Preciesquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Jake, leuke jongen volgens de Iris-norm:)
duidelijker dan dit kwam hij niet in beeld
[ ik vind het maar een viezig Feyenoordsupportertje,
dus het zal wel een kwestie van Rotterdammmers onder elkaar zijn....]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Topactrice... waar gaan we haar terugzien?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:42 schreef Wup het volgende:
bij gebrek aan afscheidscene vandaag voor het geval Klomp een klein overzichtje van de hoogtepunten:)
[afbeelding]
niet teveel politiek hequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:37 schreef pberends het volgende:
Overigens sinds tijden weer een normale weekendcliff, ben benieuwd of ze maandag ook met deze cliff begingen en niet met een of andere Tara-JP conflictje. Anders kots ik echt op het cliffbeleid van ONM
De LPF is anders ook een soap.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
niet teveel politiek he
evenals de eerstequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:41 schreef Svensational het volgende:
De laatste scene van Tara heeft iig weinig indruk bij mij gemaakt
mag ze eerst wel 's wat meer aan de zuip (stagelopen bij Ellen!!) :')quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:42 schreef Svensational het volgende:
Markie-Mark noemde Tara ooit de nieuwe Katja Schuurman
Nou, ik zou wel een lekker koud biertje lustenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:11 schreef babette21 het volgende:
* Babetje is in een goedgeefse bui... nog verzoekjes?!?
Okee, er zijn grenzen he.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:31 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Ja ja, ik zat er een klein beetje naastquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:42 schreef Svensational het volgende:
Markie-Mark noemde Tara ooit de nieuwe Katja Schuurman
Zeg dat welquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja ja, ik zat er een klein beetje naast
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:35 schreef dunn0w het volgende:
Jaa... foto's van Jannes!
Nee hoorquote:of is je goede bui al over?
dankje welquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Nee hoor
[afbeelding]
Tim Zweije met gitaar
[afbeelding]
Tim Zweije met baard
[afbeelding]
Tim Zweije met staartjes
[afbeelding]
Tim Zweije met barman