Dat zijn die bedrieglijke gevoelensquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:19 schreef Priscilla het volgende:
Heb echt het gevoel dat ik verliefd ben.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:21 schreef spearor het volgende:
hmmm je heet Priscilla eh?
Tegen Sjonnie zeggen dat je hem wel ziet zitten en vragen of hij je met de scooter vanavond naar huis wil brengen...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:25 schreef wadgem het volgende:
Yo dUshI fOk dIe pLaYaS mAn!!2111¡¡¡11
en zeker niet nadat ie dit topic heeft gelezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:39 schreef PLAE@ het volgende:
Die jongen durfde vast niet te bellen.
Correctie, hij heeft wat alcohol in je gegoten en wou voor die ¤ 12 die hij aan je besteed hebben iets terug. En dat heb je hem gegevenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:19 schreef Priscilla het volgende:
Vorige week heb ik met een hele leuke jongen gezoend in de discotheek.
Soms heb ik het gevoel dat ik een Ferrari F40 bezitquote:Heb echt het gevoel dat ik verliefd ben.
Reality check: je was de ¤ 12,- niet waard.quote:Hij vroeg om me nummer en zij dat ie me zou bellen. Maar nu heeft hij nog steeds nie gebeld.
Bedelen om drank, as usual.quote:Ik heb zijn nummer ook nie, maar waarschijnlijk kom ik hem vanavond tegen. Wat moet ik dan doen.
correctie: jij hebt vorige week voor 12 euro aan drank in een meisje gegoten en ze gaf er niks voor terugquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:48 schreef Xebrozius het volgende:
bla bla bla
Ik krijg vaak drank aangeboden van meiden, dus die vergelijking gaat niet op...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
correctie: jij hebt vorige week voor 12 euro aan drank in een meisje gegoten en ze gaf er niks voor terug [afbeelding]
Vorige week heb ik met een op het eerste gezicht wel aardig uitziend meisje gezoend in de discotheek. Had echt het idee dat ze er leuk uit zag en zo. Ik vroeg om haar nummer en zei dat ik er wel zou bellen. Maar nu spreek ik mijn maten en die vertelden me dat ze er dus echt niet uitzag, dom lulde en weet ik wat, de drank maakte me behalve geil ook nog eens blind en doof, het komt nu allemaal terug inene, flashback na flashback ...brrrr. Gelukkig heeft ze mijn nummer niet, maar waarschijnlijk kom ik haar vanavond weer tegen. Wat moet ik doen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:19 schreef Priscilla het volgende:
Vorige week heb ik met een hele leuke jongen gezoend in de discotheek. Heb echt het gevoel dat ik verliefd ben. Hij vroeg om me nummer en zij dat ie me zou bellen. Maar nu heeft hij nog steeds nie gebeld. Ik heb zijn nummer ook nie, maar waarschijnlijk kom ik hem vanavond tegen. Wat moet ik dan doen.
proestquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Vorige week heb ik met een op het eerste gezicht wel aardig uitziend meisje gezoend in de discotheek. Had echt het idee dat ze er leuk uit zag en zo. Ik vroeg om haar nummer en zei dat ik er wel zou bellen. Maar nu spreek ik mijn maten en die vertelden me dat ze er dus echt niet uitzag, dom lulde en weet ik wat, de drank maakte me behalve geil ook nog eens blind en doof, het komt nu allemaal terug inene, flashback na flashback ...brrrr. Gelukkig heeft ze mijn nummer niet, maar waarschijnlijk kom ik haar vanavond weer tegen. Wat moet ik doen?
Beetje trieste reactie van je Milagro...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Vorige week heb ik met een op het eerste gezicht wel aardig uitziend meisje gezoend in de discotheek. Had echt het idee dat ze er leuk uit zag en zo. Ik vroeg om haar nummer en zei dat ik er wel zou bellen. Maar nu spreek ik mijn maten en die vertelden me dat ze er dus echt niet uitzag, dom lulde en weet ik wat, de drank maakte me behalve geil ook nog eens blind en doof, het komt nu allemaal terug inene, flashback na flashback ...brrrr. Gelukkig heeft ze mijn nummer niet, maar waarschijnlijk kom ik haar vanavond weer tegen. Wat moet ik doen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje trieste reactie van je Milagro...
Ja jij ook... Voel je niet buitengesloten... Maar jongens die zeiken over breezah meisjes doen dat alleen omdat ze zelf geen fuck kunnen scoren... Dus jou neem ik t niet kwalijk..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:13 schreef Roellio het volgende:
[..]
Niet triest, wel realistisch.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje trieste reactie van je Milagro...
JoeyT -->quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:22 schreef JoeyT het volgende:
Maar jongens die zeiken over breezah meisjes doen dat alleen omdat ze zelf geen fuck kunnen scoren... Dus jou neem ik t niet kwalijk..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:37 schreef het_ismij het volgende:
das wel heel duidelijk uitgelegtD
Figures...quote:Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, ik ben Priscilla en ben nieuw hier. Ik ben 16 jaar en woon in Barneveld. Hier studeer ik ook uiterlijke verzorging aan het Groen van Prinsterercollege.
Binenkort komt hier nog wel een foto.
Verder wil ik nog de groetjes doen an al mijn vriendjuhs en vriendinnetjuhs!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Danielle
Barbara (Barbie hihi, sorry cutey ik weet dat je het niet leuk vind)
Melvin
Lisa
Patrick
Dani
En verder iedereen die ik vergeten ben!
Love ya all sweetieees!!!
Ik geloof er niks van, dat zou wel heel toevalig zijn. En als je het wel bent: Ben je er vanavond ook weer, dan geef ik hem wel. Anders gaat straks iedereen hier op fok me bellen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:00 schreef boyv het volgende:
Hey, ik ben die jongen, ik ben al de hele week op zoek naar je. Ik kon je niet bellen omdat ik je nummer kwijt ben, kun je em nog een keer geven?
Qw0eshA
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:03 schreef Priscilla het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, dat zou wel heel toevalig zijn. En als je het wel bent: Ben je er vanavond ook weer, dan geef ik hem wel. Anders gaat straks iedereen hier op fok me bellen.
Skeit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:03 schreef Priscilla het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, dat zou wel heel toevalig zijn. En als je het wel bent: Ben je er vanavond ook weer, dan geef ik hem wel. Anders gaat straks iedereen hier op fok me bellen.
Ok nu doe ik ook meequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:03 schreef Priscilla het volgende:
[..]
Oh lieverd...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:03 schreef Priscilla het volgende:
[..]
Kutwijven zijn het, allemaaal!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:25 schreef milagro het volgende:
meiden doen lief om de hele avond gratis te kunnen zuipen, het is niet anders
Dat is toch normaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:25 schreef Aardwetenschapper het volgende:
JA hij wilde je telefoonnummer zodat ie je nog eens kan bellen als ie geil is.
Eingenlijk ben jij gewoon lief...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:57 schreef leonieke het volgende:
Hem vanavond verkrachten op de dansvloer in de discotheek. Zijn schuld, hij moest u maar gebeld hebben![]()
Deed ik ook altijd, totdat ik een straatverbod kreeg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:24 schreef Xennia het volgende:
Wat je moet doen? Je moet de hele avond niet van zijn zijde wijken. Gaat hij naar de wc, ga jij ook. Als hij gaat dansen, dans jij erotisch om hem heen, rijdt tegen hem aan. Staat hij met een ander meisje te praten, sla je haar op dr bek en smijt je je breezah in zijn gezicht. Succes
Breezers maken meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:29 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd, totdat ik een straatverbod kreeg.
Volwassenheid heeft hier alleen in negatieve zin wat mee te makenquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef Priscilla het volgende:
Van een vriendin hoorde ik dat ie deze week al weer met een ander meisje had gezoend en dat terwijl hij tegen mij heeft gezegd dat hij me leuk vind. Ik snap niks meer van mannen.
Ik hoopte dat hij wat volwassener zou zijn dan jongens van mijn leeftijd.
ik denk dat hij daar echt op zit te wachten !quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef Priscilla het volgende:
Ow en via via heb ik zn nummer gekregen. Zal ik hem bellen?
Ben je dom? Bord voor je kop? Je bent gewoon zwaar geplayed! Zo zijn jongens, wat denk je nou zelf, dat ie alleen maar aan jou denkt, en jou wil? Jongens moet je niet zoeken in een discotheek, stom wicht.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef Priscilla het volgende:
Advies? Je bent verliefd op een jongen die je geeneens kent en waarmee je 1 keer hebt gezoend in een discotheek. Mijn advies, vergeet die gozer en zoek iemand die oprecht in je geintereseerd is, en je wel belt. Och....je bent nog jong, die ervaring krijg je allemaal nog wel. Blijf tot die tijd lekker naief doen, je merkt het vanzelf wel.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:20 schreef Priscilla het volgende:
Je hoeft toch niet direct zo te reageren. Ik vraag gewoon advies, omdat ik verliefd ben op een jongen. Daar is dit forum toch voor. En wat heeft mn leeftijd en opleiding er mee te maken. Je bent zelf gewoon een domme doos en als je geen normaal advies kan geven, geef het dan niet.
Jezus, dit is nou een heeeel erg goed voorbeeld van "Liefde maakt blind"quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:20 schreef Priscilla het volgende:
Je hoeft toch niet direct zo te reageren. Ik vraag gewoon advies, omdat ik verliefd ben op een jongen. Daar is dit forum toch voor. En wat heeft mn leeftijd en opleiding er mee te maken. Je bent zelf gewoon een domme doos en als je geen normaal advies kan geven, geef het dan niet.
Hij zag je wel maar deed of hij je niet zagquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef Priscilla het volgende:
Ik ben hem dit weekend weer tegengekomen. Volgens mij zag hij me niet en ik durfde ook niet naar hem toe te gaan. Van een vriendin hoorde ik dat ie deze week al weer met een ander meisje had gezoend en dat terwijl hij tegen mij heeft gezegd dat hij me leuk vind. Ik snap niks meer van mannen.
Ik hoopte dat hij wat volwassener zou zijn dan jongens van mijn leeftijd.
Ja, stalken die hap!quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef Priscilla het volgende:
maar hij zag jou toch niet?quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef Priscilla het volgende:
via via staat er toch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
maar hij zag jou toch niet?
hoe kom je aan z'n nummer dan?
ow ja ik las het ff snel doorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
via via staat er toch.
Ja. Je moet je gevoelens kenbaar maken. De kans zit er best in dat hij echt geen beltegoed had of iets dergelijks, en je in de kroeg niet zag. Je laat misschien wel een mooie relatie lopen!quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef Priscilla het volgende:
Nee! Als hij je niet meer ziet staan, moet je hem zeker niet gaan bellen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef Priscilla het volgende:
Ja, maar deze jongen is niet zo'n oetlul! Ik zou hem bellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:20 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Nee! Als hij je niet meer ziet staan, moet je hem zeker niet gaan bellen.
Ik had ook een keer zo'n akkefietje met een jongen die het ene moment mij helemaal geweldig vond en het andere moment deed of ik lucht was (tja, het was de zanger van de schoolband en hij leek op Jim Morrison dus dan denk je dat je dat soort dingen kunt maken). Toen ik hem een half jaar later nog eens tegenkwam, had hij ineens weer wel interesse. Dat spelletje heb ik meegespeeld tot het moment waarop we afscheid namen en hij mij zijn telefoonnummer gaf en twee keer met klem vroeg: "bel je me?".
Het is kinderachtig natuurlijk, maar goed, ik was 17.
Misschien heeft ie wel geen vrienden!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:11 schreef milagro het volgende:
wat is dat toch met die geenbeltegoed smoes
als een knul je echt wilt bellen leent die de mobiel van zijn maat, belt via een vaste lijn thuis of bij vrienden.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:49 schreef MarMar het volgende:
schattig dita trip down memorylane...
pris. maak je niet druk, jongens zatga gewoon een andere leuke jongen zoenen vlak voor zijn neus en vergeet em
Joh, ik zei vroeger altijd dat mn zus de hele tijd de telefoon bezet hield en hem niet wilde afgeven;quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:11 schreef milagro het volgende:
wat is dat toch met die geenbeltegoed smoes
als een knul je echt wilt bellen leent die de mobiel van zijn maat, belt via een vaste lijn thuis of bij vrienden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |