Makkelijk juist als je kinderen hebt,quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:19 schreef oorsmeer het volgende:
Hier doet ie het gewoon?
Btw... ouders op MSN
DirkHquote:Knut... says:
Open niet van die bagger
quote:Knut... says:
Jij riep gisterenavond ?
Waarom doe jij opeens aardig, eng gewoonquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:25 schreef Escape2Dawn het volgende:
Lieve Yvonne... hoe gaat het nu eigenlijk echt met je?
eyeballquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:28 schreef shmoopy het volgende:
Net nu ik m'n wepkem wilde testen.
Slarioux zegt:quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:28 schreef shmoopy het volgende:
Net nu ik m'n wepkem wilde testen.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Slarioux zegt:
Ik zie nog niks, doe je BH ff uit dan, vaak lost dat het op
Slarioux zegt:
ik kan het weten, ik mod DIG
Dirkh says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:27 schreef Knut het volgende:
De ontvanger heeft je waarschijnlijk geblokkeerd, het bericht kan niet verzonden worden.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:23 schreef yvonne het volgende:
Dirkh, als je dit leest:
yvonne says:
Waarom was je nou al zo vroeg weg?
Hehehe...quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom doe jij opeens aardig, eng gewoon
Yvonne says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De ontvanger heeft je waarschijnlijk geblokkeerd, het bericht kan niet verzonden worden.
Dirkh's broer zegt:quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yvonne says:
Vraag het zn broer ff dan waarom hij na amper een uurtje alweer weg was?
Hey lul! Sluit die rode draad weer eens aan! Mijn sociaal leven is aan het afbrokkelen!quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:36 schreef BrauN het volgende:
Bron van het kwaad is gevonden! Hij heeft de instellingen verpest:
[afbeelding]![]()
![]()
!!!!!1!!!111
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:48 schreef Karboenkeltje het volgende:
+ Boenkel ***Superman is dood!*** zegt:
Christopher Reeves is dood! Zet een kruisje voor je naam om je respect te tonen!
+shmoopyknufjekroelruktindieperouwgedompeld says: dude, vertel dat aan iemand die geen Supermanposter/tas/stripboeken en T-shirt heeftquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:51 schreef Dirkh het volgende:
To shmoopy
+ Dirkh says:
Dat is niet om te lachen.
+ Dirkh says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
+shmoopyknufjekroelruktindieperouwgedompeld says: dude, vertel dat aan iemand die geen Supermanposter/tas/stripboeken en T-shirt heeft
quote:Knut Says:
Je post kwam de eerste keer ook door. Je staat op ignore
dat is weer fijn en eigenlijk ook best wel zieligquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:06 schreef Knut het volgende:
Pierre :
[..]
+ Boenkel ***Superman is dood!*** zegt:quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
+shmoopyknufjekroelruktindieperouwgedompeld says: dude, vertel dat aan iemand die geen Supermanposter/tas/stripboeken en T-shirt heeft
+ Boenkel ***Superman is dood!*** zegt:quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:11 schreef Dirkh het volgende:
+ Dirkh RIP says:
Dan proppen we Lois ook in de kist, dan kunnen ze op een andere planeet superkindjes maken.
Shit.. werken. Ook dat nog. Wat een k*tmaandagquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:16 schreef SanCoTec het volgende:
Zal ik dan toch maar gaan werken
Goed begin van de weekquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:18 schreef aphx het volgende:
[..]
Shit.. werken. Ook dat nog. Wat een k*tmaandag
Dat kan inderdaad wel eens voor problemen zorgen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Kom, een gewone baarmoeder kan toch onmogelijk een Super-ejaculatie weerstaan? Supertje zou zijn kwakkie dan dwars door d'r heen schieten. En stel, Lois wordt zwanger van Suups, wat als een kalve Kryptoniër even besluit te schoppen?
Yvonne says,quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:50 schreef Dirkh het volgende:
Dirkh says to yvonne:
Ben jij uberhaupt nog wel geweest dan?
S. says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Intx says:
Anders zetten we ons gesprek voort op fok
Intx says:
Maar dat zal vast niet mogen van Yvonne
+shmoopyknufjekroelruktindieperouwgedompeld says: Ik doe vandaag een zwart lintje om m'n tasquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Vrouwen met strips en de daarbijhorende artikelen... Zelfs in deze duistere mist van rouw doet dat nog iets met me...
Yvonne says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:28 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
S. says:
Wat maakt dat nou uit, yvonne is zelf ook msn verslaafd
Alles wat vandaag met msn te maken heeft is dood, mijn sociale leven en relatie dus ookquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:36 schreef yvonne het volgende:
Yvonne says:
Dit topic ook
Yvonne says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:38 schreef Dirkh het volgende:
Dirkh says:
Wat ga je de komende drie dagen doen?
Yvonne says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:38 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Alles wat vandaag met msn te maken heeft is dood, mijn sociale leven en relatie dus ook
Moet ik um er afhakken danquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yvonne says:
Je mag je bifi ook per post sturen hoor
Yvonne says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:41 schreef Knut het volgende:
Knut says :
Neuken in antwerpen zeker!
Slet.
Bedenk eens goed wat je tegen mij hebt gezegd. Je hebt mij nooit verteld dat je naar Antwerpen gaat, domme doos!quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yvonne says:
KaN dIRKH Z'N MUIL WEER EENS NIET HOUDEN?,
,
,
.
Yvonne says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bedenk eens goed wat je tegen mij hebt gezegd. Je hebt mij nooit verteld dat je naar Antwerpen gaat, domme doos!
Yvonne says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:41 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Moet ik um er afhakken dan
Yvonne says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:49 schreef Insomaniac het volgende:
Inso says:
Yvonne, ga je die Robertje nog bannen, hij is nog steeds godsgruwelijk irritant.
Dan moet ik gaan fietsen enzoquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yvonne says:
je mag hem zelf komen brengen hoor
Yvonne says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:55 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan fietsen enzoin de buitenlucht
Dirkh says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ah, dan kunnen we het daar vanavond mooi over hebben
Ik start msn wel opquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yvonne says:
Zullen we dan maar gaan cammen?
Dirkh says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:02 schreef ANGE het volgende:
DIRKH!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dirkh says:
Hé ANGE, was wel lachen gister op msn met jou. Ik heb nog geprobeerd om mijn schaap te overtuigen dat een trio leuk kan zijn. Maar ze wil eerst toekijken. Misschien later mee doen.
ook moggûhquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:21 schreef cerror het volgende:
Doet die klere msn het weer niet?
gebeurt nog steeds vrij weinig hierquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:30 schreef SanCoTec het volgende:
Ik ben weer online, alleen beetje saai in je eentje
Twas een lucky shot, want tweede msn doet ut nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:32 schreef koeskoes het volgende:
[..]
gebeurt nog steeds vrij weinig hier
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
MSN is dood. Zet een M voor je naam uit respect voor alle mensen die getroffen zijn door deze ramp! OnE lUv (L)
iddquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:41 schreef Stevie_ het volgende:
HIJ DOET HET WEER
SERIEUS
Stevie says:quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:42 schreef boebiedoe het volgende:
Boe says:
Goh Stevie_, jij bent zeker de snelste thuis?
die rooie dropveter?quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hey lul! Sluit die rode draad weer eens aan! Mijn sociaal leven is aan het afbrokkelen!
Haal die ban is van mn msn acount afquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:22 schreef yvonne het volgende:
Yvonne says:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
SMS?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:27 schreef Ierepier het volgende:
K word gek...moet morgen een onderzoeksrapport inleveren en alles moet nu over de mail, en aangezien een mail meestal niet direct aankomt...![]()
![]()
Spamquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:35 schreef Ballicious het volgende:
We gaan massaal mircen, komt alleen naar efnet.xs4all, kanaal schreins
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |