Lekker pepernoten! Ik ben net thee aan het maken dus laat die chocomelk maar ff zitten!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hardstikke leuk shirtook naar de film van garfield geweest?
iemand nog pepernoten en chocomelk met slagroom ?
Leuke foto Moussyquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:22 schreef jessie het volgende:
Lekker in t bakkie pepernoten graait
Dinus t word sowieso weer tijd voor een update van je meiden hoor!!!!
Als je even naar de wc gaat zijn ze weg denk ikquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:25 schreef daniman het volgende:
pepernoten?![]()
laat ik die nou net hier op mijn bureau hebben liggen
Je bent amper te zien, maf mensquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:20 schreef moussy het volgende:
ik vind dit 1 van de weinige foto's die wel leuk is met mij erop
Ik föhn mijn krullen er altijd uitquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een heerlijke krullebol is het toch?
Zitten er krullen in de familie Mous? Jij bent zelf hardstikke steil toch?
dat ken ik maar al te goedquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb net de bak express weg gezet ik zou me er helemaal ziek aan eten
Daarom is ie nog leukquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je bent amper te zien, maf mens
Ah ok... vandaar dus. Ik vind het wel heel leuk bij Cas!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik föhn mijn krullen er altijd uitZelf heb ik hele grove krullen, Peet heeft wat kleinere krullen, mijn moeder heeft pluis en mijn opa had Cas-krullen
Hahaha, daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:29 schreef jessie het volgende:
Die vinden dat vast niet erg MissD des te langer ik daar zal komen en dus betalen. Hahahahaha
ziekenhuizen, schoenendozenactie's, opvanghuizen, blijf van mn lijf huizen, tehuizen, tehuizen in het buitenland?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb even een vraagje.... ik zit met een overschot aan knuffelberen enzo. heeft iemand een idee waar ik ermee naar toe kan? weggooien vind ik ook weer zonde, want er is nooit wat mee gedaan....
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:29 schreef jessie het volgende:
Die vinden dat vast niet erg MissD des te langer ik daar zal komen en dus betalen. Hahahahaha
Maarrrrrrrrrrr ik ga nu even ER kijken
Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mous wat een prachtige foto van jou!!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:33 schreef moussy het volgende:
Toen ik nog een klein mousje was...
[afbeelding]
René dr krullen zijn ooit eens bij de kapper blijven liggen![]()
[afbeelding]
Ik ook ja, ik heb vreselijk de balen van mijn brilquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:41 schreef daniman het volgende:
ik hoop dat je oog snel weer beter is Rewimo!
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Karin, ER begint aanstaande vrijdag om iets voor half negen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb ooggel gekregen van de huisarts.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:47 schreef daniman het volgende:
heb je naast je bril nog wat voor je oog?
Oeiquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:17 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben nog niet bijgelezen maar wil even een mededeling doen; laat nooit maar dan ook absoluut nooit je was doen door coolhunk tenzij je alles lichtblauw en gekrompen wil hebben![]()
![]()
Gokje: niet opgelet bij het sorteren én te heet gewassen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:18 schreef daniman het volgende:
argh Coolbabe! Hoe heeft ie dat nou weer voor elkaar gekregen?![]()
Alles wat hij tegenkwam (witte rompers, witte sportsokken, nieuwe donkerblauwe nette sokken, donkerblauwe handdoeken, witte lingerie en zwart/witte theedoeken) op 60 graden met een wasmiddel voor de witte wasquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:18 schreef daniman het volgende:
argh Coolbabe! Hoe heeft ie dat nou weer voor elkaar gekregen?![]()
Ach jee... en waarschijnlijk met het lieve idee van: laat ik mijn coolbabeje nou eens eventjes helpenquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:21 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Alles wat hij tegenkwam (witte rompers, witte sportsokken, nieuwe donkerblauwe nette sokken, donkerblauwe handdoeken, witte lingerie en zwart/witte theedoeken) op 60 graden met een wasmiddel voor de witte was
Ik kon wel janken toen ik het zag
IKhad het hem gevraagdquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ach jee... en waarschijnlijk met het lieve idee van: laat ik mijn coolbabeje nou eens eventjes helpen
Aiai...quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:31 schreef coolbabe het volgende:
[..]
IKhad het hem gevraagd![]()
Ik had nog duidelijke instructies gegeven maar hij dacht het zelf ook wel te weten.
Volgende keer als hij me vraagt af te wassen zal ik het ook op mijn manier doen met een hamer![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:25 schreef daniman het volgende:
gelukkig let ik wel op al dat soort dingen als ik was! Hooguit wat lichtgekleurde (bijv. lichtmintgroene handdoek), als er dingen bij zitten die geen kookwas aan kunnen geen kookwas, 40 graden. Tot nu toe is alle was er nog altijd goed schoon uitgekomen.
Coolbabe ik kan me heel goed voorstellen dat je er flink van baalt... voortaan kan ie beter even vragen hoe en wat
hehe daar begin ik maar niet aan, dan zou alleen de witte was nog regelmatig gewassen worden.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Deze zeikstraal was įlles op kleur, roze bij roze, blauw bij blauw, d. blauw, bij d. blauw enz enzOh ja en įlles op 60 graden behalve de spijkerbroeken en witte was, dat gaat op 90
![]()
Die was ik op de handquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:56 schreef daniman het volgende:
[..]
hehe daar begin ik maar niet aan, dan zou alleen de witte was nog regelmatig gewassen worden.
Hoe doe je dat trouwens dan als er meerdere kleuren in een kledingstuk voorkomen?
Dan knipt ze het in stukjesquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:56 schreef daniman het volgende:
[..]
hehe daar begin ik maar niet aan, dan zou alleen de witte was nog regelmatig gewassen worden.
Hoe doe je dat trouwens dan als er meerdere kleuren in een kledingstuk voorkomen?
roze kliekjesquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:12 schreef Anitra het volgende:
Moussy heeft dus kliekjes in de was?
Zijn voorlopig nog herhalingen van Season 9. De laatste drie of vier worden nog uitgezonden voordat ze aan de nieuwe gaan beginnen, dacht ik . . .quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:45 schreef Karin het volgende:
Ik wist dat het ergens in oktober moest zijn maar heb nog niet de tijd gehad voor het uitpluisen van de TV gids van deze week. Onwijs bedankt!!!!!
quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:17 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben nog niet bijgelezen maar wil even een mededeling doen; laat nooit maar dan ook absoluut nooit je was doen door coolhunk tenzij je alles lichtblauw en gekrompen wil hebben![]()
![]()
![]()
Nee, volgens de site niet:quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zijn voorlopig nog herhalingen van Season 9. De laatste drie of vier worden nog uitgezonden voordat ze aan de nieuwe gaan beginnen, dacht ik . . .
Ahh, nee . . .quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:47 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks meisjes. Ik hoop ook dat ze gauw beter wordt. Het snot en bloed komt d'r neus uitmaar goed beter nu maar es echt eruit dan steeds maar een beetje
![]()
Die van ons doen dat na 5 jaar nog steedsquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:35 schreef daniman het volgende:
over katten gesproken... is het normaal als katten na 5 weken nog steeds moeten uitmaken wie er de baas is?
Nog maar 3 aflevering van Season 9 ?? Dacht dat er nog veel meer waren. Zie je alweer, ben er helemaal uit . . .quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, volgens de site niet:
De resterende drie afleveringen van seizoen 9 zullen respectievelijk op 15, 22 en 29 oktober worden uitgezonden (onder voorbehoud).
Zoals het er nu naar uit ziet, zal met ingang van vrijdag 5 november worden aangevangen met seizoen 10.
Dat voorbehoud is nu weg trouwens![]()
vorige keer dat meneer miele hier was, was het voor de droger(dit ding is ietsie ouder dan de wasmachine heb ik me laten vertellen) en was de eerste keer dat die kapot was.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:08 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Klinkt alsof het niet de 1e keer is dat dat gebeurd.
En ik heb net een miele gekregen , mag ik vragen hoe oud die van jou is? En de hoeveelste keer het is dat er iets mee aan de hand is?
Watte ?? Het op één na mooiste meisje van heel Almere strijkt niet en draagt ook geen blousje ?? Schande !!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ik strijk ook niet en blousjes draag ik ook niet![]()
tja op de een of andere manier had ik dat gekke ideequote:Op zondag 10 oktober 2004 23:22 schreef clauwheee het volgende:
Meen je dat echt Daniman? Nou volgens mij het merendeel hoor!
hm dat doet me denken aan vannacht. Half vijf werd ik wakker. Zomaar. Gebeurde eventjes niks, totdat ik iets mijn keel in voelde stromen. Ik slikken. Gebeurde het weer. Toen wist ik het; ik had een bloedneus. Neus dichthouden en naar de wc voor pleepapier maar!quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:35 schreef Luchtbel het volgende:
Nee niet neerleggen
Als ze plat gaat, loopt het snot er weer in en gaat ze weer hoesten enzovoorts, gaan dadelijk wel samen in mijn bed slapen...ze gaapt al, gelukkig
Dan heb jij nooit de wasmand gezien . . .quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:28 schreef Luchtbel het volgende:
Het gaat om het kopen TC, niet om het dragen
Ik wil haar best wel ff vasthouden, weet alleen niet of je d'r nog terug krijgt danquote:Wil iemand Jolie even vasthouden dan ga ik ff slapen
bummerquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:46 schreef Luchtbel het volgende:
Nee daar doe ik het maar niet voor
Vind je?quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Men, het is veeeeeeeeeel te vroeg
hoop niet dat dat de werktijden daar zijnquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:42 schreef daniman het volgende:
dat is zeker snel...en wat een tijdstip
ik vind het niet erg om 's nachts te werken, ik slaap toch slecht, dan kan ik er maar beter voor betaald wordenquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Mja, dat risico loop je in de zorg
Ik heb de film al een tijdje in huis, maar kom er maar niet aan toe om te kijken, errug he ...quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hardstikke leuk shirtook naar de film van garfield geweest?
iemand nog pepernoten en chocomelk met slagroom ?
Wat ik bij Cas altijd moet doen is zijn been buigen, anders spant hij zijn spieren en krijgt hij een hele dikke pijnlijke bult op de plek van het prikje.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:41 schreef snoopy het volgende:
Ik ben helemaal voorbereid.
Gelei, check!
Paracetamol, check!
Welk beentje moet ik masseren?
Spuit 11 (internet lag eruit hier)quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:41 schreef snoopy het volgende:
Ik ben helemaal voorbereid.
Gelei, check!
Paracetamol, check!
Welk beentje moet ik masseren?
Ja hč hč, ik bedoelde natuurlijk: welk beentje moet ik van te voren masseren slimmerikquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:39 schreef pluisje het volgende:
[quote]Op maandag 11 oktober 2004 08:41 schreef snoopy het volgende:
Welk beentje moet
Ik zou zeggen,die ene waar ze de prik in geramd hebben
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:09 schreef E.T. het volgende:
Voor de smulpapen onder ons:
Bolletje Mega Smultaai. Met chocola en amandelen.
echt![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:09 schreef E.T. het volgende:
Voor de smulpapen onder ons:
Bolletje Mega Smultaai. Met chocola en amandelen.
echt![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zit hier op mijn werk ja. Zonder winkels in de buurt. En hier krijg ik lekkere trek van
hier doet ie het ook nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:35 schreef lady-wrb het volgende:
mijn msn doettut niet:(
hoe kan dat nou ?
iemand een idee misschien? ik heb het nu net zo hard nodig
sorry voor de off topic
Waarom zet je gewoon geen slot op haar kast ??quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:59 schreef moussy het volgende:
Nu vanmiddag René dr kamer nogOmdat ze iedere da de kast wel 6x leegtrekt geef ik het nu op. Dr kleren verhuizen naar mijn slaapkamer en daar gaat een knip op de deur. Het enige dat bij haar blijft liggen is een pon, wat ondergoed en 2 paar sokken, ze kan me de pot op met dr verkleedactie's
![]()
Ik weet niks . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:48 schreef Neva het volgende:
... hoe dat moet joost mag het weten.
Nou, daar zijn we blij meequote:Op maandag 11 oktober 2004 13:07 schreef Neva het volgende:
ach een ding kan ik jullie lekker veel lastig vallen![]()
Hallo zeg, wat moet je ermee ??quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:21 schreef moussy het volgende:
Ik heb van de week 2500 ringtone's voor mn mobiel gekregen, nu kan ik niet kiezen![]()
Je doet maar. Gek kan je me er toch niet mee maken, ben het alquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:30 schreef Neva het volgende:
doe ik om jou te etteren tc![]()
![]()
Heb je d'r nou al één?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:21 schreef moussy het volgende:
Ik heb van de week 2500 ringtone's voor mn mobiel gekregen, nu kan ik niet kiezen![]()
Da's mijn tekstquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:06 schreef Rewimo het volgende:
De afgelopen week maakte je op FOK! kans op kaarten voor de musical Love Me Just A Little Bit More. Onderstaande winnaars kunnen binnenkort deze musical gaan bekijken, en mogen nog iemand meenemen ook:
Luckepuk
Gefeliciteerd!
Dan jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:37 schreef pluisje het volgende:
[..]
Da's mijn tekst
Ik mag vanaf deze week ook de prijsvragen namelijk doen op de FP
pssst, ik doe voortaan ook het materiaal voor de boekreviewers, check het topic achter de schermen evenquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan jij ook gefeliciteerd
Ga even spiekenquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:44 schreef pluisje het volgende:
[..]
pssst, ik doe voortaan ook het materiaal voor de boekreviewers, check het topic achter de schermen even
Nog steeds een standaard, ik moest ff wat downloaden om de troep op mn telefoon te krijgen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Welke heb je er nu op Mous?
Leuk!! Foto?quote:Ik ben een mutsje voor de Babyborn aan het haken. Ben al op de helft!
Ik heb geen patroon, het wordt een rondhaakmutsje op gevoel. Als ie af is, maak ik ik wel ff een foto. Maar voor een patroon van slofjes houd ik me aanbevolenquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Nog steeds een standaard, ik moest ff wat downloaden om de troep op mn telefoon te krijgen.
[..]
Leuk!! Foto?
Heb je ook het patroon voor de slofjes?
Ik zal ff kijken of ik hem los gepeuterd krijg bij mn schoonzusquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb geen patroon, het wordt een rondhaakmutsje op gevoel. Als ie af is, maak ik ik wel ff een foto. Maar voor een patroon van slofjes houd ik me aanbevolen(of was dit een vraag van jou voor een patroon van mij?)
niks dusquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga vandaag naar het CWI
eens kijken wat zij voor mij kunnen betekenen
10 euro?quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:28 schreef Jonnetje het volgende:
Halloooooooooooooooooo!
Kijk eens wat wij zaterdag op de kinder-kleding- en speelgoedbeurs in onze vorige woonplaats gescoord hebben?????
[afbeelding]
+
[afbeelding]
(deze moest ik ff uit de wasmand vissen, Wilyan had 'm dus al gedragen, en het ding was dus al lekker smerig geworden)
Een groot gedeelte is een beetje op de groei gekocht, zoals de spijkerbroek, die is maat 104. Maar zo'n broekje is nooit weg toch? De maten van alles varieren van 92 tot 104....
Maareh............... 3 x raden wat dit allemaal bij elkaar gekost heeft.....
(Foto's van Wilyan met een aantal van de kleertjes aan staan in het fototopic)
Hee, ik zie hier ook geschikte slofjes tussenquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of ik hem los gepeuterd krijg bij mn schoonzus
Ja, de 'herhaling' is vanaf morgen on-line.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:19 schreef lady-wrb het volgende:
maar het is toch ook mogelijk het achteraf te horen?
dat ook, maar er is zooo veel waar ik me druk om maak!quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:27 schreef jessie het volgende:
I.v.m Luca bedoel je?
Nee hoor, (nog) niet dat ik weet......quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:10 schreef jessie het volgende:
Jonnetje zie ik daar nou ook een boxhanger op de foto? Heb jij soms iets te vertellen?
Leuke kleertjes verder.
Bo heeft zowaar al een banaan binnen gehouden. Thx voor de beterschapswensjes!
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de uitzending vanavond? Ik wel hoor, echt leuk.
Sla ze !! Mijn zegen heb je, stelletje eikels . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil ze in elkaar slaan![]()
Sinds ik particulier verzekerd ben en zelf de rekeningen eerst thuisgestuurd krijg, weet ik dat die zorg en service wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duur betaald is voor vrij weinig zorg en service. Je kunt in elk geval zeker dit soort dingen niet afdwingen, ze doen alsof ze moeder Theresa zijn of zoquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ligt er vandaag een brief, met het verzoek of ik alsnog de enquete in wil vullen aangezien het natuurlijk niet zo kan zijn dat men wel gebruik maakt van de zorg en services van het ziekenhuis en niet de moeite neemt om de enquete in te vullen.
Laat ze lekker het rambam krijgen met hun enquete en die ergens stoppen waar het heel donker isquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:21 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ga een briefje schrijven denk ik met de mededeling dat het natuurlijk ook niet zo kan zijn dat er tijdens de bevalling gezegd wordt dat ik niet doorzet en niet flink ben, dat er maar liefst 17 pogingen gedaan worden om 1 draadje in te brengen enzovoorts en als je denkt dat het klaar is er voor 1 hechting 3 keer geprikt wordt om te verdoven omdat ze op een verkeerde plek geprikt hebbenen dat ze dan nog van me verwachten dat ik hun schattige enquete met een ballonetje in de bovenhoek ga invullen
Volgens mij heb je nog wel wat meer kledingstukken te hakenquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Het mutsje is af!!! Hier volgen enkele actiefoto's van onze Babyborn. Kleine popjes worden groot![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het volgende is een poezenhoes? Of is BabyBorn een nudistje?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Het mutsje is af!!! Hier volgen enkele actiefoto's van onze Babyborn. Kleine popjes worden groot![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Brrrr, koudquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:28 schreef Spuuglokje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
It's a biohazard !!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:46 schreef daniman het volgende:
Wat is dat toch met Ballorig?![]()
goh nou je t zegt: luca is nu ook verkouden en hoest zich de longen uit het lijfquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:46 schreef daniman het volgende:
tis trouwens wel weer wat.. in Januari kregen de kindertjes na Ballorig de waterpokken, en nu gaan ze allemaal grieperig worden? Wat is dat toch met Ballorig?![]()
Babyborn was gewoon niet meer te houden, ze vloog zo de tuin in toen ik het mutsje had opgedaan. Het volgende projectje wordt een bijpassende shawl (ook lekker snel klaarquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Het volgende is een poezenhoes? Of is BabyBorn een nudistje?
hmm vandaar dat msn gisteren zo raar deed... ik werd uit een gesprek geknald en vervolgens kon ik niet meer met die persoon in contact komen, terwijl die nog wel online was...quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:50 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie ook de melding gehad dat msn wegens onderhoudswerkzaamheden gesloten wordt vanaf nu?
dat gebeurt trouwens ook nog wel eensquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:44 schreef snoopy het volgende:
Laat me raden Daniman: poes pontificaal op de stoel en jij ergens op het randje?![]()
Jij ook al ??quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:50 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie ook de melding gehad dat msn wegens onderhoudswerkzaamheden gesloten wordt vanaf nu?
nee nog nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik viel in het nummer van Stevie Wonder binnen. Was er daarvoor nog een introductie?
Ikke ook, sja nieuwe pc he....quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:23 schreef daniman het volgende:
hm als ik op IRC wil moet ik het eerst installeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |