Lekker pepernoten! Ik ben net thee aan het maken dus laat die chocomelk maar ff zitten!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hardstikke leuk shirtook naar de film van garfield geweest?
iemand nog pepernoten en chocomelk met slagroom ?
Leuke foto Moussyquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:22 schreef jessie het volgende:
Lekker in t bakkie pepernoten graait
Dinus t word sowieso weer tijd voor een update van je meiden hoor!!!!
Als je even naar de wc gaat zijn ze weg denk ikquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:25 schreef daniman het volgende:
pepernoten?![]()
laat ik die nou net hier op mijn bureau hebben liggen
Je bent amper te zien, maf mensquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:20 schreef moussy het volgende:
ik vind dit 1 van de weinige foto's die wel leuk is met mij erop
Ik föhn mijn krullen er altijd uitquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een heerlijke krullebol is het toch?
Zitten er krullen in de familie Mous? Jij bent zelf hardstikke steil toch?
dat ken ik maar al te goedquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb net de bak express weg gezet ik zou me er helemaal ziek aan eten
Daarom is ie nog leukquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je bent amper te zien, maf mens
Ah ok... vandaar dus. Ik vind het wel heel leuk bij Cas!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik föhn mijn krullen er altijd uitZelf heb ik hele grove krullen, Peet heeft wat kleinere krullen, mijn moeder heeft pluis en mijn opa had Cas-krullen
Hahaha, daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:29 schreef jessie het volgende:
Die vinden dat vast niet erg MissD des te langer ik daar zal komen en dus betalen. Hahahahaha
ziekenhuizen, schoenendozenactie's, opvanghuizen, blijf van mn lijf huizen, tehuizen, tehuizen in het buitenland?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb even een vraagje.... ik zit met een overschot aan knuffelberen enzo. heeft iemand een idee waar ik ermee naar toe kan? weggooien vind ik ook weer zonde, want er is nooit wat mee gedaan....
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:29 schreef jessie het volgende:
Die vinden dat vast niet erg MissD des te langer ik daar zal komen en dus betalen. Hahahahaha
Maarrrrrrrrrrr ik ga nu even ER kijken
Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mous wat een prachtige foto van jou!!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:33 schreef moussy het volgende:
Toen ik nog een klein mousje was...
[afbeelding]
René dr krullen zijn ooit eens bij de kapper blijven liggen![]()
[afbeelding]
Ik ook ja, ik heb vreselijk de balen van mijn brilquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:41 schreef daniman het volgende:
ik hoop dat je oog snel weer beter is Rewimo!
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Karin, ER begint aanstaande vrijdag om iets voor half negen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb ooggel gekregen van de huisarts.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:47 schreef daniman het volgende:
heb je naast je bril nog wat voor je oog?
Oeiquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:17 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben nog niet bijgelezen maar wil even een mededeling doen; laat nooit maar dan ook absoluut nooit je was doen door coolhunk tenzij je alles lichtblauw en gekrompen wil hebben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |