abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 15:51:43 #26
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_22512012
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:48 schreef Xebrozius het volgende:

bla bla bla
correctie: jij hebt vorige week voor 12 euro aan drank in een meisje gegoten en ze gaf er niks voor terug
pi_22512096
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:51 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

correctie: jij hebt vorige week voor 12 euro aan drank in een meisje gegoten en ze gaf er niks voor terug [afbeelding]
Ik krijg vaak drank aangeboden van meiden, dus die vergelijking gaat niet op...
pi_22512339
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 12:19 schreef Priscilla het volgende:
Vorige week heb ik met een hele leuke jongen gezoend in de discotheek. Heb echt het gevoel dat ik verliefd ben. Hij vroeg om me nummer en zij dat ie me zou bellen. Maar nu heeft hij nog steeds nie gebeld. Ik heb zijn nummer ook nie, maar waarschijnlijk kom ik hem vanavond tegen. Wat moet ik dan doen.
Vorige week heb ik met een op het eerste gezicht wel aardig uitziend meisje gezoend in de discotheek. Had echt het idee dat ze er leuk uit zag en zo. Ik vroeg om haar nummer en zei dat ik er wel zou bellen. Maar nu spreek ik mijn maten en die vertelden me dat ze er dus echt niet uitzag, dom lulde en weet ik wat, de drank maakte me behalve geil ook nog eens blind en doof, het komt nu allemaal terug inene, flashback na flashback ...brrrr. Gelukkig heeft ze mijn nummer niet, maar waarschijnlijk kom ik haar vanavond weer tegen. Wat moet ik doen?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 17:01:15 #29
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_22513246
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 16:09 schreef milagro het volgende:

[..]

Vorige week heb ik met een op het eerste gezicht wel aardig uitziend meisje gezoend in de discotheek. Had echt het idee dat ze er leuk uit zag en zo. Ik vroeg om haar nummer en zei dat ik er wel zou bellen. Maar nu spreek ik mijn maten en die vertelden me dat ze er dus echt niet uitzag, dom lulde en weet ik wat, de drank maakte me behalve geil ook nog eens blind en doof, het komt nu allemaal terug inene, flashback na flashback ...brrrr. Gelukkig heeft ze mijn nummer niet, maar waarschijnlijk kom ik haar vanavond weer tegen. Wat moet ik doen?
proest
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_22513316
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 17:06:06 #31
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_22513353
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 16:09 schreef milagro het volgende:

[..]

Beetje trieste reactie van je Milagro...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_22513515
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 17:06 schreef JoeyT het volgende:

[..]

zaterdag 9 oktober 2004 @ 17:22:43 #33
88139 JoeyT
pi_22513763
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 17:13 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ja jij ook... Voel je niet buitengesloten... Maar jongens die zeiken over breezah meisjes doen dat alleen omdat ze zelf geen fuck kunnen scoren... Dus jou neem ik t niet kwalijk..
pi_22513833
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 17:06 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Niet triest, wel realistisch.
Dat soort gasten kom je nu eenmaal tegen in het uitgaansleven.
Iedereen, behalve Merdeka (geintje Merdeka!!!!!), loopt blauwtjes, gasten bellen niet, meiden doen lief om de hele avond gratis te kunnen zuipen, het is niet anders

Laten we nu niet doen of ze de liefde van haar leven is kwijtgeraakt, hè.
Een knul die ze amper kent, maar waarmee ze wl heeft staan bekken en haar nummer heeft gegeven, belt niet.
Jammer dan.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_22513920
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 17:22 schreef JoeyT het volgende:

Maar jongens die zeiken over breezah meisjes doen dat alleen omdat ze zelf geen fuck kunnen scoren... Dus jou neem ik t niet kwalijk..
JoeyT -->
pi_22514065
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 13:37 schreef het_ismij het volgende:
das wel heel duidelijk uitgelegtD
Als we maar gelukkig zijn...
pi_22514468
Wow veel reacties. Was net even de stad in om kleding te kopen. Maar jullie denken dus dat ie niet meer belt. Misschien vond ie me ook wel te jong, xie vanaaf wel of ie er is. Ik houdt jullie op de hoogte!
pi_22514603
Hey, ik ben die jongen, ik ben al de hele week op zoek naar je. Ik kon je niet bellen omdat ik je nummer kwijt ben, kun je em nog een keer geven?

Qw0eshA
pi_22514646
quote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, ik ben Priscilla en ben nieuw hier. Ik ben 16 jaar en woon in Barneveld. Hier studeer ik ook uiterlijke verzorging aan het Groen van Prinsterercollege.

Binenkort komt hier nog wel een foto.

Verder wil ik nog de groetjes doen an al mijn vriendjuhs en vriendinnetjuhs!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Danielle
Barbara (Barbie hihi, sorry cutey ik weet dat je het niet leuk vind)
Melvin
Lisa
Patrick
Dani
En verder iedereen die ik vergeten ben!

Love ya all sweetieees!!!
Figures...
pi_22514674
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 18:00 schreef boyv het volgende:
Hey, ik ben die jongen, ik ben al de hele week op zoek naar je. Ik kon je niet bellen omdat ik je nummer kwijt ben, kun je em nog een keer geven?

Qw0eshA
Ik geloof er niks van, dat zou wel heel toevalig zijn. En als je het wel bent: Ben je er vanavond ook weer, dan geef ik hem wel. Anders gaat straks iedereen hier op fok me bellen.
pi_22514812
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 18:03 schreef Priscilla het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van, dat zou wel heel toevalig zijn. En als je het wel bent: Ben je er vanavond ook weer, dan geef ik hem wel. Anders gaat straks iedereen hier op fok me bellen.
To be or not to be is not the question, the question is what you want to be.
pi_22514832
Hij was mss onder invloed van drank dan zeggen mensen de gekste dingen

Maar je moet vanavond gewoon wachten totdat hij naar je toe komt en zo niet dan niet. Er zijn vast nog meer jongens daar in de discotheek
pi_22514833
quote:

[..]

Skeit.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:25:09 #44
88139 JoeyT
pi_22515138
quote:

[..]

Ok nu doe ik ook mee
pi_22515155
Die belt niet meer.
Of heeft iemand dat al gemeld.

Maar ik dacht ik zal het nog ff duidelijk voor je neetzetten want sommige subtielere dingen snap je denk ik toch niet.

NEE hij speelt niet hard to get.
NEE zijn batterij is geen week lang leeg.
NEE zijn beltegoed is niet op.
NEE hij is niet verlegen.
JA hij wilde je telefoonnummer zodat ie je nog eens kan bellen als ie geil is.
Als ie echt wat wilde had ie of dezelfde avond of de volgende ochtend al wat laten horen.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_22515220
quote:

[..]

Oh lieverd...
"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
pi_22515320
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 17:25 schreef milagro het volgende:
meiden doen lief om de hele avond gratis te kunnen zuipen, het is niet anders
Kutwijven zijn het, allemaaal!
pi_22515365
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 18:25 schreef Aardwetenschapper het volgende:
JA hij wilde je telefoonnummer zodat ie je nog eens kan bellen als ie geil is.
Dat is toch normaal Ik dacht dat elke meid dat nu zo ongeveer wel wist
  FOK!fossiel zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:42:51 #49
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_22515507
Als hij je echt leuk genoeg vond had ie wel de volgende dag een bericht gestuurd ofzoiets.
Lijkt mij.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_22516942
Hem vanavond verkrachten op de dansvloer in de discotheek. Zijn schuld, hij moest u maar gebeld hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')