Voor zover ik weet gaat er binnen afzienbare tijd ook nog een filiaal open in de Herestraat.quote:csar - dinsdag 5 oktober 2004 @ 02:26
Subway opent binnenkort in Groningen. In de Brugstraat naast de Appie Heijn.
Die was er al (om het hoekje bij het thorbeckerplein) maar die liep blijkbaar niet ofzo... is weer weg, balen dat ik deed. Gelukkig hebben ze er nu één in Haarlem,quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:41 schreef superheist het volgende:
wanneer komt die in amsterdam nou!!
Ik vraag meestal om extra beleg, en krijg het ook nogquote:Op maandag 8 november 2004 21:48 schreef myfairlady het volgende:
ik ben voor een broodje melted bacon 4,90 kwyt. vind ik toch behoorlijk prijzig, maar 1x in de zoveel tijd maakt het mij niet uit.maar ze doen te veel sla op t broodje en te weinig beleg..
Heb ik toevallig aan iemand van Subway hier in NL gevraagd. Utrecht staat hoog op de lijst van te openen locaties. Het plan was om in Utrecht een locatie te openen voor het einde van het jaar, maar dat gaat niet lukken. Men is, geloof ik, op zoek naar een geschikte locatie.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Subway heerscht![]()
ik vroeg me eigenlijk af of er binnenkort ook 1 gaat komen in Utrecht. Iemand hiervan op de hoogte?
aangezien het nu al bijna twee maanden later is... is er al nieuws? wanneer gaan ze open??quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat er binnen afzienbare tijd ook nog een filiaal open in de Herestraat.
Zoals je misschien gezien hebt, is de Subway in de Brugstraat personeel aan het zoeken.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:36 schreef Fratz het volgende:
aangezien het nu al bijna twee maanden later is... is er al nieuws? wanneer gaan ze open??![]()
dan zullen ze ook wel snel opengaan. ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:21 schreef csar het volgende:
[..]
Zoals je misschien gezien hebt, is de Subway in de Brugstraat personeel aan het zoeken.
Daar haal ik in een vrij uur bij Odulphus ook altijd een broodje, Chicken Teriyake + Honing/.mosterdsausquote:Op donderdag 16 december 2004 18:35 schreef bloempjuh het volgende:
Pas in Tilburg voor het eerst Veggie Patty gegeten, met chillisaus en zoveel mogelijk groenten. Echt jummie! Ik ga gewoon sparen voor eens per week (of twee weken) zo'n lekker broodje!
Ik kan je vertellen dat er binnen zeer korte tijd nieuws komt over de tweede vestiging in Groningen...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:36 schreef Fratz het volgende:
[..]
aangezien het nu al bijna twee maanden later is... is er al nieuws? wanneer gaan ze open??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |