@zodiakk: je doet aan zelfbevlekking, ga ergens anders met je leuter spelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:45 schreef zodiakk het volgende:
Je bent een cryptoneonazi met een bevlekte poster van Albert Speer in zijn atelier.
Ik wil jou best de hand schudden, zolang jij mij niet associeert met dat figuur ter rechterzijde.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:06 schreef zodiakk het volgende:
Gajus. Ik ben de kwaadste niet. Laten we het goedmaken:
[afbeelding]
Dat plaatje is wel een bevestiging van jouw S-syndroom.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doe ik die vroege vogel wéér een pleziertje, he.
Ik lijk wel gek ook.
[afbeelding]
Smaken verschillen ... en dat is maar goed ook.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind 'm wel mooi.
In deze materie wordt geduld veelal ruimschoots beloond.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb geen geduld.
Makkelijk ongetwijfeld, maar ook smakelijk?quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die is wel érg makkelijk.
Matisse, houtkooltekening uit 1935, volgens mij titelloos, laatst geveild voor $ 2M3.quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou het zo snel niet weten, hoor.
Matisse?
Picasso?
Ik heb geen flauw idee wat dit is, en ik schaam me er ook absoluut niet voor!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het neigt wat mij betreft meer naar kitsch dan naar kunst,
maar ik ken genoeg mensen die 'm ge-wel-dig vinden.
Dus voor al die mensen:
[afbeelding]
Ik ben mezelf nu aan het pijnigen, he.
Dat snap je wel.
Is dit niet iets van H.R. Giger?quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het neigt wat mij betreft meer naar kitsch dan naar kunst,
maar ik ken genoeg mensen die 'm ge-wel-dig vinden.
Dus voor al die mensen:
[afbeelding]
Ik ben mezelf nu aan het pijnigen, he.
Dat snap je wel.
Ja,quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:14 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Is dit niet iets van H.R. Giger?
Precies goedquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah.
Death in the Sick-Room, om precies te zijn.
Deze wel zeg je.., mag ik daar uit afleiden dat je dat van de schreeuw niet vind???quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kijk,
dat vind ik nou wel een ontzettend sterk schilderij van meneer Munch.
Luidt de titel daarvan niet gewoon "Death" ?
Kan er naast zitten, hoor.
Nee, niet de schreeuw.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Deze wel zeg je.., mag ik daar uit afleiden dat je dat van de schreeuw niet vind???
Ik vin dhet schilderij die hij voor de schreeuw gemaakt heeft ook erg goed, maar de schreeuw zelf is ook oke toch??? Iedereen is er nu wel aan gewend en weet het nu wel, dat heeft het schilderij wel kracht gekost denk ik. Maar opzich....
Toen sliep ik..quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, niet de schreeuw.
De madonna.
Die staat iets terug in deze topic, AR.
Niet gezien?
Correct (de exacte titel luidt 'La Révolution Française: La Prise des Tuileries').quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
La Prise Tuileries - Bernard Buffet.
Veel plezier bij de Chinees.
Hoe oud?quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:04 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
De geportreteerde is een oude bekende.
Een oude bekende omdat de dame op 6 oktober door OllieA geïntroduceerd is. Zie: Betitel-de-titel. Deel 2.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe oud?
Heel oud?
Een beetje oud?
Of eigenlijk nog vrij jong?
Dank je.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:24 schreef Gajus het volgende:
ik begrijp dat Do2 door ziekte wordt geteisterd en wens hem een voorspoedig herstel
Inderdaad, geschilderd door Appel, Corneille en Jorn.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik herken er de hand van Appel en Corneille in.
De derde zie ik niet zo snel.
Zat eerst aan Constant te denken,
maar het zou ook best eens Jorn kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ojee, wat hoor ik nou?? Is Do2 echt geveld door een ziekte???
Ik heb je zojuist een e-card gestuurd Do2, misschien knap je daar wat van op!!
Tja, ik heb tijd teveel
Hé, AR!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat ik je email adres had. Maar die super mooie kaart die ik voor je had samengesteld is zojuist weer retour gekomen...![]()
Heb zojuist een nieuwe poging gedaan. Hopelijk komt ie nu wel aanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hé, AR!.
Dat kan kloppen,
want ik gebruik tegenwoordig "de_oneven_2@hotmail.com".
Sorry,.
Daar ben ik blij om!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb 'm binnen, AR.
Ontzettend bedankt!
Ik voel me vandaag al een stuk beter als gisteren.
Zal niet lang meer duren eer ik jullie weer kom pesten..
Kruidenthee???quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Plaats jij maar wat, AR.
Ga even thee zetten,.
Die is het dus nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Toen ik dat schilderij zag moest ik gelijk even aan Malevich denken.
Maar waarom ik aan Malevich dacht, kan ik totaal niet motiveren.
Het zou natuurlijk een oud werkje van 'm kunnen zijn,
maar ook dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Ja, die prutsert bedoel ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:32 schreef Callas het volgende:
Mont Sainte Victoire van Paul Cezanne.
Ik ben verrast door jouw schot-in-de-roos.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:32 schreef Callas het volgende:
Mont Sainte Victoire van Paul Cezanne.
Bij eerste lezing dacht ik aan mondschilderingen. Zet hem op, Do2.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
... M'n mond produceert inmiddels allerlei vreemde maar ook prachtige kleuren. ...
Ja, ik ben een heuse liefhebber van Caravaggio maar uitgerekend dit schilderij 'de kruisiging van Petrus' vind ik het aanzien niet waard.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:07 schreef Callas het volgende:
Vooruit dan maar, hier een plaatje speciaal voor Gajus..
Wij willen foto's zien!!! Hoe is het met je digitale camera??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het kan beter, AR.
Véél beter,.
M'n mond produceert inmiddels allerlei vreemde maar ook prachtige kleuren.
Dat dan weer wel.
--
.
De dag waarop ik niets liever wil dan dat vervloekte ding aan de praat krijgen zal komen, AR.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wij willen foto's zien!!! Hoe is het met je digitale camera??
Maar ik wens je sterkte Do2, en hoop dat je snel weer beter bent!!![]()
Ah, mooi, het gaat dus alweer de goede kant op!! Daar ben ik blij omquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De dag waarop ik niets liever wil dan dat vervloekte ding aan de praat krijgen zal komen, AR.
Wanneer die dag komt weet ik niet.
Maar dat ie komt weet ik.
--
Het gaat inmiddels al een stuk beter met me.
Ik overwoog zojuist zelfs nog even om een biertje te gaan drinken.
.
Gajus, ik heb daarwerkelijk geen flauw benul van wie, en wat, dit moet zijn.....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:14 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Indertijd heeft (de totstandkoming van) dit schilderij veel beroering veroorzaakt.
Dit schilderij uit 1936/1937 staat aan de basis van het kunstschandaal van de 20-ste eeuw.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Gajus, ik heb daarwerkelijk geen flauw benul van wie, en wat, dit moet zijn.....![]()
Hmm, zegt me nog steeds niks...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:09 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dit schilderij uit 1936/1937 staat aan de basis van het kunstschandaal van de 20-ste eeuw.
De betreffende schilder wordt verketterd door de kunstbranche maar ik heb grote bewondering voor deze duivelskunstenaar. Als ik in de gelegenheid ben een werk van hem te bemachtigen dan zal ik het niet laten.
Ik ben niet helemaal objectief aangezien hij en ik op dezelfde faculteit en studentenvereniging hebben gezeten.
ah, gelukkig, ik voelde me al zo nietig dat ik wederom geen idee had. Maar gelukkig ben ik niet de enige dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb ook geen idee, AR.
En van mij mag ie dat ding hebben.
Mijn machine hapert altijd wel.., en meer hier dan daarquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
De machine hapert hier en daar nog,
maar ik voel me zo goed als herboren, AR.
Het laatste avondmaal, van Vermeer gemaakt door de kunstvervalser Van Meegeren.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:14 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Indertijd heeft (de totstandkoming van) dit schilderij veel beroering veroorzaakt.
van mij ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb ook geen idee, AR.
En van mij mag ie dat ding hebben.
Han van Meegeren is inderdaad de gezochte schilder.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:12 schreef Callas het volgende:
Het laatste avondmaal, van Vermeer gemaakt door de kunstvervalser Van Meegeren.
Hier werkt het laden perfect.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:24 schreef Callas het volgende:
misschien moet je wat aan je site doen, hij laadt niet..
Tjonge, jonge zeg!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:45 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hier werkt het laden perfect.
Maar ook zonder mijn toelichtend plaatje kun jij mijn boodschap begrijpen:
de naam vam de schilder is goed maar de titel van het schilderij is fout.
Dankzij jou voel ik mij weer een jongeling.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:48 schreef Callas het volgende:
Tjonge, jonge zeg!.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:34 schreef Gajus het volgende:
@Do2 & AR:
Slechts met mate klagen, anders wordt deze topic naar KB verbannen.![]()
Wel goed te horen dat het herstel voorspoedig verloopt.![]()
Christ and Disciples at Emmaus dan??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:45 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hier werkt het laden perfect.
Maar ook zonder mijn toelichtend plaatje kun jij mijn boodschap begrijpen:
de naam vam de schilder is goed maar de titel van het schilderij is fout.
Yell of the day: play it again Sam
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Christ and Disciples at Emmaus dan??
Ik zal het nooooit meer doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Klaag niet zo!.
Ik wordt er ook treurig van!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik word een beetje treurig van dat schilderij.
Ik vind dat Callas wel een nieuwe mag plaatsen.
Wie vindt dat ook?
Ik ben niet zo thuis in de klassiekers.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:05 schreef Gajus het volgende:
[..]
nochtans ben ik verbaasd dat jullie dit werk niet direct herkenden.
Derhalve onze gewaardeerde De-Oneven-2 de door uw geplaatste afbeelding ook niet direct wist te herkennen neem ik verder geen aanstoot aan hetgeen u suggeerd met deze opmerking. Gevoel van schaamte voor mijn ondeskundigheid is dan ook niet aan de orde in deze zaakquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:05 schreef Gajus het volgende:
[..]
nochtans ben ik verbaasd dat jullie dit werk niet direct herkenden.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja,
geef mij maar weer de schuld.
Ik lees "Jor?1997", maar met het grootst mogelijke voorbehoud. Voorts schat ik "naïeve schilderkunst".quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kan jij het lezen, Gajus?.
Wat moet Gajus lezen?? Die kleine lettertjes rechts onder in de hoek???quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kan jij het lezen, Gajus?.
Zeg,quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tuuurlijk, de jeugd is onschuldig![]()
Haha, je profiel vermeld je leeftijd niet. Ik had je altijd ergens in de dertig gegokt (is natuurlijk gebaseerd op niks, maar oke)quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zeg,
ik heb anders ook pas 27 jaren op de teller staan, hoor.
Of is dat al oud tegenwoordig?
Maar weet je ook mijn schilderij te betitelen??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik weet ook beter!
.
Ik wist het!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:46 schreef Ryan3 het volgende:
Hi guys..
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik wist het!
Misschien heb jij de rest aangestoken ...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben ik eindelijk beter, ligt de rest opeens ziek op bed.
Nee hoor, ben naar een feestje geweest. Maar ik ga nu wel naar bed toe....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben ik eindelijk beter, ligt de rest opeens ziek op bed.
Ik zoek verder, naar een volgend plaatje!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gajus? Hallo?
Je mag stoppen met zoeken, hoor.
Je ziet een jaren dertig decor. Dus dat kan nooit Henri TdL zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mooi schilderij.
Ken het niet.
Maar het doet me wel erg denken aan Henri de Toulouse-Lautrec.
Ben ik warm?
Callas weet het wel hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:28 schreef Gajus het volgende:
[..]
Je ziet een jaren dertig decor. Dus dat kan nooit Henri TdL zijn.
De schilder heb ik vandaag nog onder jullie aandacht gebracht (althans getracht).
dit werk ging vooraf aan zijn vervalsingen
Klopt, hij had voldoende kwaliteiten om uit te groeien tot een echte meester. Een overzicht van zijn eerdere werken: http://www.mystudios.com/gallery/han/exhibit.htmlquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus toch.
Nou,
hij had nooit aan die vervalsingen moeten beginnen..als je het mij vraagt.
Een wakkere Callas weet bijna alles.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:45 schreef Ryan3 het volgende:
Callas weet het wel hoor..
En ik ben nog te moe om te zoeken...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 04:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik ga niet zoeken, hoor.
Ben daar veel te lui voor.
Ik hoop dat je ook nog iets anders te eten in huis hebt....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als dat geen Lichtenstein is, eet ik m'n hoed op.
Yep, en rap een beetje!!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut!
Nu moet ik natuurlijk wéér op zoek..
Ik ga m'n tv gids er ff bij pakkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Was vandaag nog een "special" over 'm op tv.
Dit schilderij kwam ook langs.
Hmm, welke zender???quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Was vandaag nog een "special" over 'm op tv.
Dit schilderij kwam ook langs.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ollie
![]()
Is dit Degas????!!!??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
De "Ballerina-Schilder",
zo werd ie ook wel genoemd.
Nu geef ik het toch echt cadeau,
dacht ik zo.
Een rijmpje op z'n tijd moet kunnen.
Idem hier. Ik kan het echt niet vinden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb het plaatje wel opgegoogled..., er staat alleen geen titel bij...
Helaas voel ik een virus aankomen, dus ik denk dat ik het maar eens enorm op ene zuipen ga zetten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het gaat pri-ma, Ollie.
Zit nu zelf ook te zoeken, maar het is inderdaad geen makkelijke.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Idem hier. Ik kan het echt niet vinden.
Danserettes aan barre, zoiets zal het wel zijn.
We moeten er allemaal aan geloven,quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Helaas voel ik een virus aankomen, dus ik denk dat ik het maar eens enorm op ene zuipen ga zetten.
Dus Ollie gaat nu een nieuwe plaatsen??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zit nu zelf ook te zoeken, maar het is inderdaad geen makkelijke.
Kom 'm ook bijna nergens tegen.
Maar je zit goed, Ollie.
De exacte titel is Danseuses a la Barre
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Uiteraard.
Ollie is vandaag onze eregast!
U heeft mijn ere woordquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:54 schreef OllieA het volgende:
Ehm, dan doe ik eentje waarbij je niet in de url mag kijken, oké? Ik ga even zoeken
Een welgemeend goeden avond toegwenst mijn waarde heerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:57 schreef Gajus het volgende:
Heren, een goede avond.![]()
na meer dan duizend plaatjes eindelijk gevonden "dancers at the bar"
Hoi Gajus.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:57 schreef Gajus het volgende:
Heren, een goede avond.![]()
na meer dan duizend plaatjes eindelijk gevonden "dancers at the bar"
..wacht maar tot de volgende ochtend...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind alle wijven lekkere wijven.
Maar dat komt omdat ik bier heb gedronken.
Ja, dat herken ik, maar even louter hypothetisch: stel dat zowel een Rubens-madam als een Degas-ballerina zich aandienen, in welke sequentie ga jij dan te werk?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind alle wijven lekkere wijven.
Maar dat komt omdat ik bier heb gedronken.
Dat kan toch best samen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:33 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik, maar even louter hypothetisch: stel dat zowel een Rubens-madam als een Degas-ballerina zich aandienen, in welke sequentie ga jij dan te werk?![]()
Volledigheidshalve, Venus Frigida (1614)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:32 schreef OllieA het volgende:
Venus is niet de volledige titel hoor. Kom kom, zo makkelijk komen jullie er niet vanaf!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat kan toch best samen?
Oké, jij bent, ik zal kijken of ik je nader over de titel kan informeren. Ff in de kast duiken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:37 schreef Gajus het volgende:
[..]
Volledigheidshalve, Venus Frigida (1614)
merkwaardige titel
Hmm, komt me wel bekend voor..., maar kan zo geen naam en/of titel noemenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:47 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
De naam van deze lady is ook de titel van dit schilderij uit 1851.
En dan zijn er nog mensen die durven beweren dat Kunst niet educatief zou zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:48 schreef OllieA het volgende:
Kortom, altijd eerst een eenvoudige doch voedzame maaltijd voordat je je aan een ballerina vergrijpt!
Tegenwoordig heet dat: het stapelen van de Maslov-piramide.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:48 schreef OllieA het volgende:
Kortom, altijd eerst een eenvoudige doch voedzame maaltijd voordat je je aan een ballerina vergrijpt!
Sooowww! Wat een lekkere k...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:47 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
De naam van deze lady is ook de titel van dit schilderij uit 1851.
hint: de schilder is één van de zeven "founding members of this Pre-Raphaelite Brotherhood"
Ha diequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:56 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Sooowww! Wat een lekkere k...
Correct (John Everett Millais voor de records).quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:54 schreef OllieA het volgende:
Mariana, van Millais.
Hey zodiakk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:56 schreef zodiakk het volgende:
Sooowww! Wat een lekkere k...
Wie 'm raadt, plaatst een nieuwe.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:10 schreef OllieA het volgende:
Moet ik weer, of hoe is dat hier geregeld, Do2?
Heel goed Gajus, en laat de titel maar zitten, want die ken ik nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:33 schreef Gajus het volgende:
Werk van Aad Veldhoen?![]()
Hoort eigenlijk thuis in WFL-forum: "Satan neemt Sater"
Laat maar achterwege ... ik heb ten einde raad gespiekt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:40 schreef OllieA het volgende:
Heel goed Gajus, en laat de titel maar zitten, want die ken ik niet
Mijn complimenten.
Bij mijn weten was hij een van de smaakmakers van de Provo-beweging.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is 'm nog ook.
Nooit van gehoord.
Kijk, dat zou Jan Peter dus niet, tuurlijk niet, goed vinden!quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:47 schreef Gajus het volgende:
[..]
Laat maar achterwege ... ik heb ten einde raad gespiekt.![]()
Jawohl, der Egon Schiele.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe-dan-ook,
is het Schiele?
Van mij mag alles.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:08 schreef Gajus het volgende:
[..]
Jawohl, der Egon Schiele.
sorry, ik wist niet dat schetsen hier ongepast waren
Dat lijkt mij de correcte vertaling van "Frauenakt".quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe-dan-ook,
is het Schiele?
Edit: En ik gok op "Naakte vrouw" als titel.
Ben je gek zeg. Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik geloof dat ik zojuist op de lange teen van Ollie ben gaan staan.
Ik dacht te lezen dat je vond dat ik geen gevoel in m'n ontaarde donder had,quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:25 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ben je gek zeg. Hoe kom je daar nou bij?
Ach ja, dat was weer zo'n misplaatste manier van mij om een poging tot flamen te ondernemen. Ik zal dat ook wel nooit leren.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat je vond dat ik geen gevoel in m'n ontaarde donder had,
ofzo.
Ja, ik weet het allemaal niet precies, hoor.
Zo'n forum vertelt je ook niet alles.
Ja, maar dat is nou juist pure liefde! Ik ga toch niet lopen zeiken voor de lol op het inet tegen iemand die ik niet mag!quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
En dan kiest ie mij..
Ja...quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nou juist pure liefde! Ik ga toch niet lopen zeiken voor de lol op het inet tegen iemand die ik niet mag!
Tsss.
Was sich liebt, das neckt sich.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ergens voelde het ook wel als een enorm compliment hoor Ollie.
Hang jij alles wat ik post boven je bed ofzo?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:54 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Dit plaatje doet mij denken aan hedendaagse plaatjes waar dames zichzelf fotografen (de rechterarm - met camera - verdwijnt uit het beeld).
Neen, maar toen ik deze schets zag moest ik wel denken aan Vrouwen op Internet met zelfgemaakte foto's. De analogie met de gewraakte foto´s uit jouw topic was zo frappant dat ik het jou wilde laten weten.quote:Op zondag 17 oktober 2004 05:35 schreef Callas het volgende:
Hang jij alles wat ik post boven je bed ofzo?
Ja,quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:21 schreef Callas het volgende:
Twee, op Discovery is het programma "Vincent, the full story" aan de gang. Het duurt tot 19.00 uur.
Ik heb alleen deel 2 en 3 gezien...quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja,
ik heb het gezien,.
Maar Lief dat je het even meldde..
Ja, het begin.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb alleen deel 2 en 3 gezien...
Tijdens deel1 was ik zelf nog aan het schilderen![]()
Heb ik veel gemist??
Nee,quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb alleen deel 2 en 3 gezien...
Tijdens deel1 was ik zelf nog aan het schilderen![]()
Heb ik veel gemist??
Zij heet Jeanne-Antoinette Poisson, maar is bekend als de Markiezin van Pompadour, de officieuze vrouw van Lodewijk XV.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
..... ik heb geen idee wat dit moet zijn Gajus...
Boucher, Madame de Pompadour, 1756quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:42 schreef Gajus het volgende:
[..]
Zij heet Jeanne-Antoinette Poisson, maar is bekend als de Markiezin van Pompadour, de officieuze vrouw van Lodewijk XV.
Helemaaaal goed.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Boucher, Madame de Pompadour, 1756
Hoebedoellu, hmz?quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
(zie fotoboek)
quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
(zie fotoboek)
haha, die is goed!!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..].
Ahum...Hoe, euh, kom ik bij mijn fotoboek, AR?.
Hooiquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:21 schreef Callas het volgende:
[..]
.
Heb er nog nooit aan gedacht zelf een fotoboek te nemen.
Is goed, maar dan vanavond (of je moet het dan zelf willen doen), ik moet rennen nu.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
oh Callas, zou jij voor mij een nieuwe opgave willen plaatsen?? (we zullen niet spieken bij de url)
Ik ben eigenlijk aan de beurt, maar ik heb geen inspiratie.., en vanaf hier kan ik ook niet veel doen trouwens..
quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. Het is gelukt.
Plaatje, plaatje, plaatje !!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, Gajus, zou jij ... mijn avatar wat mooier/duidelijker te maken?
Ben je eindelijk gescheiden?quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:53 schreef Gajus het volgende:
[..]
Maar eerst mijn strijkwerk doen.
Wat heb jij een traditionele opvatting over de huwelijkse taakverdeling! Mijn overhemden zijn mijn pakkie-an, vandaar.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:20 schreef Callas het volgende:
Ben je eindelijk gescheiden?.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:53 schreef Gajus het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb het plaatje van John Coltrane inmiddels getraceerd. Maar eerst mijn strijkwerk doen.
Gajes, je krijgt een roodkoperen fluit van verdienste.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:50 schreef Gajus het volgende:
A prima vista: Haagse School, ofwel iemand uit de kring rond Willem Mesdag.
Dank voor deze aanmoedigingsprijs, maar ik heb het antwoord nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:02 schreef OllieA het volgende:
Gajes, je krijgt een roodkoperen fluit van verdienste.
[afbeelding]
Moet je niet doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:23 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dank voor deze aanmoedigingsprijs, maar ik heb het antwoord nog niet gevonden.![]()
Eerst nog reageren op die deuvelse naggelaer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |