vorige keer dat meneer miele hier was, was het voor de droger(dit ding is ietsie ouder dan de wasmachine heb ik me laten vertellen) en was de eerste keer dat die kapot was.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:08 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Klinkt alsof het niet de 1e keer is dat dat gebeurd.
En ik heb net een miele gekregen , mag ik vragen hoe oud die van jou is? En de hoeveelste keer het is dat er iets mee aan de hand is?
Watte ?? Het op één na mooiste meisje van heel Almere strijkt niet en draagt ook geen blousje ?? Schande !!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ik strijk ook niet en blousjes draag ik ook niet![]()
tja op de een of andere manier had ik dat gekke ideequote:Op zondag 10 oktober 2004 23:22 schreef clauwheee het volgende:
Meen je dat echt Daniman? Nou volgens mij het merendeel hoor!
hm dat doet me denken aan vannacht. Half vijf werd ik wakker. Zomaar. Gebeurde eventjes niks, totdat ik iets mijn keel in voelde stromen. Ik slikken. Gebeurde het weer. Toen wist ik het; ik had een bloedneus. Neus dichthouden en naar de wc voor pleepapier maar!quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:35 schreef Luchtbel het volgende:
Nee niet neerleggen
Als ze plat gaat, loopt het snot er weer in en gaat ze weer hoesten enzovoorts, gaan dadelijk wel samen in mijn bed slapen...ze gaapt al, gelukkig
Dan heb jij nooit de wasmand gezien . . .quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:28 schreef Luchtbel het volgende:
Het gaat om het kopen TC, niet om het dragen
Ik wil haar best wel ff vasthouden, weet alleen niet of je d'r nog terug krijgt danquote:Wil iemand Jolie even vasthouden dan ga ik ff slapen
bummerquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:46 schreef Luchtbel het volgende:
Nee daar doe ik het maar niet voor
Vind je?quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Men, het is veeeeeeeeeel te vroeg
hoop niet dat dat de werktijden daar zijnquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:42 schreef daniman het volgende:
dat is zeker snel...en wat een tijdstip
ik vind het niet erg om 's nachts te werken, ik slaap toch slecht, dan kan ik er maar beter voor betaald wordenquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Mja, dat risico loop je in de zorg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |