Waarom naar onzin ? Het is toch echt groot nieuwsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:20 schreef yvonne het volgende:
Nog niet. Over 2 maanden pasquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:11 schreef Markster het volgende:
Je hebt der toch niet hierheen gehaald he
!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog niet. Over 2 maanden pas
Neen, mijn vrouw is een zichzelf respecterende en hoofddoek dragende Moslimaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:37 schreef Fliepke het volgende:
oh wacht ze staat geloof ik al heel vaak in het fotoboek
Oh, nou post die pics dan maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, mijn vrouw is een zichzelf respecterende en hoofddoek dragende Moslima
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:37 schreef Fliepke het volgende:
oh wacht ze staat geloof ik al heel vaak in het fotoboek
BSB, waarschijnlijk wist je al dat ik tegen importhuwelijk was, maar dat mag nu even de pret niet drukken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wilde even melden dat ik net uit Marokko terug ben. Ik ben in Marokko afgelopen donderdag getrouwd met een vrouw die ik net 3 kwartier ken (spannend), maar wiens familie al jaren lang de dynastie van Marokko verfijnen. Al met al ben ik nu dus getrouwd en komt er op zeer korte termijn een essay over het importhuwelijk: de finesse en de stijl
Neen, nonniequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is ze al zwanger?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:27 schreef fayakill het volgende:
en...bloedde ze??
10 extra import familieleden voor NLquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:59 schreef TallMan het volgende:
Hoeveel was de bruidschat ?
Als ze hun salarissen maar inleveren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:00 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
10 extra import familieleden voor NL
Ja, die hebben ze ingeruild voor een uitkeringquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:06 schreef TallMan het volgende:
[..]
Als ze hun salarissen maar inleveren.
Zo een waar ik de godsganse dag voor krom lig ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:06 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze ingeruild voor een uitkering
Jij niet alleen....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:08 schreef TallMan het volgende:
[..]
Zo een waar ik de godsganse dag voor krom lig ?
Nee, okay, dan is het in orde.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:08 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Jij niet alleen....
Neen. Er staat wel een essay over de finesse van importhuwelijken op de plankenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan ik nog een mooi reisverhaal verwachten?
Heb je ook nog wat over exporthuwelijken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Er staat wel een essay over de finesse van importhuwelijken op de planken
Waar ik inhoudelijk (zo neutraal mogelijk) op zal reageren. Zonder oogkleppen op.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
CWquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:50 schreef CartWOman het volgende:
Gefeliciteerd, BSB.
Hier een mooie kleurplaat voor je vrouw![]()
http://www.gregoriusnekschot.nl/images/kleurplaat_hoer.gif
Je verdient toch wel bovenmodaal heh. Anders wordt het bijbeunen in het weekendquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja. want ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:33 schreef mvt het volgende:
[..]
Je verdient toch wel bovenmodaal heh. Anders wordt het bijbeunen in het weekend
Tnx Shaolin, ik weet dat je altijd achter me hebt gestaan: respect !quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:52 schreef ShaoliN het volgende:
[schimmelkaas] Van harte bansheeboy. Dat er maar gauw kleine bansheeboytjes mogen komen.
TNXquote:Op zondag 10 oktober 2004 02:04 schreef mineo39-76 het volgende:
Nog proficiat hé!![]()
![]()
![]()
oh, was die inkomstregel er dan nog niet?? Anders ging het feest voor haar mooi niet door.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja. want ?
Neen, de regel is dat je een inkomen moet hebben dat je uit eigen arbeid verdient minimaal gelijk aan het wettelijk minimumloon. Daar zit ik ruim bovenquote:Op zondag 10 oktober 2004 02:18 schreef mvt het volgende:
[..]
oh, was die inkomstregel er dan nog niet?? Anders ging het feest voor haar mooi niet door.
het hierheeenkomen dan
Neen, die regel is er (nog) nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gaat ze nu Nederlandse les volgen in Marokko?
Waarom wil je geen vrouw die Nederlands kan?quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, die regel is er (nog) nietDat stemt mij uitermate tevreden
was dat niet 133% van minimumloon?quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, de regel is dat je een inkomen moet hebben dat je uit eigen arbeid verdient minimaal gelijk aan het wettelijk minimumloon. Daar zit ik ruim boven
Waarom??quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Waarom wil je geen vrouw die Nederlands kan?
Kan ze mooi de boodschappen voor je doen..
Mijn vrouwt leert Nederland hier in Nederland, niet in Marokkoquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Kan ze mooi de boodschappen voor je doen..
Volgens ind.nl nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:47 schreef mvt het volgende:
[..]
was dat niet 133% van minimumloon?
of het was de bedoeling dat het 133% zou worden.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens ind.nl niet
Al zou het zo zijn, dan is het nog geen probleemquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:51 schreef mvt het volgende:
[..]
of het was de bedoeling dat het 133% zou worden.
Weet niet, zit niet in de importbruiden bussines
Oja, dan mag ze inburgeren en van die leuke uitstapjes maken.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn vrouwt leert Nederland hier in Nederland, niet in Marokko
Hmm .. volgens mij moet jij eens beter Nederlands leren sprekenquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Rrrrrrrrright.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Hmm .. volgens mij moet jij eens beter Nederlands leren spreken![]()
ja tog, kan jij nederlands?quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Rrrrrrrrright.
Nog sterker, het is mijn werk om taalfouten van simpele zielen te verbeteren.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:23 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
ja tog, kan jij nederlands?
JIj mag mijn tweede vrouw zijn als je je bekeerd tot de vredes des Islamsquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:59 schreef Silmarwen het volgende:
Ja maar ja maar, wat wij hadden dan BSB, al die nachten die ik je heb aanbid. Betekende dat dan niets? Laat me dan op zijn minst jouw tweede vrouw zijn!
Tnx, ik zag overigens dat jij en knut ook pittig bezig zijnquote:Ennuhm gefeliciteerd dan maar he
Mijn vrouw is absoluut niet onderdrukt, helaas, ik zal daar dus nog aan moeten werken. Ik zit er alleen nog over te twijfelen of ik wel zo'n relatie wil, ik wil gelijkwaardigheidquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Is ze van nature al onderdrukt of moet je daar nog aan werken?
Ga jij dan ook met een hoofddoek rondlopen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn vrouw is absoluut niet onderdrukt, helaas, ik zal daar dus nog aan moeten werken. Ik zit er alleen nog over te twijfelen of ik wel zo'n relatie wil, ik wil gelijkwaardigheid
De gelijkwaardigheid zit bij ons Moslims in het aanvullen van elkaar, niet het elkaar immiterenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ga jij dan ook met een hoofddoek rondlopen?
Sinds ze met jou getrouwd is zou ik haar niet meer zo aanduiden.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Helaas is mijn respectabele vrouw nog in Marokko. Ik moet nog even geduld hebben
Je hebt gelijk, edele zou beter staanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:17 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Sinds ze met jou getrouwd is zou ik haar niet meer zo aanduiden.
Je huwelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:23 schreef Tessje het volgende:
Wat heb ik gemist?
Strengere eisen aan halen 'importbruid'quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:42 schreef mvt het volgende:
Ik hoorde net dat ze weer gaan kloten met de wet. Ze is toch wel 21 of ouder he
whehehe, ik moest hier ook gelijk aan denken...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:37 schreef MSXUser het volgende:
Strengere eisen aan halen 'importbruid'
niet als het aan verdonk ligtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog niet. Over 2 maanden pas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |