quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:40 schreef Borelius het volgende:
En wat ziet hij dan (wat ik tenminste zag:)
Dat was de S1ISquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:02 schreef Borelius het volgende:
Die valt me echt niet tegen, welke camera was dat op die kudde?
Maar voor de opwarmertjes en funshots gebruiken we gewoon dit topic. De rest komt in de daarvoor passende topics.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
psssssssssst....heren. Hadden we niet bedacht dat er een nieuw topic kwam voor de meet-resultaten
BTW....het ziet er wel weer gezellig uit
Weet het noig niet zeker, ik wil wel, maar het hangt een beetje van mijn werk af. Zodra ik zekerheid heb geef ik een bericht, zet mij maar vast bij de misschieners.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:07 schreef Ouwesok het volgende:
Kunnen we Borelius inmiddels ook op de lijst voor Houten zetten
Zullen we een apart topic maken voor de resultaten van deze micromeetquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:09 schreef Borelius het volgende:
Oke PdeHoog, goed gedaan even op de begin-pagina!
@Ouwesok:
Er was toch al een paddo-topic, kan het even niet vinden, linkje???
Ik heb daar linkje naar bovenstaande post staan, is wel genoeg toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:31 schreef Borelius het volgende:
@Bowiefan:
Zet je zo ook nog even op het andere topic?
Ik sta net te vertellen aan Ouwesok dat een meeuw op Texel een makreel van die lengte in één keer (zonder te kauwen) had doorgeslikt!
Was je nog op tijd voor die meeuw, waar jij naar op weg was?
Ik vond nog een portret tussen mijn Dia's misschien dat die zin heeftquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
hee hoe zit het nou met de modellen voor Naarden??
24 deelnemers en een J9quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Naarden gaat gezellig worden. Al 24 deelnemers
Ik durf er iets onder te verwedden dat ze je een trein aanradenquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zal maar eens bij de NS gaan kijken hoe ik in Naarden kan komen op zondag.
7u40 vertrekken is te doen!?quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Hm, 7u40 vertrekken, 10u38 aankomen op station Naarden-Bussum, is te doen.
25quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Naarden gaat gezellig worden. Al 24 deelnemers
Hindert niet, is al goed, ik was het zelf ook een beetje vergeten en niemand vroeg er de laatste tijd om.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:10 schreef dawg het volgende:
Borelius, dank voor de tussenstand. En excuus voor mijn schreeuwactie (hou het maar op nieuwsgierigheid).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |