abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 20:45:20 #51
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_22497839
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 20:41 schreef babette21 het volgende:
Die kop van Hilliebillie was trouwens wel errug goed, op 't laatst!
Iemand 'n leuk shotje van gemaakt?!
Nou ik heb hem denk ik wel voor je.
maarre mijn alter is goed in de foto plaatsen (Gèèèn idee hoe dat werkt) sorry
Ja ik weet het aan mij heb je niet veel
9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
(met speciale dank aan Iwan!!)
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 20:46:13 #52
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22497857
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 20:41 schreef dunn0w het volgende:
welk truitje van claire?
ben het ff kwijt ..
iets roods met stipjes... tja stipjes schijnen cool te zijn, maar ik heb er echt niks mee....
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 20:47:47 #53
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22497892
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 20:45 schreef MirSus het volgende:
Nou ik heb hem denk ik wel voor je.
maarre mijn alter is goed in de foto plaatsen (Gèèèn idee hoe dat werkt) sorry
Ja ik weet het aan mij heb je niet veel
weet je dat nou nóg niet.....

[ img ] link incl http:// [ /img ] (zonder spaties)
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 20:53:49 #54
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_22498001
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 20:47 schreef babette21 het volgende:

[..]

weet je dat nou nóg niet.....

[ img ] link incl http:// [ /img ] (zonder spaties)
Jaja ik weet het
Maarre ik denk dat je geen geluk hebt, want hij doet het nog steeds niet
9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
(met speciale dank aan Iwan!!)
pi_22498064
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 20:43 schreef dunn0w het volgende:

je was toch lizzie-af?
Wel nee, ik vind nu Lizzy en Iris leuk.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_22498260
Vooruitblik:

Maandag 11 oktober

Sanne kan niet geloven dat Chris het uit wil maken. Joost verdenkt de geheimzinnige vrouw van het stelen van de interviewbanden en gaat op onderzoek uit. Hillard is helemaal niet blij met alles wat hij door zijn telescoop ziet. Iris smeekt om hulp, maar niemand luistert, toch heeft niet iedereen het slecht met haar voor.

Dinsdag 12 oktober

Sanne kan niet geloven dat Chris het uit wil maken. Joost verdenkt de geheimzinnige vrouw van het stelen van de interviewbanden en gaat op onderzoek uit. Hillard is helemaal niet blij met alles wat hij door zijn telescoop ziet. Iris smeekt om hulp, maar niemand luistert, toch heeft niet iedereen het slecht met haar voor.

Woensdag 13 oktober

Joost en Lizzy maken een afspraak met de onbekende vrouw in de hoop haar uit de tent te kunnen lokken. Tonnie’s twee banen zitten elkaar in de weg, toch weet hij er bijzonder positief uit te springen. Nu ze niets meer met elkaar hebben voelen Bram en Ellen zich meer verbonden dan voorheen. Shirina schaamt zich voor het feit dat ze zich aan Bram heeft ‘opgedrongen’.

Donderdag 14 oktober

Na een aanval van een doorgedraaide patient stapt Niels op hoge poten naar Bettina. Bettina laat zich echter niet zomaaroverhalen om extra beveiligingsmaatregelen te nemen. Joyce en Marnix’ prille relatie wordt danig op de proef gesteld door Sanne en door Lizzy. Kyra ontpopt zich als de regisseur van de liefde tussen Shirina en Bram.

Vrijdag 15 oktober

Iris dreigt Hillard echt iets aan te doen als ze door alle stress haar werk niet eens meer goed kan doen. Lizzy probeert Iris in het gareel te houden. Sanne moet zich groot houden in de buurt van Chris en dat is voor haar niet gemakkelijk. Ilyas vertelt Tonnie dat Claire hem verdenkt van de morfinediefstal.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 21:23:04 #57
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22498698
Dat gezeik over die extra beveiliging doen ze expres: als Claire over een week of twee aan 't mes geregen wordt, heeft Niels tenminste reden voor strijd met Bettie...

nb: die info over Iris staat er 2x (hoort alleen bij maandag)
pi_22498878
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:

Maandag 11 oktober

Dinsdag 12 oktober

Woensdag 13 oktober

Joost en Lizzy maken een afspraak met de onbekende vrouw in de hoop haar uit de tent te kunnen lokken. Tonnie’s twee banen zitten elkaar in de weg, toch weet hij er bijzonder positief uit te springen. Nu ze niets meer met elkaar hebben voelen Bram en Ellen zich meer verbonden dan voorheen. Shirina schaamt zich voor het feit dat ze zich aan Bram heeft ‘opgedrongen’.

Donderdag 14 oktober

Na een aanval van een doorgedraaide patient stapt Niels op hoge poten naar Bettina. Bettina laat zich echter niet zomaaroverhalen om extra beveiligingsmaatregelen te nemen. Joyce en Marnix’ prille relatie wordt danig op de proef gesteld door Sanne en door Lizzy. Kyra ontpopt zich als de regisseur van de liefde tussen Shirina en Bram.

Vrijdag 15 oktober

Iris dreigt Hillard echt iets aan te doen als ze door alle stress haar werk niet eens meer goed kan doen. Lizzy probeert Iris in het gareel te houden. Sanne moet zich groot houden in de buurt van Chris en dat is voor haar niet gemakkelijk. Ilyas vertelt Tonnie dat Claire hem verdenkt van de morfinediefstal.
Maandag en dinsdag zijn hetzelfde... foutje

Maar hoe komt Hillyboy nou aan dat jasje en petje? Krijgen we zeker helemaal niet meer te weten.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 21:33:14 #59
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22498956
zo slecht lees ik nou, dat alleen die laatste zin me opviel...
maar dat komt omdat ik die verhaaltjes inmiddels al ken uit de gids...

ik dacht al: ik mis die gekke zin over Kyra die "ontdekt" dat Shirina op Bram geilt....
daar erger ik me elke keer aan, omdat dat natuurlijk oud nieuws is voor Kyra.
oftewel: de verhaaltjes kloppen weer eens niet!!
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 21:35:30 #60
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22499002
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 21:30 schreef pberends het volgende:
Maar hoe komt Hillyboy nou aan dat jasje en petje? Krijgen we zeker helemaal niet meer te weten.
da's voor jou een vraag en voor hem een weet....
pi_22499128
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 21:35 schreef babette21 het volgende:

[..]

da's voor jou een vraag en voor hem een weet....
In het echt (op de set) zal het vast dezelfde petje en jasje zijn
pi_22499151
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 21:30 schreef pberends het volgende:

Maandag en dinsdag zijn hetzelfde... foutje
De lamzakken! Heb ik eens een dag verlof, gaat alles mis. Ik zal ze er maandag a.s. ernstig op aanspreken!
quote:
Hilly heeft Shake vermoord en zijn kleding gestolen. Of vallen de schrijvers terug op het Sacza / Justus - verhaal? Beiden wilden ze Lotje hebben.
pi_22499206
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 21:40 schreef pberends het volgende:

In het echt (op de set) zal het vast dezelfde petje en jasje zijn
Dan is het voor Hillard te hopen dat Shake zijn luizenbol heeft gewassen.
pi_22499224
Ja, wat vindt Iris nou eigenlijk aan die Jake? Ik vond het maar een vage hippie.
pi_22499319
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 21:45 schreef pberends het volgende:
Ja, wat vindt Iris nou eigenlijk aan die Jake? Ik vond het maar een vage hippie.
Pberends, wat vind jij van het volgende?

Wij gaan een keer naar de set. Ik krijg Petra Kagchelland en Nikkie Plessen en jij krijgt Kristina en Jasmine.
Samen rossen we Bram in elkaar.

Als Joyce_en_Roxylovertje, die vandaag een kuthumeur heeft, ook meegaat, mag zij met Joyce .... kletsen.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 21:49:06 #66
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22499334
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 21:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hilly heeft Shake vermoord en zijn kleding gestolen.
of op de Albert Cuyp hetzelfde setje aangeschaft....
quote:
Of vallen de schrijvers terug op het Sacza / Justus - verhaal? Beiden wilden ze Lotje hebben.
Het ging niet zozeer om Lotje. Justus wilde net zo zijn als Sasza, en daardoor uiteindelijk ook alles hebben wat Sasza had. Hij had ook een foto van Reina gejat, dus 't ging m niet zozeer om Lotje zelf...
Die zelfde kloothommel van 'n Justus is trouwens verantwoordelijk voor 't vertrek van Bob, Pim én Cor....
pi_22499409
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 21:49 schreef babette21 het volgende:

Die zelfde kloothommel van 'n Justus is trouwens verantwoordelijk voor 't vertrek van Bob, Pim én Cor....
Ik dacht nog wel dat jij die Justus zo'n lekker ding vond?
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 21:54:53 #68
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22499478
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 21:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik dacht nog wel dat jij die Justus zo'n lekker ding vond?
man, ik kan me niet eens herinneren hoe die knakker eruit zag...
pi_22499540
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 21:54 schreef babette21 het volgende:

man, ik kan me niet eens herinneren hoe die knakker eruit zag...
Wup, help eens effe!

We zoeken een foto van een knakker met een spitse kop, een neus als een blikopener, oren als een bloemkool en een stem van een relnicht.
pi_22499637

VOLGENDE WEEK IN BAANTJER:
  • Manouk van der Meulen (ONM: Daphne Simons)
  • Bea Meulman (ONM: Karin de Boei)
  • pi_22499735
    schopje naar onm

babette?... wat was er zo erg aan haar?
      vrijdag 8 oktober 2004 @ 22:06:23 #72
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_22499737
    Manouk
    pi_22499748
    quote:
    Op vrijdag 8 oktober 2004 22:06 schreef dunn0w het volgende:
    schopje naar onm

Babette is raar geboren. Ze kan er ook niets aan doen. Of bedoel je iets anders?
      vrijdag 8 oktober 2004 @ 22:09:09 #74
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_22499781
    quote:
    Op vrijdag 8 oktober 2004 22:06 schreef dunn0w het volgende:
    schopje naar onm

Aan Luciel?! Aaaah alles!!! Volgens mij heb ik hier al eens uitgebreid zitten spuien maar zal het je niet aandoen om terug te zoeken. Ze was Renee, maar dan 30 keer erger wb saaiheid. Voeg daar ook nog ff de mutserigheid van Sjors aan toe... Dan kom je ongeveer in de buurt... Bah, niet leuk dus...
    en dat terwijl ze in gtst absoluut geweldig was... zonde!!
    pi_22499862
    quote:
    Op vrijdag 8 oktober 2004 22:09 schreef babette21 het volgende:

[..]

Aan Luciel?! Aaaah alles!!! Volgens mij heb ik hier al eens uitgebreid zitten spuien maar zal het je niet aandoen om terug te zoeken. Ze was Renee, maar dan 30 keer erger wb saaiheid. Voeg daar ook nog ff de mutserigheid van Sjors aan toe... Dan kom je ongeveer in de buurt... Bah, niet leuk dus...
    en dat terwijl ze in gtst absoluut geweldig was... zonde!!
    i see

als tanja zo'n rol krijgt
    hoeft het van mij ook niet meer...

ze moet bitchy zijn .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')