wat je zegt. ook de politie moet zich aan de wet houden.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb geen idee wat dit in V&A moet, maar als het er dan toch staat is het misschien handig om een linkje oid te vermelden zodat onwetenden zoals ik kunnen lezen waar het over gaat.
Soms lopen zaken uit zichzelf uit de hand op een leuke manier. Gewoon omdat er meerderen zijn die er de lol wel van inzien. Doe niet zo azijnzijkerig; dit is niet het 'welk kado is opvoedkundig verantwoord', maar het 'tsja, doe eens gek, gooi je haar los en er komt iets leuks van'-topic.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen maar ik vat de essentie nog niet helemaal ben ik bang.. Het hele verhaal ziet er namelijk uit als een "help-de-familie-Roodbol-de-winter-door-actie". Zijn ze zelf te arm om speelgoed voor hun kinderen te kunnen betalen? Hebben dergelijk jonge kinderen cadeau's ter waarde van 250 euro nodig? Ik vind het een grappig initiatief maar wel volkomen over the top. Als je nou al begint met honderen euro's hoef je straks op een verjaardag van een van de kids niet meer aan te komen met een poppenhuis van 50 euro.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:
ik vind het een grappig initiatief
Sommige mensen kunnen slecht tegen kritiek blijkbaar.. ik vraag alleen om een verklaring voor een fenomeen wat ik niet goed begrijp..quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt waar; als je wilt zeuren, open dan even een eigen topic (bij voorkeur op een ander forum), maar ga het hier niet zitten verzieken.
Kritiek is oke, gezeik niet. Wat valt er niet te snappen als je het topic gelezen hebt. Er werd een shirt verkocht, van de opbrengst zou een cadeautje gekocht worden. Blijkbaar vonden sommigen het zo grappig dat er wat extra donaties werden gedaan. Ja, het werd een fors bedrag, hadden we oko niet verwacht, maar denk je dat ik (of de rest) er meer of minder lol om zou hebben gehad om mee te doen als we met 5 euro hadden geeindigt?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen slecht tegen kritiek blijkbaar.. ik vraag alleen om een verklaring voor een fenomeen wat ik niet goed begrijp..
Amen!quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kritiek is oke, gezeik niet. Wat valt er niet te snappen als je het topic gelezen hebt. Er werd een shirt verkocht, van de opbrengst zou een cadeautje gekocht worden. Blijkbaar vonden sommigen het zo grappig dat er wat extra donaties werden gedaan. Ja, het werd een fors bedrag, hadden we oko niet verwacht, maar denk je dat ik (of de rest) er meer of minder lol om zou hebben gehad om mee te doen als we met 5 euro hadden geeindigt?
Laat dit topic lekker waar het voor bedoeld is.
Kritische houdingen bewaar je maar voor buiten Fok! Het lef alleen alquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Sorry ik ben niet offtopic geweest hoor. Of mag hier alleen "ah wat leuk" en "oeh wat lief" en "hm wat goed van dirkh" gezegd worden? Sorry als ik niet meedoe aan deze pseudoweldoenerij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |