maak me gek.......quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:57 schreef ondeugend het volgende:
Assen : Onweer !
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:02 schreef Oom_Agent het volgende:
wohoowww.....kijk dat daar dan in NW Frankrijk
http://www.blikseminslage(...)e.jsp?Update=Refresh
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:07 schreef Againzender het volgende:
Ach, dan ben ik ook eens op tijd mijn bed uit
Ff kijken wat er nog achter zit bij de update van 00:15 uurquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen
De boel wordt in rap tempo onstabieler lijkt het
Nee, juist tegen. Ik heb alleen wat regen gehad en een onweersklapje.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Valt allemaal mee
breda ook enkele flitsen en donders van veraf maar stelt nog niet veel voor. wel redelijk wat regen. hoe zijn de verwachtingen voor vannacht in zuid-nederland?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:21 schreef Party_P het volgende:
apeldoorn onweer, flitst op z'n tijd, rommelt een beetje, niet veel bijzonders
Nou er zit een koufront aan te komen met actief onweer en veel wind, precies in de richting van Breda...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:12 schreef JDude het volgende:
[..]
hoe zijn de verwachtingen voor vannacht in zuid-nederland?
Kan nog gezellig worden danquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:16 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nou er zit een koufront aan te komen met actief onweer en veel wind, precies in de richting van Breda...
Dat had ik ook vanavond; met 70 km/u over de A16/A59, echt niet normaalquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:11 schreef Tha_T het volgende:
Net op de snelweg van Heerlen naar Maastricht heftige plensbuien. Ik heb voor het eerst 30 op de autosnelweg gereden. Zegt genoeg dacht ik zo
Het onweer ontstaat vanwege de 'grote' temperatuurverschillen. Vanmorgen trok er een warmtefront over met wat gestage regen. Voor de regen uit, was het vanmorgen nog frisjes, tijdens de regen werd het warmer, en na de regen was het zweten geblazen in een dikke jas.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:19 schreef Wolfjesfan het volgende:
Het is hier na de schemer warmer geworde (5 gr) is daardaar de kans op onweer groter?
*Valthermond op kaart zoekt....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:24 schreef Wolfjesfan het volgende:
Nu begint het echt te knetteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |