Jij bent dan ook fan van Fortuna Sittard en hoopte vanavond dat Oranje verloor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:28 schreef meami het volgende:
Ik vind Barbera tof!
Had desnoods Bassie er op af gestuurdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:29 schreef Djekko het volgende:
Wat een kneus. Is zij niet dezelfde als van Komt dat Schot?
Ze bakt er niks van.
Had je beter Hans Kraaij kunnen kopen.. dan heb je tenminste nog elke keer een bijna-conflict tussen Davids en hem.
Senior of Junior?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:29 schreef Djekko het volgende:
Wat een kneus. Is zij niet dezelfde als van Komt dat Schot?
Ze bakt er niks van.
Had je beter Hans Kraaij kunnen kopen.. dan heb je tenminste nog elke keer een bijna-conflict tussen Davids en hem.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:28 schreef hellmondunited het volgende:
foto
ik ken heel dat mens niet
Junior.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Senior of Junior?
Junior is een stomme tyfushomo die ze in de plomp moeten flikkeren. Wat een lul zeg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:31 schreef Djekko het volgende:
[..]
Junior.
Nou, dat is nog eens een waardevolle vermelding!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:47 schreef JeroenV het volgende:
Ze is pot.
En Kraay is een kloterig flikker, so what?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:47 schreef JeroenV het volgende:
Ze is pot.
Das nog beter dan een of andere infantiele trut die kinderlijke vragen stelt en gewoon terugmoet naar nederland 3.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Junior is een stomme tyfushomo die ze in de plomp moeten flikkeren. Wat een lul zeg.
Ja he, tot zover mijn Albert Verlinde reactie van vandaag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou, dat is nog eens een waardevolle vermelding!
Rot toch op man. Ze stelt precies dezelfde vragen als andere reporters.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:54 schreef Djekko het volgende:
[..]
Das nog beter dan een of andere infantiele trut die kinderlijke vragen stelt en gewoon terugmoet naar nederland 3.
Dan heb ik toch liever die andere reporters. Die kunnen meepraten, bij haar lijkt het geanimeerd..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Rot toch op man. Ze stelt precies dezelfde vragen als andere reporters.
Ja, ik vind het ook altijd geweldig als Kraay meelult met Davids omdat hij zn grote vriend wil zijn.. en dan later in de studio maar zeiken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:58 schreef Djekko het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever die andere reporters. Die kunnen meepraten, bij haar lijkt het geanimeerd..
Jij bent toch ook een flikker?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou, dat is nog eens een waardevolle vermelding!
Yup.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een flikker?![]()
Was dat nou maar wederzijds he lieverdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Yup.
Geef mij maar mannen, die snap ik tenminste.
Frits Jansma Frits Smeets en Frits Egberts waren iig niet als kruiwagen gebruikt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:44 schreef shmoopy het volgende:
Sjezus tong, wat een kuttopic.
Alsof wij het fijn hebben met de Kees Jansma's, de Mart Smeetsen en de Tom Egbertsen.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frits Jansma Frits Smeets en Frits Egberts waren iig niet als kruiwagen gebruikt.
Je hebt gelijk. Het was puur toeval dat een vrouw een prominente voetbalreporter was bij AT5quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?
Het is dus onmogelijk om als goed opgeleide, vrolijk ogende en niet te vergeten je hele leven al voetballende vrouw op eigen kracht in de tv-wereld terecht te komen bij een sportprogramma?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het was puur toeval dat een vrouw een prominente voetbalreporter was bij AT5
'Krijg nou wat' Zei Frits, da's m'n dochter.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het is dus onmogelijk om als goed opgeleide, vrolijk ogende en niet te vergeten je hele leven al voetballende vrouw op eigen kracht in de tv-wereld terecht te komen bij een sportprogramma?
*fluistert*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Bij het voetbal is dat idd onmogelijk. Wordt gewoon niet gepruimd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het is dus onmogelijk om als goed opgeleide, vrolijk ogende en niet te vergeten je hele leven al voetballende vrouw op eigen kracht in de tv-wereld terecht te komen bij een sportprogramma?
Ehm, mevrouw van Trigt, Giselda Visser, Dione de Graaf doen ook wel eens iets met voetbal.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij het voetbal is dat idd onmogelijk. Wordt gewoon niet gepruimd.
Wat heeft dat met de sjagrijnige arrogante rotkop van Barbare B. te maken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
*fluistert*
Smeets, Tan, Egbers...
*rilt*
Nee, maar je draait mijn stelling om. En vrolijk ogend is idd iets waar je in hilversum ver mee komt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Smeets kan zo op de cover van de playgirlquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de sjagrijnige arrogante rotkop van Barbare B. te maken?
Achter een desk ja. Die staan dus niet bij belangrijke wedstrijden op het veld ofzo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ehm, mevrouw van Trigt, Giselda Visser, Dione de Graaf doen ook wel eens iets met voetbal.
maar daar vind ik haar ook waardeloosquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:28 schreef Cheiron het volgende:
Bij Godenzonen is ze gewoon vaste kracht.. En dat wordt zelfs nog gepresenteerd door een vrouw!
Yup.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar je draait mijn stelling om. En vrolijk ogend is idd iets waar je in hilversum ver mee komt.
Die doen helemaal niks met voetbal. De één presenteerd het journaal, de ander schrijft in de Libelle dat ze zo inteligent is, en de andere zit er voor haar tieten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ehm, mevrouw van Trigt, Giselda Visser, Dione de Graaf doen ook wel eens iets met voetbal.
Je kijkt nooit naar het journaal he, ik wist het welquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:30 schreef zjroentje het volgende:
Annette heb ik al een hele tijd niet meer gezien.
Ik vind het zo fijn om te zien dat jij vrouwen zo serieus neemt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die doen helemaal niks met voetbal. De één presenteerd het journaal, de ander schrijft in de Libelle dat ze zo inteligent is, en de andere zit er voor haar tieten.
Ik wilde het al niet tikken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
en de andere zit er voor haar tieten.
De enige die ik serieus neem is Ria Stalman. En laat ik nou net haar niet serieus willen nemen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn om te zien dat jij vrouwen zo serieus neemt.
Altijd beter dan harde T van Tanquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:22 schreef raptorix het volgende:
Als flikker zijnde vind ik haar een klote pot, vooral haar stem klinkt als de grammofoonspeler van het stadion in skopje
Humberto is heilig,quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:18 schreef bsa het volgende:
[..]
Altijd beter dan harde T van Tan
Hopen dat ze ook niet hetzelfde ego hebben,quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:33 schreef kamagurka het volgende:
Wees blij dat ze niet het kapsel van d'r vader heeft
Is er een familie op deze aardkloot me een lager gemiddeld IQ? Ik geloof het niet. Pappie Barend heeft daarbij ook nog een ego alsof hij het aids-vaccin heeft uitgevonden.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:13 schreef Suijk het volgende:
Je krijgt wel meteen die klote famile erbij.
ex-vriendje? Ze is toch meer van de tuinbroekliefde?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Nee, ze is al bekend sinds Frits haar ex-vriendje beschermde in de Helderse affaire.
Hoe lullig moet die gozer zich voelen, oh my god I fucked a lesbianquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
Toen nog niet.
Harvie Essajas.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:45 schreef RedGuy het volgende:
Wie was haar ex-vriendje dan in de Helderse affaire?
* Eilanden met MM eens isquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:31 schreef methodmich het volgende:
Ben er ook niet kapot van, zowel qua uiterlijk als qua gedrag.
Daar staan andere dingen in.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:49 schreef cultheld het volgende:
Damnit lezen jullie allemaal de Story of zo?
Over vreselijke vrouwen gesproken...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:29 schreef shmoopy het volgende:
Giselda Visser
Hoe gaat het programma dan heten, Hookers inside?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:
ze wordt dus genoemd als opvolgster van Wilferd Genee
Lijkt me verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:26 schreef rubbereend het volgende:
hoe doet ze t eigenlijk op t voetbalprogramma van AT5?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |