abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 02:26:09 #1
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_22505788
WASHINGTON De nieuwe Nobelprijswinnares
voor de Vrede Wangari Maathai is ervan
overtuigd dat de ziekte aids ontwikkeld
is door westerse wetenschappers als
biologisch wapen tegen het zwarte ras.

De Keniaanse milieuminister heeft dit
in augustus gezegd tijdens een publiek
optreden. Een anonieme functionaris van
het ministerie van Buitenlandse Zaken
van de VS bracht de uitspraken van
Maathai onder de aandacht. Hij verwees
daarbij naar een verslag in het dagblad
East African Standard van 31 augustus.

Maathai zegt daarin dat de theorie dat
het HIV-virus van apen naar mensen is
overgesprongen,een "blanke leugen" is.

---

Bron: NOS Teletekst

---

In lijn met alle andere conspiracy theories alhier zou de correctheid betreffende de uitlatingen van Wangari Maathai mij niets verbazen.

Iemand?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_22506193
waar kan ik een klacht indienen? Dit is hetzelfde als het blanke ras van de holocaust beschuldigen... schande!!!
Free people own guns! Slaves do not!
pi_22506207
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 02:58 schreef Vampier het volgende:
waar kan ik een klacht indienen? Dit is hetzelfde als het blanke ras van de holocaust beschuldigen... schande!!!
in brussel knu je tohc iedereen overral voor anaklagen? of was dat allleen voor oorlosmisdaen?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_22506347
en niemand denk serieus na over het feit dat ze wel eens gelijk zou kunnen hebben, maar dat de bewijzen nooit naar buiten zijn gekomen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 03:54:21 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22506468
dit is niet weer een * conspiracy theorietje *

dit is waar.

AIDS is een GECRE-EERD VIRUS , ten eerste bedoeld als wapen tegen anderre ziektes maar uiteindelijk gebruikt om de bevolking terug te dringen , voornamelijk in afrika.

http://www.rense.com/general57/manmade.htm

[ Bericht 27% gewijzigd door BaajGuardian op 09-10-2004 03:59:26 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 04:30:02 #6
17205 Profesor
I have a dream!
pi_22506538
Dus geen buitenaardse wezens?
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 04:39:50 #7
19840 Libris
Live from Singapore
pi_22506546
Baaj, ik heb die link van je even bekeken en alleen het begin al:

More 'Evidence' That AIDS Is A Man-Made Disease
From Dr. Alan Cantwell, MD
alancantwell@sbcglobal.net
10-1-4

More "evidence" that AIDS is a man-made disease.......although this "conclusion/speculation" carefully avoided by the authors in this Journal of Medical Primatology.

In het stuk staat echt geen bewijs dat het een gecreeerd virus is, alleen een paar onderzoekjes die niet ontkennen dat het door mensen ontwikkeld kan zijn...

Kruip lekker onder je allumium dekentje en ga slapen...
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 05:42:47 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22506584
nee debiel , het is een voorbeeld , jeweettoch , iets waar je van gaat denken.
er zijn veel meer sites , documenten , en mensen die hier over berichten.
dat jij een geindoctrineerde zakkewasser bent is jou probleem.
ga maar fijn huilen nu
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 06:00:22 #9
104997 gloom
www.debendom.tk
pi_22506596
Ook al is het een door mensen gecreëerd virus, hoe kun je in godsnaam het doel waarmee het gecreëerd is achterhalen? Misschien is het gewoon 'ontsnapt'.
pi_22506615
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 05:42 schreef BaajGuardian het volgende:
nee debiel , het is een voorbeeld , jeweettoch , iets waar je van gaat denken.
er zijn veel meer sites , documenten , en mensen die hier over berichten.
dat jij een geindoctrineerde zakkewasser bent is jou probleem.
ga maar fijn huilen nu
Beetje respect voor je medde fokker is zeker teveel gevraagd?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_22506625
Vreemd dat zulke mensen een nobelprijs krijgen, tast de geloofwaardigheid wel aan van de nobelprijs.

Bovendien vind ik het uitermate zwak om een ander ras de schuld te geven van de onkunde van haar eigen ras. Is mevrouw mss jaloers op het blanke ras? Mocht het een blank wapen zijn is het een effectief wapen,dunkt mij
pi_22507399
Wat zijn de argumenten van mevrouw? Overigens bizar dat zo'n iemand de Nobelprijs voor de vrede wint, dit wekt alleen maar weerstand op.
pi_22507416
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 03:54 schreef BaajGuardian het volgende:
dit is waar.

AIDS is een GECRE-EERD VIRUS , ten eerste bedoeld als wapen tegen anderre ziektes maar uiteindelijk gebruikt om de bevolking terug te dringen , voornamelijk in afrika.

Enig idee wat er allemaal voor techniek bij komt kijken om een virus te maken? Kleine aanpassing aan bestaande virussen zijn mogelijk, maar een geheel nieuw virus maken was zeker in 1980 onmogelijk. Waarom geloof jij eigenlijk alles als het maar een samenzwering is?
pi_22507437
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 10:33 schreef Steijn het volgende:
Wat zijn de argumenten van mevrouw? Overigens bizar dat zo'n iemand de Nobelprijs voor de vrede wint, dit wekt alleen maar weerstand op.
Precies mijn gedachten...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22507439
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 06:48 schreef MrX1982 het volgende:
Vreemd dat zulke mensen een nobelprijs krijgen, tast de geloofwaardigheid wel aan van de nobelprijs.

Bovendien vind ik het uitermate zwak om een ander ras de schuld te geven van de onkunde van haar eigen ras. Is mevrouw mss jaloers op het blanke ras? Mocht het een blank wapen zijn is het een effectief wapen,dunkt mij
Het blanke ras heeft niks ontwikkeld, niemand heeft iets ontwikkeld. AIDS moet puur evulutionair zijn ontstaan, in 1980 bestond de mogelijkheid om een virus in elkaar te knutselen gewoon domweg niet.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 10:56:29 #16
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22507639
quote:
Om aannemelijk te maken dat HIV zich heeft verspreid via apen worden er vier criteria genoemd.
1) Overeenkomsten tussen het virale DNA van HIV en SIV laten zien dat deze virussen zeer nauw verwant zijn.

2) Hoe meer apen besmet zijn met het virus, hoe groter de kans is dat een mens met een besmette aap in aanraking komt.

3) Overeenkomt in de plek waar SIV besmette apen leven met de plek waar mensen voorkomen met nauw verwante HIV varianten, maakt het aannemelijk dat op die plek de apen de bron van de besmettingshaard vormen.

4) Er is een aannemelijke verspreidingsroute waarlangs het virus van aap naar mens overgegaan is.

Aan al deze criteria is voldaan bij het oplossen van de puzzel over de oorsprong van het virus. Ten eerste blijkt het DNA van HIV-2 het meeste te lijken op dat van SIVsm. Ten tweede blijkt dat 1 op de 5 apen besmet is met het virus. Ten derde komt de plek waar mensen met HIV-2 leven overeen met het gebied waar de apen voorkomen. Als laatste blijkt dat de inheemse bevolking jaagt op de sooty mangabey voor het vlees en dat de kinderen van de gedode ouders vaak als huisdier worden grootgebracht. Al deze feiten maken het dus zeer aannemelijk dat mensen in aanraking komen met besmette apen en zo het virus hebben gekregen.
Bron
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 10:59:49 #17
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_22507667
jezus, wat een mafkees
pi_22507688
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 10:56 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Bron
En nu krijg je vast te horen dat die site ook in het complot zit. 99% van die lui hier zijn echt verspilde moeite.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 11:02:55 #19
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22507706
Ok volgende vraag:
Het AIDS virus is er op een dag en komt in handen van het leger (in dit geval voor de verandering het legen van Amerika). Zouden ze het durvern inzetten als wapen? Met welk doel?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 11:03:47 #20
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_22507717
die amerikanen durven alles, vooral zolang die bush aan de macht is [/vooroordeel\]
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 11:04:19 #21
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22507731
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:01 schreef Steijn het volgende:
En nu krijg je vast te horen dat die site ook in het complot zit. 99% van die lui hier zijn echt verspilde moeite.
Een hoop ga ik niet in mee idd (op conspiracy gebied) maar af en toe zit er zeker wel wat aardigs tussen. Tis een beetje door de warboel heenkijken.
pi_22507919
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 06:00 schreef gloom het volgende:
Ook al is het een door mensen gecreëerd virus, hoe kun je in godsnaam het doel waarmee het gecreëerd is achterhalen? Misschien is het gewoon 'ontsnapt'.
ten eerste begon de verspreiding (toevallig...?) bij (blanke) homo's en bij zwarten...
ten tweede was er een of ander persoon die beweerde documenten te hebben die een toestemming voor het middel om de bevolking in te krimpen gaven. maar dat kan ook gefaked zijn
=)
pi_22508051
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:16 schreef KarmaniaK het volgende:
ten tweede was er een of ander persoon die beweerde documenten te hebben die een toestemming voor het middel om de bevolking in te krimpen gaven.
Moet je daar dan een vergunning voor hebben ?
Ok Morpheus, you've had your fun, now give me that blue pill before i kick your ass.
Wat niet te koop is moet je stelen.
pi_22508175
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:25 schreef backstabber het volgende:

[..]

Moet je daar dan een vergunning voor hebben ?
ik heb het over de USA government. heb net de naam van die video gevonden,
the "Strecker Memorandum"...
nog nooit gezien maar je kan er via google al veel over vinden denk ik.
=)
pi_22509905
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 03:54 schreef BaajGuardian het volgende:
dit is niet weer een * conspiracy theorietje *

dit is waar.

Tja, vindt ik wel een naar trekje. Om met een internet site op de proppen te komen, en dan heel popi te zeggen dat het waar is. Een enigszins kritische blik zou je sieren, Baaj.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')