Dat is wellicht niet onverstandig, want ik was niet echt op dreef vandaag:quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:33 schreef Ouwesok het volgende:
En ik eet mijn schoenen op als Borelius hier niet veel spannender opnamen van heeft weten te maken
* uit voorzorg peper en zout klaarzet
Ook deze is zeer redelijk, gezien de omstandigheden, die voor jou niet anders waren, ik ga serieus nadenken over die camera (voor erbij).quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:34 schreef Bowiefan het volgende:
als eerste begin maar ff antwoord op de vraag van Borelius:
[afbeelding]
ga ik nu ff verder spitten
Moet je kijken.... je hebt er zelfs een tong bij nodigquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:36 schreef Borelius het volgende:
Dat macro's maken vaak veel moeite kost kun je hier goed zien:
Rustuuuuuuug, ik loop een beetje achter jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:57 schreef Borelius het volgende:
Ben benieuwd of Bowiefan deze ook had.
Zal ik zeker even doen.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:28 schreef Xilantof het volgende:
.... omdat veel van mij al in het portrettopic staat (neem gerust een kijkje)
Niks gedaan, die lange telelenzenquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:20 schreef Bowiefan het volgende:
Tja, wordt je toch aardig (piet) verdrietig van
Deze gebouwen staan toch in de buurt van een paintbal-centrum? (= groepje bomen vol met verf)quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:11 schreef Borelius het volgende:]
Jemig, die heb je ook behoorlijk naar je toe getrokken, 't is bijna een schande!quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..] Niks gedaan, die lange telelenzen
[afbeelding]
Wij hadden aanvankelijk een bosgebiedje bij Harderwijk in de planning zitten(Harderwold), alleen is er niks zo onstandvastig als een planning van Ouwesok.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:ik zat precies aan de overkant van het water te schieten, in Harderwijk
Ook een mooi pletsje(later meer)
Je mot meequote:Op zondag 10 oktober 2004 14:18 schreef Bowiefan het volgende:
mag ik mee?
Ach, straks komen we wel met de pijnlijke verdeling te zitten, wij de foto's en de frisse lucht en een wat bleke PdeHoog die de nobelprijs in ontvangst mag nemenquote:misschien wil PdeH ook wel mee, maar die zal er wel weer niet zijn
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:21 schreef Ouwesok het volgende:
Je mot mee
quote:Ach, straks komen we wel met de pijnlijke verdeling te zitten, wij de foto's en de frisse lucht en een wat bleke PdeHoog die de nobelprijs in ontvangst mag nemen, iedereen weer gelukkig
Ik wilde heel graag mee, maar moest even de prioriteiten juist stellen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:18 schreef Bowiefan het volgende:
mag ik mee?
misschien wil PdeH ook wel mee, maar die zal er wel weer niet zijn
Al ik moest kiezen tussen een knappe dame en 3 ouwe sokken, tja, dan wist ik het nog niet.....quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wilde heel graag mee, maar moest even de prioriteiten juist stellen.
in dit geval had ik de keuze tussen een middagje met jullie op stap of een lekkere strandwandeling met een knappe dame..........mijn voorkeur moge duidelijk zijn
Wedden van welquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:53 schreef Borelius het volgende:
[..]
Al ik moest kiezen tussen een knappe dame en 3 ouwe sokken, tja, dan wist ik het nog niet.....![]()
Tuurlijk man, zelfs op mijn leeftijd zou dat geen moeilijke keus zijn, je hebt groot gelijk!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wedden van wel
Ik zei het nog tegen Ouwesok, ik herkende de dode takken en vertelde hem over de zeer fraaie foto's die ik van je gezien had (o.a.) met een kikker als prooi?quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:00 schreef firecow het volgende:
Jammer dat jullie niks in de hut bij de lepelaarplassen hebben gezien.... Zit namelijk elke dag wel 1 of meer ijsvogels in die takken voor de hut![]()
[afbeelding] foto van een tijdje terug...
Hij zat er vandaag weer trouwens enkele keren in de 3 uur tijd dat ik er zat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |