correctie: jij hebt vorige week voor 12 euro aan drank in een meisje gegoten en ze gaf er niks voor terugquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:48 schreef Xebrozius het volgende:
bla bla bla
Ik krijg vaak drank aangeboden van meiden, dus die vergelijking gaat niet op...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
correctie: jij hebt vorige week voor 12 euro aan drank in een meisje gegoten en ze gaf er niks voor terug [afbeelding]
Vorige week heb ik met een op het eerste gezicht wel aardig uitziend meisje gezoend in de discotheek. Had echt het idee dat ze er leuk uit zag en zo. Ik vroeg om haar nummer en zei dat ik er wel zou bellen. Maar nu spreek ik mijn maten en die vertelden me dat ze er dus echt niet uitzag, dom lulde en weet ik wat, de drank maakte me behalve geil ook nog eens blind en doof, het komt nu allemaal terug inene, flashback na flashback ...brrrr. Gelukkig heeft ze mijn nummer niet, maar waarschijnlijk kom ik haar vanavond weer tegen. Wat moet ik doen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:19 schreef Priscilla het volgende:
Vorige week heb ik met een hele leuke jongen gezoend in de discotheek. Heb echt het gevoel dat ik verliefd ben. Hij vroeg om me nummer en zij dat ie me zou bellen. Maar nu heeft hij nog steeds nie gebeld. Ik heb zijn nummer ook nie, maar waarschijnlijk kom ik hem vanavond tegen. Wat moet ik dan doen.
proestquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Vorige week heb ik met een op het eerste gezicht wel aardig uitziend meisje gezoend in de discotheek. Had echt het idee dat ze er leuk uit zag en zo. Ik vroeg om haar nummer en zei dat ik er wel zou bellen. Maar nu spreek ik mijn maten en die vertelden me dat ze er dus echt niet uitzag, dom lulde en weet ik wat, de drank maakte me behalve geil ook nog eens blind en doof, het komt nu allemaal terug inene, flashback na flashback ...brrrr. Gelukkig heeft ze mijn nummer niet, maar waarschijnlijk kom ik haar vanavond weer tegen. Wat moet ik doen?
Beetje trieste reactie van je Milagro...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Vorige week heb ik met een op het eerste gezicht wel aardig uitziend meisje gezoend in de discotheek. Had echt het idee dat ze er leuk uit zag en zo. Ik vroeg om haar nummer en zei dat ik er wel zou bellen. Maar nu spreek ik mijn maten en die vertelden me dat ze er dus echt niet uitzag, dom lulde en weet ik wat, de drank maakte me behalve geil ook nog eens blind en doof, het komt nu allemaal terug inene, flashback na flashback ...brrrr. Gelukkig heeft ze mijn nummer niet, maar waarschijnlijk kom ik haar vanavond weer tegen. Wat moet ik doen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje trieste reactie van je Milagro...
Ja jij ook... Voel je niet buitengesloten... Maar jongens die zeiken over breezah meisjes doen dat alleen omdat ze zelf geen fuck kunnen scoren... Dus jou neem ik t niet kwalijk..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:13 schreef Roellio het volgende:
[..]
Niet triest, wel realistisch.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje trieste reactie van je Milagro...
JoeyT -->quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:22 schreef JoeyT het volgende:
Maar jongens die zeiken over breezah meisjes doen dat alleen omdat ze zelf geen fuck kunnen scoren... Dus jou neem ik t niet kwalijk..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:37 schreef het_ismij het volgende:
das wel heel duidelijk uitgelegtD
Figures...quote:Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, ik ben Priscilla en ben nieuw hier. Ik ben 16 jaar en woon in Barneveld. Hier studeer ik ook uiterlijke verzorging aan het Groen van Prinsterercollege.
Binenkort komt hier nog wel een foto.
Verder wil ik nog de groetjes doen an al mijn vriendjuhs en vriendinnetjuhs!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Danielle
Barbara (Barbie hihi, sorry cutey ik weet dat je het niet leuk vind)
Melvin
Lisa
Patrick
Dani
En verder iedereen die ik vergeten ben!
Love ya all sweetieees!!!
Ik geloof er niks van, dat zou wel heel toevalig zijn. En als je het wel bent: Ben je er vanavond ook weer, dan geef ik hem wel. Anders gaat straks iedereen hier op fok me bellen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:00 schreef boyv het volgende:
Hey, ik ben die jongen, ik ben al de hele week op zoek naar je. Ik kon je niet bellen omdat ik je nummer kwijt ben, kun je em nog een keer geven?
Qw0eshA
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:03 schreef Priscilla het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, dat zou wel heel toevalig zijn. En als je het wel bent: Ben je er vanavond ook weer, dan geef ik hem wel. Anders gaat straks iedereen hier op fok me bellen.
Skeit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:03 schreef Priscilla het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, dat zou wel heel toevalig zijn. En als je het wel bent: Ben je er vanavond ook weer, dan geef ik hem wel. Anders gaat straks iedereen hier op fok me bellen.
Ok nu doe ik ook meequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:03 schreef Priscilla het volgende:
[..]
Oh lieverd...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:03 schreef Priscilla het volgende:
[..]
Kutwijven zijn het, allemaaal!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:25 schreef milagro het volgende:
meiden doen lief om de hele avond gratis te kunnen zuipen, het is niet anders
Dat is toch normaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:25 schreef Aardwetenschapper het volgende:
JA hij wilde je telefoonnummer zodat ie je nog eens kan bellen als ie geil is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |