Ik weet nog steeds niet wat je exact zoekt maar er zijn vast meer oplossingen dan 1. Bv. een klein staafje ipv balletje wat tussen de 2 eindjes gezet wordt of een plat knopje met een steentje erin.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:24 schreef martinuhhh het volgende:
zo een is het wel idd... Het leek me zelf ook al niet zo'n goed idee, maar de piercer zei dat het geen probleem was. Maar ik ga nog wel even op zoek naar een goede. Amsterdam is alleen een beeetje ver weg, en ik heb geen idee waar ik ergens anders een zou kunnen halen. Maar ik ga zeker wel op zoek...
at least you've got the balls to get pierced...quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:31 schreef Roellio het volgende:
Je kunt bij mijn piercingshop ook play-piercings aan laten brengen of meedoen met een sessie suspension pulling.
Ik heb daar helaas niet genoeg ballen voor.
Piercen zelf is echt een kick! Ik schijt bij de dokter of de tandarts ook 7 kleuren, maar piercings zetten is echt een 'adrenaline rush', zowieso moet je het voor jezelf laten zetten en daarbij ook niet afhankelijk zijn van anderen om je te ondersteunen.quote:Op zondag 28 november 2004 02:02 schreef baggyelmo het volgende:
[..]
at least you've got the balls to get pierced...
misschien is het het feit dat geen van mijn vrienden piercen cool vindt,
en niemand bereidt is om mee te gaan ook een probleempje..
zucht.... (in mijn eentje heb ik de ballen er dus niet voor..)
Ik ga eerst wel even gewoon wat rond zoeken maar als ik niets vinden kan ga ik uiteindelijk wel iets via internet bestellenquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:46 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat je exact zoekt maar er zijn vast meer oplossingen dan 1. Bv. een klein staafje ipv balletje wat tussen de 2 eindjes gezet wordt of een plat knopje met een steentje erin.
Wel eens overwogen op het web te bestellen?
bedoel ook meer in de zin van ondersteuning om hem ook daadwerkelijk te laten zetten.. ik wil graag, maar geen guts..quote:Op zondag 28 november 2004 04:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
Piercen zelf is echt een kick! Ik schijt bij de dokter of de tandarts ook 7 kleuren, maar piercings zetten is echt een 'adrenaline rush', zowieso moet je het voor jezelf laten zetten en daarbij ook niet afhankelijk zijn van anderen om je te ondersteunen.
Ik heb dat adrenaline-gevoel niet echt, geloof ik. Wel als ik me laat tattoeren maar bij piercings niet. Dat gaat er te snel voor.quote:Op zondag 28 november 2004 04:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
Piercen zelf is echt een kick! Ik schijt bij de dokter of de tandarts ook 7 kleuren, maar piercings zetten is echt een 'adrenaline rush', zowieso moet je het voor jezelf laten zetten en daarbij ook niet afhankelijk zijn van anderen om je te ondersteunen.
Ah, ik snap.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:32 schreef Mr. Orange het volgende:
Piercing doet pijn bij het draaien ervan?
Het draaien ook erg moeilijk gaat...
quote:Op maandag 6 december 2004 23:27 schreef EminemRulezz het volgende:
Mijn wenkbrauwpiercing is ontstoken!
Deze wil ik eruit halen..
Iemand tips ? Want het lukt niet echt
eerst laten genezen!quote:Op zondag 12 december 2004 16:49 schreef pink_panter het volgende:
mag ik alweer kauwgum nemen ( waarschijnlijk domme vraag maarja )
En wat is het nut van dit bericht in deze thread?quote:Op maandag 13 december 2004 14:59 schreef buzzer het volgende:
Allemaal zelfverminking, en men is er nog trots op ook....
Ik kan daar met meijn verstand echt niet bij...
Maar goed, ieder zijn meug.
quote:Op maandag 13 december 2004 14:59 schreef buzzer het volgende:
Allemaal zelfverminking, en men is er nog trots op ook....
Ik kan daar met meijn verstand echt niet bij...
Maar goed, ieder zijn meug.
Hahaquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:51 schreef Kriebeltje het volgende:
@Nuek: als je uit het oosten komt kan ik je Piercing Pro aanraden in Enschede, zeer goede ervaringen mee (ik heb zelf een tongpiercing, ringetje in mn wenkbrauw en eentje op een zeer intiem plekje), maar ik ben over Piercing pro heel tevreden wat betreft hygiene, begeleiding enzovoorts.
En verder misschien een ietwat sullige vraag...wat is in #@%-naam een tragus? Heb het onderdeel al een paar keer voorbij zien komen, maar ik weet nog steeds niet wat het is....
Hahaha, das lollig.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:08 schreef Kriebeltje het volgende:
aha...ik heb dus ook zo'n dingbedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |