abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22743515
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 08:32 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nee dat is zeker niet de bedoeling. Zal wel ff kijken hoe en wat.

Edit: ik heb zelf de link verkeerd neergezet. Heb het veranderd.
Ja je moet gewoon die link kopieren. Als je hem aanklikt kom je gewoon bij de beginpagina van weblog ofzo.
pi_22743751
Als je nu op dat huisje klinkt in een post van mij komt het goed.
pi_22744117
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 09:49 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]
Ik wil inderdaad wel wat gaan doen met fotografie.
DOEN !!!
pi_22745109
Kijk eens op:
http://www2.photosig.com/go/main

"What is photoSIG?
photoSIG is a community of photographers and photography enthusiasts, ranging from amateurs to working professionals. photoSIG members may critique photos that have been submitted by other users and may also submit their own photos for review by the community."
pi_22745665
Nou jou foto;s kunnen daar zeker bij sabrina
pi_22747506
Zero@Nine: dank je voor je reactie op mijn weblog
pi_22759019
Las je reactie in het andere topic.
Ik zou zeggen: ga mee!

Voor de rest (ontopic) heb ik een paar goeie vriend(inn)en. Waarvan eentje sinds de kleuterschool. Had altijd, van kleins af aan, veel mensen waar ik mee omging, paar beste vriendinnen, etc. Alleen ieders leventje verandert op een gegeven moment. De één ging door in een ander wereldje en ik koos de wat realistischer kant, mijn eigen kant in die zin. Toch blijft de band wel bestaan, met uitgaan is er gelijk dat contact omdat je samen zoveel hebt meegemaakt. Vind ik wel erg mooi, kon ook niemand tussen komen.

Stappen zit er voor mij nu even gewoon niet in, tja geld hé (en leren ). Maar aan andere kant zijn mijn weekenden er niet minder om, er zijn nl nog wat dingen te doen . Wat geen geld kost (beetje voor het drank dan), waarbij je ook muziek hebt en waar je nog lenig van blijft ook. Ik heb het hier natuurlijk over aerobics .

Maargoed, (zwijmelde even weg). Ik heb daarbij ook (de pech) dat andere mensen waar ik leuk mee omga in een ander land wonen , dus die zie ik niet zoveel. En soms ben ik zelf een beetje laks met terugmailen enzo . Dus ik doe het soms een beetje zelf, maar ik heb het soms ook zo druk en ik wil niet snel iets afraffelen, moet dus nog een paar mensen mailen..sorry bij deze, denk wel aan jullie .
pi_22760508
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 09:48 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nou ik denk dat er in dit topic al een aantal verlegen mensen hebben gepost. Dus die kunnen we benaderen. En wie zegt dat wij jou er niet bij willen hebben?
Dat zei ik net zelf, maar goed, dat komt t.z.t. wel (of niet).
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 09:49 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Zo ben je natuurlijk niet lekker bezig.
Met deze instelling heb je gewoon een schop onder je reet nodig en wel een hele harde ook.

Om antwoord op je vraag te geven, die bereik je natuurlijk niet. Als je dit al niet durft dan zit er weinig anders op dan zwelgen in zelfmedelijden. Hoe moet je mensen als jij dan wel bereiken? Gijzelen?
Is het zwelgen in zelfmedelijden of weten waar je grenzen liggen (en ja, ik weet dat die van mij veels te dichtbij liggen op het moment. En hoe je mensen zoals mij kan bereiken? Gijzelen zou idd een optie zijn, en met wat geluk krijg je dan ook nog zoiets als het Stockholm syndroom. Ik zou het dus niet echt weten, een deel draaid voor mij om vertrouwen en mensen die ik ken, houdt het dus lekker moeilijk.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_22760839
ja natuurlijk moet je vertrouwen hebben in de mensen. Ik hou er niet van als ze me bedonderen en heb ik al een aantal keren meegemaakt, dus pas wel op met vertrouwen. Misschien ook wel verkeerd hoor, want niet iedereen is hetzelfde. Dus je moet zelf beslissen of je meegaat of niet. Maar misschien is het wel een goede stap.
pi_22760984
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 08:19 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ach je moet niet zoeken toch?
Een jaar geleden baalde ik echt ervan dat ik geen vriend had... en ik was ook echt op zoek. En nu gevonden! Waarom zou dat niet zo met vriendinnen werken?
Klussen deel 1 en 2
pi_22761188
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Een jaar geleden baalde ik echt ervan dat ik geen vriend had... en ik was ook echt op zoek. En nu gevonden! Waarom zou dat niet zo met vriendinnen werken?
Nee kan heel goed met vriendinnen werken. Alleen op dit moment werkt het bij beiden niet.
  maandag 1 november 2004 @ 18:09:22 #137
106948 sir21
life is too short to be mad
pi_23002351
hey Sabrina wanneer gaan we wat leuks doen?
  maandag 1 november 2004 @ 18:30:37 #138
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23002720
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 10:44 schreef RealZeus het volgende:
Misschien moeten we maar eens een FOK-meeting gaan regelen voor:
-verlegen Fokkers,
-de altijd gezellige,eensgezinde oude maagden Fokkers
-ach hell,waarom ook niet voor alle leuke Fokkers.

Dat is wel scary,om elkaar dan IRL te zien,maar je hebt al als voordeel,dat je elkaar toch een beetje kent.

Misschien toch maar eens een topicje over opzetten
Waarschijnlijk de snelste oplossing ....alhoewel de brandweer waarschijnlijk wel klaar moet staan.
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
  maandag 1 november 2004 @ 18:40:32 #139
106948 sir21
life is too short to be mad
pi_23002927
oke wanneer gaat deze meeting plaats vinden?
pi_23010069
Heej leuk dat mijn topic omhoog wordt geschopt. Ja ik weet niet of RealZeus nog vaak online is, ik heb hem namelijk al een tijdje niet gezien, maar lijkt me nog steeds een goed idee.

Tof sir21 dat je mee wilt
  maandag 1 november 2004 @ 22:44:52 #141
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23010236
Maak er een topic over zou ik zeggen als die er al niet is.
pi_23031242
RealZeus is zeker nog wel eens online alleen hij had het een beetje druk.
Vorige week heb ik namelijk 59 uur gewerkt.

Waarom moet de brandweer trouwens langskomen op die meeting??
Dat las ik hier ergens in een post.

Ja,ik ben nog steeds voor die meeting,alleen hoe organiseer je dat?
Dat heb ik nog nooit gedaan en wie willen er allemaal komen en waar moeten we het houden en wat moeten we doen en wanneer moeten we het doen??????

HELP!!!

@de modjes:Sorry dat het zo offtopic gaat,maar we kunnen dit moeilijk in de General Chat kwakken omdat we dan niet degenen bereiken die we willen bereiken.
So forgive us for our sins.
pi_23031384
Mooi dat je weer je koppie laat zien. Ja 59 uur werken is niet niks.

Misschien even een babbeltje maken over de meeting?
Mijn msn staat in mijn profiel.
pi_23031468
Ik wil niet heel vervelend doen,maar het vakje achter je MSN blijft angstvallig leeg
  dinsdag 2 november 2004 @ 20:12:31 #145
81237 releaze
best of both worlds
pi_23031544
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 20:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil niet heel vervelend doen,maar het vakje achter je MSN blijft angstvallig leeg
hahaha Daar moest ik van lachen

had al van dit topic gehoord.. is eigenlijk wel een goed idee. kan me ook nog herinneren dat er een aantal mensen zaten in "21 jaar en nog maagd" die ook mensen wilde ontmoeten & oefenen sociaal te zijn.. misschien geeft dat ze ook wel een zelfvertrouwen boost.. (of juist niet.....)
pi_23031611
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 20:09 schreef RealZeus het volgende:
Oeps, mijn mailadres staat er volgens mij wel. Is hetzelfde.
pi_23032196
Goed,Sabrina en ik zijn nu aan het kleppen over de meeting,maar weet er iemand nog een rustige kroeg voor ons als verlegen mensen zijnde.(En dan bedoel ik iedereen die naar de meeting wil komen,ergens in het midden van het land ofzo??)
  dinsdag 2 november 2004 @ 20:38:58 #148
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23032226
quote:
Waarschijnlijk de snelste oplossing ....alhoewel de brandweer waarschijnlijk wel klaar moet staan.
quote:
Waarom moet de brandweer trouwens langskomen op die meeting??
Dat las ik hier ergens in een post.
Doelde op het topic maken ...brandweer ivm flames
  dinsdag 2 november 2004 @ 20:40:26 #149
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23032263
Hmm midden van het land ..err rustige kroeg...nee irisch pub hier in den bosch is wel rustig ...en op een steenworp afstand van het station.
pi_23032332
Laten we eerst dit topic maar aanhouden, als het echt goede vormen gaat krijgen kunnen we altijd een nieuw topic maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')