog maar eens verder nadenken over hoe en wat
pi_22710160
Ik vond je brug mooier Ymke, die was toch van jouw?

ook nog wat geprobeerd, ook al werkt het weer niet mee.

[
--&gt;
ik word er vrolijk van.
--&gt;
pi_22712132
(herhaalde) oproep aan Amsterdam19: je inzending resizen en opnieuw aanbieden aan Rewimo, ik zit nu met een gat in mijn overzicht voor oktober!

Overzicht oktober

[ Bericht 30% gewijzigd door Borelius op 18-10-2004 23:03:47 ]
pi_22712963
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:29 schreef stil het volgende:
ook nog wat geprobeerd, ook al werkt het weer niet mee.
Ik vind de lucht juist erg mooi. Alleen is de kerk net iets te donker. Had eigenlijk de zon nog op moeten schijnen.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 09:35:36 #153
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_22718336
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:55 schreef Ymke het volgende:
Is dit wat ?

[afbeelding]
He zusje, en dan verwijt je mij dat ik een spiegelgebouw heb genomen???? Ik dacht dat jji voor die brug ging? niet gelukt?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:30:18 #154
79550 Ymke
your ghost
pi_22719050
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 09:35 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

He zusje, en dan verwijt je mij dat ik een spiegelgebouw heb genomen???? Ik dacht dat jji voor die brug ging? niet gelukt?

Ik kwam er gisteren langs en het zag er zo vredig uit vandaar , de brug blijft nog een optie , net zoals een mooi trappenhuis bij het station .
pi_22726167
Vanochtend wat foto's genomen, zou dit ook architectuur kunnen zijn?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:28:42 #156
79550 Ymke
your ghost
pi_22726519
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:12 schreef Guard het volgende:
Vanochtend wat foto's genomen, zou dit ook architectuur kunnen zijn?
[afbeelding]
'

Wat mij betreft wel. Maar probeer eens aan de overkant van de weg te staan. en dan een foto maken , dus de hele weg op de voorgrond weg laten
pi_22726847
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:28 schreef Ymke het volgende:

[..]

'

Wat mij betreft wel. Maar probeer eens aan de overkant van de weg te staan. en dan een foto maken , dus de hele weg op de voorgrond weg laten
Ik zie wat je bedoelt, wel een groot vlak op de voorgrond van de foto....
Zal nog eens proberen.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:46:36 #158
79550 Ymke
your ghost
pi_22726942
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:42 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik zie wat je bedoelt, wel een groot vlak op de voorgrond van de foto....
Zal nog eens proberen.
succes

ps . ik vind onder de brug fotos in zwart wit heel mooi
  FOK!fotograaf dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:48:38 #159
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22728197
ik ga trouwens in november naar Berlijn
beetje laat voor de wedstrijd.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22741206
pak ik hier zojuist een stukje regioneuze omroep mee:

vraag ik mij af waaromer nog geen utregtenaren op hoek Drift/Kromme Nieuwegracht te Utrecht hebben staan schieten, schijnt daar een pracht van een stalen woning te staan
  FOK!fotograaf woensdag 20 oktober 2004 @ 07:27:19 #161
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22741211
apart

vraag me gelijk af hoe dit door de bouwaanvraag is gekomen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22741226
DAAR is dus zelfs een hele film over gemaakt zie ik net elders op het grote boze web: http://www.memphisfilm.net/content/films/documen/08hetgaatje.html
  FOK!fotograaf woensdag 20 oktober 2004 @ 07:34:14 #163
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22741240
Grappig!
lijkt me wel gaaf om te zien...!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22741247
Mij ook, vandaar deze oproep aan de utrechtenaren alhier

Ik was zelf afgelopen middag ff op stap geweest, maar ben helaas alleen terug gekomen met herfstplaatjes
daar zal ik vanmiddag wel wat van posten in het daartoe bedoelde topic, nu eerst ff (ja, nu echt)
  woensdag 20 oktober 2004 @ 09:51:29 #165
79550 Ymke
your ghost
pi_22742319
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 07:26 schreef Bowiefan het volgende:
pak ik hier zojuist een stukje regioneuze omroep mee:

vraag ik mij af waaromer nog geen utregtenaren op hoek Drift/Kromme Nieuwegracht te Utrecht hebben staan schieten, schijnt daar een pracht van een stalen woning te staan
Het is misschien wel een 'mooi'gebouw maar dat wil nog niet zeggen dat je er een bijzondere foto van kan maken.

Je hebt veel van die aparte bouwsels in de stad, alleen een foto daarvan maken is niet zo moeilijk een mooie foto wel

Heb ik vandaag vrij , de enige dag tm as dinsdag is het pokke weer.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 20 oktober 2004 @ 11:00:08 #166
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22743283
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 09:51 schreef Ymke het volgende:
Heb ik vandaag vrij , de enige dag tm as dinsdag is het pokke weer.

* Eénvijfde van zijn weekje vrij in het water ziet vallen
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:18:49 #167
33243 Demolition
is eigenlijk schaapje
pi_22746232
Ik ben nog niet zo ontiegelijk lang bezig met fotograferen, maar ik vind dit wel een leuk topic . Deze foto heb ik gemaakt in parque del bueno retiro in Madrid. Ik vind hem zelf best aardig gelukt.

Zeg maar wat je er van vind .
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:26:47 #168
74075 qizl
--just live --
pi_22746416
mooie foto's weer die al ingeleverd zijn. die van raketman en nixz vind ik top

mooi lijnen spel en mooie lichtval
boredom makes one do crazy things, and boy am i ..... !
irony is wasted on the brainless.... let alone sarcasm.
violence aint the answer.... it's the solution !!!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:30:20 #169
74075 qizl
--just live --
pi_22746498
vraag mij trouwens af in hoeverre is het ok om foto's te soepen. autocorectie wel en bewerkingen niet of gewoon hellemaal niet ? nu is die van mij gewoon nog origineel maar ik denk dat hij mooier kan worden met wat contrast en kleur correctie..... maar ja is dat wel fair het gaat tenslotte om de foto niet om de bewerking.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:39:17 #170
33243 Demolition
is eigenlijk schaapje
pi_22746685
Die van mij is ook nog in originele kleuren, maar ik denk dat ik het zo wel laat. Ik vind het wel een leuk sfeertje uitstralen
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:45:40 #171
52657 pea4fun
pi_22746858
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:30 schreef qizl het volgende:
vraag mij trouwens af in hoeverre is het ok om foto's te soepen. autocorectie wel en bewerkingen niet of gewoon hellemaal niet ? nu is die van mij gewoon nog origineel maar ik denk dat hij mooier kan worden met wat contrast en kleur correctie..... maar ja is dat wel fair het gaat tenslotte om de foto niet om de bewerking.
Deze vraag/discussie is al vaker voorgekomen. Ik geloof dat met het erover eens is dat bewerken mag zolang je niet het karakter van de foto aantast. Dus wel mag wat contrast verhogen, kleur een beetje aanpassen of met levels spelen ed, niet mag dingen wegklonen, achtergronden veranderen en dat soort dingen.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:46:44 #172
52657 pea4fun
pi_22746880
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:18 schreef Demolition het volgende:
Ik ben nog niet zo ontiegelijk lang bezig met fotograferen, maar ik vind dit wel een leuk topic . Deze foto heb ik gemaakt in parque del bueno retiro in Madrid. Ik vind hem zelf best aardig gelukt.
[afbeelding]
Ik vind het een erg leuke foto. Beetje jammer van de witte lucht, maar dat heb je niet altijd in de hand.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:49:22 #173
33243 Demolition
is eigenlijk schaapje
pi_22746937
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:46 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ik vind het een erg leuke foto. Beetje jammer van de witte lucht, maar dat heb je niet altijd in de hand.
Jammer dat het in Madrid wel altijd goed weer is Het was die dag 35 graden als ik me goed herinner
  woensdag 20 oktober 2004 @ 14:25:57 #174
52657 pea4fun
pi_22747749
Na al mijn moderne expirimenten hier een oude kerk. Ik heb wat storend materiaal weggecropt. Helaas geen mooie blauwe lucht.

woensdag 20 oktober 2004 @ 14:38:46 #175
74075 qizl
--just live --
pi_22747998
jammer ook dat aan de onder kant e.e.a. weg is. beetje doorgesneden kerk zo

en ook een beetje schuin.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 14:46:25 #176
52657 pea4fun
pi_22748164
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 14:38 schreef qizl het volgende:
jammer ook dat aan de onder kant e.e.a. weg is. beetje doorgesneden kerk zo

en ook een beetje schuin.
schuin was me niet opgevallen, maar onder stonden allemaal auto's...lelijk gewoon...Misschien moet ik nog es terug
pi_22748288
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 14:46 schreef pea4fun het volgende:

[..]

schuin was me niet opgevallen, maar onder stonden allemaal auto's...lelijk gewoon...Misschien moet ik nog es terug
naar Lierop?
  woensdag 20 oktober 2004 @ 14:55:24 #178
52657 pea4fun
pi_22748347
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 14:52 schreef Guard het volgende:

[..]

naar Lierop?
Ja...mooie kerk toch?
pi_22748721
jawel, mooie kerk, zeker die koepel, is vrij zeldzaam zeker voor zo'n klein dorp.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 15:55:40 #180
74075 qizl
--just live --
pi_22749698
In Uden staat ook zo'n groot geval alleen zijn de torens daar hoger tov de koepel......Staan ook auto's voor
  FOK!fotograaf woensdag 20 oktober 2004 @ 17:26:57 #181
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22751697
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:18 schreef Demolition het volgende:
[afbeelding]
ik vind deze erg mooi
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf donderdag 21 oktober 2004 @ 15:04:19 #182
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22772432
Was van het weekend toevallig in de buurt van Hoofddorp, daar hebben ze sinds kort van die leuke tuibruggetjes...

[1]

[2]

Alleen was het die dag takkenweer, lens continue vol druppels enzo...
Fotooz
  donderdag 21 oktober 2004 @ 15:13:33 #183
52657 pea4fun
pi_22772623
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 15:04 schreef CompuMess het volgende:
Was van het weekend toevallig in de buurt van Hoofddorp, daar hebben ze sinds kort van die leuke tuibruggetjes...

[afbeelding]
[1]

[afbeelding]
[2]

Alleen was het die dag takkenweer, lens continue vol druppels enzo...
Foto 2 vind ik prachtig. Dat is een foto waar ik op zou stemmen....
  donderdag 21 oktober 2004 @ 16:12:31 #184
79550 Ymke
your ghost
pi_22773918
En dan ga je s.morgens op pad , waai je bijna weg en allemaal witte wolken enz enz . Nu zit ik op mijn werk , kijk naar buiten en een pracht strakke blauwe lucht.

*mopper*
  FOK!fotograaf donderdag 21 oktober 2004 @ 16:19:41 #185
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22774082
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 15:13 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Foto 2 vind ik prachtig. Dat is een foto waar ik op zou stemmen....
hmm... thanx! Moeten we daar zondag maar ff over gaan babbelen
Fotooz
  donderdag 21 oktober 2004 @ 16:32:26 #186
79550 Ymke
your ghost
pi_22774345
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 16:19 schreef CompuMess het volgende:

[..]

ook jij moet maar eens teruggaan als er een strakblauwe lucht is
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 16:33:36 #187
13151 crew  Rewimo
pi_22774371
Iemand in de buurt van Zaandam?

Nieuw kantoorpand Zaandam op instorten Kan best een leuke foto opleveren...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 16:39:33 #188
52657 pea4fun
pi_22774494
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 16:19 schreef CompuMess het volgende:

[..]

Ga je me omkopen? lol....
  donderdag 21 oktober 2004 @ 16:40:27 #189
52657 pea4fun
pi_22774507
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 16:32 schreef Ymke het volgende:

[..]

ook jij moet maar eens teruggaan als er een strakblauwe lucht is
Ik vind hier het wit juist wel passen....geeft de foto iets sereens...vind ik dan...
  FOK!fotograaf donderdag 21 oktober 2004 @ 18:51:07 #190
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22776912
ik ga morgen ff 1 ding proberen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22777046
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 18:51 schreef Xilantof het volgende:
Oeh spannend Ga je ook vertellen welk ding?
pi_22777114
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 18:51 schreef Xilantof het volgende:
opstaan

of een statief
  FOK!fotograaf donderdag 21 oktober 2004 @ 19:00:27 #193
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22777124
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oeh spannend Ga je ook vertellen welk ding?
tis meer 1 gebied.
maar meer ook niet.
bij Laakhaven in den haag.
de HHS en het nieuwe T-mobile gebouw.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf donderdag 21 oktober 2004 @ 19:03:51 #194
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22777193
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 19:00 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

opstaan

of een statief
das ook een hele opgave ja

en een statief moet wachten tot geld
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 21 oktober 2004 @ 23:37:39 #195
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22784323
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 19:03 schreef Xilantof het volgende:
en een statief moet wachten tot geld
Jij heb aan het eind van je geld ook altijd een stuk maand over?
pi_22784752
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

of aan het eind van je geld nog een stuk te betalen statief over
pi_22784999
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 19:03 schreef Xilantof het volgende:
das ook een hele opgave ja
ik controleer straks wel weer ff of je wakker bent
  FOK!fotograaf vrijdag 22 oktober 2004 @ 07:25:35 #198
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22789247
** Xilantof meld zich voor de wees-wakker-inspectie van Bowiefan
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf vrijdag 22 oktober 2004 @ 07:26:30 #199
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22789250
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

loesje

waarschijnlijk mag ie 1 weekje later in mijn bezit komen
volgende week komen al mijn inkomsten binnen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22789277
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 07:25 schreef Xilantof het volgende:
* xilantof meld zich voor de wees-wakker-inspectie van Bowiefan
Je bent laat

ff stiekem on-topic: is dit wat?
  FOK!fotograaf vrijdag 22 oktober 2004 @ 07:43:18 #201
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22789300
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 07:35 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

Je bent laat [afbeelding]

[afbeelding]
(Moggûh...) Eh... een rennend kind? wel een beetje moeilijk te zien met dat gebouw op de achtergrond)
Fotooz
pi_22789539
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 07:35 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

Je bent laat [afbeelding]

[afbeelding]
Vind het jammer dat dat kind en die brommer/motor rechts erop staan, verstoort de lijnen van het gebouw, en tja je neemt de foto toch voor de architectuur.......
  FOK!fotograaf vrijdag 22 oktober 2004 @ 15:42:52 #203
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22797225
ik mag als student en hobby fotograaf niet eens foto's maken in mijn "eigen" school
wel leuk idee gekregen van de beveiligingmannetje van de T-mobile...
dat ga ik nog wel doen, de PR bellen, en dan mag ik misschien/waarschijnlijk overal komen in het gebouw
dat zou wel leuk zijn.

ff mijn PS repareren, en dan ff kijken wat het is
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22801669
Inmiddels staan er al weer 13 foto's in het overzicht van Oktober 2004 en wordt het al weer een fraai geheel.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:34:57 #205
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22802011
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:18 schreef Borelius het volgende:
Inmiddels staan er al weer 13 foto's in het overzicht van Oktober 2004 en wordt het al weer een fraai geheel.
*Toch stiekem gauw een 14e inzendt.....
  FOK!fotograaf vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:48:33 #206
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22802304
hier komen straks mijn foto's van vanmiddag.
heb trouwens een leuke tip gekregen van de beveiligingsman bij T-mobile, omdat ik daar binnen niet mocht fotograferen, belde hij even met z'n baas en die zei dat ik kans maakte bij de PR afdeling!
binnenkort even bellen dus
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:50:36 #207
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22802353
1

2

3

4

5

6

7

8

9
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:58:17 #208
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22802514
Oeh die 6e Xila met die rode vlakjes in dat olijfgroen
pi_22803041
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:50 schreef Xilantof het volgende:
1
[afbeelding]

2
[afbeelding]

3
[afbeelding]

4
[afbeelding]

5
[afbeelding]

6
[afbeelding]

7
[afbeelding]

8
[afbeelding]

9
[afbeelding]
Zo zeg....daar ben ik lang niet geweest
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 20:33:59 #210
40714 Subhuman
Televised confession
pi_22803242
Wat een interessante tweede huid façade op die laatste foto Xilantof!
  FOK!fotograaf vrijdag 22 oktober 2004 @ 20:38:56 #211
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22803333
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 20:33 schreef Subhuman het volgende:
ja idd!
bijzonder facinerend!

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22803668
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 20:33 schreef Subhuman het volgende:

Beetje met bouwkunde-termen gaan gooien.
* PdeHoog denkt dat sub een "bluf your way into bouwkunde"-boekje of een exemplaar van "bouwkunde voor dummies" heeft gevonden
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 oktober 2004 @ 21:42:48 #213
13151 crew  Rewimo
pi_22804862
Ik vind 3 en 8 het mooist, Xilantof
  FOK!fotograaf vrijdag 22 oktober 2004 @ 23:22:49 #214
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22807741
Nummer 7 is wel leuk, hij lijkt is alleen wat groener dan 8.
Fotooz
  FOK!fotograaf vrijdag 22 oktober 2004 @ 23:27:11 #215
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22807888
Ik had nog een stukje Hoofddorpse brug van afgelopen weekend liggen...

[1]

[2]
Kantoor in Amstelveen.

[3]Scheiding tussen glas en natuursteen
Fotooz
pi_22808756
@Compumess: Die brug is echt leuk!
pi_22812924
Die brug is inderdaad helemaal goed....
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 10:06:29 #218
79550 Ymke
your ghost
pi_22814148
Het weer zit niet echt mee he om mooie buiten opnames te maken
pi_22814187
zeker niet nee...
hopelijk is het morgen beter
  FOK!fotograaf zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:08:59 #220
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22815379
Compumess:
het hele gebouw is eigenlijk echt groen-achtig.
mijn camera koos alleen bij de 2de een andere witbalans ofzo. die ziet er daardoor heel "fris" uit.

weet niet of mijn plannen voor vanmiddag doorgaan met die bagger weer
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 18:07:34 #221
79550 Ymke
your ghost
pi_22822970
Deze van de week gemaakt

FOK!fotograaf zaterdag 23 oktober 2004 @ 19:00:09 #222
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22824152
lol, het lijkt net of ie is scherpgesteld op de weerspiegeling ipv het gebouw...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22826809
Het ziet er naar uit dat ik mijn eer deze maand niet kan verdedigen, als ik tijd heb kan ik geen foto's maken, en als ik foto's wil maken heb ik geen tijd
Mijn auto is nog steeds niet gemaakt, en volgend weekend zit ik weer eens in duitsland in de bossen, weinig architectuur daar.

Hoe dan ook, ik heb al een boel mooie foto's gezien en volgende maand weer een kans...
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
pi_22829605
  zondag 24 oktober 2004 @ 09:13:25 #225
46827 Calculus
Kings of Punk
pi_22836083
Architectuur leuk!

Ik kom zelf net terug uit Hong Kong, (Jetlag, ben daarom zo vroeg op vandaag) daar wel een paar foto's gemaakt die aan dit kriterium voldoen.

Ik doe er wat uitleg bij, want zelf vind ik het altijd wel leuk om te weten waar ik naar kijk.

Ik zit er aan te denken om 1 van deze foto's in te leveren deze maand.
Graag jullie kritiek!

Dit is een wolken krabber op Hong Kong central Island.

Hong Kong is iets groter dan de provincie Utrecht en er wonen 6 miljoen mensen.
Stapelen dus, veel al in wolkenkrabbers tussen de 30 en de 40 verdiepingen hoog!

Een verlaten huis op het gras eiland. Dit is een eilandje waar misschien 60 mensen wonen.
Om er te komen moet je een visser omkopen!

Wederom zo'n flat waar enorm veel mensen in wonen.

Dit is het International Finance Centre, vanaf het water en in de schemering genomen, een foto van het 1 na hoogste gebouw in China.
En nummer 6 op de wereld rang lijst. 412 meter hoog 90 verdiepingen..

Reakties?
I don't wanna be buried in no pet semetary, I don't wanna live my life again...
pi_22836120
Ik zou het op de eerste houden.
  zondag 24 oktober 2004 @ 18:58:08 #227
97284 AGee
Blij met D70
pi_22846903
UIt Archief:
#1 IBM HDK gebouw A'dam

#2 IBM HDK gebouw A'dam

#3 Dordrecht

#4 Den Bosch

van de week eens kijken of het mischien mooi weer word om nog wat foto's te maken..
heb eindelijk weer eens tijd om op het forum te kijken, en foto's te maken.
pi_22846997
Zou ik doen, want hier win je (met alle respect hoor) zeker niet mee.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 oktober 2004 @ 20:43:29 #229
13151 crew  Rewimo
pi_22849429
Een paar Naardenfoto's

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.
  maandag 25 oktober 2004 @ 10:31:52 #230
46827 Calculus
Kings of Punk
pi_22860074
Rewimo,

ik vind vooral die 2 deurtjes erg schattig.
I don't wanna be buried in no pet semetary, I don't wanna live my life again...
  maandag 25 oktober 2004 @ 11:23:43 #231
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22860936

Ook van de Naarden meet (Kodak HIE, iso 100 1/125s @ f/5.6)

Ik vind deze toch wel schattig, alleen zal ik van de onderkant iets moeten weghalen voor een optimaal effect....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 11:38:49 #232
13151 crew  Rewimo
pi_22861236
Mja, als je hem boven die Ka afknipt wordt het toch wat minder schat ik...
  FOK!fotograaf maandag 25 oktober 2004 @ 12:20:10 #233
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22862094
...en nog meer Naarden...

[1]

[2]

[3]

[4]
Fotooz
pi_22872682
Dank je Rewimo voor het snelle plaatsen en nog gefeliciteerd met je grote man
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
  FOK!fotograaf maandag 25 oktober 2004 @ 21:58:07 #235
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22872876
CompuMess:
3 is erg geinig!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 22:08:02 #236
13151 crew  Rewimo
pi_22873181
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:51 schreef dubbellu het volgende:
Dank je Rewimo voor het snelle plaatsen en nog gefeliciteerd met je grote man
Dank je wel En graag gedaan
pi_22873977
mijn inzending van deze maand:

Gemaakt in Parijs een paar dagen geleden (donderdag). Dit is een groot gebouw waar (volgens mijn info) Napoleon begraven moet liggen. iemand commentaar/ (opbouwende) kritiek?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 22:28:52 #238
13151 crew  Rewimo
pi_22874024
De Dome des Invalides dus Mooie foto! Wanneer hebben ze dat goud er (weer) opgeplakt? Was de vorige keer nog niet
pi_22874086
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:28 schreef Rewimo het volgende:
De Dome des Invalides dus Mooie foto! Wanneer hebben ze dat goud er (weer) opgeplakt? Was de vorige keer nog niet
Weet niet. was mijn eerste keer in Parijs, het goud glimde echt mooi. voor de mensen die dit nog herinneren: vanaf de eiffeltoren was dit het bouwwerk wat veruit het meeste opviel
pi_22874187
Ik wil op zich wel meedoen, maar als ik al die inzendingen bekijk, vraag ik me direct af hoe ik in hemelsnaam ooit in de buurt van zulke foto's moet komen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 22:40:48 #241
13151 crew  Rewimo
pi_22874459
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:30 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

Weet niet. was mijn eerste keer in Parijs, het goud glimde echt mooi. voor de mensen die dit nog herinneren: vanaf de eiffeltoren was dit het bouwwerk wat veruit het meeste opviel
Logisch, het ligt er pal tegenover (even de tuin door)
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:32:17 #242
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_22876338
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil op zich wel meedoen, maar als ik al die inzendingen bekijk, vraag ik me direct af hoe ik in hemelsnaam ooit in de buurt van zulke foto's moet komen..
Laat je niet ontmoedigen door all foto's die je hier ziet. Iedereen kan immers maar één foto insturen, dus dat scheelt alvast... Maar ik denk dat het iedereen vooral ook scherp houdt. EN als je er niet aan begint, kan je ook nooit beter worden. Dus....
pi_22876443
Met excuses voor de breedte, het gaat om 't idee:
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 10:11:59 #244
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22881101
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Mja, als je hem boven die Ka afknipt wordt het toch wat minder schat ik...

Wat denken jullie van deze? (voor de wedstrijd natuurlijk!)

dinsdag 26 oktober 2004 @ 10:17:56 #245
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22881179
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef k_man het volgende:
[afbeelding]
misschien als de lucht blauwiger zou zijn? ik weet het niet, het komt bij mij over als een "het idee was leuker dan de uitvoering" Wat ik ook wel eens heb....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 oktober 2004 @ 10:24:20 #246
13151 crew  Rewimo
pi_22881275
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef k_man het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet, het stoort me dat dat puntje nèt niet in het midden zit... En dat was neem ik aan wel je bedoeling.
pi_22883043
Pffff, er staan inmiddels echt heeeel veel goeie foto's bij de inzendingen... Wordt straks erg spannend met het stemmen denk ik. Het is wel duidelijk dat de meeste mensen goed met het thema overweg kunnen. Ik doe in ieder geval veel inspiratie op...
pi_22884442
Is dit wat voor de wedstrijd?
Het is niet echt één object he

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:17:33 #249
13151 crew  Rewimo
pi_22884628
Het hoeft niet per se 1 object te zijn natuurlijk. Ik vind het een mooie foto maar hij drukt wat mij betreft niet echt 'architectuur' uit.
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 18:33:55 #250
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22888274
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:11 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Wat denken jullie van deze? (voor de wedstrijd natuurlijk!)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
de 3de is de leukste
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 18:40:52 #251
73911 ultra_ivo
pi_22888316
Shark_Bait, ik vind de derde in kleur beter overkomen (heb net m'n foto's van Naarden binnen).
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 19:43:04 #252
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_22889092
ik heb toch ook maar even de nieuwe brug geprobeerd in Utrecht 1 van deze drie zal mijn inzendig wel worden maar ik ben er nog niet uit.

1

2

3
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 oktober 2004 @ 19:46:31 #253
13151 crew  Rewimo
pi_22889134
Ik vind de middelste het mooiste met die kleuren van de lucht erachter
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:01:13 #254
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22889369
fr.oosje:
de 2de, duidellijk

3 is ook wel mooi, maar in de 2de zit meer diepte enzo.

2de is het mooiste van die 3.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:03:30 #255
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_22889416
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:01 schreef Xilantof het volgende:
fr.oosje:
de 2de, duidellijk

3 is ook wel mooi, maar in de 2de zit meer diepte enzo.

2de is het mooiste van die 3.
Dat van die diepte klopt wel, maar nummer die is wel lekker symetrisch ook wat voor te zeggen
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:05:22 #256
52657 pea4fun
pi_22889446
Ik vind 3 het mooist...ik vind op 2 de achtergrond met gebouwen niet zo...
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:14:25 #257
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_22889647
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:05 schreef pea4fun het volgende:
Ja dat vind ik ook. maar ik kon ze er verder niet van afkrijgen en copen lijkt me niet mooi. zal eens proberen
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:25:32 #258
73911 ultra_ivo
pi_22889910
fr.oosje, mij bevalt de derde het beste. Een van de mooiere die ik tot nu toe heb zien langskomen.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:31:56 #259
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_22890054
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:05 schreef pea4fun het volgende:
Dan wordt het dus zo hhhhhhhmmmmmmmmmmmm moeilijk kiezen hoor

dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:53:53 #260
79550 Ymke
your ghost
pi_22890652
Fr.oos de tweede , zonder gebouwen
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:57:27 #261
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_22890760
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:53 schreef Ymke het volgende:
Ik twijfel nog steeds neem later op de avond mijn besluit, denk ik
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:03:02 #262
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22890910
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 18:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Shark_Bait, ik vind de derde in kleur beter overkomen (heb net m'n foto's van Naarden binnen).
Je maakt me nieuwsgierig! ik ben benieuwd!!!!
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:05:31 #263
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22890962
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:53 schreef Ymke het volgende:
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:11:46 #264
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22891121
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:31 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

[afbeelding]
deze is erg goed
mooiste van die 3 zo.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:12:31 #265
73911 ultra_ivo
pi_22891141
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 21:03 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig! ik ben benieuwd!!!!
De eerste serie staat al in het Naardeen-fototopic, zo direct gooi ik er een tweede serie tegenaan (met dakramen)
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:27:11 #266
97284 AGee
Blij met D70
pi_22892569
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 19:43 schreef fr.oosje het volgende:
ik heb toch ook maar even de nieuwe brug geprobeerd in Utrecht 1 van deze drie zal mijn inzendig wel worden maar ik ben er nog niet uit.
...
foto 2! is het mooiste
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:36:42 #267
97284 AGee
Blij met D70
pi_22892803

ik ben een middag in den bosch geweest, ze hebben daar een nieuw kantoor/woon-ruimte uit de grond gestamd :
#5 (overzichts foto)

#6 (vanaf de andere kant)

maar ik vind het weer moellijk kiezen
ik vind zelf 2 en 4 wel mooi
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:36:50 #268
52657 pea4fun
pi_22892807
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:31 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zo is ie heel mooi, mooier weer als drie....die lucht
pi_22894030
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:36 schreef AGee het volgende:

ik ben een middag in den bosch geweest, ze hebben daar een nieuw kantoor/woon-ruimte uit de grond gestamd :
#5 (overzichts foto)
[afbeelding]
#6 (vanaf de andere kant)
[afbeelding]
Waar staan die dingen? Achter het station ofzo??

Volgens mij is de uitdrukking trouwens 'uit de grond gestampt' .
pi_22894101
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:57 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

Ik twijfel nog steeds neem later op de avond mijn besluit, denk ik
Tweede zonder gebouwen
pi_22894256
morgen den haag maar eens onveilig maken. Misschien dat er nog wat leuks uitrolt (als het weer tenminste meewerkt)

@xilantof: waar studeer jij bouwkunde?
WEBSITE ONLINE DigiSan
pi_22895257

Als er nog wat tijd over is deze week doe ik wat anders.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 07:53:23 #273
79550 Ymke
your ghost
pi_22898663
aGee ik vind je nummer 4 erg leuk .

En beertje , ik heb een zelfde soort foto laatst laten zien , dus hij is leuk
pi_22898929
He he eindelijk weer internet, voor zolang het duurt,schijnt aan de modem te liggen en ze komen morgen pas langs. M
ooie foto's voorbij zien komen, vooral die brug met de mooie wolkenlucht van f.roosje, en die van beertje ook mooi.
Ooknog wat gepobeerd, alleen was het weer pokkeweer:

--&gt;
ik word er vrolijk van.
--&gt;
  woensdag 27 oktober 2004 @ 09:23:42 #275
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_22899401
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 08:38 schreef stil het volgende:
He he eindelijk weer internet, voor zolang het duurt,schijnt aan de modem te liggen en ze komen morgen pas langs. M
ooie foto's voorbij zien komen, vooral die brug met de mooie wolkenlucht van f.roosje, en die van beertje ook mooi.
Ooknog wat gepobeerd, alleen was het weer pokkeweer:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar staan deze oerlelijke gebouwen? Jeetje mina zeg
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:04:06 #276
79550 Ymke
your ghost
pi_22899964
Die met die zwanen erop
pi_22900409
allemachtig, die architekt moeten ze vierendelen
  FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2004 @ 11:15:11 #278
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22901225
...of op één van die mislukte kerstbomen spiesen...
Fotooz
pi_22904074
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 07:53 schreef Ymke het volgende:
En beertje , ik heb een zelfde soort foto laatst laten zien , dus hij is leuk
Owjee ik heb wat gemist

Maar het is dus wel wat
  FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2004 @ 17:20:02 #280
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22909615
Zo, ff een een paar fotootjes uit

De foto's zijn nog niet inmiddels geknipt of en geschoren, bewerkt of wat dan ook. Dat komt nog...

[1] Tja...

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7] En op welke FOK!ker lijkt deze dan?

[8]

[9]

[10]

[11]

[12] BLAUW.... da's de kracht van de Postbank !

[13]

[14] nodig!

[15] Leuke plek voor een FOT-meet, en dan met z'n allen in het puntje gaan staan springen!

[16]

... en ook nog een paar uit IJburg...

[17]

[18]

[19]

[20]

[21]

De foto's zijn nog niet inmiddels geknipt of en geschoren, bewerkt of wat dan ook. Dat komt nog...

Overigens valt het me op hoeveel van die @#$%& verkeersborden en lantarenpalen voor je lens springen als je een leuk object wilt fotograferen...

[ Bericht 1% gewijzigd door CompuMess op 29-10-2004 12:31:43 ]
Fotooz
  woensdag 27 oktober 2004 @ 17:46:33 #281
15869 gr8w8
Better by design.
pi_22910295
Dit is pas asjitektuur:

Wat is het? Een woonschuurtje, gok ik...
Welkom bij de V&D der webfora.
  FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2004 @ 17:51:29 #282
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22910411
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:35 schreef sander0105 het volgende:
@xilantof: waar studeer jij bouwkunde?
Den Haag, aan de Haagse Hogeschool
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22911558
CompuMess, ik vind de eennalaatste het mooist.
pi_22911813
Ik weet nog dat aan het begin van de maand we een discussie hadden of een brug ook architectuur was, inmiddels is dat allemaal achter de rug, ik wil de discussie zeker niet nieuw leven in blazen, maar ik had toen deze foto willen plaatsen omdat het hier een brug betreft die 100% zeker onder het hoedje architectuur valt, het is het gebouw waar ik werk:

Het stadhuis van Hoorn.
Het water is geen siervijver of zo, maar een doorlopend watertje dat niet ophoudt buiten het zicht van het stadhuis.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 18:58:49 #285
97284 AGee
Blij met D70
pi_22911882
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:25 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Waar staan die dingen? Achter het station ofzo??

Volgens mij is de uitdrukking trouwens 'uit de grond gestampt' .
die dingen staan achter het station. richting de "Kazerne"
pi_22912217
Wat vinden jullie hiervan?

FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2004 @ 19:20:07 #287
73911 ultra_ivo
pi_22912417
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 17:46 schreef gr8w8 het volgende:
Dit is pas asjitektuur:
[afbeelding]
Wat is het? Een woonschuurtje, gok ik...
Die is goed
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:34:57 #288
15869 gr8w8
Better by design.
pi_22912800
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:20 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Die is goed
Woonschuur? Ik bedoel natuurlijk schuurboot!
Welkom bij de V&D der webfora.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 19:35:59 #289
13151 crew  Rewimo
pi_22912833
Borelius, volgens mij moet je daar nog wel iets mooiers van kunnen maken als je dat gebouw als onderwerp wilt nemen
pi_22913206
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:35 schreef Rewimo het volgende:
Borelius, volgens mij moet je daar nog wel iets mooiers van kunnen maken als je dat gebouw als onderwerp wilt nemen
Klopt, deze is daar niet geschikt voor, ik vond het wel een leuk voorbeeld van de combinatie Gebouw-Brug, maar de artistieke waarde van deze foto is nihil.
  FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2004 @ 20:07:24 #291
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22913655
@k_man:
lastig.
bij 1 mis ik net iets... om de herhaling compleet te maken..

2 is wel geinig!

ik weet niet welke ik zou kiezen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22917677
Gister dus naar den haag geweest, 's ochtends was het weer nog oke. Hier een selectie:

Whoei forum werkt weer
WEBSITE ONLINE DigiSan
pi_22918422
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 19:51:09 #294
13151 crew  Rewimo
pi_22918643
Ik vind nummer 4 erg leuk, Sander!

k_man, waar is dat?
pi_22918991
De zon scheen goed, dus ik ben vanmiddag even op pad geweest.

Eenmaal aangekomen op de plaats(en) der bestemming was de zon echter met de noorderzon ( :') ) vertrokken. Daarnaast bleek de gekozen locatie lang niet zo goed als gedacht, en natuurlijk zijn mijn fotomaakkwaliteiten ook niet al te best. Het resultaat was dus kortom simpelweg kut .
  FOK!fotograaf donderdag 28 oktober 2004 @ 20:51:32 #296
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22920468
sander0105:
leuk is den haag hé

ik heb er ook veel foto's van.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22920585
Om toch maar mee te doen voor het idee denk ik dat ik maar iets als dit in ga zenden:

donderdag 28 oktober 2004 @ 21:15:12 #298
97284 AGee
Blij met D70
pi_22921146
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:56 schreef Yeahinho het volgende:
Om toch maar mee te doen voor het idee denk ik dat ik maar iets als dit in ga zenden:

[afbeelding]

ja ik vond het ook tegen vallen, als je een idee hebt, en een leuke locatie gevonden hebt wil het nog niet altijd zo lukken met de gebouwen er mooi op te krijgen.

ik zelf kreeg ook niet helemaal wat ik wilde, en wat ik opgestuurd heb, heb ik pas terplaatse ontdekt.
  FOK!fotograaf donderdag 28 oktober 2004 @ 21:25:27 #299
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22921442
ik ga morgen misschien en anders zaterdag op pad..
even kijken hoe het weer uitpakt.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22922506
Dit is mijn bijdrage.

Ik zou heel graag wat commentaat willen hebben om mijn foto's

Let het gebouw rechts
Je vader
pi_22922599
Die tweede (Robeco) heeft een mooi contrast tussen oud en nieuw.

De eerste... tsja, ik weet niet wat je er mee wilt. Kvind het een raar ding. De toen is niet scherp en waarom zou ik naar een reclamebord willen kijken?

De rest is niet zo bijzonder. Hou het maar op de tweede dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')