quote:Er gaan weer eens geruchten over de Yorin soap ONM. Pamela Teves (Bettina Wertheimer) zou vervangen worden door Guuske Kotte die eerder al de rol van Bettina speelde, wegens ziekte van Pamela. We houden je natuurlijk op de hoogte!
Haha, en ik las:quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Ook TV-vrouwen Online lurkt hier en zo worden de hoaxen van w_i_v verspreid over het internet en worden het echte geruchten
[..]
Ik ben maar 1 keer op het Yorinforum geweest en toen ging het over Iris.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat zijn de Wup en w_i_v-hoaxxen
Jawel. Ik heb met Willem Zijlstra gesproken en het is nu definitief dat Aafke terugkomt en wordt gespeeld door Gepke Witteveen, vanaf maandag 3 januari 2005.quote:Op zondag 10 oktober 2004 08:25 schreef dunn0w het volgende:
Aafke komt niet terug lijkt me
quote:Op zondag 10 oktober 2004 08:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb met Willem Zijlstra gesproken en het is nu definitief dat Aafke terugkomt en wordt gespeeld door Gepke Witteveen, vanaf maandag 3 januari 2005.
Het was lange tijd niet duidelijk of men Gepke onder contract kon nemen. Ze twijfelde nog. Maar: de knoop is doorgehakt en op 3 januari a.s. is ze voor het eerst als Aafke te zien.quote:Op zondag 10 oktober 2004 08:39 schreef dunn0w het volgende:
Dan had ze niet zo'n uitgebreid afscheid genomen..
Grapjasquote:Op zondag 10 oktober 2004 08:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het was lange tijd niet duidelijk of men Gepke onder contract kon nemen. Ze twijfelde nog. Maar: de knoop is doorgehakt en op 3 januari a.s. is ze voor het eerst als Aafke te zien.
Als zelfs Yorin het begint te melden moet het waar zijn. Waar rook is is vuur.quote:Op zondag 10 oktober 2004 08:45 schreef dunn0w het volgende:
Grapjas
Als ze dat maar kan combineren met haar andere werkzaamheden...quote:Op zondag 10 oktober 2004 08:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het was lange tijd niet duidelijk of men Gepke onder contract kon nemen. Ze twijfelde nog. Maar: de knoop is doorgehakt en op 3 januari a.s. is ze voor het eerst als Aafke te zien.
Als Aafke? Die miste ik nou net niet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als ze dat maar kan combineren met haar andere werkzaamheden...
Meer info over Gepke Witteveen...
[afbeelding]
Gepke Witteveen
ik ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Als Aafke? Die miste ik nou net niet.
LOL, het is in elk geval niet de gebruikelijke schrijfstijl die daar normaal gesproken gehanteerd wordt....quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat zijn de Wup en w_i_v-hoaxxen
Explain!quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:58 schreef Wup het volgende:
LOL, het is in elk geval niet de gebruikelijke schrijfstijl die daar normaal gesproken gehanteerd wordt....
maar de hint kan natuurlijk nooit kwaad:)
Toch wel triest om op zo'n manier de serie te verlaten... Eén laatste huilscène is toch niet te veel gevraagd...quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:50 schreef Wup het volgende:
Laatste scenes Anouck Klomp als Tara van Walsum, ONM 7 oktober 2004
[laatste shot is door Joost vastgelegd op foto]
[afbeelding]
nah laat ik zo zeggen, jij zou er handen en voeten tekort komen als je taal- en spelfouten moest gaan verbeteren, als het al te ontcijferen is....quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Explain!
mja, ze heeft in seizoen 12 nul huilscenes gehad..........quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Toch wel triest om op zo'n manier de serie te verlaten... Eén laatste hulscène is toch niet te veel gevraagd...
Toch wel triest om een lid van de crew te slaan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Toch wel triest om op zo'n manier de serie te verlaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |