ah... ik kon alleen maar via google vinden dat de bijwerkingen na ongeveer een week kwamenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:22 schreef coolbabe het volgende:
Na een week kunnen ze wat hangerig worden en/of rode vlekjes krijgen. Jasper had wel vlekken maar er geen koorts bij en Tom was er alleen een beetje hangerig van en was vlekloos.
* Nijna is ook benieuwdquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:56 schreef babyfeet het volgende:
ja als hij hem heeft maak ik gelijk een foto hij is in iedergeval donker blauw en hij vind hem zelf ook heel mooi
Ik heb het even aan mijn moeder (leerkracht kleuters) gevraagd. Zij vindt dat kleuters vaak veel te veel meekrijgen voor de kleine pauzes. Ze krijgen het niet op in het (vaak) kwartiertje dat ervoor gegeven is. Misschien kun je óf alleen de boterham, óf alleen de druiven meegeven. Hij komt toch weer snel naar huis toe.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:26 schreef Rewimo het volgende:
Morgen luncht hij nog niet mee, maar ik zit me een beetje af te vragen wat ik hem mee moet geven voor half 11.
Ze moeten alles zelf meenemen, Jessie. Nou ja, ik kom er nog wel achterquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:58 schreef jessie het volgende:
Krijgen ze tijdens de pauze van half 11 geen drinken van daar net als op de peuterspeelzaal? Ik denk dat brood neit hoeft Rewimo omdat ze om 12 uur lunchen. Eten ze dan neit gewoon een kaakje ofzo?
Ik vind t zo gek dat ze wat mee moeten nemen. Maar ik heb me er dan ook nog niet in verdiept.
Wel spannend hoor. En morgen wel een mega-update geven he!!!!
Bo heeft nu alleen nog verhoging en Janneke lijkt zich er doorheen te slaan.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Terwijl ik op de gang stond hoorde ik haar hardop fantaseren: "Ik wil het Barbiehuis, ik wil het My Little Pony huis, ik wil een opmaakpop en ik wil...." Ik geloof dat ze niet begrepen heeft dat het om een cadeautje ging![]()
volgens mij ben je het drinken vergetenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Ja, doosje rozijntjes, bakje druiven en een pakje Monkeyboy koekjes.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:28 schreef moussy het volgende:
[..]
volgens mij ben je het drinken vergeten
Dan zijn we samen oud, want bij ons was dat ook nietquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:38 schreef livelink het volgende:
Ehm, dan heb ik dus gewoon last van een slecht geheugen, want ik kan me er toch echt niks van herinneren. Of ik ben echt al heel erg oud, natuurlijk en deden ze het in 'mijn tijd' nog niet.
Het is nooit goedquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:26 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik was het drinken niet vergeten
Het was huilen geblazenHij wilde weer mee met mama... Ik heb hem dus maar aan juf overhandigd, hij mocht bij haar op schoot zitten. Buiten nog even gezwaaid naar een tegenstribbelend jongetje
maar om half 10 belde juf Els om te zeggen dat hij het prima naar zijn zin had en lekker zat te schilderen
Ben erg benieuwd hoe het verder gegaan is als ik hem zometeen ga halen.
Het leek me ook al vrij veel eten jaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:07 schreef Rewimo het volgende:
Het is allemaal goed gegaan op school. Hij had alleen zijn doosje rozijntjes opgegeten(De koekjes en de druiven naderhand in de auto trouwens) En hij heeft een muis geschilderd (komt zometeen in kinderwerkjestopic). Er was ook een jarige, dus dat leidde meteen al lekker af zei juf, en daarna is hij lekker gaan schilderen. Toen ik hem kwam halen waren ze lekker buiten aan het spelen. En hij had het toch wel leuk gevonden en hij wil ook wel weer terug na de vakantie
50 euro min een beetje bij Intertoys.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:39 schreef moussy het volgende:
Wat een leuk ding Rewimo!!
Wat kost dat nou? Lijkt me ook wel iets voor Toosie
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, Chiara heeft vreselijke waterdunne poep, maar is verder niet ziek. Haar billen lijken wel op een kont van een baviaan. En er komen idd nu een tand, een hoektand en een kies door, die 3 bij elkaar zal wel de boosdoener zijn. En dan in combi met de buikgriep ofzo, want ze heeft eerder nooit zo'n rood reetje gehad...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:23 schreef jessie het volgende:
Ach Chiara ze krijgt vast kiesjes. dikke kus voor Chiara
hahahaha dat had ik eerst ook ingetypt, maar ik had het gewist. ik wou karin niet meteen ontmoedigen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:25 schreef Rewimo het volgende:
Overigens gaat dat luisteren in periodes, dus hou er rekening mee dat het ook weer overgaat
Ik dacht dat jij ze gemaakt had... iig zijn ze superleuk geworden! Morgen is je kleine mannetje officieel een kleutertje!quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb Christan vandaag met alle spullen bij de crèche gebrachtPlus natuurlijk het fototoestel, met de opdracht om heel veel foto's te maken (er kunnen er 1000 op
).
Ik ben jaloersquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:25 schreef moussy het volgende:
Och jeej, gebroken nachten zijn vreselijk!
ik ken dat alleen van de start van Cas, vandaag lag ie van 19:00 tot 11:45 in bed![]()
Is Bram nog steeds zo vroeg wakker Karin?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:36 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik ben jaloers![]()
Hahahahaha dat kunnen ze ruiken he?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
Is Bram nog steeds zo vroeg wakker Karin?
Bij Sven is het tegenwoordig een uur of 8 (als hij niet naar de oppas hoeft dan) en daar ben ik al heel blij mee. Het gebeurd zelfs wel eens dat het 9 uur is (meestal op Leo zijn vrije dag) maar ook nog wel eens 7 uur (je raad wel op wiens vrije dag dat is zeker
)
Ik heb tot 9:30 "geslapen" en René kwam om 8:30 vragen of ze tv mocht gaan kijkenquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:35 schreef bixister het volgende:
piet is de laatste paar dagen ook juist weer wat vroeger wakker, ik was net zo blij dat ie 't inmiddels vaak tot 7.30u volhield... maar jeeeminee moussy, 11.45u! daar zou ik helemaal nerveus van worden denk ik!maar heb je zelf ook lekker uitgeslapen of lukte dat niet.
jessie, grappig dat janneke zoveel beter/langer slaapt nu ze samen met bo een kamer deelt.
Och jeej wat erg, breng maar hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:24 schreef melonovy het volgende:
Hier vanacht Chiara laten huilen, het begon al om 2 uur, huilen om niets als je het mij vraagt... na een kwartier ben ik gaan kijken, en lag ze met een speen wakker te zijn en te huilen. Ik zei haar dat ze moest gaan slapen, gaf dr een kroel en ben weer weg gegaan. Het huilen werd krijsen en na 2 minuten was het doodstil. Ik kreeg er een adrealinestoot van, er zou toch niet iets aan de hand zijn he... maar ik durfe ook niet te kijken, uit angst haar wakker te maken of onduidelijkheid te zaaien. Gelukkig duurde dit moment maar kort en hoorde ik Chiara aan het touwtje van haar muziekschaap trekken. Pffieuw!
Iets na vieren werd ze weer wakker en heeft ze gehuild (in alle soorten, maten en dicerse volumes) tot half zes en toen vond ik het genoeg en heb haar uit bed gehaald voor een fles pap, en na die fles heeft ze (hebben we) geslapen tot 8:15uur. Komende nacht weer verder met de slaaptraining, ze moet weer even door hebben dat het niet nodig is om wakker te worden 's nachts. En anders moet Chiara maar in de leer bij Moussy!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:21 schreef beertje_ het volgende:
update over (grote)Sven
Nee, helaas. Dat was één van de eerste dingen waar ik naar gekeken heb toen ik het bedje in elkaar zette. Ik wist dat die mogelijkheid op sommige bedjes zit, want bij het bedje van mijn broertje zaten er ook twee spijlen die je er tussen uit kon halen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:20 schreef easy-going het volgende:
Kunnen er geen spijlen uitgedraaid worden Jonnetje, zodat hij er wel in en uit kan komen zelf?
Jah ja ja, ikke ook!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:51 schreef Nijna het volgende:
babyfeet, ik vroeg me af of Kyllian z'n brilletje al heeft (ben wel nieuwsgierig... of heb ik t ergens gemist...)
Ik wel!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:09 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Jah ja ja, ikke ook!
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben niet nieuwsgierig, ik ben niet nieuwsgierig, ik ben niet nieuwsgierig, ik ben niet nieuwsgierig, ik ben niet nieuwsgierig, ik ben niet nieuwsgierig, ik ben niet nieuwsgierig............
![]()
heb geen gewicht van 16 mnd, dus die van 15 mndquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:56 schreef coolbabe het volgende:
Knorretje, als het voor jou niet teveel moeite is zou je dan willen opzoeken hoe lang en zwaar Alicia was toen ze 16 maanden was?
Ik ga morgen met Tom naar het inloopspreekuur om het te wegen want bij ons op de weegschaal weegt hij nog steeds geen 9 kilo terwijl hij de laatste tijd toch behoorlijk eet.
geen idee waar ze me dan na toe willen sturen, waarschijnlijk eerst naar de huisarts weer ? Dit cb is trouwens wel erg snel met 'dit is niet goed' ze wilden alicia natuurlijk al tig keer doorsturen vanwege gewicht en lengte stagnatie.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:05 schreef Lois het volgende:
Jeetje, is het zo abnormaal dan dat kinderen in deze leeftijd niet meer zoveel in gewicht aankomen? Ik weet dat Eva al een jaar lang schommelt tussen de 12,5 en de 13,5 kilo, soms wat erbij, soms wat eraf maar er is nog niemand (lees de kinderarts) die zich daar druk over heeft gemaakt.
Eva eet ook als een bootwerker, dus daar ligt het niet aan.
Als Alicia zich verder goed voelt lijkt mij toch dat er weinig aan de hand is, maar ja ik ben geen arts natuurlijk. Waarheen en waarvoor willen ze haar dan doorsturen Knor?
Met 14 maanden was Tom 77cm en 8845 gram. Hij is dus vooral mager in verhouding tot zijn lengte.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:16 schreef Knorretje het volgende:
[..]
heb geen gewicht van 16 mnd, dus die van 15 mnd
15 mnd
73.2 cm
7.663 gr
rewimo: Danny is 1.78 en 1.74 dus niet klein ofzo en Danny is altijd en eeuwig een dikkertje dap geweest (type Jayden) en ik had als kind zijnde ook gewoon babyvet
bix: ik maakte me geen zorgen meer, ze ziet er goed uit, is niet futloos, ontwikkelt zich goed en had me gewoon neergelegd bij het feit dat ze gewoon weinig aan komt en langzaam groeit. Maar nu ze dus in een half jaar nauwelijks wat is gegroeit nemen de zorgen wel weer een beetje toe. Er kan natuurlijk altijd wat niet goed zitten ondanks dat ze het verder wel doet. Dus we tjekken het wel weer maandelijks, moet er toch heen met Jayden.
ik lengde de melk aan met water en dan dronk ze het wel(terwijl het dan juist 'viezer' is)
alicia was met 12 maand 7475 bij 70 met 15 maand wat hierboven staat en met 18 maand OPEENSquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:53 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Met 14 maanden was Tom 77cm en 8845 gram. Hij is dus vooral mager in verhouding tot zijn lengte.
Hij poept ook best vaak (3 a 4 keer per dag) en dat ruikt naar verrot voedsel (enorm zuur) Ik vraag me dus af of er met zijn spijsvertering iets mis is of met zijn darmen, wat in onze familie wel voorkomt. Morgen dus eerst maar naar het cb en afhankelijk van hoeveel hij de laatste tijd is aangekomen ga ik toch hogerop met hem.
Oh dus er is nog hoop voor hemquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:06 schreef Knorretje het volgende:
[..]
alicia was met 12 maand 7475 bij 70 met 15 maand wat hierboven staat en met 18 maand OPEENS
10.250 bij 78
ze mag van mij wel wat minder lang slapen en dan smiddags dutten,maar dat lukt ons niet. Eerder uit bed halen smorgens resulteerd in een kind met ochtendhumeur en een drenerig kind in de middag, maar slapen vergeet het maar.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:38 schreef jessie het volgende:
Zo dat is lekker lang!!! Ik wist wel dat ze zo uitsliep (jaloers is) Maar dacht dat ze savonds altijd zo moeilijk in sliep. Lekker dat dat niet meer zo is.
Tja dat slapen en groeien hebben we bij deze (Jayden en Janneke) ontkrachtigd![]()
Ze heeft het iet meer zo hevig als 2 jaar geleden, maar het is niet weg, alleen niet meer iedere dag.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
heeft alicia nog steeds last van de peuterdiarree of is ze daar inmiddels over heen gegroeid?
luca heeft er zeker tot ruim 3 last van gehad, al werd het steeds minder. hij is er inmiddels gelukkig vanaf en is in die tijd ook wat gegroeid en is nu ook niet meer zo dun. (niet dat hij nu dik is, hij is gewoon gemiddeld). echt groot is hij nog steeds niet, maar vorig jaar heeftie ineens een groeispurtje gehad van zo'n centimeter of 12 zeker. t is nog steeds geen lang end en hij zal het ook niet worden volgens de kinderarts. vader en moeder zijn allebei ook maar rond de 1,67.
is er van alicia ooit bekeken hoe lang ze zal worden? bij luca is een rontgenfoto van zijn handje gemaakt toen hij ongeveer 1 jaar was en aan de hand daarvan beweren ze dus dat hij ongeveer 1,75 mt. zal gaan worden.
mijn broerte was ook altijd een klein opdondertje en is nu langer dan mij.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:19 schreef lady-wrb het volgende:
luca is indertijd helemaal binnenstebuiten gekeerd, omdat ze het vermoeden hadden dat hij een glutenallergie had. (zijn groei stagneerde op het moment dat er gluten in zijn eten ingevoegd werden) maar dat is dus nooit aangetoond gelukkig.
fijn dat de peuterdiarree minder is geworden. ik werd echt wanhopig van het tig keer per dag helemaal kunnen verschonen (en dan echt alles want de poep zat af en toe tot in zijn sokken en tot in zijn nek) en ze zal zich er zelf ook wel beter mee voelen, want ik vond het zo zielig, die rommelende darmen....
Spannend!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:42 schreef babyfeet het volgende:
Nijna als het goed is kunnen we morgen zijn bril ophalen .
het was eigenlijk maandag maar die speciale oortjes waren nog niet binnen dus het duurde iets langer morgen gaan we zoiezo ff bellen ofdat het kan vind het nu ook wel lang duren hoor
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:54 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan op 17 november op kosten van oma naar de première van Pluk van de Petteflet
Nouquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:55 schreef coolbabe het volgende:
-weg-
Ik ga gokken, omdat ze voor jan lul iets gepost heeft, maar er wel hysterisch op kaartjes gereageerd wordt?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:24 schreef Lois het volgende:
[..]
Nouwaarom nou weg?
Nee, want het was allang weg toen ik mijn berichtje neerzette, kijk maar naar de tijden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ga gokken, omdat ze voor jan lul iets gepost heeft, maar er wel hysterisch op kaartjes gereageerd wordt?
Zo ja, herkenbaar![]()
tijden maken niet uit, het gaat om het wel of niet reageren.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, want het was allang weg toen ik mijn berichtje neerzette, kijk maar naar de tijden.
Ik had (en heb) er gewoon flink de schijt van dat ik een bericht post over Tom en hoe het was op het cb en er overal flink gepost wordt zonder dat er ook maar iemand íets zegt over Tom. En het gaat niet om deze keer alleen maar het gebeurt veel vaker dat iemand iets balngrijks of bijzonders post en er komt gewoon geen reaktie op of er wordt overheen geluld. Het overkwam me een paar dagen geleden ook al, en al behoorlijk wat keren daarvoor. Dat het een keer gebeurt zal me aan m`n reet roesten maar als iedereen zichzelf en z`n kind(eren) belangrijker vind vraag ik me af wat ik hier nog doe.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:29 schreef Lois het volgende:
Laten we anders gewoon even op antwoord van coolbabe wachten voordat we allerlei veronderstellingen gaan doen. Oke?
Ik heb met een glimlach gekeken naar het borduursel maar ik reageer gewoon niet overal op. ik lees wel alles, bekijk ook alle grafieken maar het ontbreekt me vaak ook aan tijd om overal op te reageren. Ik denk dat meer mensen dat zo hebben, en ik vind het echt jammer dat daarom mensen minder zin krijgen om te posten.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:04 schreef moussy het volgende:
Ik post ook van jan lul een borduursel van René, reageert alleen clauwhee op, de rest heeft het te druk met wasco, was dus eens en nooit weer.
Groeigrafik van Cas, idem, en zo kan ík nog wel ff door gaan. Oftewel, het wordt steeds minder en minder dat ik nog post en behoefte heb om op een ander te reageren.
Toevallig dat ik hier nu eens kijk, zie ik dit verhaal. Moussy, ik moest heel erg lachen om je post met borduurselfoto en commentaar van jou. Heb me ook niet gerealiseerd dat een reactie dan wel zo leuk is natuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:04 schreef moussy het volgende:
Ik post ook van jan lul een borduursel van René, reageert alleen clauwhee op, de rest heeft het te druk met wasco, was dus eens en nooit weer.
Groeigrafik van Cas, idem, en zo kan ík nog wel ff door gaan. Oftewel, het wordt steeds minder en minder dat ik nog post en behoefte heb om op een ander te reageren.
Maar ga een bij jezelf na, in hoeverre reageer jij dan op mensen, ik bedoel dit niet als lullig hoor, maar jij hebt vast ook wel onderwerpen die je niet boeien, users waar je intresses niet bij liggen of momenten dat je geen zin hebt om in te gaan op anderen..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:06 schreef coolbabe het volgende:
Het is inderdaad een beetje geven en een beetje nemen maar als er zelfs voor de beleefdheid niet meer ergens op gereageert wordt, heb ik het wel een beetje gehad.
Nou, dan moet ik naar Med heb ik vanmiddag vaag te horen gekregen, via omwegen en zo, dus ik bedank.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:15 schreef Lois het volgende:
Dames, zullen we dit anders even voortzetten in het modtopic?
Nee maar wel 7894379437694379 berichten op een *vul in* plaatsen. Het gaat niet om mijn borduursel, het gaat om dat kind dat dr ogen er niet uit geprikt heeft, maar een heuse kaart heeft zitten kleur, prikken én borduren.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:18 schreef bixister het volgende:
tsjonge, ik reageer ook niet overal op maar ik lees 't wel hoor! coolbabe ik vond 't echt fijn om te lezen dat Tom eindelijk boven die 9 kilo uit is gekomen! maar ja, ik ga niet altijd overal wat op zeggen, gisteravond toen ik 't las was ik bovendien moe en beperkte ik daarom m'n post tot het bedanken voor jullie tips over de melk. het borduursel van rené vond ik grappig om te zien, maar ik vind het raar dat juist jij moussy verwacht dat we op borduursels gaan reageren!![]()
Natuurlijk reageer ik niet op iedereen, ik heb hier twee koters rondrennen die er geen genoegen mee nemen als ik de hele dag zit te pjoeteren. En ook niet alles is altijd even interessant voor me maar ik doe mijn best.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:12 schreef melonovy het volgende:
[..]
Maar ga een bij jezelf na, in hoeverre reageer jij dan op mensen, ik bedoel dit niet als lullig hoor, maar jij hebt vast ook wel onderwerpen die je niet boeien, users waar je intresses niet bij liggen of momenten dat je geen zin hebt om in te gaan op anderen..
Oh ja foei, ik zie alleen maar rode kruisjesquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:24 schreef beertje_ het volgende:
Het is hier gewoon tedruk, daarom ben ik hier ook weinig meer.
Van sommigen lees ik de posts nog steeds af en toe, en reageren net zo.
Moussy wou foto's zien van Sven, nu staan ze er en reageert ze niet eens
* moussy nieuwsgierig wordt naar borduurseltje
Maar het blijft hier aardig leuk en interressant en makkelijk als je wat wilt weten of je ei kwijt kan. Ik denk dat iedereen zich erniet zo druk om moet maken: het is niet met opzet dat er soms niet gereageerd wordt(hoop ik dan maar).
En behalve het bovenstaande, iedereen leeft zo'n beetje met iedereen mee in goede tijden en slechte tijden(jeetje, wat klinkt dit dramatisch)
K'heb hier ook weleens de balen gehad, post je wat en helemaal geen reactie(ook meerdere keren, maar daar had ik me overheengezet) de andere keer wordt je overspoeld met reacties.
En toch blijft het hier leuk om af en toe nog te lurken en te posten, sommige dingen vergeet je nooit meer van je leven he moussyRene had een plekje gevonden in haar kamertje om te kunnen plassen(koeienhuid)
enz
Maar coolbabe, hoe is het met Tom en wat zei het CB?
ik begrijp niet wat je bedoelt met die invuloefening, sorry. ik vond 't echt leuk dat ze daar zo toegewijd aan gewerkt had (en moest ook erg lachen dat ze juist borduren leuk vindt), maar ik ben gewoon in 't algemeen niet zo van het overal op reageren, dan lijkt het ook zo plichtmatig en niet spontaan. ik vind het juist zo fijn aan het grote Fok! dat dat NIET hoeft (althans, dat gevoel heb ik hier) in tegenstelling tot sommige andere fora (waar ik ook altijd veel sneller op uitgekeken raak).quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:21 schreef moussy het volgende:
Nee maar wel 7894379437694379 berichten op een *vul in* plaatsen. Het gaat niet om mijn borduursel, het gaat om dat kind dat dr ogen er niet uit geprikt heeft, maar een heuse kaart heeft zitten kleur, prikken én borduren.
Neej!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:29 schreef moussy het volgende:
Die koeienhuid hebben we weggegeven, mét de mededeling dat de tweede naam "pot" is
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:39 schreef danosa het volgende:topickiller
inside joke hoor dames, niets erg aan
Ja idd, ik zet ze nu op Sven z'n site(foto's)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:50 schreef jessie het volgende:
Hahahaha eerst doet de 2e het niet en nu de 1e weer niet.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik heb ze beide gezien.
Eendjes voeren vinden volgens mij bijna alle kinderen wel leuk he!
Ik ben het eigenlijk wel een beetje met Rewimo eens...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:37 schreef Rewimo het volgende:
Tja coolbabe, ik was zelf vandaag van voor 9 uur tot bij 4 uur de deur uit, en toen was je berichtje alweer weg
Het is wel zoals Melonovy aangeeft: je kunt niet op alles en iedereen reageren (ik doe mijn best hoor) en soms heb je ook gewoon effe geen puf. Of je denkt ik doe het straks wel en er komt wat tussen en dan schiet het erbij in.
Het gebeurt iedereen, deze discussie wordt ook vaker gevoerd, en het enige wat ik kan zeggen is dat niemand het zich persoonlijk moet aantrekken. Al kan het gewoon heel rot overkomen als het om een onderwerp gaat dat voor jou heel belangrijk is en waar dan geen respons op komt
zo denk ik er precies overquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:21 schreef Jonnetje het volgende:
Net als Melonovy en Rewimo aangeven, je kunt niet overal op reageren..
Zo heb ik de laatste tijd iets minder puf, en lurk ik iets meer. Maar daardoor leef ik niet minder met iedereen mee.
Dat valt eigeblijk enorm mee. Ik ga alsnog overal heen waar ik met Alicia alleen ook heen ging. Ik heb JD of in de draagzak bij me (en alicia aan de hand of in de buggy) of hij leg in de wagen (als ie een keertje slaapt) en Alicia aan de hand of boven op de wagen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:01 schreef bixister het volgende:
en ooh ik las ergens over je immobiliteit met 2 kleintjes en ik kan 't me erg goed voorstellen... vrees dus ook een beetje dat eerste half jaar / jaar met nr 2 erbij.
Verbazingwekkend inderdaad. Zo goed als niks eten en energie voor 10...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:33 schreef Rewimo het volgende:
En elke keer blijkt het een eenmalige gebeurtenisEn toch ruim 20 kilo wegen
bah, spinazie en visquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Coolbabe, gelukkig dat Tom nu weer goed gegroeid isDat scheelt weer een hoop zorgen
Je snapt soms toch al niet waar die kinderen van groeien
Christan heeft gisteren zowaar uit zichzelf spinazie, puree en vis gegeten
zonder dat ik zelfs maar heb hoeven zeggen dat hij een hap moest nemen. Elke (zeldzame) keer als dat gebeurt heb ik hoop dat hij nou eindelijk eens echt goed gaat eten. En elke keer blijkt het een eenmalige gebeurtenis
En toch ruim 20 kilo wegen
Alicia is natuurlijk wel een stukje ouder dan Piet....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:20 schreef bixister het volgende:
ah dat is geruststellend Knor, tnx.![]()
Zo te horen komt mijn tijd dus nog wel. Alhoewel als we een jaar verder zijn loopt alicia sowieso alles. Ach ik zie wel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:19 schreef jessie het volgende:
Livelink ik vind dat ook erg tegenvallen hoor.
Toen Janneke nog echt klein was ging het nog wel. Maar ik vind het vooral nu lastig. Bo bijna 3 en Janneke 1 geweest. Janneke wil niet altijd meer braaf in de buggy zitten. Bo loopt sowieso al veel.
"Even"naar de winkels lopen (alleen 20 minuutjes) is er niet meer bij.
daar heb ik gelukkig geen last van zolang ik maar niets op de vroege ochtend planquote:Om van de verschillende slaaptijden nog maar te zwijgen. Als Janneke weer een jaar verder is zal het wel weer wat makkelijker zijn (hoop ik)
ik denk ook dat dat mijn geluk is. ALicia kan vrij goed zelf lopen hoor. Ze houdt het een uurtje of 2-3 achter elkaar vol. Tijd genoeg om dus te winkelen of boodschappen te halen. Maar bovenopzitten vind ze helemaal het einde, ze kan alles dan goed overzien en voelt zich dan echt heer en meester.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:20 schreef bixister het volgende:
en ik zie hem ook nog niet zo braaf bovenop de kinderwagen zitten.
lastig is dat, hehquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:53 schreef coolbabe het volgende:
Tom heeft van omvang maat 68 en van lengte 86 nodig. Riemen hebben ze niet in zijn maat en bretels trekt hij uit
dat hebben wij hier ook (is nu wel makkelijk trouwens, want ommige truien worden gewoon gedeeldquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:53 schreef coolbabe het volgende:
Tom heeft van omvang maat 68 en van lengte 86 nodig. I
Misschien kun je eens op de markt of bij een stoffenwinkel kijken naar zo'n klemgesp (zo'n metalen ding met van die 'tandjes') en een stuk breed elastiek, en dan zelf een riem in elkaar flansen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:53 schreef coolbabe het volgende:
Tom heeft van omvang maat 68 en van lengte 86 nodig. Riemen hebben ze niet in zijn maat en bretels trekt hij uit
Ik maak positiebroeken van René dr broekenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:30 schreef coolbabe het volgende:
Bij de Hema verkopen ze broeken met een verstelbare taille, dat is een werelduitvinding
Alicia wat ben je stoer!
ja, dat kloptquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:30 schreef coolbabe het volgende:
Bij de Hema verkopen ze broeken met een verstelbare taille, dat is een werelduitvinding
JA he, ging alleen helaas maar tot maat 176quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Vooral die laatste broek vind ik onwijs gaaf
Bij H&M heb ik het ook al een paar keer gezien.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:30 schreef coolbabe het volgende:
Alicia wat ben je stoer!
bij de Hema hebben ze verstelbare elastische kindderriemen. Sven heeft hetzelfde probleem namelijkquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:53 schreef coolbabe het volgende:
Tuinbroeken zijn alleen wel wat lastig als ze nog maar net zindelijk zijn, hou daar tegen die tijd even rekening meequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:55 schreef jessie het volgende:
Dat eerste setje van Alicia, superstoer zeg!!!!!!
De hema broeken zitten door die elastiek dingen ideaal hier bij Bo. Zeker nu ze geen luier meer heeft, heeft ze ineens een klein kontje en zakt er veel af. H en M heeft inderdaad ook veel dingen met die elastiekjes.
En tuinpakjes zijn heir erg favoriet. Ik vind het bij beide meiden altijd erg leuk staan en gaat lekker lang mee. En ook geen gedoe met te wijd of te strak. Bij jongens vind ik het ook altijd erg leuk staan.
is goed hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:20 schreef bixister het volgende:
easy, ik las dat je meer wil lezen over kinderen uit svens leeftijdcategorie. jij begint, ok?
Duowagenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:20 schreef bixister het volgende:
ik ben benieuwd of onze nieuwe baby ook graag in de draagzak zal liggen/zitten, maar ga toch ook maar op zoek naar een duo-wagen. Piet kan voorlopig nog niet goed genoeg lopen denk ik om hem lopend mee te nemen, en ik zie hem ook nog niet zo braaf bovenop de kinderwagen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |