Kan jij je er even niet mee bemoeien? Ik had een punt, maar ik ben een beetje bang dat als jij je er mee gaat bemoeien je zoals zo vaak alle aandacht naar je toe trekt, weg van mijn verhaal. Geef een ander ook eens wat ruimte om zijn punt te maken!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:09 schreef SCH het volgende:
Mijn Jeltje
Jammer dat Lemmeb maar blijft trollen. 1 x was echt wel genoeg
Ik kan er ook niks aan doen dat ze dom is en er zo uitziet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je speelt op de man, en beweert dingen over anderen (over mij o.a.) die gewoon onwaar zijn. Daarnaast vind ik het abnormaal om iemands uiterlijk te betrekken in een discussie over zijn/haar politieke kwaliteiten. Vooral als je haar 'big' noemt, of 'lelijk varken' of zegt dat ze een 'rotkop' heeft oid. Is het teveel gevraagd om je te onthouden van scheldpartijen?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je speelt op de man, en beweert dingen over anderen (over mij o.a.) die gewoon onwaar zijn. Daarnaast vind ik het abnormaal om iemands uiterlijk te betrekken in een discussie over zijn/haar politieke kwaliteiten. Vooral als je haar 'big' noemt, of 'lelijk varken' of zegt dat ze een 'rotkop' heeft oid. Is het teveel gevraagd om je te onthouden van scheldpartijen?
'Selectieve verontwaardiging' noemen ze dat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:09 schreef SCH het volgende:
Mijn Jeltje
Jammer dat Lemmeb maar blijft trollen. 1 x was echt wel genoeg
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
'Selectieve verontwaardiging' noemen ze dat.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]Je had gewoon kunnen stoppen maar je kiest er bewust voor het topic te verkloten - erg jammer - nu is het waardeloos geworden.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kan jij je er even niet mee bemoeien? Ik had een punt, maar ik ben een beetje bang dat als jij je er mee gaat bemoeien je zoals zo vaak alle aandacht naar je toe trekt, weg van mijn verhaal. Geef een ander ook eens wat ruimte om zijn punt te maken!
Nu wel ja, eerst vast niet LOLquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]Je had gewoon kunnen stoppen maar je kiest er bewust voor het topic te verkloten - erg jammer - nu is het waardeloos geworden.
Je wilt aandacht????????quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kan jij je er even niet mee bemoeien? Ik had een punt, maar ik ben een beetje bang dat als jij je er mee gaat bemoeien je zoals zo vaak alle aandacht naar je toe trekt, weg van mijn verhaal. Geef een ander ook eens wat ruimte om zijn punt te maken!
Nee ik wil geen aandacht, maar ik ben jouw geldingsdrang wel een beetje zat. Je hebt de neiging om over ieder onderwerp ook even jouw mening te geven. Je bemoeit je werkelijk overal mee. Je bent TE AANWEZIG.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Je wilt aandacht????????
Jammer dat je het topic zo verkloot, kun je opzouten?
Praat er eens over met je shrink.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee ik wil geen aandacht, maar ik ben jouw geldingsdrang wel een beetje zat. Je hebt de neiging om over ieder onderwerp ook even jouw mening te geven. Je bemoeit je werkelijk overal mee. Je bent TE AANWEZIG.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:37 schreef Bela het volgende:
Ik denk dat ..-._---_-.- en SCH elkaar uitstekend kennen
Ik zal het topic eens doorlezen. Enkele posts zijn al verwijderd; ik lees even verder.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik beken, ik heb Lemmeb uitgemaakt voor minkukel
Jeltje Bedankt!!!!!!!!
Maar misschien kan er iets aan de oorzaak worden gedaan?
Kan de 1 of andere Photoshop-goochemerd niet een leuk, grappig bedoeld, kunstzinnig plaatje maken van een geslacht varken met de kop van Jeltje? Da's tegenwoordig cabaret!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:16 schreef Bela het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het wordt tot voor wat normen en waarden..![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee ik wil geen aandacht, maar ik ben jouw geldingsdrang wel een beetje zat. Je hebt de neiging om over ieder onderwerp ook even jouw mening te geven. Je bemoeit je werkelijk overal mee. Je bent TE AANWEZIG.
Ik ken geen morsequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:37 schreef Bela het volgende:
Ik denk dat ..-._---_-.- en SCH elkaar uitstekend kennen
Ik waardeer je als moderator, maar ik hoop wel dat je je realiseert dat er over veel andere politici, vaak uit de rechtse hoek, met dezelfde minachting en opmerkingen over uiterlijk wordt ge'discussieerd', als dat ik hier deed over Jeltje. En ik zie maar zelden dat daar iets aan gebeurd, het schijnt immer normaal en geaccepteerd te zijn om rechtse politici zoals Balkenende belachelijk te maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:59 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb het Jeltje-topic enigzinds opgeschoond. Er staan nog wel wat opmerkingen over uiterlijk, maar als het op een normale manier gebeurd, dan is er weinig mis mee. Ik hoop dat nu niet weer op dezelfde wijze door wordt gegaan, en dan heb ik het vooral over Lemmeb.
Tsjongejongejongejongejongejongequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik waardeer je als moderator, maar ik hoop wel dat je je realiseert dat er over veel andere politici, vaak uit de rechtse hoek, met dezelfde minachting en opmerkingen over uiterlijk wordt ge'discussieerd', als dat ik hier deed over Jeltje. En ik zie maar zelden dat daar iets aan gebeurd, het schijnt immer normaal en geaccepteerd te zijn om rechtse politici zoals Balkenende belachelijk te maken.
Mag ik ook een keer janken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Tsjongejongejongejongejongejonge
Kom maar hier hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer janken?
Normaal doe jij dat altijd
Heb je de tissues al uit de kast gehaald? Neem ik de vaseline meequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom maar hier hoor
Sorry, ik neuk alleen met linkse mensen. Maar ik heb brede schouders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heb je de tissues al uit de kast gehaald? Neem ik de vaseline mee
Ik ben links, SP. Ik erger me alleen kapot aan alles wat PvdA is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry, ik neuk alleen met linkse mensen. Maar ik heb brede schouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |