dubbele steak & cheese? je bedoelt een dubbele lading op een half broodje?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef hippo-clippo het volgende:
maandag nog een subje op in Rotterdam. 15 cm parmesan en oregano met dubbele steak&cheese, wat sla, komkommer en pepertjes...Zo'n honger nu!!!!![]()
Dat staat er toch ook, 15 cm met dubbele steak&cheese.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dubbele steak & cheese? je bedoelt een dubbele lading op een half broodje?
Eergister trouwens in Delft aan de markt een subway op, gaat lekker
oh, en betaal je daar extra voor, of kan dat gewoon zomaar, dat wist ik nl. helemaal nietquote:Op zondag 24 juli 2005 21:50 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook, 15 cm met dubbele steak&cheese.![]()
Geeft toch nietquote:Op zondag 24 juli 2005 21:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
oh, en betaal je daar extra voor, of kan dat gewoon zomaar, dat wist ik nl. helemaal niet
Dubbel zoveel vlees enzo, sorry hoor, ik was onwetend...
Chill, dat ga ik morgen gelijk maar eens proberenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:04 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Geeft toch niet![]()
maar je betaalt er idd wel extra voor. Ik neem altijd dubbel omdat ik enkel maar zo weinig vind met die berg sla die je erop krijgt.
ik ook, want ik krijg weer honger bij het lezenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Chill, dat ga ik morgen gelijk maar eens proberen
Brugstraat Groningen niet meer helaas... bij de DailySub geen zegeltjes meer. Herestraat misschien nog wel, daar ben ik nog niet geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:48 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Bij 8 broodjes heb je al eentje gratis, geldt ook voor daily subs. Ja, je moet er idd wel een frisdrank bij nemen.
En je kan de zegeltjes inderdaad bij alle Subs inleveren, ben vanmiddag eventjes een binnengelopen. Ze zijn ook in het buitenland te gebruiken mocht je dat willen.
Net een dubbele steak& cheese 30cm op.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:04 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Geeft toch niet![]()
maar je betaalt er idd wel extra voor. Ik neem altijd dubbel omdat ik enkel maar zo weinig vind met die berg sla die je erop krijgt.
Waarom?!. Zou je haar kunnen vragen hoe oud je moet zijn om daar te werken, hoe oud ze was toen ze begon en hoeveel ze toen kreegquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
bedankt!
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ik heb een lieve vriendin, alleen stopt ze over 2 weken bij de subway
Wat zit er weinig op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
bedankt!
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ik heb een lieve vriendin, alleen stopt ze over 2 weken bij de subway
In Den Haag, bij een bestelling van 7 broodjes of meer, binnen de regio, doen ze dat alquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:01 schreef Fratz het volgende:
wat ik zou willen is dat ze gaan bezorgen. als ik nu een broodje wil moet ik elke keer naar de stad fietsen en daar ben ik echt te lui voor.
volgens mij wel....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hebben ze die ook in NL?
Idd, maar dat is met alle franchising... ze willen er gewoon zeker van zijn dat je de boel niet verneukt en dat je voldoende centen hebt om de boel draaiende te houden en niet dat je na een paar weken failliet gaat ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:20 schreef djdano het volgende:
Echt de beste broodjes die er zijn! Ik heb 2 jaar geleden eens geďnformeerd om een eigen subwayvestiging te openen. (toen was de eerste in Nederland in Eindhoven net geopend) Maar ik wilde toen Amsterdam en dat lag allemaal heel moeilijk. Tevens betaal je trouwens echt een bizar vemogen om te mogen starten.
Als je van kip en zoete uien saus houdt vind je em lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als ie niet lekker is, weet ik je te vinden.
En ik maar denken dat ze gewoon veel geld wilden verdienenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:24 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Idd, maar dat is met alle franchising... ze willen er gewoon zeker van zijn dat je de boel niet verneukt en dat je voldoende centen hebt om de boel draaiende te houden en niet dat je na een paar weken failliet gaat ofzo
Dat zal ongetwijfeld ook meespelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef djdano het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze gewoon veel geld wilden verdienen
Taco Bell. Het enige wat ik mis sinds ik weer terug ben in Nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tof dat je daarnaar geinformeerd hebt, djdano! Misschien kunnen we een Taco Bell beginnen?
Of McDowell's? Heb ik nooit in een film gezien, dus dat kan best.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:33 schreef djdano het volgende:
Eigenlijk best een topidee stanley! Maar ben sinds die tijd wel afgestapt van het franchise idee. Dus we beginnen dan gewoon een Taco Bill en jatten gewoon het concept. Het mooie is dat we dan eerder dan Taco Bell in Nederland zitten en dus mochten ze nog ooit komen dat zegt iedereen dat ze Taco Bell na-apers zijn van Taco Bill
Oja, dan worden we natuurlijk Franchise gever!
Het is lekkerder dan een big mac menu.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:43 schreef djdano het volgende:
Ik heb trouwens afgelopenperiode voor school nog een onderzoek uitgevoerd naar de koopbereidheid voor de subway. Ze mogen toch nog wel wat doen aan de naamsbekendheid in Nederland.
Oja en de prijsperceptie is nog een probleem. Nederlanders vinden het toch wel duur. Maarja mijn inziens is dat puur de perceptie omdat het om een "broodje" gaat. Een menu van de subway is namelijk lekkerder, gezonder en vult beter dan een MC menu maar toch voelt dat voor mensen minder aan.
Lekker belangrijk die prive medewerker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:59 schreef djdano het volgende:
Duur is natuurlijk een perceptie. Je vindt het een broodje en andere broodjes zijn goedkoper, dus je vindt het duur.
Maar als je het anders bekijkt bestel je iets te eten. Dat wordt persoonlijk direct vers voor je gemaakt. Je krijgt exact de ingrediënten zoals jij ze wil in de hoeveelheid die je zelf wil en met een zeer hoge kwaliteit. Voor dit alles heb je je eigen medewerker tot je beschikking die zich op dat moment alleen met jou bezig houdt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |