Geen id, maar ik hou niet zo van veranderingenquote:Op zondag 10 oktober 2004 02:20 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe kun je nou conservatief zijn als je in 1982 bent geboren![]()
Hear hear!quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:00 schreef thabit het volgende:
Omdat het land waarin ik woon geregeerd dient te worden door mensen die chromosoomnummer 21 tweemaal en niet driemaal in hun dna hebben zitten.
O, dan wordt je vanzelf linksquote:Op zondag 10 oktober 2004 02:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geen id, maar ik hou niet zo van veranderingen![]()
![]()
Ik ben nog steeds opzoek naar het waarom van mijn conservatieve instelling
Omdat de meest basale spellingsregels weer terug moeten komen in het onderwijs.quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O, dan wordt je vanzelf links
Laten we hopen van nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 02:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O, dan wordt je vanzelf links
Sommige valkuilen moet je niet als vanzelfsprekend in willen trappen, vrindquote:Op zondag 10 oktober 2004 02:24 schreef thabit het volgende:
[..]
Omdat de meest basale spellingsregels weer terug moeten komen in het onderwijs.
... waarbij ik kansongelijkheid negeer en vaak afserveer als 'luiheid'quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:34 schreef Steijn het volgende:
Ik ben liberaal,
omdat ik iedereen voor vol aan zie.
...maar niet bestef dat iemands vrijheid eindigt waar die van een ander begintquote:omdat ik iedereen zijn vrijheid gun.
... en ik vergeet dat er ook zoiets bestaat als gedeelde verantwoordelijkheidquote:omdat iedereen eigen verantwoordelijkheid heeft.
... waarbij ik blind ben voor de ongeschiktheid van private ondernemingen voor sociale takenquote:omdat een groot overheidsapparaat alleen maar duur is.
... maar niet besef dat die persoon meebetaalt aan een sterke sociale sector waar hij ook indirect van profiteert.quote:omdat ik vind dat je iemand zijn zuurverdiende centen niet af mag pakken.
... en schijt heb aan de milieuproblemen van vandaag en de toekomst.quote:omdat de auto een prima vervoermiddel is.
Zou kunnen, maar ik denk het niet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 04:45 schreef PeterM het volgende:
[..]
... waarbij ik kansongelijkheid negeer en vaak afserveer als 'luiheid'
[..]
...maar niet bestef dat iemands vrijheid eindigt waar die van een ander begint
[..]
... en ik vergeet dat er ook zoiets bestaat als gedeelde verantwoordelijkheid
[..]
... waarbij ik blind ben voor de ongeschiktheid van private ondernemingen voor sociale taken
[..]
... maar niet besef dat die persoon meebetaalt aan een sterke sociale sector waar hij ook indirect van profiteert.
[..]
... en schijt heb aan de milieuproblemen van vandaag en de toekomst.
Toch wordt het NRC Handelsblad doorgaans als rechts bestempeld. Daarnaast is het misschien eens leuk om een krant te lezen die niet aansluit bij jouw mening, zodat je ook de argumenten hoort die niet geheel in jouw staartje liggen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:00 schreef thabit het volgende:
Omdat ik liever een krant lees waar nieuws in staat dan een krant met verstrooiende roddels.
Ik zie niet in wat er links is aan deze mening.quote:Omdat herseninhoud en niet portemonnee-inhoud moet bepalen of je kunt studeren.
Omdat je verwent bent met een woning die je blijkbaar ver onder de marktwaarde wordt verhuurd.quote:Omdat ik wil dat m'n huur minder dan 2 keer m'n maandsalaris blijft.
Een goede beargumentatie is een duidelijke beargumentatie. Ik ben geen bioloog.quote:Omdat het land waarin ik woon geregeerd dient te worden door mensen die chromosoomnummer 21 tweemaal en niet driemaal in hun dna hebben zitten.
En toch ben je "tegen schone kernenergie" links?quote:Omdat ik wil blijven ademen zonder daarbij een loodvergiftiging op te lopen.
Dan stel ik voor dat je netjes je premie blijft betalen en niet rookt en weinig drinkt.quote:Omdat ik niet meteen dood wil gaan mocht ik een keer ernstig ziek worden.
Ik zie wederom niet in wat er links is aan deze mening.quote:Omdat er al veel te veel oorlog is in de wereld.
Dan moeten we meer asfalteren, want geloof het maar, files komen doordat erteveel auto's over een te klein stuk weg willen. Daardoor gaan mensen met de trein en lopen die vertragingen op. Ook wil er wel eens een protest actie zijn, doorgaans van linkse mensen die geen vertraging willen hebben op weg naar hun werk.quote:Omdat ik met minder dan 3 uur vertraging op m'n plek van bestemming wil komen.
Hij doelt op de maatregelen van dit kabinet, gok ik. (Collegegeld.)quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:41 schreef kaivanmil het volgende:
Ik zie niet in wat er links is aan deze mening.
[..]
Iets is niet meteen anti-links omdat het voortkomt uit dit kabinet lijkt mij.quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hij doelt op de maatregelen van dit kabinet, gok ik. (Collegegeld.)
quote:Op zondag 10 oktober 2004 04:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk het niet.![]()
Angst voor het nieuwe/onbekende.quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds opzoek naar het waarom van mijn conservatieve instelling
Vandaar dat FAZ en Zuricher, NYT, Times, Die Welt en FT bolwerken van links zijnquote:Op zondag 10 oktober 2004 02:00 schreef thabit het volgende:
Omdat ik liever een krant lees waar nieuws in staat dan een krant met verstrooiende roddels.
En ook partij trouwheid niet.quote:Omdat herseninhoud en niet portemonnee-inhoud moet bepalen of je kunt studeren.
Dan is niet je huur te hoog maar je salaris te laagquote:Omdat ik wil dat m'n huur minder dan 2 keer m'n maandsalaris blijft.
En dus niet door de Rookworst stalin.quote:Omdat het land waarin ik woon geregeerd dient te worden door mensen die chromosoomnummer
21 tweemaal en niet driemaal in hun dna hebben zitten.
Als er een goeie kans is een acute loodvergiftiging op te lopen is het je bek open trekken in een door links bewind geregeerd land. Millioenen gingen je voor, van Cuba tot China, van Noord Korea tot Kazachstanquote:Omdat ik wil blijven ademen zonder daarbij een loodvergiftiging op te lopen.
In een land met een links bewind mag je blij zijn als er een keertje antibiotica is, en je niet sterft aan een bloedvergiftiging als je je in je vinger snijdt.quote:Omdat ik niet meteen dood wil gaan mocht ik een keer ernstig ziek worden.
En links is nog nooit een oorlog begonnen gelukkig, dat heet bij hun namelijk een revolutie (what is in a name?)quote:Omdat er al veel te veel oorlog is in de wereld.
Vertel dat aan die NS vakbonden die voor iedere scheet staken.quote:Omdat ik met minder dan 3 uur vertraging op m'n plek van bestemming wil komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |