Nou ik heb hem denk ik wel voor je.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:41 schreef babette21 het volgende:
Die kop van Hilliebillie was trouwens wel errug goed, op 't laatst!
Iemand 'n leuk shotje van gemaakt?!
iets roods met stipjes... tja stipjes schijnen cool te zijn, maar ik heb er echt niks mee....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:41 schreef dunn0w het volgende:
welk truitje van claire?
ben het ff kwijt ..
weet je dat nou nóg niet.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:45 schreef MirSus het volgende:
Nou ik heb hem denk ik wel voor je.
maarre mijn alter is goed in de foto plaatsen (Gèèèn idee hoe dat werkt) sorry![]()
Ja ik weet het aan mij heb je niet veel
Jaja ik weet hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je dat nou nóg niet.....![]()
[ img ] link incl http:// [ /img ] (zonder spaties)
Wel nee, ik vind nu Lizzy en Iris leuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:43 schreef dunn0w het volgende:
je was toch lizzie-af?
Maandag en dinsdag zijn hetzelfde... foutjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Maandag 11 oktober
Sanne kan niet geloven dat Chris het uit wil maken. Joost verdenkt de geheimzinnige vrouw van het stelen van de interviewbanden en gaat op onderzoek uit. Hillard is helemaal niet blij met alles wat hij door zijn telescoop ziet. Iris smeekt om hulp, maar niemand luistert, toch heeft niet iedereen het slecht met haar voor.
Dinsdag 12 oktober
Sanne kan niet geloven dat Chris het uit wil maken. Joost verdenkt de geheimzinnige vrouw van het stelen van de interviewbanden en gaat op onderzoek uit. Hillard is helemaal niet blij met alles wat hij door zijn telescoop ziet. Iris smeekt om hulp, maar niemand luistert, toch heeft niet iedereen het slecht met haar voor.
Woensdag 13 oktober
Joost en Lizzy maken een afspraak met de onbekende vrouw in de hoop haar uit de tent te kunnen lokken. Tonnie’s twee banen zitten elkaar in de weg, toch weet hij er bijzonder positief uit te springen. Nu ze niets meer met elkaar hebben voelen Bram en Ellen zich meer verbonden dan voorheen. Shirina schaamt zich voor het feit dat ze zich aan Bram heeft ‘opgedrongen’.
Donderdag 14 oktober
Na een aanval van een doorgedraaide patient stapt Niels op hoge poten naar Bettina. Bettina laat zich echter niet zomaaroverhalen om extra beveiligingsmaatregelen te nemen. Joyce en Marnix’ prille relatie wordt danig op de proef gesteld door Sanne en door Lizzy. Kyra ontpopt zich als de regisseur van de liefde tussen Shirina en Bram.
Vrijdag 15 oktober
Iris dreigt Hillard echt iets aan te doen als ze door alle stress haar werk niet eens meer goed kan doen. Lizzy probeert Iris in het gareel te houden. Sanne moet zich groot houden in de buurt van Chris en dat is voor haar niet gemakkelijk. Ilyas vertelt Tonnie dat Claire hem verdenkt van de morfinediefstal.
da's voor jou een vraag en voor hem een weet....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:30 schreef pberends het volgende:
Maar hoe komt Hillyboy nou aan dat jasje en petje? Krijgen we zeker helemaal niet meer te weten.
In het echt (op de set) zal het vast dezelfde petje en jasje zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's voor jou een vraag en voor hem een weet....![]()
De lamzakken! Heb ik eens een dag verlof, gaat alles mis. Ik zal ze er maandag a.s. ernstig op aanspreken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:30 schreef pberends het volgende:
Maandag en dinsdag zijn hetzelfde... foutje![]()
Hilly heeft Shake vermoord en zijn kleding gestolen. Of vallen de schrijvers terug op het Sacza / Justus - verhaal? Beiden wilden ze Lotje hebben.quote:Maar hoe komt Hillyboy nou aan dat jasje en petje? Krijgen we zeker helemaal niet meer te weten.
Dan is het voor Hillard te hopen dat Shake zijn luizenbol heeft gewassen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:40 schreef pberends het volgende:
In het echt (op de set) zal het vast dezelfde petje en jasje zijn
Pberends, wat vind jij van het volgende?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:45 schreef pberends het volgende:
Ja, wat vindt Iris nou eigenlijk aan die Jake? Ik vond het maar een vage hippie.
of op de Albert Cuyp hetzelfde setje aangeschaft....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hilly heeft Shake vermoord en zijn kleding gestolen.
Het ging niet zozeer om Lotje. Justus wilde net zo zijn als Sasza, en daardoor uiteindelijk ook alles hebben wat Sasza had. Hij had ook een foto van Reina gejat, dus 't ging m niet zozeer om Lotje zelf...quote:Of vallen de schrijvers terug op het Sacza / Justus - verhaal? Beiden wilden ze Lotje hebben.
Ik dacht nog wel dat jij die Justus zo'n lekker ding vond?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:49 schreef babette21 het volgende:
Die zelfde kloothommel van 'n Justus is trouwens verantwoordelijk voor 't vertrek van Bob, Pim én Cor....
man, ik kan me niet eens herinneren hoe die knakker eruit zag...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik dacht nog wel dat jij die Justus zo'n lekker ding vond?
Wup, help eens effe!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:54 schreef babette21 het volgende:
man, ik kan me niet eens herinneren hoe die knakker eruit zag...
Babette is raar geboren. Ze kan er ook niets aan doen. Of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:06 schreef dunn0w het volgende:
schopje naar onm
babette?... wat was er zo erg aan haar?![]()
Aan Luciel?! Aaaah alles!!! Volgens mij heb ik hier al eens uitgebreid zitten spuien maar zal het je niet aandoen om terug te zoeken. Ze was Renee, maar dan 30 keer erger wb saaiheid. Voeg daar ook nog ff de mutserigheid van Sjors aan toe... Dan kom je ongeveer in de buurt... Bah, niet leuk dus...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:06 schreef dunn0w het volgende:
schopje naar onm
babette?... wat was er zo erg aan haar?
i seequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Aan Luciel?! Aaaah alles!!! Volgens mij heb ik hier al eens uitgebreid zitten spuien maar zal het je niet aandoen om terug te zoeken. Ze was Renee, maar dan 30 keer erger wb saaiheid. Voeg daar ook nog ff de mutserigheid van Sjors aan toe... Dan kom je ongeveer in de buurt... Bah, niet leuk dus...
en dat terwijl ze in gtst absoluut geweldig was... zonde!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |