Bush maar weer eens voor het gemak in de underdog positie manouvreren?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:37 schreef NightH4wk het volgende:
Kerry's favo onderwerpen en dat met een moderator van CBS.
Iig, Kerry gaat hier winnen dus.
Imo is Kerry gewoon veel sterker op deze punten en ik doe het niet omdat ik Bush in de underdog positie wil hebben. Natuurlijk gaan die debatten nergens over behalve de populist uithangen om wat stemmen binnen te slepen, als ze echt inhoudelijk waren zou ik ook wel live gaan kijken omdat ik nog niet kan kiezen tussen Bush en Kerry. (al kan ik natuurlijk niet stemmenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:24 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Bush maar weer eens voor het gemak in de underdog positie manouvreren?
Over het algemeen kan je stellen dat een moderator tijdens het debat hoe dan ook geen voorkeur of wat dan ook uitspreekt wat betreft de politieke voorkeur. Daarnaast is het onderwerp ook maar betrekkelijk. Waarschijnlijk trekt Bush het weer geheel naar een xenofobe kijk op de wereld van heb ik jou daar, waarop Kerry vervolgens gaat hameren dat het fout is, welles nietes... het debatwordt een tie omdat Bush overtuigender sprak (hij is volgens mij ook echt xenofoob) en Kerry meer inhoudelijke punten maakte, maar erg charming komt hij niet over...
Mijn voorkeur gaat uit naar inhoud, is ook wel duidelijk denk ik
Maar het feit is nu eenmaal dat verkiezingen zo'n show zijn dat inhoud het al snel onder lijkt te doen voor harde taal een simplistische standpunten. Ik hoop dan ook dat Kerry de volgende keer alle zaken op een rijtje weet te zetten en zonder de hulp van ontzettend lange opsommingen van feiten de 'vastberadenheid' etc van Bush weet te ontkrachten. Want de vorige keer sprong hij in zijn stukken van de hak op de tak... en misschien zijn alle 'hakken en takken' wel waar, maar als je zoveel informatie achter elkaar opsomt komt het op een bepaald moment niet meer goed over, dat gebeurde een aantal keren bij Kerry vond ik. Hopen dat het woensdag/donderdag niet weer gebeurd...
"Hulp" is gezien de uitkomst van het eerste debat wellicht een beetje ongelukkig gekozen woord.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:55 schreef Starfish het volgende:
Whoa! Een paar interessante ideeen over het feit dat Bush mogelijk hulp heeft gekregen via een zendertje:
http://www.isbushwired.com/
Zijn er onderwerpen die niet in het voordeel zijn van Kerry? Irak en de economie was ook al *zijn* terrein.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:37 schreef NightH4wk het volgende:
Kerry's favo onderwerpen en dat met een moderator van CBS.
Iig, Kerry gaat hier winnen dus.
Uhm, het is nu pas de eerste keer dat het onderwerp 'economy' goed behandeld word, het eerste debat was in het voordeel van Bush (foreign policy en homeland security).quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zijn er onderwerpen die niet in het voordeel zijn van Kerry? Irak en de economie was ook al *zijn* terrein.
Abortusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:34 schreef Sidekick het volgende:
Zijn er onderwerpen die niet in het voordeel zijn van Kerry? Irak en de economie was ook al *zijn* terrein.
Social issues zijn een van de sterke punten idd van hem.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Abortus![]()
Bush was Wired in Debatequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:55 schreef Starfish het volgende:
Whoa! Een paar interessante ideeen over het feit dat Bush mogelijk hulp heeft gekregen via een zendertje:
http://www.isbushwired.com/
Bush's debatteertechniek was zwaar onder de maat tijdens het eerste debat. Dus ik weet niet waar je die "weer" vandaan haalt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:05 schreef At_Fundum het volgende:
In het vorige debat was Bush zo relaxed alles van Kerry aan het weerleggen dat het me niets verbaasd dat hij het komende debat weer wint (en dan heb ik het over debatteren; niet de inhoud!!!)
Amerikaan ofzo?quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:05 schreef At_Fundum het volgende:
In het vorige debat was Bush zo relaxed alles van Kerry aan het weerleggen dat het me niets verbaasd dat hij het komende debat weer wint (en dan heb ik het over debatteren; niet de inhoud!!!)
Maar dan wel met uitzendkrachten in de cockpit.quote:Op zondag 10 oktober 2004 03:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Amerikaan ofzo?
Enige waar Bush op hamert is terroristen... Snap niet dat dat volk daarin trapt: als Amerika opzout in het Middenoosten zijn die terroristen er waarschijnlijk al een heel eind klaar mee.....
Hell, als Busg in Nederland zou uitvreten wat ze in Irak uithalen zouden de Fokker 100's nu richting Empire State Building vliegen![]()
Dat is er een van Tempo Teamquote:Op zondag 10 oktober 2004 09:44 schreef Potus het volgende:
Maar dan wel met uitzendkrachten in de cockpit.![]()
Als Amerika nu wegtrekt uit het M-O krijgen de terroristen vrij spel. En verleggen hun werkterrein naar Europa. Het is de opmerking van een typische naïeve Europeaan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 03:06 schreef matthijst het volgende:
Enige waar Bush op hamert is terroristen... Snap niet dat dat volk daarin trapt: als Amerika opzout in het Middenoosten zijn die terroristen er waarschijnlijk al een heel eind klaar mee.....
Trap dan ook niet in de domme verkooppraatjesquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:50 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb nog een rekening openstaan met die eikels
quote:I did the decision
Nu wegtrekken uit het MO is te laat, nu Iraq een puinhoop is.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als Amerika nu wegtrekt uit het M-O krijgen de terroristen vrij spel. En verleggen hun werkterrein naar Europa. Het is de opmerking van een typische naïeve Europeaan.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:49 schreef Sidekick het volgende:
Ik dacht eens een vraag te lezen wat voor aantekeningen ze hebben gemaakt tijdens het vorige debat. Het is vrij simpel.
[afbeelding]
Hoezo relaxedquote:Op zondag 10 oktober 2004 01:05 schreef At_Fundum het volgende:
In het vorige debat was Bush zo relaxed alles van Kerry aan het weerleggen
Ik vond voornamelijk de manier waarop Bush naar de vragenstellers luisterde er een stuk beter uit zien dan Kerry die met zijn armen strak langs het lichaam voor een soort vuurpeloton leek te staan, Bush kwam bijna menselijker (brrr, ik durfde het bijna niet te typenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoezo relaxedIk vond hem erg gefuckt overkomen. Verontwaardigd dat men aan hem zou kunnen twijfelen.
En wat heeft hij precies weerlegdHij heeft gejokt, da's wat anders.
V.
Wordt toch bankhangen Loederquote:Op donderdag 14 oktober 2004 02:46 schreef Loedertje het volgende:
0xC00D1199: Kan het bestand niet afspelen
*krijgt homo-erotische neigingenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 02:48 schreef corc het volgende:
Ferry in het donker
De republikeinen hebben hun elektriciteits rekening niet betaald.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 02:48 schreef corc het volgende:
Ferry in het donker
Bank -=quote:Op donderdag 14 oktober 2004 02:49 schreef Dagonet het volgende:
Wordt toch bankhangen Loeder
http://news.bbc.co.uk/ zendt het ook in redelijke kwaliteit online uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 02:46 schreef Loedertje het volgende:
0xC00D1199: Kan het bestand niet afspelen
Ik kijk het ook via CNN.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 02:57 schreef i-spy24 het volgende:
* DING DING *
Goeienavond "Boppers".... CNN is zojuist in haar laatste commercial break gegaan alvorens ze * LIVE * overschakelen naar Arizona State UNi voor het laatste debat!
En dat is NU!
Voorteken...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:03 schreef i-spy24 het volgende:
En daar zijn beide kandidaten met ALLEBEI EEN RODE DAS!
doet ie het weer met die duim van hemquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:05 schreef Dagonet het volgende:
He's losing me
19quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:07 schreef i-spy24 het volgende:
Kerry geeft nu uitleg hoe veiliger Amerika moet zijn itt wat Bush jr nu heeft geprobeerd en dat in de stijl van J.F.Kennedy,Reagan,etc...
Bush jr. komt nu met een reactie: "IK heb nu een plan zegtie..."en ratelt over Afghanistan wat hij als een succes betitelt nl een 92 jarig oudere vrouw die voor het eerst heeft kunnen stemmen.
Kerry reageert gelijk:
Niet handig, dat is puur voor bedrijven gunstig en niet voor de burgersquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:10 schreef Dagonet het volgende:
Ah, tort reform
Ik heb hem nooit anders gekend.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:11 schreef Drugshond het volgende:
Bush... komt wat zenuwachtig over...(of denk ik dat maar)
Precies dat valt mij ook op.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:13 schreef i-spy24 het volgende:
Het gaat nu gelijk op want zelfs Bush jr doet het heel behoorlijk.Af en toe nog dat "uh"...en dat zoektie weer naar woorden.
Hij schreeuwt in ieder geval niet zo erg als een dreinend kind zoals in het vorige debat.
I am corc and i approve of this messagequote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:15 schreef Drugshond het volgende:
Het lijkt wel een herhaling van zetten van het tweede debat..... zelfs de one-liners zijn hetzelfde.
Dat heb je scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:15 schreef i-spy24 het volgende:
Aaah.. als je goed kijkt bij de spiltscreen(wanneer Kerry praat) dan zie je even hoe erg veel moeite Bush jr moet doen om niet boos te kijken of welke andere gekke bek(zoals tijdens het eerste debat) te trekken.
Een beetje spuug geloof ikquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:19 schreef Dagonet het volgende:
Wat zit er in de mondhoek van Bush?
Het zal wel licht zijn maar het lijkt op spuug ja, en da's niet goed.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een beetje spuug geloof ik
Zou het een luidspreker zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:19 schreef Dagonet het volgende:
Wat zit er in de mondhoek van Bush?
Zou ie zijn zendertje kwijt zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:19 schreef i-spy24 het volgende:
He... de vraag is:
"mr President wat zegt U tegen iemand die zijn baan naar het buitenland ziet gaan en dus zelf werkloos wordt hier in de VS?"
" Je moet gaan leren zegtie..(en dan wijdtie een heel verhaal erachter aan)
MUHAHAHAHAHAHAHA....
Nou ja, dat is natuurlijk eerlijkheidshalve ook deels iets wat je graag zietquote:Als je onafhankelijk kijkt zie je dat Bush een heleboel moeilijke aanvallen (te weinig vaccin, wat zeg je tegen een ontslagen arbeider) heel moedig en als een rustig en begenadigd redenaar afslaat.
Imo, is er maar 1 antwoord mogelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:27 schreef Speth het volgende:
Goed, genuanceerd antwoord van Bush op homohuwelijk-vraag
Ik doelde meer op de manier waarop hij het bracht en of het zijn positie in het debat verbetert, even daargelaten of ik het er mee eens benquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:28 schreef Steijn het volgende:
[..]
Imo, is er maar 1 antwoord mogelijk.
Daily Showquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:27 schreef Speth het volgende:
Goed, genuanceerd antwoord van Bush op homohuwelijk-vraag
Haha, het gaat weer over Dick Cheney's GAY DAUGHTER
Toch staat hij nog goed in de polls, dus hij doet waarschijnlijk iets goed, en waarschijnlijk bewust.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:28 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik vind dat Bush zichzelf aan het belachelijk maken is gelukkig beseft hij het niet.![]()
Je moet wel in de VS, ben je president, dan ben je gelovig, anders wordt je niet verkozenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:30 schreef Lamelos het volgende:
were all gods children bob
begint hij ook al ...
2 geestelijk in de war zijnde mensen ... for president ...
Vrees niet doe ik wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:30 schreef Speth het volgende:
[..]
Toch staat hij nog goed in de polls, dus hij doet waarschijnlijk iets goed, en waarschijnlijk bewust.
Je ziet wat je wilt zien, volg gewoon het debat en kijk objectief naar wat ze inhoudelijk zeggen en hoe ze dat presenteren.
Kijk vooral hoe ze het presenteren. Dat is niet iets nieuws ("TV KILLED OUR DEMOCRACY!!"), dat wist cicero al. Die inhoud is uiteindeiljk niet zo belangrijk, voor het volk.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:30 schreef Speth het volgende:
[..]
Toch staat hij nog goed in de polls, dus hij doet waarschijnlijk iets goed, en waarschijnlijk bewust.
Je ziet wat je wilt zien, volg gewoon het debat en kijk objectief naar wat ze inhoudelijk zeggen en hoe ze dat presenteren.
Dat had ik wel door.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:29 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de manier waarop hij het bracht en of het zijn positie in het debat verbetert, even daargelaten of ik het er mee eens ben
Precies!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:31 schreef i-spy24 het volgende:
Kerry gaat heel slim te werk door langzaam af en toe een link met J.F.Kennedy te leggen.
Zeer slim.
Het is in ieder geval schaatsen op heel dun ijsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:32 schreef Drugshond het volgende:
Kennedy qouten... is deadly - Don't do it.
er zijn nog twee andere kandidaten hoor...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:32 schreef Lamelos het volgende:
je zou toch bijna zelfmoord willen plegen met zulke figuren , en de wetenschap dat er 1 van gaat winnen
en dat die persoon dan leider van de wereld moet voorstellen....
(insert ophang smiley)
Owh wat een leuk systeem.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet wel in de VS, ben je president, dan ben je gelovig, anders wordt je niet verkozen
En daar zie ik al 4 jaar op.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:34 schreef mr.marcus het volgende:
hehehehe...
wat lacht die bush vies
Er was wel lawaaiquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:40 schreef At_Fundum het volgende:
Hoorde ik daarnet nou iemand in het publiek juichen toen Bush zei dat Kerry op "health care issues no records at all" had
Dat is nou precies de grap van een debat; Kerry moet aanvallen omdat hij de oppositie is, Bush hoeft alleen maar te verdedigen om het debat te winnen, zo werkt dat.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:40 schreef i-spy24 het volgende:
Bush roept alleen maar dat Kerry niet te vertrouwen is terwijl Kerry elke keer uitlegt hoe en wat hij wil gaan doen. Bush komt zelden met een gedetailleerd plan.
It's not credible to quote leading news agenciesquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:41 schreef Speth het volgende:
Ai.. "nevermind"
Peciesquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:42 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Dat is nou precies de grap van een debat; Kerry moet aanvallen omdat hij de oppositie is, Bush hoeft alleen maar te verdedigen om het debat te winnen, zo werkt dat.![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:35 schreef Lamelos het volgende:
Skinkie , wie , hoe zien ze eruit , waar staan ze voor....
etc etc
Nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:45 schreef Lamelos het volgende:
nu de vraag....
zal bush nu ook ingefluisterd worden? op dit moment? , let op hem , ik vraag het me af
miljard...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:47 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een immense bedragen ook, biloentje hier, biljoentje daar, 2 biljoen tekort, wat gigantisch
hmm , daar hoor je dus echt *NOOIT* wat over , en de kans dat een van hun wint is hetzelfde als dat nu de maharadja van goembabeba de tent in komt stampen op een olifant met 300 lakeijen met kisten goud en parels op hun rug.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:45 schreef Skinkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Green Party
[afbeelding]
Libertarian Party
Zie bijvoorbeeld /. voor de interviews.
Beetje ?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:48 schreef Dr_Crouton het volgende:
Op een van de borden achter Wolf Blitzer van CNN, nog voor het debat: "What is the frequency, W?"
Bush ontweek duidelijk de abortus en stamcelonderzoek-vraag.
Ja, ik loop een beetje achter.
A billion here, a billion there, pretty soon you're talking about real money.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:47 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een immense bedragen ook, biloentje hier, biljoentje daar, 2 biljoen tekort, wat gigantisch
Oepsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:48 schreef Skinkie het volgende:
[..]
miljard...
Klopt, maar nu weet je hetquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:48 schreef Lamelos het volgende:
hmm , daar hoor je dus echt *NOOIT* wat over
Het is dan ook nogal een getal.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:50 schreef Drugshond het volgende:
first president in 72 years who lost 1,6 milj. jobs.... dat weten we nu wel.
Ach Bush is solidairquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:50 schreef ondeugend het volgende:
Ja Kerry valt in herhaling.... niet slim
Miljoen = millionquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oeps![]()
Trillion = miljard, even vergeten, hoe dan ook nog steeds veel geld![]()
Het blijft een heleboelquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:53 schreef mr.marcus het volgende:
trillion = biljoen
Maar wel een heleboel minder en Bush heeft het al een paar keer fout gebruikt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het blijft een heleboel![]()
"we'll increase the US borders. "quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:55 schreef Speth het volgende:
Bush wint taxes en immigration wat mij betreft
Dat getuigt in ieder geval van ambitiequote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
"we'll increase the US borders. "
Wij zitten niet op een lijnquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:58 schreef Finchy het volgende:
Bush gaat echt op z'n bek over die grenzen er komen veel meer illegalen binnen.
Huh ? verklaar je naderquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:00 schreef Lamelos het volgende:
het begint op sommige momenten duitsland 1940 wel te lijken
Maar ze krijgen wel een betere opvoeding en jeugd..... in ieder geval rendabeler dan oorlog voeren.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:59 schreef Skinkie het volgende:
is het minimum loon omhoog gooien niet equivalent aan een nog hogere inflatie? of is dat goed voor de schulden
Torenhoge schulden (door de verplichte betalingen na de eerste wereld oorlog), bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:00 schreef ondeugend het volgende:
Huh ? verklaar je nader
Dat klopt niet:quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:00 schreef Finchy het volgende:
Minimumloon omhoog. Minder banen.
toen kerry opeens begon over de ameriican dream , en dat iedereen daar aan mee moest werkenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Huh ? verklaar je nader
Basen en zurenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:03 schreef Finchy het volgende:
Bush: Litmus test - wat is dat?
door z'n oortje :een Globale test? Nee dan ben ik tegen.
Ik zie niet in wat dit te maken heeft met 1940 ... laat staan 1933quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:03 schreef Lamelos het volgende:
toen kerry opeens begon over de ameriican dream , en dat iedereen daar aan mee moest werken
(iig dat de weg daarnaartoe moest) een gedwongen utopia ubermensch iets is dat.
als je begrijpt hoe dat in een hokje zit tenminste.
De discussie is weer lang genoeg voor dat soort verwijzingenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Huh ? verklaar je nader
Nee, dat begrijp ik niet, want het is onzin. Daarvan is hier helemaal geen sprake.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:03 schreef Lamelos het volgende:
[..]
toen kerry opeens begon over de ameriican dream , en dat iedereen daar aan mee moest werken
(iig dat de weg daarnaartoe moest) een gedwongen utopia ubermensch iets is dat.
als je begrijpt hoe dat in een hokje zit tenminste.
*aansluitquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dit te maken heeft met 1940 ... laat staan 1933
met het getal zelf is er ook niks , maar een genuanceerde vergelijking met het empirium van hitlerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dit te maken heeft met 1940 ... laat staan 1933
Iedereen begrijpt waar je op doelt, het is alleen gelul.quote:nu moet het toch echt wat duidelijk zijn.
Hoeveel drank heb jij gehad ?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:05 schreef Lamelos het volgende:
[..]
met het getal zelf is er ook niks , maar een genuanceerde vergelijking met het empirium van hitler
oftewel hitlers droom. >> the american dream.
nu moet het toch echt wat duidelijk zijn.
Dus een ideaal staat gelijk aan Ubermenschen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:05 schreef Lamelos het volgende:
[..]
met het getal zelf is er ook niks , maar een genuanceerde vergelijking met het empirium van hitler
oftewel hitlers droom. >> the american dream.
nu moet het toch echt wat duidelijk zijn.
Als je al langere tijd aan de drank bent kan dat een hoop verklaren natuurlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:08 schreef Lamelos het volgende:
ja ok , ik had ook niet verwacht eenstemmende replys te krijgen
laat het ook maar zitten.
en nee het is niet de drank , merk het al langere tijd.
maar nu verder op het debat zelf....
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:08 schreef BitetheBullet het volgende:
Ze kunnen hier nog wel wat leren
Je zou het haast wel zeggenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:11 schreef Finchy het volgende:
Is hij agent geweest die Kerry?
Doe jij het live, vertalen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:11 schreef BitetheBullet het volgende:
Lekkere vertaling weer:
Law Enforcer --> Misdienaar ?
Dat hoorde ik verkeerd.....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:11 schreef Speth het volgende:
Gun owner zei hij geloof ik
Jammer genoeg maakte hij dit punt al maanden geleden en is er toen niks mee gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:11 schreef Speth het volgende:
Sterk punt van Kerry, assault weapons verkopen gaat ook een stap te ver
District Attorney schat ik, is een opstapje naar de serieuze landelijke politiek.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:11 schreef Finchy het volgende:
Is hij agent geweest die Kerry?
met een kwartier verschil en waarschijnlijk meerdere vertalers...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:12 schreef Dagonet het volgende:
Doe jij het live, vertalen?
weerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:14 schreef Dagonet het volgende:
Onderwijs.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:13 schreef Speth het volgende:
Als ik dit live zou vertalen zou ik nog steeds niet law enforcer naar misdienaar vertalen denk ik :/
Wou eigenlijk een humoristische post maken, maar wist even niks te verzinnen. Had het eigenlijk niet zo moeten posten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe jij het live, vertalen?
Bush grijpt wel ieder Excuus aan om het onderwijs standpunt te uitenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:14 schreef Dagonet het volgende:
Onderwijs.
Ze blijven haperen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
weer
Yep .... dit scoort wel denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:16 schreef Speth het volgende:
Bush op zijn best nu
Al geloof ik er niets vanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Yep .... dit scoort wel denk ik
Welkom bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Het geeft ons gelukkig wel de mogelijkheid om hier te blijven reageren en toch niks van het debat te missen. Bij het vragenuurtje in de tweede kamer is dat een stuk lastiger.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:16 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ze blijven haperen.
Als ie op zijn best is dan vallen er bommen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:16 schreef Speth het volgende:
Bush op zijn best nu
Nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:17 schreef Lamelos het volgende:
if your christian or muslim , you may worship as you see fit (as long as you worship...muhahahahah)
ja dat tusssen haakjes is wat bush denkt he
En Kerry quote chapter and verse uit de Bijbelquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Yep .... dit scoort wel denk ik
En uw punt is ?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:22 schreef Skinkie het volgende:
ondeugend: http://www.amerikakiest.nl/
Toch is het Hellenisme niet slecht geweest voor de wereld.quote:Eng was wel dat Bush zijn standpunt (Vrijheid in de naam van God) de hele wereld over lijkt te willen dragen.
Die was, opnieuw, met 2 vingers in zn neus en de rest ergens anders president gewordenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:22 schreef andromeda1968 het volgende:
Geen van beide heeft het verbaal talent van Clinton
dat je er om vroeg in het andere topic? (waar de live stream was)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:22 schreef ondeugend het volgende:
En uw punt is ?
Nee, deze en de vorige verkiezingen brachten ons geen Clinton of Reagan inderdaadquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:22 schreef andromeda1968 het volgende:
Dat is waar, maar er is nog een wereld van verschil: Kerry is veel eloquenter dan Bush en kan tenminste uitleggen wat hij wilt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:22 schreef andromeda1968 het volgende:
Lief van je... maar ik heb de stream inmiddels al anderhalfuurquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:23 schreef Skinkie het volgende:
[..]
dat je er om vroeg in het andere topic? (waar de live stream was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |