Wie bedoel je met ze ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:08 schreef Kylee het volgende:
Yeps, ze hebben het weer eens in de kiem gesmoord.. jammer he,
.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:29 schreef Karin het volgende:
Ach ik vond het wel erg grappigEn het zakt vanzelf wel weer weg. Geintje op zijn tijd moet kunnen hoor.
we hebben nog nooit in al die 5 jaar voldaan aan zo'n verzoek. Als je niet meer tevreden bent met een username maak je gewoon een ander aan. Simpel. Minoes zal in jouw geval niet gaan want die bestaat al, volgende maand al 5 jaar zelfs. Dus tenzij dat account van jezelf blijkt te zijn is dat de enige mogelijheid om niet die 1967 achter je nick te hebben. (en dan kun je gewoon de passmailer gebruiken om evt pw op te vragen)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:24 schreef minoes1967 het volgende:
Mmmmm,ga ik misschien een topic openen,waarom niemand mijn naam van Minoes 1967 kan veranderen in gewoon Minoes(vooral omdat ik het al eens eerder gevraagd heb en toen kon het wel)
Ok,im out of here.............
Geen probleem hoor, is voor Justy toch ook gedaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Minoes, ik kan wel een account voor je maken met minoes_ of zoiets? Laat maar even weten of je dat wil, dan maak ik hem voor je aan! en modjes, als dit niet mag, haal het dan maar weg
En moet dat dan precies als ik vanwege de stakingen een dag vrij heb en dus gewoon legaal een hele dag op fok kan klooien?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:30 schreef Lois het volgende:
Morgen kan er sprake zijn van downtime:
Serverwerkzaamheden donderdag 14 oktober
![]()
GMTA he!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
BE, wilde net hetzelfde typen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
GMTA he!
Als je een getekende (al dan niet bewegend) zoekt, kun je op mijn site terecht (zie onder). Als je een foto zoekt kun je het beste in google zoeken onder afbeeldingen. Neem niet iets al te ingewikkelds, want hij moet verkleind worden naar 60x60 pixels en dan vallen er nogal wat details weg.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:48 schreef minoes1967 het volgende:
MISS-D/ REWIMO.....euhm.....hoe zoek ik zo'n poezebeest en waar?Misschien weet mijn dochter dit wel,zal straks ff vragen en anders kom ik weer bij jullie.
Groetjes,Minoes![]()
Het staat er al in Nikky (zie boven)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:35 schreef nikky het volgende:
Minoes als het niet lukt met die URL mail mij dan eventjes dan zet ik hem voor je in je profiel
Oooh nu zie ik hemquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het staat er al in Nikky (zie boven)
Het is alleen ff wachten op het mailadres van Minoes, zodat ze het account in gebruik kan nemen
Ja graag gedaan,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:25 schreef minoes1967 het volgende:
een naam en een plaatje![]()
en bedankt voor je positieve inbreng![]()
Welquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:51 schreef minoes1967 het volgende:
niet dus
Mister_d zou een nieuwe makenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:32 schreef phileine het volgende:
de ironie is wel dat jouw plaatje al een tijdje niet meer werkt miss_d, daar moet je dan gelijk even wat aan doen hoor!
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:32 schreef phileine het volgende:
de ironie is wel dat jouw plaatje al een tijdje niet meer werkt miss_d, daar moet je dan gelijk even wat aan doen hoor!
ghostbuster, het staat gewoon zo onpersoonlijk, een naam met een nummer erachter. Net of er nog 1966 andere minoessen rondlopen hier op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |