tuurlijk! Die verwachting moet je ook niet hebben, die heb ik ook niet hoor. Ik heb me er zelf ook nooit zo druk om gemaakt, maar ik zie het zo vaak terugkomen...dus ik dacht...enzo...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:47 schreef bixister het volgende:
misschien moet men gewoon ook niet verwachten dat iedereen overal op reageert. dat scheelt al een heleboel denk ik.
ja maar jij reageert dus minder omdat je niet tussen de kleine-babies-verhalen wil komen zonder daar eerst ook op in te gaan. als je nou weet dat men dat helemaal niet van je verwacht zou je misschien gemakkelijker toch (gewoon daar) je verhaal kunnen doen. want al dat versnipperde vind ik ook niet echt alles.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:49 schreef Belana het volgende:
[..]
tuurlijk! Die verwachting moet je ook niet hebben, die heb ik ook niet hoor. Ik heb me er zelf ook nooit zo druk om gemaakt, maar ik zie het zo vaak terugkomen...dus ik dacht...enzo...
Ow maar als ik lekker wat wil vertellen (zoals van de week) dan doe ik dat ook gewoon hoor. Ik heb er persoonlijk allemaal niet zo'n moeite mee, maar ik lees wel steeds vaker, of iig komt het regelmatig terug, dat mensen er wel moeite mee hebben dat er niet of weinig gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:52 schreef bixister het volgende:
[..]
ja maar jij reageert dus minder omdat je niet tussen de kleine-babies-verhalen wil komen zonder daar eerst ook op in te gaan. als je nou weet dat men dat helemaal niet van je verwacht zou je misschien gemakkelijker toch (gewoon daar) je verhaal kunnen doen. want al dat versnipperde vind ik ook niet echt alles.
Zo hey! Ben ik het zowaar een keer helemaal met Knor eensquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:58 schreef Knorretje het volgende:
ow en voor wie dit erg onverschjillig over komt of niet geinteresseerd etc. Het blijft nou eenmaal een forum, dat kan leuk zijn, maar is niet mijn leven (nou ja) en daar gaat nou eenmaal niet alles zoals jij dat wil of graag ziet. Als je dat graag wilt kwa reacties moet je op een praatgroep gaan waar het verplicht is om reactie te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |