Er staan amerikanen aan de grens, en kim jong il woont niet in zuid-korea... Hoezo zou zuid-korea een leider van een land waarmee ze in oorlog is in haar eigen land laten?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef sjippen het volgende:
Er was gisteren nog een reportage over Noord Korea op Canvas. Ongelooflijk hoe zulke regimes nog bestaan. Die mensen zijn zo gebrainwashed dat ze geloven dat de Amerikanen nog steeds aan hun grens staan...
Het ging over een dokter die in Noord Korea mensen ging opereren van cataract. Die mensen wilden eigenlijk hun familie en hun eigen niet terug kunnen zien, maar vooral hun Grote Leider...Journalisten vroegen ook herhaaldelijk aan enkele mensen of de Grote Leider ooit iets verkeerd kon doen, maar nét die vraag begrepen ze niet...
Van de Grote Leider mochten ook enkel volledige en grote afbeeldingen worden gemaakt, anders was je oneerbiedig...
Leukst van al is dat die Grote Leider zelf in Zuid Korea woont en daar Cola drinkt en naar de Mac Donalds gaat...![]()

Hij komt over half jaartje overigens ff langshoppen hier. Nukes inruilen voor geldquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Er staan amerikanen aan de grens, en kim jong il woont niet in zuid-korea... Hoezo zou zuid-korea een leider van een land waarmee ze in oorlog is in haar eigen land laten?

Volgens mij komt hij dat niet zelf doen toch? Althans, ik had gelezen dat hij niet zelf naar Zuid-Korea zou komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 05:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Hij komt over half jaartje overigens ff langshoppen hier. Nukes inruilen voor geld

Geen ervaring, wel eens naar gekeken. De enige manier is om vanuit China met een organisatie in groepsverband ernaar toe te reizen. Je kunt zelf een groep vormen of je bij een aansluiten. Dacht dat t iets van E1000 ging kosten, of ms E1500 (vanuit China dus, maar daar kom je heel goedkoop!).quote:Op maandag 26 november 2007 21:03 schreef F04 het volgende:
Heeft er hier iemand ervaringen met vakanties naar Koord Korea?
Aangezien daar maar weinig mensen daar op vakantie gaan zou het mij wel interessant lijken om zón land te bezoeken.
Het is immers één van de landen die al sinds begin ''90 economisch stil staat.

Meer dan E3000 voor twee weekjes! Zelf de trip regelen en een vlucht kost max E2000 (heeeel ruim) en dan kun je lekker nog een tijdje in China rondhangen voor E1000-1500, zeker wel een maand ofzo!quote:Op maandag 26 november 2007 21:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Koning Aap organiseert reizen naar NK.
http://www.koningaap.nl/www/index.php?m=brochure&reiscode=GRKCNK

Ik ben toen via Koning Aap gegaan en was maar wat blij dat onze Nederlandse gids de visa voor Noord Korea regelde. Dat ging toen niet zo heel makkelijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:47 schreef aiello het volgende:
ik ben zelf ook bezig een trip te organiseren. Ik heb al uitgerekend dat een vlucht Dusseldorf-Peking en terug niet meer dan 600 hoeft te kosten, en bij vnctravel.nl kun je een zevendaagse trip naar Noord Korea regelen. Dat kost je ongeacht de vertrekdatum ¤1040 p.p. en houdt in dat je in Peking het visum moet ophalen bij de ambassade van de DPRK. Je reist dan per trein heen en weer naar Pyongyang en is incl. alle overnachtingen en ontbijt/diner.

Hoe tof!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:55 schreef vipergts het volgende:
Ik heb net geboekt via Koning Aap en ik ben heel benieuwd. Het kost wel klauwen met geld maar ik vind 1 keer reizen met de trein wel genoeg en ik heb liever de zekerheid dat alles goed geregeld is dan dat ik het zelf doe en iets vergeet.
Ik ben daar als het land 50 jaar bestaat en ik ben benieuwd of ik wat extra's te zien krijg qua festiviteiten

Ik wil met Koryo Tours gaan. Zij zeggen dat er tijdens zo'n feestdag wel een mogelijkheid is om met de locals te "feesten".quote:Op donderdag 19 november 2009 23:13 schreef k_man het volgende:
Bevolking ontmoeten is eigenlijk altijd zeer lastig, tot onmogelijk. Althans, toen ik er was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |