in brussel knu je tohc iedereen overral voor anaklagen? of was dat allleen voor oorlosmisdaen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:58 schreef Vampier het volgende:
waar kan ik een klacht indienen? Dit is hetzelfde als het blanke ras van de holocaust beschuldigen... schande!!!
Beetje respect voor je medde fokker is zeker teveel gevraagd?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 05:42 schreef BaajGuardian het volgende:
nee debiel , het is een voorbeeld , jeweettoch , iets waar je van gaat denken.
er zijn veel meer sites , documenten , en mensen die hier over berichten.
dat jij een geindoctrineerde zakkewasser bent is jou probleem.
ga maar fijn huilen nu
Enig idee wat er allemaal voor techniek bij komt kijken om een virus te maken? Kleine aanpassing aan bestaande virussen zijn mogelijk, maar een geheel nieuw virus maken was zeker in 1980 onmogelijk. Waarom geloof jij eigenlijk alles als het maar een samenzwering is?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 03:54 schreef BaajGuardian het volgende:
dit is waar.
AIDS is een GECRE-EERD VIRUS , ten eerste bedoeld als wapen tegen anderre ziektes maar uiteindelijk gebruikt om de bevolking terug te dringen , voornamelijk in afrika.
http://www.rense.com/general57/manmade.htm
Precies mijn gedachten...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:33 schreef Steijn het volgende:
Wat zijn de argumenten van mevrouw? Overigens bizar dat zo'n iemand de Nobelprijs voor de vrede wint, dit wekt alleen maar weerstand op.
Het blanke ras heeft niks ontwikkeld, niemand heeft iets ontwikkeld. AIDS moet puur evulutionair zijn ontstaan, in 1980 bestond de mogelijkheid om een virus in elkaar te knutselen gewoon domweg niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 06:48 schreef MrX1982 het volgende:
Vreemd dat zulke mensen een nobelprijs krijgen, tast de geloofwaardigheid wel aan van de nobelprijs.
Bovendien vind ik het uitermate zwak om een ander ras de schuld te geven van de onkunde van haar eigen ras. Is mevrouw mss jaloers op het blanke ras? Mocht het een blank wapen zijn is het een effectief wapen,dunkt mij
Bronquote:Om aannemelijk te maken dat HIV zich heeft verspreid via apen worden er vier criteria genoemd.
1) Overeenkomsten tussen het virale DNA van HIV en SIV laten zien dat deze virussen zeer nauw verwant zijn.
2) Hoe meer apen besmet zijn met het virus, hoe groter de kans is dat een mens met een besmette aap in aanraking komt.
3) Overeenkomt in de plek waar SIV besmette apen leven met de plek waar mensen voorkomen met nauw verwante HIV varianten, maakt het aannemelijk dat op die plek de apen de bron van de besmettingshaard vormen.
4) Er is een aannemelijke verspreidingsroute waarlangs het virus van aap naar mens overgegaan is.
Aan al deze criteria is voldaan bij het oplossen van de puzzel over de oorsprong van het virus. Ten eerste blijkt het DNA van HIV-2 het meeste te lijken op dat van SIVsm. Ten tweede blijkt dat 1 op de 5 apen besmet is met het virus. Ten derde komt de plek waar mensen met HIV-2 leven overeen met het gebied waar de apen voorkomen. Als laatste blijkt dat de inheemse bevolking jaagt op de sooty mangabey voor het vlees en dat de kinderen van de gedode ouders vaak als huisdier worden grootgebracht. Al deze feiten maken het dus zeer aannemelijk dat mensen in aanraking komen met besmette apen en zo het virus hebben gekregen.
quote:
Een hoop ga ik niet in mee idd (op conspiracy gebied) maar af en toe zit er zeker wel wat aardigs tussen. Tis een beetje door de warboel heenkijken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:01 schreef Steijn het volgende:
En nu krijg je vast te horen dat die site ook in het complot zit. 99% van die lui hier zijn echt verspilde moeite.
ten eerste begon de verspreiding (toevallig...?) bij (blanke) homo's en bij zwarten...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 06:00 schreef gloom het volgende:
Ook al is het een door mensen gecreëerd virus, hoe kun je in godsnaam het doel waarmee het gecreëerd is achterhalen? Misschien is het gewoon 'ontsnapt'.
Moet je daar dan een vergunning voor hebben ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:16 schreef KarmaniaK het volgende:
ten tweede was er een of ander persoon die beweerde documenten te hebben die een toestemming voor het middel om de bevolking in te krimpen gaven.
ik heb het over de USA government. heb net de naam van die video gevonden,quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:25 schreef backstabber het volgende:
[..]
Moet je daar dan een vergunning voor hebben ?
Tja, vindt ik wel een naar trekje. Om met een internet site op de proppen te komen, en dan heel popi te zeggen dat het waar is. Een enigszins kritische blik zou je sieren, Baaj.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 03:54 schreef BaajGuardian het volgende:
dit is niet weer een * conspiracy theorietje *
dit is waar.
AIDS is een GECRE-EERD VIRUS , ten eerste bedoeld als wapen tegen anderre ziektes maar uiteindelijk gebruikt om de bevolking terug te dringen , voornamelijk in afrika.
http://www.rense.com/general57/manmade.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |