Dit topic geldt niet voor jou. Jouw foto's zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
Tss. En bedankt jij.
Ik heb webcamfoto's én vakantiefoto's..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:02 schreef Viking84 het volgende:ja, vraag me ook af hoe dat gaat met foto's maken. Poses oefenen, kleren wisselen en dan hoppakee voor de camera. Vooral webcamfoto's zijn lelijk (en inderdaad zéker met een arm erbij). Het ziet er allemaal zo geforceerd uit
neem dan een lekkere spontane vakantiefoto ofzo
so true!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:12 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Laten we fasen indelen.
Fase 1 : geen scan, maar een plaatje van minnie mouse of een dolfijn.
Fase 2 : een soort scan, van een hand of arm. Soms een scan met 10k mensen erop, en erbij staat "ik ben die middelste" Het gezicht bestaat ingezoomd dan uit 3 pixels.
Fase 3 : Kan al zelf scannen. Dan heb een scan in BMP ten grootte van een A4, meestal in de linkerhoek zie je een fotootje van 10x15cm. Het BMP bestand is groter dan 3MB.
En het geheel embedded in een word filequote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:12 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Dan heb een scan in BMP ten grootte van een A4, meestal in de linkerhoek zie je een fotootje van 10x15cm. Het BMP bestand is groter dan 3MB.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:32 schreef vbmot het volgende:
[..]
En het geheel embedded in een word file
Hee dit vind ik sportief van je!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:01 schreef Mukie het volgende:
Je hebt het ook nog echt gedaan![]()
Kom jij dan foto's nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |