Het is SD.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:25 schreef P8R het volgende:
[..]
Dat DS-kaartje lijkt wel SD...
waar heb je hem besteld?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:55 schreef SilverBolt het volgende:
Ik heb net de bevestiging van mijn pre-order binnen een USA DS + Mario64 DS USA versie incl shipping voor 190 euro, hij wordt 22 novemebr opgestuurd![]()
![]()
Play-asia $169 voor de usa DS $38 voor mario64DS en $25 voor shipping, ik houd er enkel wel rekenign mee dat ik wellicht 40-50e aan invoer rechten/btw op mijn kop kan krijgen omdat de enige shipping optie TNT post was.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:46 schreef capibar het volgende:
[..]
waar heb je hem besteld?
betaal je via creditcard?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:52 schreef SilverBolt het volgende:
[..]
Play-asia $169 voor de usa DS $38 voor mario64DS en $25 voor shipping, ik houd er enkel wel rekenign mee dat ik wellicht 40-50e aan invoer rechten/btw op mijn kop kan krijgen omdat de enige shipping optie TNT post was.
Dat zijn FMV's bij MP:H.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:37 schreef chibibo het volgende:
Metroid Prime: Hunters laat meteen zien dat 3D op beide schermen tegelijkertijd wel mogelijk is.
Ik denk dat we dat wel gaan zien. Maar dan wel tijdens de laatste generatie NDS games.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:11 schreef capibar het volgende:
maar opzich zou het toch wel kunnen?
het lijkt me ook niet echt handig.. het onderste scherm kan gewoon het beste als radar/item scherm of zoiets gebruikt worden...quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat wel gaan zien. Maar dan wel tijdens de laatste generatie NDS games.
word het tog ook ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:15 schreef capibar het volgende:
[..]
het lijkt me ook niet echt handig.. het onderste scherm kan gewoon het beste als radar/item scherm of zoiets gebruikt worden...
ja, maar BMH zegt dat de DS games in de toekomst misschien op allebij de schermen 3D gaan gebruikenquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:51 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
word het tog ook ?
Ik bedoel dat in de toekomst developers de hardware veeeel beter kennen. Hierdoor kunnen ze hun 3d technieken zo verbeteren dat ze misschien wel op beide schermen tegelijkertijd 3d beelden kunnen produceren.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:26 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, maar BMH zegt dat de DS games in de toekomst misschien op allebij de schermen 3D gaan gebruiken![]()
ja, ik zei dat jij dat zeiquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik bedoel dat in de toekomst developers de hardware veeeel beter kennen. Hierdoor kunnen ze hun 3d technieken zo verbeteren dat ze misschien wel op beide schermen tegelijkertijd 3d beelden kunnen produceren.
Tis gewoon nutteloos om met jou te discusseren. Ik stop.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:30 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, ik zei dat jij dat zei![]()
sinds wanneer discusseren we dan? ik zei gewoon iets wat jij zei en jij herhaalde dat en toen zei ik dat ik zei dat jij dat allang gezegt had......... of iets in die richtingquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis gewoon nutteloos om met jou te discusseren. Ik stop.
CApibar, discusseren doe je maar in het slowchat topicquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:38 schreef capibar het volgende:
[..]
sinds wanneer discusseren we dan? ik zei gewoon iets wat jij zei en jij herhaalde dat en toen zei ik dat ik zei dat jij dat allang gezegt had......... of iets in die richting
we discusseren niet, en nu houden we erover op.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
CApibar, discusseren doe je maar in het slowchat topic
FMVs op een cartridge? Lijkt me sterk. Bovendien was de kwaliteit van de 3D modellen dan wel beter geweest (mag ik hopen).quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:00 schreef BMH het volgende:
Dat zijn FMV's bij MP:H.
FMV's kunnen ook op GBA cards. Kan overal wel op, mits er genoeg bandbreedte is.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:27 schreef chibibo het volgende:
[..]
FMVs op een cartridge? Lijkt me sterk. Bovendien was de kwaliteit van de 3D modellen dan wel beter geweest (mag ik hopen).
Het kan wel, maar opslagcapaciteit is schaars goed op een cartridge, en sommige filmpjes waren best lang. Overigens moet ik erbij zeggen dat ik niet weet hoe groot de cartridges voor de DS kunnen zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:35 schreef BMH het volgende:
FMV's kunnen ook op GBA cards. Kan overal wel op, mits er genoeg bandbreedte is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |