quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:40 schreef SCH het volgende:
Jeltje - jij bracht het dialect in de kamer
Oh wat lief, je angst voor vrouwen komt weer naar bovenquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi, opgetieft.
Ik heb m'n belofte om te emigreren als zij premier zou worden, gelukkig nooit hoeven uit te voeren.
Ja.... en Weisglass en Verhagen en Hirsi Ali en Wilders en Herben en Eerdmans en Marijnissen en Duyvendak en ...quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:19 schreef spearor het volgende:
Jeltje van nieuwenhoven, bedankt dat je eindelijk eens oprot!
PS: neem die Bos ook mee plz...
Oke een positief woord dan: als eerste vrouwelijke kamervoorzitter deed ze het idd goed, maar in de tussenperiode tussen Melkert en Bos vond ik haar niet krachtig optreden als fractievoorzitter en als Tweede Kamerlid nietszeggend.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:21 schreef SCH het volgende:
De reacties van de rechtse users zijn wel weer veelzeggend. Je zou ook normaal kunnen zeggen wat je van haar vindt in plaats van optiefen en oprotten enz.
Jeltje heeft uiteindelijk wel erg lang in de kamer gezeten. Ik vond vooral haar periode als kamervoorzitter erg sterk. Ze had overwicht en veel tact en vooral, en dat is niet altijd even gebruikelijk bij linkse mensen, erg veel humor.
Het nieuwe baantje zal wel meer opleveren ofzo.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:32 schreef Steijn het volgende:
Die lijkt wel kiezersbedrog van de PvdA.Mevrouw heeft voor de PvdA wel even 217000 voorkeursstemmen opgehaald, en dan na krap een jaar de handdoek in de ring gooien.
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:42 schreef PJORourke het volgende:
Zijn we eindelijk van die waardeloze #$&@ af.
tuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het nieuwe baantje zal wel meer opleveren ofzo.
Het is 1 schaal hoger. Dat extraatje lijkt me niet zo relevant voor de omschakeling.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het nieuwe baantje zal wel meer opleveren ofzo.
Als het om dossierkennis gaat hoeft de PvdA niet lang te treuren. In Sakia Noorman-Den Uyl (de dochter van) hebben ze een prima dossiervreetster die bovendien zaken in helder nederlands weet te verwoorden.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:41 schreef sizzler het volgende:
Ik vond haar wel goed eigenlijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik stiekem voor haar was toen de machtsstrijd met Bos losbarste. Goede dossierkennis. Goed uit kunnen leggen en ze kon het vooritterschap goed aan.
Dag Jeltje.
Waarvan we er al oveel hebben meegemaakt tegenwoordig. Van Van Boxtel tot Netelenbos...quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:24 schreef freako het volgende:
Jammer dat ze weggaat, maar het is natuurlijk wel kiezersbedrog..
Ik zou dat nu niet tot de stemmentrekkers willen rekenen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:44 schreef sizzler het volgende:
Van Van Boxtel tot Netelenbos...
Ik ben een Norder-fan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'opgerot staat netjes'
Neuh. Hoogstens een politieke nitwit, maar daar kun je ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:44 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ik ben een Norder-fan.
En nu? Ben ik in jouw politieke traditie nu een paria?
Lijkt er wel op hè?
Tuurlijk, afzeiken beslaat jouw bestaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Neuh. Hoogstens een politieke nitwit, maar daar kun je ook niks aan doen.
En dat zeg jij? In dit topic, waar 50% van de posts bestaat uit het afzeiken van iemand, puur op basis van het feit, dat ze een andere politieke stroming vertegenwoordigt? Ga asjeblieft in de zandbak spelen, zeg...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:47 schreef Bayer het volgende:
[..]
Tuurlijk, afzeiken beslaat jouw bestaan.
jij denkt echt alleen maar in de hokjes rechts en links hequote:Op maandag 11 oktober 2004 14:21 schreef SCH het volgende:
De reacties van de rechtse users zijn wel weer veelzeggend.
Mwoch, ik vind dit topic empirisch een prima voorbeeld van SCH's opmerking. Er wordt totaal geen inhoudelijke reactie gegeven, er wordt alleen maar weer voor de zoveelste keer richting links geschopt puur en omdat het links is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jij denkt echt alleen maar in de hokjes rechts en links he
tja Fok verrechtsts hequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mwoch, ik vind dit topic empirisch een prima voorbeeld van SCH's opmerking. Er wordt totaal geen inhoudelijke reactie gegeven, er wordt alleen maar weer voor de zoveelste keer richting links geschopt puur en omdat het links is.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
tja Fok verrechtsts he :')
Waar doet ze dat dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:12 schreef Monidique het volgende:
Beetje jammer dat ze zo spuugt op de parlementaire democratie, maar daar is zij helaas niet de eerst enige in.
Door uit de volksvertegenwoordiging te stappen als er een leuker baantje is. Laat haar dan tenminste nog drie jaar zitten om haarzelf niet meer verkiesbaar te stellen, maar dan is het leuke baantje waarschijnlijk allang weer aan iemand anders gegeven. Ik vind het niets anders dan opportunisme.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar doet ze dat dan?
Ze heeft erg lang in de kamer gezeten hoor - ik vind het in haar geval niet zo vreemd eigenlijk maar er moet natuurlijk iets te zeuren zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Door uit de volksvertegenwoordiging te stappen als er een leuker baantje is. Laat haar dan tenminste nog drie jaar zitten om haarzelf niet meer verkiesbaar te stellen, maar dan is het leuke baantje waarschijnlijk allang weer aan iemand anders gegeven. Ik vind het niets anders dan opportunisme.
Dat klopt, een kwart eeuw, maar ze is nu ook gekozen en aan die verplichtingen ontrekt ze zich gewoon. De Tweede Kamer als wachtruimte totdat er iets leukers komt, zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:18 schreef SCH het volgende:
Ze heeft erg lang in de kamer gezeten hoor
Nou ja, het is iets wat mij niet aanstaat, nee.quote:er moet natuurlijk iets te zeuren zijn.
Iets leukers, na een kwart eeuw? Ze heeft het in overleg met de partiij gedaan. Het was netter geweest om de periode uit te zitten maar ik denk dat veel van haar kiezers wel hebben ingecalculeerd dat ze de periode wellicht niet vol zou maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat klopt, een kwart eeuw, maar ze is nu ook gekozen en aan die verplichtingen ontrekt ze zich gewoon. De Tweede Kamer als wachtruimte totdat er iets leukers komt, zo werkt het natuurlijk niet.
Ja, anders bleef ze wel in de Kamer, natuurlijk, want voor het geld zal ze het wel niet doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:23 schreef SCH het volgende:
Iets leukers, na een kwart eeuw?
Ja, misschien wel, ja, maar aangezien dat pure speculatie is, maakt het het nog steeds niet beter.quote:ik denk dat veel van haar kiezers wel hebben ingecalculeerd dat ze de periode wellicht niet vol zou maken.
Waar baseer je dat op dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:23 schreef SCH het volgende:
maar ik denk dat veel van haar kiezers wel hebben ingecalculeerd dat ze de periode wellicht niet vol zou maken.
Het is niet pure speculatie, het is een redelijke aanname: van iemand die al zo lang in de kamer zit, is het eerder te verwachten dat ze er een keer mee stopt dan van iemand die pas 2 jaar in de kamer zit. In die zin is daar een groot verschil tussen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef Monidique het volgende:
Ja, misschien wel, ja, maar aangezien dat pure speculatie is, maakt het het nog steeds niet beter.
Ja, nogal logisch, maar het blijft pure speculatie, hoewel de waarschijnlijkheid groter is. Het is kiezersbedrog, tenzij ze heeft gezegd dat ze er mee zou gaan stoppen dit termijn, dan neem ik al mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is niet pure speculatie, het is een redelijke aanname: van iemand die al zo lang in de kamer zit, is het eerder te verwachten dat ze er een keer mee stopt dan van iemand die pas 2 jaar in de kamer zit. In die zin is daar een groot verschil tussen.
Ik vind kiezersbedrog altijd zo'n zware term. Heb jij op haar gestemd dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, nogal logisch, maar het blijft pure speculatie, hoewel de waarschijnlijkheid groter is. Het is kiezersbedrog, tenzij ze heeft gezegd dat ze er mee zou gaan stoppen dit termijn, dan neem ik al mijn woorden terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |