Ik scoor het punt dat ik wilde overbrengen doordat je de bevoogdende toon er goed uit licht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Je mist volledig het punt sjun. Lithion buigt de discussie zijn kant uit door er 1 topic uit te lichten. Daar ging mijn betoog als reactie op sizzler helemaal niet over. Je bevoogdende toon over sentiment en argument bevalt me niet zo. Je mist echt het punt.
Is goed.quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:04 schreef Nouk het volgende:
Sizz! Volgende keer als ik je tegenkom op de VU gaan we koffie drinken!.
En weer dicht.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:23 schreef Parabola het volgende:
en is weer open
quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:26 schreef sizzler het volgende:
dat er bij SK iets verkeerd ging
Jaja, ik zag het topic al.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:32 schreef Parabola het volgende:
Ik bedoel, er is een nieuwe
Dat begint al met de bijzonder opvallende taalfout in het woord accepteertquote:
Volgens mij doelt 'ie op de taalfout.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:14 schreef sjun het volgende:
[..]
Dat begint al met de bijzonder opvallende taalfout in het woord accepteert
ik zal eens ff gaan lezen waar je op doelt.
Waar zeg ik dat? Ik vraag me alleen af wat de stelling is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:02 schreef Landmass het volgende:
The Road to Serfdom
Gesloten door Sizzler. Hij vraagt zich af wat het met politiek te maken heeft. Sizzler: heb je het wel gelezen! Politieker dan dit kan niet.
Dat zijn de regels. Zie de Normen & Waarden van het Politieke Forumquote:Ik vind het onzin dat er per se een stelling moet zijn. Ik verwacht dat het stripverhaal genoeg stof geeft tot een goeie discussie.
Waar wilde je het over hebben? Dat het communise niet werkt zullen weinig mensen tegenspreken. Dus als je een leuk discussiepunt weet dan mag je het opnieuw proberen. (met de juiste titel)quote:Kan het alsjeblieft open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |