neequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:44 schreef Viking84 het volgende:
En nu jullieOok de die hards!
je hoeft je niet te schamen, hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
nee![]()
Combinatie van n00b en newbie ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:51 schreef foton het volgende:
Wa's da? Een "Noobie"?![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Combinatie van n00b en newbie ofzo?
Net zoals nu ineens iedereen Bier roeptquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:13 schreef Xebrozius het volgende:
baggeren, en Swets enorm irriteren en meedoen met het zwaaikliekje ( in elk topic met een vast aantal users![]()
![]()
: W posten.)
Het zwaaikliekje deed Jogy (mod op ONZ) ook aan mee.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:49 schreef Spideyman het volgende:
Toen ik een newbie was rukte ik me nog af op de Aktueel.
Nu heb ik 24/7 Pr0n [afbeelding]
Ik gebruikte ook een of andere code met Prince of Persia.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:23 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik speelde vals met mijnenveger![]()
Nou komt de spreekwoordelijke aap uit de spreekwoordelijke mouwquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:26 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik gebruikte ook een of andere code met Prince of Persia.
ja opstarten met Prince Jippieyahooooooo ofzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:26 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Gelukkig zit de kat nog steeds in de zak.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nou komt de spreekwoordelijke aap uit de spreekwoordelijke mouw![]()
Anders zat je vast in zak en asquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:30 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Gelukkig zit de kat nog steeds in de zak.![]()
![]()
Tamelijk. Ik ga maar weer RCT2 spelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
tis laat. tis laat.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:21 schreef Renmaestro het volgende:
Ik speelde Prince of Persia op de pc.
Same herequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:00 schreef Litso het volgende:
Maar serieus, ik ben al zo lang bezig met computers dat ik me niks meer kan herinneren aan echt noobigheid
PRINCE MEGAHIT!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:26 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
tof spel is dat nog steeds ... hmmm die goede oude tijdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:03 schreef mrkanarie het volgende:
Ik kreeg toen een keer Transport Tycoon Deluxe op 10 diskettes... Dat waren nog eens tijden...
Oh ja, omdat iemand mij de code "magiehit" gaf, kon ik de eerste paar maanden de code niet gebruiken, frustrerendquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
PRINCE MEGAHIT!
Yeah baby
Tjah.. zulke spellen moeten weer terugkomen met betere graphics...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:05 schreef dingendoener het volgende:
[..]
tof spel is dat nog steeds ... hmmm die goede oude tijd
Ik speelde het laatst nog, echt leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:07 schreef RichardQuest het volgende:
Dat heb ik pas heel laat gespeeld, Mortal Kombat.
serieus daar had ik laatst nog een discussie over met een van mn vrienden dat zijn echt spellen die je ieder jaar eigenlijk wel weer een weekje kan spelen zonder er snel moe van te worden. met betere grafics zou ik er idd weer uren zoet mee zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:07 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Tjah.. zulke spellen moeten weer terugkomen met betere graphics...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:27 schreef RichardQuest het volgende:
Toen ik voor het eerst op internet speelde (Halflife) werd ik uitgescholden voor noobie. Ik kreeg maar geen antwoord op de vraag wat dat was.
Lijkt me leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:46 schreef davey579 het volgende:
keer harde schijf geformatteerd op zo'n oud ding...:P ow ja en ik d8 dat je kon internette in dostoen was ik 7 ofsow
quote:cd forum.fok.nl
cd onz
dir /p
edit 612580
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:20 schreef super-muffin het volgende:
Ik had een spelletje waar een Help bestandje bij hoorde en dat werd geopent in Internet Explorer. Dus ik heel snel mn pa roepen! KIJK PA!! IK ZIT OP INTERNET!! terwijl we nog geen internet hadden
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:20 schreef super-muffin het volgende:
Ik had een spelletje waar een Help bestandje bij hoorde en dat werd geopent in Internet Explorer. Dus ik heel snel mn pa roepen! KIJK PA!! IK ZIT OP INTERNET!! terwijl we nog geen internet hadden
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:09 schreef Repeat het volgende:
dat inferieure dos
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:12 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik dacht dat autoexec.bat een race-spel was.
Beetje oftopic, maar toch..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:07 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Tjah.. zulke spellen moeten weer terugkomen met betere graphics...
het gaat om toen jij nog een 'noobie' wasquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:58 schreef Viking84 het volgende:
En oh ja, m'n zus. Die komt nu een keer met incredimail aanzetten: "Hoi!!! Kijk eens wat ik ontdekt heb, leuk hè??"twee weken geleden snapte ze niet waarom ze op internet moest om mail te kunnen lezen en versturen
en toen ik het uitgelegd had en vroeg: "snap je het nu?", snapte ze het nog steeds niet
Haar buurvrouw vond het ontzettend knap dat ik internet kon installeren(cd-rompie erin
) en vroeg of we dat bij haar thuis ook wilden komen doen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:25 schreef Bupatih het volgende:
En toen ik voor het eerst met een toetsenbord werkte, roste ik het altijd helemaal naar rechts van de tafel af aan het eind van de regel, omdat ik een typemachine gewend was.
Of de "Any-key"quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daar heb ik geen last van gehad.
wel dat ik na 10 minuten maar es naar beneden liep om aan me moeder te vragen waar de "p" zat![]()
ik had al genoeg moeite met het vinden van de gewone lettersquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of de "Any-key"
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:05 schreef RichardQuest het volgende:
PRINCE MEGAHIT!
Yeah baby
Kon ook. D'r is werkelijk een web browser voor DOS. Arachne heette 'ie, geloof ik. Alleen moet het wel een hels karwei zijn om eerst een IP-stack op te zetten op een DOS-systeem. Heb ik me nog nooit aan gewaagd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:46 schreef davey579 het volgende:
ow ja en ik d8 dat je kon internette in dostoen was ik 7 ofsow
en doom, duke nukemquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:21 schreef Renmaestro het volgende:
Ik speelde Prince of Persia op de pc.
QBasicquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:23 schreef Bupatih het volgende:
10 Goto 20
20 Goto 10
jaa...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:53 schreef Litso het volgende:
en kutten met autoexec.bat zodat mn moeder 1000x het zelfde zinnetje over het scherm zag vliegen bij het booten
hij is de TS, dus het is /zijn/ topicquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:24 schreef super-muffin het volgende:
[..]
het gaat om toen jij nog een 'noobie' was
* LintuxCx raadt sioux_ aan even naar het profiel van TS te kijken. *fluit*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:01 schreef sioux_ het volgende:
hij is de TS, dus het is /zijn/ topic
Ik ook, het "enige" wat ik kon was een spelletje maken waarin iemand een getal moest raden. Ik kende globale variabelen nog niet, dus als ik een een ander "raad"getal in wilde voeren moest ik het 5 of 6 keer wijzigenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:53 schreef Litso het volgende:
[..]
QBasic
Daar heb ik me ook nog aan gewaagd idd
jaja, maar het is mijn topic, dus ik mag zelf bepalen wat ik erin zetquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:24 schreef super-muffin het volgende:
[..]
het gaat om toen jij nog een 'noobie' was
even offtopic maar wie is de persoon in je icon?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jaja, maar het is mijn topic, dus ik mag zelf bepalen wat ik erin zeten aangezien m'n zus zelf nog nooit van Fok! gehoord heeft, typ ik het maar voor haar
welk maf wijf noemt zich nou weer VIKING etc?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:19 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
LintuxCx raadt sioux_ aan even naar het profiel van TS te kijken. *fluit*
Dat was trouwens ook best een grappig spel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:42 schreef GSMboy het volgende:
Dangerous Dave
Toen ik newbie was bestonden floppies nog niet eens. C64 cassettebandjes! Ha!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:44 schreef Viking84 het volgende:
... wat voor dingen deed jij toen??
Ik maakte me druk over de rode lijnen in word als ik iets aan het typen was.
Ik was jaloers op de rest van de klas die zulke mooie graphics kon maken met het tekstverwerkingsprogramma, terwijl ik met wordpad zat en niet snapte waarom ik dat niet kon
Op school bij informatica snapte ik nooit waarom mijn opgeslagen bestanden ineens weg waren als ik op een andere computer ging zitten. Járen later kwam ik erachter dat je iets op floppy kon opslaan of op de harde schijf
Niet zo slim van jou...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:08 schreef Djekko het volgende:
Als n00bie heb ik een keer tegen m'n computer aangeschopt. Omdat hij niet deed wat ik wou..
Ja, en toen was ie dus dood.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:29 schreef sioux_ het volgende:
[..]
welk maf wijf noemt zich nou weer VIKING etc?![]()
dat is Robert Smith van the Curequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:03 schreef wingerd het volgende:
[..]
even offtopic maar wie is de persoon in je icon?
Weet ikquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:17 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Niet zo slim van jou...![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:38 schreef trie het volgende:
In't DOS tijdperk... Ik had een virus geschreven en had'r een aparte PC voor waar ik die op uitteste enzo, en op een of andere manier was'ie op m'n eigen PC gekomenEn toen was natuurlijk alles geinfecteerd en was'r niets waarmee je het kon cleanen
Virus beats maker
Je bent niet de enigequote:Op zondag 10 oktober 2004 17:46 schreef Onderbroek het volgende:
-Ik me afvroeg of de rode lijnen in word onder sommige woorden ook af werden gedrukt
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:04 schreef lost95 het volgende:
één keer een schuifje achter op de PCkast verschoven van 230 naar 110
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]nou ja, viking is een hartstikke coole naam
en wat doet dat er hier toe? zeg je dat omdat je je schaamt dat je verkeerd gegokt hebt??
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:16 schreef sioux_ het volgende:
[..]
![]()
vooruit. omdat jij het bent.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
trouwen?(zal toch eens moeten
)
Voeding zei plof, kostte 140 gld aan een nieuwe voeding en dan scheen ik nog geluk gehad t hebben, volgens die verkoper in de PC winkel had ik ook mijn mobo door kunnen branden, dus dat viel weer meequote:Op zondag 10 oktober 2004 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]! Vertel eens wat over het effect?
Hihi, heb dat zelf ook een keer gedaan op mijn oude school. Vervolgens kwam ik de volgende dag het schoolplein op en werd mij verteld dat er een computer ontploft was. Heb me maar stil gehouden...quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:36 schreef lost95 het volgende:
Voeding zei plof, kostte 140 gld aan een nieuwe voeding en dan scheen ik nog geluk gehad t hebben, volgens die verkoper in de PC winkel had ik ook mijn mobo door kunnen branden, dus dat viel weer mee
jaaaaa!quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:46 schreef Onderbroek het volgende:
-Ik me afvroeg of de rode lijnen in word onder sommige woorden ook af werden gedrukt
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:00 schreef Chirma het volgende:
Als ik iets gescand had, ging ik het altijd resizen in paint
In Paint Shop Pro of Photoshop of als je geen geld hebt en geen gratis bijgesloten software bij windows dan in Gimp, die kun je gratis downloaden op hun website dacht ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Alexxxxx voelt zich nu heel erg dom en gaat zich in een hoekje af zitten vragen hoe het dan wel moet
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:08 schreef Sessy het volgende:
[..]
In Paint Shop Pro of Photoshop of als je geen geld hebt en geen gratis bijgesloten software bij windows dan in Gimp, die kun je gratis downloaden op hun website dacht ik.
MS Paint neemt namelijk als je bijvoorbeeld iets de helft kleiner wilt maken, dan neemt MS Paint gewoon iedere tweede pixel (zo'n heel klein deeltje van de tekening) en de rest laat het gewoon vervallen. Ja ongeveer he.
Wat die andere programma's doen is dat ze namelijk het kleurengemiddelde nemen van die stukjes tekening en het resultaat ziet er beter uit, zeg maar minder zigzaggig.
Weighted average of iets dergelijks is dat in Paint Shp Pro.
en als je dan bandjes had die met verschillende cassettedesk gecopieerd waren, moest je met 'n schroevendraaiertje in dat cassettespelertje de kop hoger of lager zetten zodattie het toch goed deedquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Toen ik newbie was bestonden floppies nog niet eens. C64 cassettebandjes! Ha!
Ja hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:04 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat was trouwens ook best een grappig spel.Kent iemand Jetpack ook nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |