Niks meer te meldenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Maakt mij niet uit hoe lang het geleden is, als ik die van Dam nog een keer tegen kom, dan krijgt hij het te horen van me ook!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 05:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
helaas heeft hij dat 2,5 jaar geleden gezegd en niet vorige week
Marcel van Dam, de grootste betweter van Nederland (op de voet gevolgd door Jan Mulder), verdient wel een oeuvre-prijs
Nou nee, wat moet ik daar op zeggen. . Ik ben wel voor een toelatingstest hoor. En reken maar dat ik SCHlaag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Niks meer te melden?
Ik heb het artikel niet gelezen, maar aan de titel te zien gaat het wederom over de demonstrantenquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:59 schreef Koobus het volgende:
[..]
Zoek maar even in het archief van -nota bene- de Volkskrant naar het artikel: "De leugen regeert, de leugen demonstreert." Daar worden de leugens van De Waal treffend ontmaskerd.
Het is een vergelijking tussen de argumenten van het kabinet en die van de vakbeweging en wat er aan valse informatie verspreid wordt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb het artikel niet gelezen, maar aan de titel te zien gaat het wederom over de demonstranten.
Het is Piet Hein Donner. Jan was de schaker van de familie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:18 schreef Drugshond het volgende:
Maar het is nu 12 okt... dus tijd voor de nieuwe kandidaten.
Dit is mijn kandidaat, alvast een voorshot van wat er gaat gebeuren met die PC van de OvJ.
- Mr. J.H.Donner (wedden dat hij weer iets stoms gaat doen).
Ik wil op Mat Herben stemmen maar die staat er niet bij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vanaf nu kan men stemmen op de top 3 nominaties in deze poll :
Dat is dan om de doodeenvoudige reden dat er maandag minder mensen Mat Herben hebben genomineerd dan de bovenstaande 3 ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:11 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik wil op Mat Herben stemmen maar die staat er niet bij.![]()
Als je misschien niet snapt wat procenten zijn, kun je ook gewoon kijken welk balkje het langst is hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:24 schreef SCH het volgende:
Tijd genoeg had om te stemmen, de winnaar is duidelijk![]()
Jozias
Wat verwacht je eigenlijk van linkse mensen en economie ?.... begrijpen die procenten.... ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:59 schreef Lkw het volgende:
Als je misschien niet snapt wat procenten zijn, kun je ook gewoon kijken welk balkje het langst is hoor
Kortom: Lodewijkje
Kwallengedrag is het eigenlijk niet, maar zo'n beetje de hele LPF fractie en partij hebben blinken wel uit in een belabberde communicatie. De een roep iets, de ander ontkent het en daarna komt er altijd weer eentje op terug.quote:Fractievoorzitter Van As gaf dinsdagmorgen het startschot voor alle commotie door bekend te maken dat zijn fractie nog die dag zou beslissen over een andere naam. Het Kamerlid Herben ontkende dat vervolgens. Volgens hem zou het bestuur juist bereid zijn de invordering van de dwangsom uit te stellen. Dat om de fractie tijd te geven de naamsverandering goed te organiseren.
Partijvoorzitter Moleveld, op zijn beurt, ontkende de mededeling van Herben. Hij zei een uitspraak van de rechter niet zomaar opzij te kunnen schuiven. Moleveld had geen zin in "gesjoemel en gesjacher". Toch veranderde hij enkele uren later van gedachte.
Dat verdient ie ook niet. Integendeel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:17 schreef N.E.O.R.E.J. het volgende:
De Waal kwam er qua pr niet best vanaf op 2vandaag vanavond.
Nee, qua pr is het af en toe een ongelooflijke hork.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:17 schreef N.E.O.R.E.J. het volgende:
De Waal kwam er qua pr niet best vanaf op 2vandaag vanavond.
Te vroeg gejuicht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:24 schreef SCH het volgende:
Tijd genoeg had om te stemmen, de winnaar is duidelijk
Dit is kiezersbedrog, een verkiezing moet stoppen als ik het zeg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:46 schreef Lithion het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht..
De held.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:03 schreef Falco het volgende:
Arme Rumsfeld. Tot nu toe heeft hij maar 1 stem mogen ontvangen.
Niet alleen qua p.r.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, qua pr is het af en toe een ongelooflijke hork.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |