moet je hem vooral uit de basis halen als die jongen zn draai aan het vinden is, een echte kans van een aantal wedstrijden achter elkaar heeft hij nooit gekregen. Als Sonck er doorheen komt en scoort dan is de ban gebroken ben ik bangquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:39 schreef S-Two het volgende:
Koeman: 'Verhaal Sonck is nog niet over'
-knip-
'Op zich vond ik de meeste dingen, als je het nuanceert, wel meevallen', oordeelde Koeman in De Telegraaf. 'Maar een aantal uitspraken viel minder goed. Het is duidelijk dat hij zichzelf niet is en dat we de Sonck die we contracteerden hier nog steeds niet hebben gezien. Daar zullen beide partijen aan moeten werken.'
bron: www.vi.nl (mag dit zo?)
kan je die ff online zettenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:40 schreef tong80 het volgende:
In Sportweek staat vandaag een top tien van dingen die momenteel niet kloppen bij Ajax.
Kost me net even te veel tijd om helemaal over te typen. Mischien iemand anders.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
kan je die ff online zetten![]()
ik weet niet of Tong er mee bezig is, anders zet ik ze wel neerquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
kan je die ff online zetten![]()
Ok doe maar. Bedankt alvast.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik weet niet of Tong er mee bezig is, anders zet ik ze wel neer
ok thanxquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:49 schreef The_Hives het volgende:
1. De werkrelatie tussen trainer Ronald Koeman en technisch directeur Louis van Gaal
2. Het transferbeleid
3. De vormcrisis
4. Een gebrek aan kwaliteit
5. De gemiddelde leeftijd
6. De zachte hand van Arie van Eijden
7. De scouting (bijvoorbeeld Ananas en Vonk, verder is Roslaes door een argentijnse zakenwaarnemer aangeboden)
8. Doorstroming vanuit de jeugd (vooral spitsen, en die wel doorgestroomd zijn, lijkt alleen op basis van het doorstromen zelf en niet om de kwaliteit: voorbeeld zijn De Mul die te kort komt en De Ridder die in principe alweer afgeschreven is)
9. De relatie tussen Ronald Koeman en enkele spelers
10. De verhouding tussen spelers en publiek
no probquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
ok thanx![]()
Misschien dat ik vanmiddag ofso nog wel ff langs de supermarkt loop om de uitleg even te lezen.
daar lijkt me toch niet zoveel uitleg bij nodig, maar k zal de sportweek eens uit de brievenbus gaan vissenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
ok thanx![]()
Misschien dat ik vanmiddag ofso nog wel ff langs de supermarkt loop om de uitleg even te lezen.
Of:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:30 schreef Asskicker14 het volgende:
bericht
Sneijder speelde best aardig, VdV was niet best, De Jong probeerde hem dan ook maar uit zijn lijden te verlossenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:32 schreef The_Hives het volgende:
ben benieuwd hoe de heren presteren vanavond
Volgens diverse bronnen heeft Ajax interesse in Tainio. Probleem is dat zijn contract afloopt en de grote clubs ook interesse tonen in Tainio. De kans dat hij dan daadwerkelijk voor Ajax kiest is niet al te groot.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:44 schreef Suijk het volgende:
Klopt het trouwens dat Ajax achter die Tainio aanzit van Finland?
Misschien kan Jari een goed woordje doen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:25 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Volgens diverse bronnen heeft Ajax interesse in Tainio. Probleem is dat zijn contract afloopt en de grote clubs ook interesse tonen in Tainio. De kans dat hij dan daadwerkelijk voor Ajax kiest is niet al te groot.
Ik vond het wel meevallen met VdV. Niet werelds, maar ook niet slecht.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sneijder speelde best aardig, VdV was niet best, De Jong probeerde hem dan ook maar uit zijn lijden te verlossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |