Ik vondquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:24 schreef scansven het volgende:
ik vondt het een geweldige film
Handig, om de verleden tijd met een voorbeeld in de tegenwoordige tijd uit te leggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:02 schreef Setambre het volgende:
Ik vond
Verander het werkwoord maar is door een ander bijv.
Ik loop het
Ik loopt het
Ik zat al een paar dagen te wikken of ik het zou zeggen, maar ik vond het te beschamend voor de persoon in kwestie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Handig, om de verleden tijd met een voorbeeld in de tegenwoordige tijd uit te leggen.
En wel een stukje beter dan die zwaar overschatte Fight club, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef PDOA het volgende:
Gisteren op DVD gekocht. Op de hoes staat dat het een mengeling van Fight Club en Memento is, en daar ben ik het volledig mee eens! Niet zo zeer de vechtscenes in FC, maar meer de Brad Pitt-Edward Norton relatie. Erg mooie film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch een beetje een spoiler dan
even een vraagje offtopic maar kan je bij cd-wow alleen met credit card betalen?
Ben ik met je eens. Ik heb ook gelezen dat mensen zich stoorden aan het einde maar ik vond 't prachtig. En inderdaad een factor die het niet zomaar tot de zoveelste Memento/Fight Clubachtige film maakt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:16 schreef Lamon het volgende:
Deze film is namelijk geen Jacob's Ladder/Memento/Fight Club kloon, dankzij het ongelooflijk integere einde.
Het einde van de film is voor velen misschien zelfs een anti-climax op het eerste gezicht, maar als je erover nadenkt is het juist het meest eerlijke perfecte einde voor een film die schuurt tegen tegelijkertijd werkelijkheid en fantasie aan in het eerste anderhalf uur.
Het is een parodie op de Intelligente Film.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:46 schreef broer het volgende:
De enige manier waarop dit nog een briljante film kan worden is als iemand me vertelt dat het een parodie op de Intelligente Film is.
Jammer.
Daar lag het er ook allemaal flink dik bovenop, inderdaad. Maar op de een of andere manier vond ik die film toch uitdagender. Of in ieder geval het verhaal. Bij Fight Club boeide het verhaal me meer dan bij The Machinist. Dan erger ik me minder snel aan de voor de hand liggende verwijzingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:58 schreef Lamon het volgende:
Maar zeg me dan tenminste dat je het er bij een film als Fight Club allemaal nog dikker bovenop vond liggen.
Echt diep man.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:30 schreef Dizer het volgende:
ik vond het een aardige film. Best wel tegenvallen trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |