DIe is zo hard, die overleeft et welquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:52 schreef stinkie het volgende:
Had je liever dat ie over je lul was gereden dan?
Nou hij viel uit mn hand, voor zn band en toen bleef die maar rijden en toen was ie nog platter dan dat ie al wasquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:53 schreef fratsman het volgende:
Waarom leg je je telefoon IN GODSNAAM buiten op de grond?
oke ik snap um...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:54 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Nou hij viel uit mn hand, voor zn band en toen bleef die maar rijden en toen was ie nog platter dan dat ie al was![]()
Ik doe t al 3/4 jaar niet meer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:56 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
ja
Maar wegens een gebrek aan een comp met internet op mn kamer nie meer, over een halfjaartje wellicht weer![]()
hahaha ongelofelijke kneus, wie laat dan ook z'n nieuwe mobiel uit z'n hand vallen en dan ook nog op straat, zodat hij onder een autoband terecht komtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:51 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Alvast bedankt voor uw medeleven!
bwhahahaha, die winkel is gek... aan andere kant, ze zullen vast wel een originele smoes waarderen hahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:57 schreef JanaX het volgende:
achja een klasgenoot van me , zijn broer zit in t leger, was zn tel uit zn zak gevallen tijdens een training, hoppa tank over zn foon gereden, en dan met je kapotte foon naar de tel company gaan en daar t verhaal vertellenen nog gewoon een nieuwe krijgen ook lol....
zet um op ebay..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:54 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Nou hij viel uit mn hand, voor zn band en toen bleef die maar rijden en toen was ie nog platter dan dat ie al was![]()
Blijkbaar lolquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 01:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
bwhahahaha, die winkel is gek... aan andere kant, ze zullen vast wel een originele smoes waarderen haha
mag je wel met je mobiel op training dan???
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:50 schreef pakpapier het volgende:
Koop een nieuwe telefoon en rij daarmee over zijn auto
Heb je een mooie reden om een knappe telefoon aan te schaffenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:51 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
samsung e600
ik kan me niet voorstellen dat iemand met een gezonde motoriek zoiets voor elkaar krijgt eigenlijk..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:54 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:20 schreef SinCerEly het volgende:
verkapt: "kijk ik had een samsung e600 telefoon"
Onder de autoband van een auto is ook NIET de juiste plek om je telefoontje neer te leggen natuurlijk.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:51 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Mn broer is in zn achteruit over mijn mooie samsung e600 gereden
Dus jij bent zo stom om je telefoon op de grond te gooien voor de rijdende auto van je broer en dan vind je nog dat je broer het gedaan heeft ook?? Leuk gevondenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:54 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:13 schreef RealKnuckles het volgende:
mijn GROTE broer heeft een keer over mijn GROTE penis gereden.
ArOuND 2 iNChEs.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]hoe groot was die dan
![]()
foto...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:15 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ArOuND 2 iNChEs.
ohquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:17 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Neen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |