Ja je moet gewoon die link kopieren. Als je hem aanklikt kom je gewoon bij de beginpagina van weblog ofzo.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet de bedoeling. Zal wel ff kijken hoe en wat.
Edit: ik heb zelf de link verkeerd neergezet. Heb het veranderd.
DOEN !!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad wel wat gaan doen met fotografie.
Dat zei ik net zelf, maar goed, dat komt t.z.t. wel (of niet).quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er in dit topic al een aantal verlegen mensen hebben gepost. Dus die kunnen we benaderen. En wie zegt dat wij jou er niet bij willen hebben?
Is het zwelgen in zelfmedelijden of weten waar je grenzen liggen (en ja, ik weet dat die van mij veels te dichtbij liggen op het moment. En hoe je mensen zoals mij kan bereiken? Gijzelen zou idd een optie zijn, en met wat geluk krijg je dan ook nog zoiets als het Stockholm syndroom. Ik zou het dus niet echt weten, een deel draaid voor mij om vertrouwen en mensen die ik ken, houdt het dus lekker moeilijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zo ben je natuurlijk niet lekker bezig.
Met deze instelling heb je gewoon een schop onder je reet nodig en wel een hele harde ook.
Om antwoord op je vraag te geven, die bereik je natuurlijk niet.Als je dit al niet durft dan zit er weinig anders op dan zwelgen in zelfmedelijden. Hoe moet je mensen als jij dan wel bereiken? Gijzelen?
Nee kan heel goed met vriendinnen werken. Alleen op dit moment werkt het bij beiden niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Een jaar geleden baalde ik echt ervan dat ik geen vriend had... en ik was ook echt op zoek. En nu gevonden! Waarom zou dat niet zo met vriendinnen werken?
Waarschijnlijk de snelste oplossing ....alhoewel de brandweer waarschijnlijk wel klaar moet staan.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:44 schreef RealZeus het volgende:
Misschien moeten we maar eens een FOK-meeting gaan regelen voor:
-verlegen Fokkers,
-de altijd gezellige,eensgezinde oude maagden Fokkers
-ach hell,waarom ook niet voor alle leuke Fokkers.
Dat is wel scary,om elkaar dan IRL te zien,maar je hebt al als voordeel,dat je elkaar toch een beetje kent.![]()
Misschien toch maar eens een topicje over opzetten![]()
hahahaquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil niet heel vervelend doen,maar het vakje achter je MSN blijft angstvallig leeg
Oeps, mijn mailadres staat er volgens mij wel. Is hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil niet heel vervelend doen,maar het vakje achter je MSN blijft angstvallig leeg
quote:Waarschijnlijk de snelste oplossing ....alhoewel de brandweer waarschijnlijk wel klaar moet staan.
Doelde op het topic maken ...brandweer ivm flamesquote:Waarom moet de brandweer trouwens langskomen op die meeting??
Dat las ik hier ergens in een post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |