Wie bedoel je met ze ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:08 schreef Kylee het volgende:
Yeps, ze hebben het weer eens in de kiem gesmoord.. jammer he,
.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:29 schreef Karin het volgende:
Ach ik vond het wel erg grappigEn het zakt vanzelf wel weer weg. Geintje op zijn tijd moet kunnen hoor.
we hebben nog nooit in al die 5 jaar voldaan aan zo'n verzoek. Als je niet meer tevreden bent met een username maak je gewoon een ander aan. Simpel. Minoes zal in jouw geval niet gaan want die bestaat al, volgende maand al 5 jaar zelfs. Dus tenzij dat account van jezelf blijkt te zijn is dat de enige mogelijheid om niet die 1967 achter je nick te hebben. (en dan kun je gewoon de passmailer gebruiken om evt pw op te vragen)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:24 schreef minoes1967 het volgende:
Mmmmm,ga ik misschien een topic openen,waarom niemand mijn naam van Minoes 1967 kan veranderen in gewoon Minoes(vooral omdat ik het al eens eerder gevraagd heb en toen kon het wel)
Ok,im out of here.............
Geen probleem hoor, is voor Justy toch ook gedaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Minoes, ik kan wel een account voor je maken met minoes_ of zoiets? Laat maar even weten of je dat wil, dan maak ik hem voor je aan! en modjes, als dit niet mag, haal het dan maar weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |