quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:40 schreef Borelius het volgende:
En wat ziet hij dan (wat ik tenminste zag:)
Dat was de S1ISquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:02 schreef Borelius het volgende:
Die valt me echt niet tegen, welke camera was dat op die kudde?
Maar voor de opwarmertjes en funshots gebruiken we gewoon dit topic. De rest komt in de daarvoor passende topics.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
psssssssssst....heren. Hadden we niet bedacht dat er een nieuw topic kwam voor de meet-resultaten
BTW....het ziet er wel weer gezellig uit
Weet het noig niet zeker, ik wil wel, maar het hangt een beetje van mijn werk af. Zodra ik zekerheid heb geef ik een bericht, zet mij maar vast bij de misschieners.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:07 schreef Ouwesok het volgende:
Kunnen we Borelius inmiddels ook op de lijst voor Houten zetten
Zullen we een apart topic maken voor de resultaten van deze micromeetquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:09 schreef Borelius het volgende:
Oke PdeHoog, goed gedaan even op de begin-pagina!
@Ouwesok:
Er was toch al een paddo-topic, kan het even niet vinden, linkje???
Ik heb daar linkje naar bovenstaande post staan, is wel genoeg toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:31 schreef Borelius het volgende:
@Bowiefan:
Zet je zo ook nog even op het andere topic?
Ik sta net te vertellen aan Ouwesok dat een meeuw op Texel een makreel van die lengte in één keer (zonder te kauwen) had doorgeslikt!
Was je nog op tijd voor die meeuw, waar jij naar op weg was?
Ik vond nog een portret tussen mijn Dia's misschien dat die zin heeftquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
hee hoe zit het nou met de modellen voor Naarden??
24 deelnemers en een J9quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Naarden gaat gezellig worden. Al 24 deelnemers
Ik durf er iets onder te verwedden dat ze je een trein aanradenquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zal maar eens bij de NS gaan kijken hoe ik in Naarden kan komen op zondag.
7u40 vertrekken is te doen!?quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Hm, 7u40 vertrekken, 10u38 aankomen op station Naarden-Bussum, is te doen.
25quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Naarden gaat gezellig worden. Al 24 deelnemers
Hindert niet, is al goed, ik was het zelf ook een beetje vergeten en niemand vroeg er de laatste tijd om.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:10 schreef dawg het volgende:
Borelius, dank voor de tussenstand. En excuus voor mijn schreeuwactie (hou het maar op nieuwsgierigheid).
Je waagt het niet hequote:Op maandag 11 oktober 2004 16:31 schreef Subhuman het volgende:
Bah, ik zie net dat het wellicht toch een probleem gaat worden om naar Naarden toe te komen...
* Subhuman gaat even kijken naar de mogelijkheden.
Met de autoquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:36 schreef Hayk het volgende:
Valt me nog alles mee, om in Naarden te komen met het OV.
Beertje_, hoe ga jij richting Naarden? * Hayk ziet samenreismogelijkheden;)
Yep, ik kan rijden als je wil. Moet ik je thuis op komen halen of kom je naar een bepaald punt toe?quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:37 schreef luap het volgende:
Pea, in het oude topic gaf je aan dat je toch mee kon naar NaardenGezellig.
Stond daar ook een soort van aanbieding in om te rijden? Of had ik de verkeerd gezien...
De wens is de vader van de postquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar heb jij leren tellen Ouwesok?? Ik zie toch zeker 30 mannetjes
We spreken gewoon wat Naardens schoon aanquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoe zit het met potentiele Fok BH2 modellen??
Op zondag ochtend? die liggen dan vast nog te slapenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:25 schreef pea4fun het volgende:
We spreken gewoon wat Naardens schoon aan
Des te makkelijker zijn ze over te halen, zeker wanneer ik al mijn charmes in de strijd gooiquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Op zondag ochtend? die liggen dan vast nog te slapen
En dan maandag in de krant: "Naarden opgeschrikt door gillend schoon"quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:44 schreef Ouwesok het volgende:
Des te makkelijker zijn ze over te halen, zeker wanneer ik al mijn charmes in de strijd gooi [afbeelding]
Misschien even pollen hoeveel man er daadwerkelijk portret willen gaan schieten? Ik kan me zo voorstellen dat er ook mensen zijn die gelijk voor de architectuur en andere dingen gaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En dan maandag in de krant: "Naarden opgeschrikt door gillend schoon"
Maar serieus, zijn er plannen, of storten 25 man zich op het model van Fles?
Het ligt ook een beetje aan de weersvoorspellingen. Het zou al best heel koud kunnen zijn, en modellen dik ingepakt in winterjas zijn doorgaans niet zo fotogeniek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En dan maandag in de krant: "Naarden opgeschrikt door gillend schoon"
Maar serieus, zijn er plannen, of storten 25 man zich op het model van Fles?
Toch maar omgeving van Naarden op de foto zetten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het ligt ook een beetje aan de weersvoorspellingen. Het zou al best heel koud kunnen zijn, en modellen dik ingepakt in winterjas zijn doorgaans niet zo fotogeniek.
Naarden zelf dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:40 schreef Robertje het volgende:
[..]
Toch maar omgeving van Naarden op de foto zetten?
Dat wordt een lange dagquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Naarden zelf dus
juist wel, lekker dikke kleurlijke wollen kleding en een gezonde rode blos op het gezichtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het ligt ook een beetje aan de weersvoorspellingen. Het zou al best heel koud kunnen zijn, en modellen dik ingepakt in winterjas zijn doorgaans niet zo fotogeniek.
Hmmmmm.....jij hebt er zin in hequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:58 schreef Re het volgende:
[..]
juist wel, lekker dikke kleurlijke wollen kleding en een gezonde rode blos op het gezicht(hmmm veel bijwoorden)
Als ik nou iets lekkers meeneem voor onderweg... Mag ik dan een stukkie meerijden???quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:13 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Met de auto
Als je met de trein richting Buitenpost kan komen mag je het hele stuk meerijdenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:40 schreef Hayk het volgende:
[..]
Als ik nou iets lekkers meeneem voor onderweg... Mag ik dan een stukkie meerijden???![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Yep, ik kan rijden als je wil. Moet ik je thuis op komen halen of kom je naar een bepaald punt toe?
Bueno!! I'll do that!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:43 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Als je met de trein richting Buitenpost kan komen mag je het hele stuk meerijden![]()
en heb dan nog 2 plekken vrij in de auto
Rokjes zijn inquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:24 schreef Xilantof het volgende:
en dat van die dikke winterkleding. die zijn dit jaar vast wel weer hip enzo
Volgens mij had Borelius al wel goed veldwerk gedaan. Hij had (gratis) parkeerplek gevonden, wat horeca en een impressie gemaakt van wat we kunnen verwachten aan mooie naardensche objecten. Ik denk niet dat er nog een premeet moet zijn om dit over te doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:19 schreef Bowiefan het volgende:
De premeet zou voornamelijk als doel het bepalen van de ontmoetingsplek en de aanwezigheid van horeca......
met stroomvoorziening? voor de broer van qtel? of zou die niet komen?
ik had iig begrepen dat Borelius al paar maal in Naarden geweest was ondertussen (iets met fam. bezoek) en tussen de bedrijven door ook had rondgekeken naar dergelijke mogelijkheden, misschien is het een idee om eea weer ff te herhalen
Borelius had alles volgens mij al netjes op een rijtje:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:19 schreef Bowiefan het volgende:
De premeet zou voornamelijk als doel het bepalen van de ontmoetingsplek en de aanwezigheid van horeca......
met stroomvoorziening? voor de broer van qtel? of zou die niet komen?
ik had iig begrepen dat Borelius al paar maal in Naarden geweest was ondertussen (iets met fam. bezoek) en tussen de bedrijven door ook had rondgekeken naar dergelijke mogelijkheden, misschien is het een idee om eea weer ff te herhalen
Nog 8 te gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:13 schreef Oceanonix het volgende:
Morgen moet ik echt werken (heb geen excuus want ik kom altijd op de fiets)
[992]
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:51 schreef Oceanonix het volgende:
Nee hoor nog 7![]()
ik weet het nog steeds niet 100% zeker, kan zijn dat ik nog een afspraak heb.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm.....jij hebt er zin in he. Overigens....jij staat nu nog steeds als twijfelaartje genoteerd. Mag je naar definitief?
BTW, die lens deed het best leuk in de vlindertuin
Ik nog maar twee tot de 3000quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:51 schreef Oceanonix het volgende:
Nee hoor nog 7![]()
Gelukkig welquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:39 schreef Re het volgende:
En gelukkig doet die lens het nog![]()
Offy heeft de achterbank gereserveerd, met kussen en dekentjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:54 schreef luap het volgende:
[..]had ik het toch goed gezien. Als het geen probleem is zou ik graag meerijden. Maar ik woon in Veldhoven, net onder Eindhoven (maar dat wist ja als brabantse natuurlijk) en dat is dus niet erg op de weg naar naarden denk ik. Ik kan ook naar helmond station komen, moet ik alleen wat eerder opstaan, wat jij wilt. Dawg ging niet mee zag ik maar rijdt Offy ook mee?
* opgelucht ademhaaltquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Offy heeft de achterbank gereserveerd, met kussen en dekentje![]()
Ja het is een eindje om voor je anders he?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
* opgelucht ademhaalt
[sub]gezien het onderschrift van Offy heb ik ooit eens iets toegezegd waar ik blijkens deze quote andermaal geen inspanning voor hoef te verrichten
Gelukkig, eindelijk een plaats zonder Mc Donaldsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:17 schreef Borelius het volgende:
Er zijn erg veel kleine horeca gelegenheden er is zelfs een snackbar, maar voor een McDonalds moet je naar Bussum.
natuurlijk, lijkt me wat omslachtig om jou via Eindhoven te laten reizenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:43 schreef Oceanonix het volgende:
Mag ik ook op Utrecht instappen?
Niet echt goed op de hoogte zijn:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:13 schreef Hayk het volgende:
Jaaaa! Laat die meet maar komen...Stufi uitgewrongen zonet en het nodige (dia) filmmateriaal besteld!
Nu alleen nog hopen dat K'nijendinges de boel op voorraad heeft...
De stufi had nog nét rek genoeg om te gaan voorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:35 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Niet echt goed op de hoogte zijn:
Wat heppu besteld dan dat het niet bij de lokale fotoboer in Grunn'n te verkrijgen is
Geregeldquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:29 schreef Hayk het volgende:
[..]
Bueno!! I'll do that!![]()
* Hayk pakt de sneeker-zoethoud-oldtimertjes en andere leukigheid vast in![]()
Nou.... dat valt op zich nog wel redelijk mee. De Fuji consumentenlijn is overal wel te krijgen (Superia & Sensia). Toko's als MediaMoarkt hebben de wand vol met die reut. De grote humor is alleen dat ik geen liefhebber ben van die films (behalve de Superia 400, maar ik wil graag dia's).quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:13 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Geregeld![]()
En volgens mij hebben weinig zaken nog iets op voorraad![]()
Dank jequote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:34 schreef Xilantof het volgende:
Gefeli Flash! met je aankoop!!
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom ook (tot zover niks nieuws) maar ik kom beter bewapend than EVER beforeHeb mezelf vanmiddag eens getrakteerd op een 300D met 18-55 kitlens en 90-300 mannelijkheidssymbool
![]()
Naarden, here I come![]()
gefeliciteerd, dus toch een keer de stad in geweest?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je
Neequote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:37 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
gefeliciteerd, dus toch een keer de stad in geweest?![]()
(996)
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:38 schreef beertje_ het volgende:
nu kunnen wij allemaal wel inpakken
*In agenda schrijftquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:36 schreef beertje_ het volgende:
Hayk: Neem de trein van 8.20(een latere trein is te laat)
Dan ben je hier tegen 8.45 het is 1.45 uur rijden en hebben we een half uur speling om het te kunnen vinden
Pssst PdeHoog, je hebt het verkeerde lijstje gepakt, Robertje was als laatste van de twijfellijst afquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
Naarden Meet
Plek des onheils: Omgeving Naarden
Datum: 24 oktober
Tijd: 11:00 officiele NL tijd op een nog nader te bepalen locatie
extra info: n.n.t.b.
De Foto-Nerds & Nerdinnen en enthousiastelingen:
Beertje_
Blasphemer
Borelius
Bowiefan
De_Warme_bakker
Dr_Flash + model
ElsCapone
Faithy
Hayk
JeroenH
k_man
luap
Oceanonix
Offy
Ouwesok
PdeHoog
Pea4fun
Qltel
Rewimo
RonaldV (met 10% kans op kater
voor hem dan
)
RubberDuckey
Shark.Bait
Subhuman
Ultra_ivo
Xilantof
De Twijfelaars & Weet-het-nog-niet-zeker:
Fotoloog
Gutteguttegut
KamikazeKoe
Re
Rique
Robertje
Plek des onheils: Fotografica-beurs
Wanneer: 21 november
Waar: Euretco-gebouw, Houten
Wie gaan ermee?
Bowiefan
PdeHoog
Oceanonix
Ouwesok
Ymke + Ymke Jr.
Wie weten het nog niet zeker?
Borelius
Hayk
Shark.Bait
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Pssst PdeHoog, je hebt het verkeerde lijstje gepakt, Robertje was als laatste van de twijfellijst af
Tuurlijk wel! Je kan in Naarden toch ook oefenen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat je zegt Xilantof... Ik moet nog HEEL snel even wat oefendagen inroosteren voordat het zover isLeuk natuurlijk, zo'n 300d, maar als ik 'm niet minstens een BEETJE in de vingers heb dan heeft het allemaal niet zo vreselijk veel zin
Ah hmm goed puntquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:14 schreef Borelius het volgende:
Niet veel zin? - Juist wel, prima oefen-sessie en heel veel mensen om je heen die je kunnen helpen! Kun je het beter wensen?
Navigator... ikke?! Nu ja, we kunnen het proberen. We zullen zien waar we uitkomenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Offy heeft de achterbank gereserveerd, met kussen en dekentjeDus jij mag voor navigator spelen
Ik heb nog geen idee hoe laat we moeten vertrekken, daar zal ik me eerst eens in verdiepen voordat we een oppikpunt en tijd afspreken ok?
Ik stop em vast in de tasquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:17 schreef Xilantof het volgende:
Shark.Bait, jij vergeet je 90 mm tamron niet toch?![]()
voor naarden enzo..
Wat is daar zo speciaal aan??quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:17 schreef Xilantof het volgende:
Shark.Bait, jij vergeet je 90 mm tamron niet toch?![]()
voor naarden enzo..
Hé, ook die Takumarquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb bij me aan kort telewerk:
85mm Jupiter
105mm Takumar
135mm Vivitar
alles in M42
Liever 8 naar Rhodos dan één hele dag met jou? Tssss...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Portretfotografie is die dag trouwens definitief aan de wilgen, zo lijkt hetMijn model gaat toch liever 8 dagen naar Rhodos
En gelijk heeft ze natuurlijk
Misschien kunnen we wel iemand met een smakelijke appel overhalenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Portretfotografie is die dag trouwens definitief aan de wilgen, zo lijkt hetMijn model gaat toch liever 8 dagen naar Rhodos
En gelijk heeft ze natuurlijk
Ja, een originele 105quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:49 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hé, ook die Takumar
En dan blijft er nog ruimte zat over voor wat andere speeltjes
Om maar eens een voorbeeld te noemenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ja, een originele 105
Gekocht in Rostock toen ik onderweg was naar St. Petersburg.
Welke leuke speeltjes denk je aan? Je Horizon?
Ivo
en ik maar denken dat jequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:08 schreef Ouwesok het volgende:
Misschien eens in het plaatselijke dierenasiel kijken of ze nog ergens eenhebben staan om mijn zooi aan te hangen......
Ter ieders geruststelling:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:14 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je
[afbeelding]
daar altijd voor meeneemt....
De bedoeling is (op dit moment) dat we de 24e in Naarden gewoon alles fotograferen wat een oud stadje als Naarden aan fotografeerbaars te bieden heeft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 09:30 schreef NiXz het volgende:
Ik ben weer terug van tijdje weggeweest, dus wat is de bedoeling in Naarden? Misschien dat ik ook meega dan als jullie lief voor mij zijn
Donequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
PdeHoog: Mijn model is toe aan wat strikeout-tags
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:09 schreef beertje_ het volgende:
En weer iemand erbij: NiXz
Idd, jij ook zie ik nu pasquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:22 schreef NiXz het volgende:
[..]mensen zijn blij met me
zo te zien kom jij uit Friesland... *schattig kindje met friese klompjes*
Dit is zeker les 1 in de cursus "Hoe bespelen wij ouders?"quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:01 schreef Xilantof het volgende:
iig goedkeuring![]()
en mee beetje geluk ook subsidie, maar dat peil ik morgen even
de reden van naarden die er aan komt is een goede overhaalmethode
ik ben slecht![]()
Ouwesok vindt dat Xilantof er wat laat bij isquote:Op zondag 17 oktober 2004 01:03 schreef PdeHoog het volgende:
ik denk dat Ouwesok Jongesok hier maar weg moeten houden![]()
Bedankt voor het aanbod, maar ik vertrek op dat moment niet vanuit Frieslandquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:40 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Idd, jij ook zie ik nu pas
Als je mee wil rijden: rond kwart voor negen op station Buitenpost staan
Hayk komt vanaf de andere kant richting B'post
10:15 is okequote:Op zondag 17 oktober 2004 10:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Volgend weekend wordt er gewerkt aan het spoor tussen Maastricht en Sittard
Dus nog vroeger vertrekken.
Vanuit het zuiden wordt dan het reisschema:
Maastricht vertrek 7.32
Heerlen (!) aankomst 7.52
Heerlen vertrek 7.57
Utrecht aankomst 9.59
Utrecht vertrek 10.15
Naarden-Bussum aank. 10.38
Voor diegenen die in Noord-Brabant opstappen, Eindhoven 9.08, Den Bosch 9.30
Eventueel kan ook nog Utrecht vertrek 10u24, Naarden-Bussum aankomst 10u51
Dat laatste lijkt me handiger als er meer mensen over Utrecht komen. Afspreken op station Utrecht CS om 10u15?
Ivo
ik ben altijd heel braaf enzoquote:Op zondag 17 oktober 2004 01:42 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ouwesok vindt dat Xilantof er wat laat bij is
lijkt me geen gek idee. Indien er geen bere ideeën houden, voor de AH.quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:04 schreef Elation het volgende:
voor de Albert Heijn?
Zit in midden naast de kaartverkoop balie in buurt van het grote tijden-bord
Onder de blauwe borden is HET standaard afspreekpuntquote:Op zondag 17 oktober 2004 10:51 schreef ultra_ivo het volgende:
De juiste plek op Utrecht CS laat ik graag over aan diegenen die het station wat beter kennen. Maar iets in de buurt van een plek waar ik snel wat te eten kan krijgen zou ik wel prettig vinden.
Zjeesz Borelius, je hebt er weer eens ouwerwets werk van gemaaktquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:27 schreef Borelius het volgende:
Ik heb nog even een prangende << - kaaanippp - >>
om 06:30?quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:57 schreef Xilantof het volgende:
Pdehoog, wij moeten ook nog even afspreken hoelaat enzo
denk je grappig te zijn?quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
om 06:30?
Misschien zijn we dan vroeg genoeg voor de zonsopgang over het IJsselmeer
De voor mij aansluitende trein vertrekt om 10u15. Er gaat er nog eentje om 10u24 die ons op tijd in Naarden brengt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:56 schreef Elation het volgende:
Om 10.15 vertrekt de trein naar Naarden-Bussum, dus lijkt met dat je beter tot 10.10 tot dat bord kan afspreken en daarna op het perron nog 5 minuten w88 voor eventuele laatkomers en dan in de treinstappen als hij vertrekt...
Dank u- dank u, nu maar hopen dat de mensen bijtijds reageren, Xilantof was de eerste!quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:58 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zjeesz Borelius, je hebt er weer eens ouwerwets werk van gemaakt [afbeelding]
Ik denk nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
denk je grappig te zijn?
Had ik nog niet door, d8 dat die trein van 10.24 later dan 11.00 aankwam...quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De voor mij aansluitende trein vertrekt om 10u15. Er gaat er nog eentje om 10u24 die ons op tijd in Naarden brengt.
Ivo
11 uur in naarden..quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk niet
Ik weet zeker![]()
![]()
Ik pik jou om 09:30 op. De rest van het gespuis (warme_bakker en Rubberduckey) mogen dus om 09.00 in Delft op komen draven :')quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
11 uur in naarden..
hoelang is het rijden?
Ik doe er een kleine twintig minuten over met de trein.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:14 schreef RonaldV het volgende:
Als ik lees hoe vroeg jullie allemaal op pad gaan durf ik eigenlijk niet te vertellen hoe laat ik op moet, en vertrek...![]()
waar doet ie het vanquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:55 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Peter, ik ben eerst nog effe tussendoor in Parijs...
ben om zaterdag terug, sta op zondag om 08.59 bij je op de stoep
Have funquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:55 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Peter, ik ben eerst nog effe tussendoor in Parijs...
ben om zaterdag terug, sta op zondag om 08.59 bij je op de stoep
Hij zou het bijna vergeten...quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
Mooie foto's maken he
Hersenspoelen heet datquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zou het bijna vergeten...![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have fun
Mooie foto's maken he
Genoteerd!quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:46 schreef pea4fun het volgende:
Luap en Borelius hebben mail![]()
"werk"week?quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:07 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
![]()
Yahoo!quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
"werk"week?
Je bent blij en telt de dagen af?quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Yahoo!
Whoei de dvd is er!! kan ik eindelijk alle foto's bekijken! alleen weten wij nog niet of we mee kunnen naar Naarden....quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:27 schreef Borelius het volgende:
Ik heb nog even een prangende vraag m.b.t. de vorige grote meet, die van het Portret-gebeuren op 15-08-2004 te Lelystad. Ik heb beloofd een DVD te maken met alles erop, zoals dat te zien is op internet http://www.borelius.ne1.net/fokportret/geentoegang.php, althans voor deelnemers en vaste vertrouwde bezoekers die zich daarvoor hebben aangemeld.
De DVD is klaar:
[[url=http://www.borelius.ne1.net/hoesjebuiten.jpg]afbeelding][/url]
Klik op de foto hierboven om het hoesje te zien in zijn oorspronkelijke weergave.
De DVD bevat de letterlijke weergave van de internet-site (inclusief de versies zoals die naar mij zijn opgestuurd), maar dan zonder het inlog-scherm. Het is omgezet van PHP naar simpele HTML, welke op bijna elke PC eenvoudig te bekijken is rechtstreeks vanaf de DVD door op index.html te klikken.
Nu zijn er drie opties:
1 De DVD zoals hier wordt weergegeven, met hoesje, DVD-box en inhoud voor 3 Euro
2 De kale DVD in kaal CD-doosje voor 1 Euro
3 Alleen de opgestuurde foto's op een CD (geen Album) voor 50 Euro-cent
Gaarne a.s.a.p. (voor a.s. zaterdag) een bericht van geïnteresseerden naar:
borelius@quicknet.nl
En gaarne niet alleen duidelijk aangeven, wat, hoeveel en ook even je nickname vermelden!
Waarom hoeveel? Ik kan me voorstellen dat iemand die hem wel wil hebben maar niet in Naarden kan zijn hem dan via iemand regelt die bij hem/haar in de buurt woont.
Ik zal dan zondag in Naarden alles bij me hebben en gaarne gepast betalen, maar dat moet gezien de bedragen toch niet echt een probleem zijn??
ik zou het nie wetenquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:20 schreef Borelius het volgende:
Sander0105:
Is er iemand bij jou in de omgeving die wel gaat?
we hebben wel delftenaren hieroquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:23 schreef sander0105 het volgende:
[..]
ik zou het nie weten![]()
Hierbij een oproepje, wie woont er in Zoetermeer of Delft ? en gaat naar Naarden?
* Taxi- en koeriersbedrijf PdeHoog steekt zijn vinger opquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:20 schreef Borelius het volgende:
Sander0105:
Is er iemand bij jou in de omgeving die wel gaat?
Guess what..... Ouwesok is de hele week vrijquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:22 schreef Xilantof het volgende:
Ik mag ook nog een hele week werken![]()
vrijdag fotografie, zaterdag ook al het mee zit, en klap opvuurpijl
zondag ook
DVD-tje meenemen voor Sander0105 denk ik, meer niet, he, Sander??quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]* Taxi- en koeriersbedrijf PdeHoog steekt zijn vinger op
Dat gaat helemaal goed komen denk ik zo
Nou, dat werd een keertje tijd, work-a-holic !!quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:36 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Guess what..... Ouwesok is de hele week vrij
Hee maar seieus Ouwesok, hoeveel foto's schiet jij nou gemiddeld per dag? Ik zit zo rond de 30 en dacht dat dat erg veel was... Maar als ik jou zo hoor...quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:36 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Guess what..... Ouwesok is de hele week vrij [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De hele week fotografie [afbeelding]
Met Naarden als afsluitertje, en daarna weer helemaal [afbeelding]gefotografeerd terug naar de werkvloer
Van Gendt en de Hoog?quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* Taxi- en koeriersbedrijf PdeHoog steekt zijn vinger op
Herfstvakantie en even een geschikt moment in mijn project.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:41 schreef Borelius het volgende:
[..]
Nou, dat werd een keertje tijd, work-a-holic !!![]()
Ik hoop dat je er van geniet en je gezin ook, herfstvakantie ?
Whehehehequote:Op zondag 17 oktober 2004 21:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van Gendt en de Hoog?
Of DeHoogLogistics, zoals ze nu heten?
Het fotografengeluk schuilt niet in aantallen opnamen, maar meer in hetgene wat je doetquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar seieus Ouwesok, hoeveel foto's schiet jij nou gemiddeld per dag? Ik zit zo rond de 30 en dacht dat dat erg veel was... Maar als ik jou zo hoor...
Gaat idd alleen om een dvd-tje, als we niet meekunnen... we hopen nog steeds van wel... (ontwerp-presentaties vergen teveel tijdquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* Taxi- en koeriersbedrijf PdeHoog steekt zijn vinger op
Wil ook herfstvakantiequote:Op zondag 17 oktober 2004 21:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Herfstvakantie en even een geschikt moment in mijn project.
Even een weekje rust en gezinslevenen behoudens fotograferen voor de rest weinig uitvreten [afbeelding]
Daar wil je een WEEK van tevoren iets zinnigs over horen??quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:42 schreef Robertje het volgende:
Weersverwachting voor as zondag?
Is dat dan niet mogelijk? Het verandert een beetje maar.... het is droog of nat.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar wil je een WEEK van tevoren iets zinnigs over horen??![]()
veel (lees: ik in ieder geval) nemen een lunchpakketje mee.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:49 schreef Elation het volgende:
Hoe zit het eigenlijk in Naarden (wordt mn eerste meet) neem aan dat je zelf je eigen eten en drinken meeneemt omdat daar alles gesloten is.. ook handig als je nodig naar wc moet..
vorige meet begon om 11 uur...quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:34 schreef Elation het volgende:
Naarden heeft geen Mac
trouwens hoelang duurd ongeveer zon meet? Ok iedereen kan gaan wanneer ie wil maar is wel handig om te weten hoelang de vorige duurde, i.v.m. nog andere afspraken die dag.
tis allemaal heel ontspannen, en zonder strakke regelsquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:34 schreef Elation het volgende:
Naarden heeft geen Mac
trouwens hoelang duurd ongeveer zon meet? Ok iedereen kan gaan wanneer ie wil maar is wel handig om te weten hoelang de vorige duurde, i.v.m. nog andere afspraken die dag.
Er is idd gewoon een snackbar er zijn ook wat andere eettentjes. Voor de hele rijke mensen onder ons kan er ook gegeten worden in het Arsenaal..........quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
veel (lees: ik in ieder geval) nemen een lunchpakketje mee.
verder denk ik wel dat er iets open is....
dus een patatje oid moet wel te krijgen zijn.
Ik heb het reisschema nog ff verder bestudeert. Als je de trein van 10:24 uit Utrecht neemt heb je 9 min om in Naarden te komen. Dat wordt wat krap...... Want er zal gelopen moeten worden naar Naarden. (dit is ongeveer 2 km)quote:Op zondag 17 oktober 2004 10:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Volgend weekend wordt er gewerkt aan het spoor tussen Maastricht en Sittard
Dus nog vroeger vertrekken.
Vanuit het zuiden wordt dan het reisschema:
Maastricht vertrek 7.32
Heerlen (!) aankomst 7.52
Heerlen vertrek 7.57
Utrecht aankomst 9.59
Utrecht vertrek 10.15
Naarden-Bussum aank. 10.38
Voor diegenen die in Noord-Brabant opstappen, Eindhoven 9.08, Den Bosch 9.30
Eventueel kan ook nog Utrecht vertrek 10u24, Naarden-Bussum aankomst 10u51
Dat laatste lijkt me handiger als er meer mensen over Utrecht komen. Afspreken op station Utrecht CS om 10u15?
Ivo
Dus?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:37 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb het reisschema nog ff verder bestudeert. Als je de trein van 10:24 uit Utrecht neemt heb je 9 min om in Naarden te komen. Dat wordt wat krap...... Want er zal gelopen moeten worden naar Naarden. (dit is ongeveer 2 km)
Ok dan 11:00 op het station. Het idd Naarden....quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:53 schreef k_man het volgende:
Dus?
Het is 11.00 op het station hoor.
Naarden is niet persé Naarden Vesting. Bij het station in de buurt is bijvoorbeeld best wat mooie Jugendstil te vinden.
He, k-man voor iemand uit Transandijvië ben je goed op de hoogte met Naarden, je hebt helemaal gelijk, maar hoe weet je dat?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:53 schreef k_man het volgende:
[..].....Naarden is niet persé Naarden Vesting. Bij het station in de buurt is bijvoorbeeld best wat mooie Jugendstil te vinden.
Daar kun je wat aan doenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Helaas, ik moet toegeven dat mijn ZON-garanderende gezelschap zich die dag ergens anders bevindt....
* bowiefan vanaf zijn werk er even tegenaan bemoeidquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou Peter, dan ken je mijn Gezelschap nog niet... Die laat zich heus niet zomaar vastbinden hoor...
Corpulentie is altijd wel ergens goed voorquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:49 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
* bowiefan vanaf zijn werk er even tegenaan bemoeid
Waar een wil is is een weg
[afbeelding]
damn...is dat ff jammerquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou Peter, dan ken je mijn Gezelschap nog niet... Die laat zich heus niet zomaar vastbinden hoor...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:49 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je krijgt hulp PdeHoogquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:49 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:39 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Je krijgt hulp PdeHoog
Don't f*ck with the OM teamquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:39 schreef beertje_ het volgende:
Je krijgt hulp PdeHoog
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]JAAAAAAAAAAAAA
Kom jij ook helpen?
Het is vlakbij, ik hb er wel eens rondgeslenterd. Ben er ook geweest met de tweejaarlijkse fototentoonstelling.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:36 schreef Borelius het volgende:
He, k-man voor iemand uit Transandijvië ben je goed op de hoogte met Naarden, je hebt helemaal gelijk, maar hoe weet je dat?
Station natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg......
Er ontstaat nu enige verwarring hiero mijnerzijds. Spreken we nu om 11.00 uur af op het stationof 11.00 uur op de parkeerplaats
of 11:15 ergens in Naarden
![]()
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm. Borelius was gister jarig......quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:46 schreef CompuMess het volgende:
Oh, enne Borelius, nog gefeliciteerd...
Aangezien er niemand is die in Enschede of op de route Enschede - Deventer - Apeldoorn - Amersfoort - Naarden woont heb ik in Naarden nog 3 plekken vrij in mijn auto. Ik weet niet of het station van Naarden makkelijk te bereiken is, of dat het handiger is in een keer door te rijden naar de definitieve fotoplek. Ik heb namelijk weinig zin om te verdwalen in Naarden!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:46 schreef CompuMess het volgende:
Is het misschien een idee om alle per auto reizende Fotomeeters ook om 1100 uur op het station te plannen? Wellicht zijn er nog een aantal zitplaatsen vrij en kunnen we al carpoolend richting Naarden vertrekken. (er is toch een pracht van een parkeerplaats tegenover de brandweergarage?)
Jawel hoor...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:01 schreef Subhuman het volgende:
[..]
/\/\/\/\ 8< /\/\/\/\
Maar als het station eenvoudig te vinden is heb ik dus nog drie carpoolplekken over!
Heuj, stop jij es met nadenken? Ik wordt bang van je!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:36 schreef pea4fun het volgende:
De plaats van ontmoeting is me nog altijd niet duidelijk. Een parkeerplaats in Naarden is zo vaag. Als we nu eens gewoon ALLEMAAL naar het station (is dat dan Bussum?) komen? Stations staan meestal aangeven en lijken me dus voor iedereen vindbaar. Daar komt dan bij dat de treiners alle lege plekjes in de auto's kunnen vullen. Wel zo sociaal toch?
Vandaaruit kan dan naar de bedoelde parkeerplek gereden worden.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:36 schreef pea4fun het volgende:
...
. Als we nu eens gewoon ALLEMAAL naar het station (is dat dan Bussum?) komen? Stations staan meestal aangeven en lijken me dus voor iedereen vindbaar. Daar komt dan bij dat de treiners alle lege plekjes in de auto's kunnen vullen.
...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:36 schreef pea4fun het volgende:
...
Als we nu eens gewoon ALLEMAAL naar het station (is dat dan Bussum?) komen? Stations staan meestal aangeven en lijken me dus voor iedereen vindbaar. Daar komt dan bij dat de treiners alle lege plekjes in de auto's kunnen vullen.
...
Ok als ik het goed zie moet ik dan de afslag Amersfoortsestraatweg nemen (enig idee welk nummer die heeft?) en dan de eerste links. Klopt dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:13 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Jawel hoor...
Ik weerquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:14 schreef CompuMess het volgende:
[..]
dat stelde ik idd ook voor...
Van wie kunnen we het verlossende antwoord verwachten? ... PdeHoog als lijstaanvoerder/knopendoorhakker ?
Kan dit helpen:quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:15 schreef beertje_ het volgende:
....Wat word nu de afspreekplek en kan er misschien een duidelijke uitleg gepost worden over parkeergelegenheden? (totaal onbekend daar en vantevoren al drukmakend over hoe en de wat)
Zo niet, dan gaan we gewoon met z'n vieren op fotojachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:35 schreef Xilantof het volgende:
ik ga in alle goede hoop van uit dat het wel goed komt met de ontmoeting plaats.
ik hoef zelf toch niet te rijden
Borelius, ik las iets over parkeerkaarten-zone en max. 1,5 uur parkeren in de vesting?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:40 schreef Borelius het volgende:
[..]
Kan dit helpen:
[afbeelding]
We kunnen verzamelen op het Promersplein, dat is de P bij het VVV-teken.
Daar is meestal voldoende ruimte en het is gratis parkeren!
Oke, oke, zo kan ie wel weer, ja Ouwesok is maar een naam, ik ben het het!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:01 schreef Bowiefan het volgende:
Ik zie net dat ik Borelius nog moet feliciteren met het nog verder afstand nemen van ouwesok![]()
![]()
Wrijf het er maar weer eens lekker inquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:36 schreef Borelius het volgende:
[..]
......Ouwesok is maar een naam, ik ben het het!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |