Ik heb vanmiddag gebeld en de beste man vertelde mij dat er totaal 150.000 bij siemens besteld zijn door de postbank.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:17 schreef ThE_ED het volgende:
misschien dat je deze keer wel iets krijgt dan, de vorige keer hadden ze er te weinig.
Niet geheel gratis dus..quote:u krijgt een gratis Prepay Siemens MC60 ter waarde van ¤ 149,- bij aankoop van ¤ 75,- beltegoed van Telfort.
ik zet het er net bij in de OPquote:Op woensdag 15 september 2004 23:21 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Niet geheel gratis dus..
wanneer ben je "vaste klant"?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:18 schreef GHans7 het volgende:
Ik als vaste klant kreeg hem gewoon
Maar hij is wel gratisquote:Op woensdag 15 september 2004 23:41 schreef lj_lightning het volgende:
*die telefoon nu een jaar heeft...
het is een kut dingloopt constand vast,slecht beeldscherm... en de camera is al helemaal triest...
idd zo heb ik dat ook al vaker gedaan met andere acties van de postbankquote:Op donderdag 16 september 2004 00:02 schreef FredvZ het volgende:
hmz, dan ga ik morgen maar ff 500 euro naar mn betaalrekening terugstorten en dan maandag als eerste weer terugboeken naar mn spaarrekening...
Lang leve girotel
maar het is wel een leuk design zo met die toetsenquote:Op donderdag 16 september 2004 00:03 schreef Avani het volgende:
Ik vind het geen mooie telefoon
Je moet iets ondertekenen waarop staat dat de Postbank ¤75 van je rekening mag afschrijven naar je beltegoed.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:48 schreef Baris het volgende:
Waar moet je beltegoed kopen dan?
Ik bedoel: Hoe krijg je je telefoon bij je beltegoed?
Oke, thanks.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:51 schreef Carport het volgende:
[..]
Je moet iets ondertekenen waarop staat dat de Postbank ¤75 van je rekening mag afschrijven naar je beltegoed.
Sinds wanneer is beltegoed bij Telfort weer onbeperkt houdbaar? Ik moet nog steeds elk half jaar opwaarderen namelijk.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik zet het er net bij in de OP
maarja beltegoed is onbeperkt houdbaar, dus eigelijk is ie alsnog gratis
Via het telefoonnr. van de postbank.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:30 schreef RC2 het volgende:
Hoe kan je hem dan al besteld hebben? Vond het ook net op de telfort site maar de postbank zegt nogt niets op hun site
quote:Bel 0900-1901
of kijk vanaf 20 september op www.postbank.nl of ga naar het dichtstbijzijnde Postkantoor voor alle informatie en voorwaarden voor deelname aan deze spaaractie.
Ook van de site van telfort:quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Sinds wanneer is beltegoed bij Telfort weer onbeperkt houdbaar? Ik moet nog steeds elk half jaar opwaarderen namelijk.
quote:Bellen met Prepay van TelfortBellen en sms-en tegen zéér voordelige tarieven Tot 33% korting (elke derde minuut gratis bellen) Gratis bellen naar uw voicemail binnen Nederland Sms-en voor 8 cent per bericht Uitstekend netwerk (test Consumentenbond februari 2004) Onbeperkt houdbaar beltegoed Geen abonnement verplichtingen, dus altijd zelf controle over uw belkosten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |