quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:12 schreef cptmarco het volgende:
en het geheim van de verstekelingen blijft een geheim.....
Zou best kunnen, want ze kwam best opgewekt over.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:11 schreef Bonobo11 het volgende:
deed ze het nou express???
Inderdaad jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:12 schreef cptmarco het volgende:
en het geheim van de verstekelingen blijft een geheim.....
quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:16 schreef Derfel het volgende:
roos wil ook naar bed, ff het proces versnellen
probeer het vannacht uit.....quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:17 schreef N.icka het volgende:
Kan je zo'n steen echt niet vasthouden?
nee als je slaapt ontspan je, probeer maar eens je hand buiten je bed te houden en dan iets vast te houdenquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:17 schreef N.icka het volgende:
denk het wel, ik heb dat gevoel wel vaker gehad, dat ze vinden dat een proef te lang duurt en dus maar even wat dingen gaan veranderen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:17 schreef cptmarco het volgende:
[..]dat zou ook kunnen....
als je slaapt kan je geen enkele spier spannen (behalve je oogleden).quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:17 schreef N.icka het volgende:
Wij zijn 5 vriendjes, jullie en ikquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
5 vrienden.![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:26 schreef rubbereend het volgende:
leuk als mitch eruit gaat en Mick mag haar strax weigeren!!!!!! daar droomt hij van
quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:25 schreef rubbereend het volgende:
allemaal op mitch stemmen, verschrikkelijke vrouw
dat denk ik ook, er komt sowieso geen belg in!quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:28 schreef tong80 het volgende:
Dit is de laatste die toegelaten wordt waarschijnlijk.
Ja en op vacht. De vacht vanShandinella om precies te zijn, hij trok mij een paar keer teveel een tuitlip.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:28 schreef cptmarco het volgende:
Mick geilt op macht.....
Ik hoop hetquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:28 schreef tong80 het volgende:
Dit is de laatste die toegelaten wordt waarschijnlijk.
wat is er mis met <Mickquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:28 schreef cptmarco het volgende:
Mick geilt op macht.....
volgens mij heb ik ergens gelezen dat hij ziek geweest is tijdens deze Expeditie (of hij was echt vrij...quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:31 schreef rubbereend het volgende:
is ernst paul op vakantie ofzo?
Whehehequote:Op zondag 10 oktober 2004 21:34 schreef rubbereend het volgende:en nu is het woord aan Mick
Ik zag kippenquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:33 schreef MissX het volgende:
toch ben ik benieuwd wat de programmaleiding er tegenover zet als Mitch in het verstekelingskamp gekozen kan worden. Vast wel iets heel interessants zodat Mick toch gaat twijfelen. En ze ms toch samen in een kamp komen.
En aan Klaar, Ernestine en Chandinella!quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:34 schreef rubbereend het volgende:en nu is het woord aan Mick
Ja echt! En iedereen maar zeggen dat het dit jaar een tamme bedoeling is. Niet dus he!quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:37 schreef cptmarco het volgende:
wat een heerlijke voorfilmpje
Peter, Matthias en Froukje mogen wel weg.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:38 schreef BVO het volgende:
Wat een hypocriet zooitje zeg, die 5. Ze weten zelf toch ook dat ze niet op elkaar stemmen? En dan zo reageren... Nee, die mogen van mij weg.
Ze laten de kip leven en Mitch wordt opgepeuzeld?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:39 schreef RedruM_ het volgende:
Denk dat als Mitchell er niet uit wordt gestemd door de moerasketiers dat Mick het recht in eigen hand neemt
Ze konden kamp voormalig Belgie niet zonder eten laten zitten uit ethische overwegingen, denk ik.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:42 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik me nu afvraag: zouden ze al helemaal vantevoren bedenken hoe het spel gaat lopen of zeggen ze tussendoor: een feestje is nu wel goed, of de samensmelting moet nú plaatsvinden?
Idd, daar ziet het er wel naar uitquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:43 schreef rubbereend het volgende:
mick houdt gewoon zn poot stijf want als ze mogen blijven moet het oordeel unaniem zijn
Wat ik vorig jaar uit het dagboek van de presentator begreep (Ernst-Paul) is er iedere dag een overleg, waarin wordt bekeken of zaken moeten worden bijgestuurd. Als nu bijvoorbeeld de samensmelting nog een paar dagen weg was, is het goed mogelijk dat ze die naar voren hebben gehaald. Grote lijnen staan vast, invulling wordt door de programmaleiding ingevuld.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:42 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik me nu afvraag: zouden ze al helemaal vantevoren bedenken hoe het spel gaat lopen of zeggen ze tussendoor: een feestje is nu wel goed, of de samensmelting moet nú plaatsvinden?
Dank jequote:Op zondag 10 oktober 2004 21:50 schreef mbn het volgende:
Wat ik vorig jaar uit het dagboek van de presentator begreep (Ernst-Paul) is er iedere dag een overleg, waarin wordt bekeken of zaken moeten worden bijgestuurd. Als nu bijvoorbeeld de samensmelting nog een paar dagen weg was, is het goed mogelijk dat ze die naar voren hebben gehaald. Grote lijnen staan vast, invulling wordt door de programmaleiding ingevuld.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat zat Ernestine er trouwens eng uit in dat stukje waarin ze lieten zien dat ze gaan terugkijken met Ernestine op de aflevering.
Ja ernstig he!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:05 schreef ChrisJX het volgende:
[..]Dat vond ik met Nolleke ook trouwens
Je raakt helemaal gewend aan mensen en dan blijken ze er normaal gesproken soms ineens heel anders uit te zien
Ja, precies!quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Hoop dat mitch mag blijven, ik mag dr niet maar dan hebben wij iig nog veel kijkplezier voor de boeg![]()
Ghehe, Mitch de bitch.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, precies!
Lang leve nare Mitch!
Inderdaad walgelijk gewoonquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:38 schreef BVO het volgende:
Wat een hypocriet zooitje zeg, die 5. Ze weten zelf toch ook dat ze niet op elkaar stemmen? En dan zo reageren... Nee, die mogen van mij weg.
Ronaldquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:13 schreef egilio het volgende:
En wie ontspringt de dans weer? Zelfs hier wordt ie niet meer genoemd, terwijl hij in mijn ogen nog steeds een van de irritantste deelnemers is?
Juist ja...aarlikkende Ronald![]()
het is natuurlijk maar net welke shots ze wel uitzenden en welke niet, zal echt wel gelachen worden hoor, maar veel zie je gewoon niet.....quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:36 schreef Guti het volgende:
Het viel me op dat er eigenlijk zo weinig gelachen wordt, die Zorro van vorig jaar zorgde nog voor wat afleiding...maar dit jaar lijkt het kommer en kwel...
Wat heeft Mo tot nu toe dan bijgedragen aan de expeditie.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:17 schreef cora4033 het volgende:
Marjolein en Froukje scoren bij mij allebei niet.
Marjolein likt een beetje teveel en Froukje, tsja dan denk ik aan een grote nietzeggende leegte.
Het is te hopen dat de spelleiding dusdanig ingrijpt dat ''de vijf'' niet rechtsstreeks naar de finale kunnen dmv politiek stemmen. Alhoewel Mo de finale m.i in ieder geval verdiend.
Mo presteert wel met proeven, en hij is niet lui, nee ik heb respect voor Mo.....quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:59 schreef Kylee het volgende:
[..]
Wat heeft Mo tot nu toe dan bijgedragen aan de expeditie.. Behalve dan veel mopperen over Ronald met Kelly, en te laf zijn om het rechtstreeks tegen Ronald te zeggen heb ik hem verder helemaal niks zien doen.
Nee, Mo mag van mij wel opzouten met dat kliekje van hem ook..
Al vanaf de 1e aflevering heb ik een ontzettende hekel aan hem. Van mij mag die er zo snel mogelijk uit.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:13 schreef egilio het volgende:
En wie ontspringt de dans weer? Zelfs hier wordt ie niet meer genoemd, terwijl hij in mijn ogen nog steeds een van de irritantste deelnemers is?
Juist ja...aarlikkende Ronald![]()
Door geen flikker uit te vreten, anderen het werk laten doen en zo krachten te besparen voor de proeven?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Mo presteert wel met proeven, en hij is niet lui, nee ik heb respect voor Mo.....
mmm.... volgensmij verwar jij Mo een beetje met Ronald...quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:49 schreef Kylee het volgende:
[..]
Door geen flikker uit te vreten, anderen het werk laten doen en zo krachten te besparen voor de proeven?
Walgelijk gewoon..
Hij was gewoon kapot van de inspanning en moest even op ademkomen omdat de rest geen flikker gedaan had nog.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:23 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
mmm.... volgensmij verwar jij Mo een beetje met Ronald...
en die spaart zijn krachten zelfs nog tijdens een proef.... ja ik vind dat ik net 't meeste heb gedaan, dus ik ga even uitrusten..... tijdens een proef...![]()
Ieuw.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:06 schreef Kylee het volgende:
Hij was gewoon kapot van de inspanning en moest even op ademkomen omdat de rest geen flikker gedaan had nog..
Wel beetje de boel objectief bekijken he..
goed he?quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:27 schreef Bus watcher het volgende:
Verder viel me op dat er geen derde reclameblok was deze week.
Op de boot zag je haar met (een) kip(pen) naast haar, denk dus dat het gewoon net als bij Shandinella een kwestie zij en de kippen houden of allebei weg... Ben benieuwd hoe het zal gaanquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:36 schreef Karliene het volgende:
Waar ik aan zat te denken:
het zou toch een verrassende wending zijn als Mitchell op het eiland komt en dat zij een van de moerasketiers mag wegstemmen van het eiland!
Zelf hoop ik niet dat het zo gaat, want ik vind de moerasketiers een leuk trio!
mijn voorspelling:quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:48 schreef Arinna het volgende:
[..]
Op de boot zag je haar met (een) kip(pen) naast haar, denk dus dat het gewoon net als bij Shandinella een kwestie zij en de kippen houden of allebei weg... Ben benieuwd hoe het zal gaan![]()
Hobby: bureauwerkquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:30 schreef brainiac11 het volgende:
http://www.expeditierobinson.vt4.be/b_peter.htm
Hobby’s: lopen, fietsen, bureauwerk
Na Shandinella gun ik haar het op dit moment ook het meest. Aanvankelijk had ik ook Mattias er nog bij maar die ontpopt zich als een meeloper en konkelaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:01 schreef Myddrin het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Klaar Robinson moet worden?
Idd. Klaar is wel hip, maar soms is het gewoon afwijken om het afwijken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:07 schreef cora4033 het volgende:
Ik heb wel eens het idee dat Klaar zich overal tegenafzet omdat ze niet mee wil doen met "de meerderheid." Het heeft dan vaak ook niks met principes te doen maar ze moet nou eenmaal haar statement makenals zogenaamd kreatief en subversief.
Zeker!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:32 schreef cora4033 het volgende:
[afbeelding]
Het wordt leuk morgen dat is zeker!
Hoezo eerder starten om half negen toch.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:14 schreef hardsilence het volgende:
Nog -46, 19u. -de tijd dat ze eerder starten.![]()
![]()
Er is gebleken dat het niet stip om 20.30u begint, dus vandaar.quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:09 schreef Kylee het volgende:
Hoezo eerder starten om half negen toch..
Klopt, een minuut of twee, drie eerder.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:22 schreef hardsilence het volgende:
Er is gebleken dat het niet stip om 20.30u begint, dus vandaar.
Vanuit een dramatisch oogpunt was het misschien goed dat Marjolein haar grieven in de groep gooide. Maar slim en tactisch was het mijns inziens niet. Ze heeft er niets mee gewonnen en ze ligt nu minder goed bij de vriendengroep als voorheen. Als ze slim en tactisch is probeert ze nu een coalitie te sluiten met de drie anderen die niet bij de groep horen en probeert ze Frouke los te weken uit de groep, met het argument dat als de vriendengroep overblijft Frouke waarschijnlijk niet de finale zal halen omdat ze dan als één van de eersten weggestemd zal worden en haar kans de finale te halen dus groter is als zij niet met de vriendengroep meestemt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 10:08 schreef Hik het volgende:
Mijn opvallende zaken: ik vond het wel goed dat Marjolein gelijk haar grieven in de groep gooide. Of het slim is is een tweede natuurlijk, ...
Mijn stem voor deze week gaat naar Marjolein, omdat ze tactisch en sociaal is en voorlopig lekker doorzet.
Misschien de reden dat ik dit jaar niet zo slecht (al kan het beter) vind. Ik heb het vorig jaar niet kunnen volgen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:08 schreef Bus watcher het volgende:
Sommigen vinden de versie van dit jaar wat tegenvallen. Ik denk dat dit komt omdat Expeditie Robinson 2003 nauwelijks overtroffen kon worden. Dat was mijns inziens de beste editie van het programma.
de thee is al gezet en de kinderen liggen bijna allemaal op bed, dus we zijn er bijna klaar voorquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:01 schreef tong80 het volgende:
Ah zo weer genieten ik kijk verder nooit meer in dit topic veel te bang voor spoilers.
inderdaadquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:18 schreef hardsilence het volgende:
Joepie, heb d'r zin in.. ben klaar voor m'n tv-avondje.
Done!quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:15 schreef tong80 het volgende:
Ik raad je aan niet te lang te wachten want ze beginmnen altijd eerder. Om tien voor half staat ie er bij mij op.
Tis niet zo dat die er per definitie uitligt vandaag hoor. Vorige week werd er met Ernestien teruggeblikt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:30 schreef Flem het volgende:
KUT COMMENTATOR.
HIJ ZEI NU AL MET WIE ER EEN TERUGBLIK WAS.
heerlijk zie zondagavond, van 20.00 tot 23.45 sluiten alle leuke programma;s op elkaar aanquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:31 schreef lookinforyou het volgende:
Leuk wordt het straks, maar om half 10 wordt het fantastisch!
Zondags is een erg fijne TV avond op deze manier.![]()
We zijn het lekker eens Rubbereendje. En ook qua voetbal zitten we wel op een lijn.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk zie zondagavond, van 20.00 tot 23.45 sluiten alle leuke programma;s op elkaar aan
En laatst ook al met Marjolein die er ook nog steeds inzit.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tis niet zo dat die er per definitie uitligt vandaag hoor. Vorige week werd er met Ernestien teruggeblikt.
Ja, inderdaad. Dus Flem niet zo schreeuwen menquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:35 schreef MissX het volgende:
[..]
En laatst ook al met Marjolein die er ook nog steeds inzit.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:34 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
We zijn het lekker eens Rubbereendje. En ook qua voetbal zitten we wel op een lijn.![]()
Doen we zekerquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]en over een uurtje gaan we verder in het blok topic
Zul je dan ook niet geïnteresseerd moeten zijn in een appartement? Of ben je dat ookquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:39 schreef Nouk het volgende:
Oh kewl, ik wil ook wel naar zo'n kijkdag van het blok!
K denk het wel helaas ja, nee dat ben ik niet, althans, ik heb er geen geld voorquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Zul je dan ook niet geïnteresseerd moeten zijn in een appartement? Of ben je dat ook
nee.... hij is geweldig met zijn obsessie.....quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:45 schreef Murray het volgende:
Wat is Mick toch ook een zielig mannetje..
Dutroux in overtreffende trap.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:48 schreef MissX het volgende:
pfff mensen met kinderen sparen
en Mo die dan meteen Ronald wegstemt...quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:48 schreef MissX het volgende:
pfff mensen met kinderen sparen
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dutroux in overtreffende trap.
voor hun zal het vast heel erg zijn, maar het is totaal niet spannend voor de kijker...quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:50 schreef Pool het volgende:
Stom spel dit.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:51 schreef MissX het volgende:
Ik ga echt hard lachen trouwens als het een prijs is waar geen familie bij betrokken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |