Ik kijk het ook via CNN.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 02:57 schreef i-spy24 het volgende:
* DING DING *
Goeienavond "Boppers".... CNN is zojuist in haar laatste commercial break gegaan alvorens ze * LIVE * overschakelen naar Arizona State UNi voor het laatste debat!
En dat is NU!
Voorteken...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:03 schreef i-spy24 het volgende:
En daar zijn beide kandidaten met ALLEBEI EEN RODE DAS!
doet ie het weer met die duim van hemquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:05 schreef Dagonet het volgende:
He's losing me
19quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:07 schreef i-spy24 het volgende:
Kerry geeft nu uitleg hoe veiliger Amerika moet zijn itt wat Bush jr nu heeft geprobeerd en dat in de stijl van J.F.Kennedy,Reagan,etc...
Bush jr. komt nu met een reactie: "IK heb nu een plan zegtie..."en ratelt over Afghanistan wat hij als een succes betitelt nl een 92 jarig oudere vrouw die voor het eerst heeft kunnen stemmen.
Kerry reageert gelijk:
Niet handig, dat is puur voor bedrijven gunstig en niet voor de burgersquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:10 schreef Dagonet het volgende:
Ah, tort reform
Ik heb hem nooit anders gekend.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:11 schreef Drugshond het volgende:
Bush... komt wat zenuwachtig over...(of denk ik dat maar)
Precies dat valt mij ook op.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:13 schreef i-spy24 het volgende:
Het gaat nu gelijk op want zelfs Bush jr doet het heel behoorlijk.Af en toe nog dat "uh"...en dat zoektie weer naar woorden.
Hij schreeuwt in ieder geval niet zo erg als een dreinend kind zoals in het vorige debat.
I am corc and i approve of this messagequote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:15 schreef Drugshond het volgende:
Het lijkt wel een herhaling van zetten van het tweede debat..... zelfs de one-liners zijn hetzelfde.
Dat heb je scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:15 schreef i-spy24 het volgende:
Aaah.. als je goed kijkt bij de spiltscreen(wanneer Kerry praat) dan zie je even hoe erg veel moeite Bush jr moet doen om niet boos te kijken of welke andere gekke bek(zoals tijdens het eerste debat) te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |