quote:You win
Is it one of these . . .
a scalpel
a test tube
a clarinet reed
a spoke
an ice pick
a petri dish
a blackboard eraser
a white board eraser
a speculum (medical)
a beaker (laboratory equiptment)
a hemostat (surgical)
an ice cube tray
snow
a catheter
a bunsen burner
a syringe
windshield wipers
a shoe lace
aluminum foil
a tongue depresser
a bicycle chain
a seat belt
mica
obsidian
a crush (in love)
a waterpolo ball
a baton
teeth
a toilet brush
a volleyball net
a test
an X-ray
a gavel
a snow ball
a swizzle stick
a tip (gratuity)
a squeegee
a guitar string
a uvula
a noose
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deed ik ook niet, maar onze antwoorden verschillen nogal net als bij luc.
quote:You answered unknown to one or more questions, so the game has told you what it thinks. If you feel that the game is in error, the only way to fix it is to play again.
Antwoord: killswitsch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Verder
http://y.20q.net:8095/btest
Dit is lache.... je neemt een bepaald voorwerp in je gedachten en aan de hand van veel vragen raad de site wat voor voorwerp je in gedachten hebt
Als ik een lollige bui had zou ik zeggen: hete nacht gehad?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:03 schreef PatrickM het volgende:
* Patrick281 is ook thuis...
Halve dag vrij genomen... heb vannacht wel 3 uur geslapen![]()
![]()
vond het niet helemaal eerlijk van lars die opmerking, neemt niet weg dat ik bij mijn standpunt blijf van het vorige topic.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:57 schreef Patrick281 het volgende:
Er zijn hier rond het middaguur een paar collega's vertrokken, en daarna ging iemand ziek naar huis.
Maar goed het zijn allemaal smoesjes zoals Hollander zei, alleen daarvoor zei ik al tegen Mercy dat ik geen tijd had om e.a. na te lezen.
(omdat hier het nodige in het honderd loopt is de chef nogal veel mobiel, en er komen er ook veel mensen uit de produktie langs lopen)
Alle telefoon gaat naar mij, en mijn antwoorden zijn al net zo brak als de kwaliteit van mijn post's momenteel.![]()
Nee verder gaat alles goed, over 2 uur is het weekend en kan ik de kleine direct weer knuffelen.![]()
![]()
Maar het was dus een miscommunicatie.. en ik kon er door de omstandigheden hier niet op tijd op reageren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vond het niet helemaal eerlijk van lars die opmerking, neemt niet weg dat ik bij mijn standpunt blijf van het vorige topic.
Maar niet waar je op uit bent toch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:09 schreef PatrickM het volgende:
Was het maar zo'n feest...
Vervelend.quote:Was gister al de hele dag verrot, ging 23.00 naar bed, beetje muziek luisteren enzo... vervolgens was ik 0.00 klaar wakkerpas om een uur of 4 viel ik een beetje in slaap, en zeven uur ging de wekker weer.... nog wel een uurtje blijven liggen overigens....
Nopequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar niet waar je op uit bent toch.
Yepquote:*Wel bijkomende voordelen zijn*
zoals zo vaakquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het was dus een miscommunicatie..
quote:Je kon mijn post wel op 2 manieren opvatten.enigzins..
Een beetje.
Nee hij was wel goed ..
![]()
![]()
Je bent niet de enige als dat wat troost biedt. Het schiet hier ook niet echt op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey ik was even weg,![]()
Kom ik terug topic volgespamd,![]()
Dat heb ik eigenlijk ook wel. Is begonnen toen ik een paar vertaalopdrachten had en de avonden en het weekend moest vertalen. Wel heerlijk slapen maar echt niet het bed uit kunnen komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar niet waar je op uit bent toch.
*Wel bijkomende voordelen zijn*
[..]
Vervelend.
Ik heb ook wat slaaptekort al de hele week, en dan kan ik nog niet op tijd naar bed gaan.![]()
Gelukkig slaap ik wel goed -als ik er eenmaal in lig.![]()
Maar de ochtend komt iedere keer nog een uurtje of 2-3 te vroeg.![]()
En morgenochtend staat er ook weer zo'n relschoppertje aan bed.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoals zo vaak
![]()
![]()
![]()
ik had het idee dat riet het ook wel begreep.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:45 schreef Patrick281 het volgende:Ik was zelfs de enigste die gelijk wist wat je bedoelde.
dus dat was het gewoonquote:Alleen het kwam er blijkbaar net even verkeerd uit.
kom maaarrrrrr, op Zolder wel te verstaan hequote:Gaan we nu een duel uitvechten.![]()
![]()
euh 1 kan het wel hoor,quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk ook wel. Is begonnen toen ik een paar vertaalopdrachten had en de avonden en het weekend moest vertalen. Wel heerlijk slapen maar echt niet het bed uit kunnen komen.
Wij hebben ook een relschoppertje, of twee eigenlijk, maar deze kunnen de deur gelukkig niet openen![]()
Ik niet ..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had het idee dat riet het ook wel begreep.
Iets over motorfietsen had ik weggehaald .. dat zou niet eerlijk zijn idd.quote:kom maaarrrrrr, op Zolder wel te verstaan he(zal wel weinig kans maken tegen jouw koppelmonster)
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat heb ik eigenlijk ook wel. Is begonnen toen ik een paar vertaalopdrachten had en de avonden en het weekend moest vertalen. Wel heerlijk slapen maar echt niet het bed uit kunnen komen.
Wij hebben ook een relschoppertje, of twee eigenlijk, maar deze kunnen de deur gelukkig niet openen![]()
jazeker, ik verzeker hem dan toch all risk voor een dag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
Iets over motorfietsen had ik weggehaald .. dat zou niet eerlijk zijn idd.
Mag ik even voluit op je zxr dan?
serieus? zou welquote:Doen we wisselen op gelijk materiaal.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
serieus? zou welzijn
Ja maar je moet het ook niet opzoeken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je bent toch verzekerdmwajah, jammer
![]()
What's new ??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mercy!!!!!!!!! Jij hebt huishoudelijke weekenddienst
.. Raus moet even bijslapen achter gesloten deuren.
![]()
Ik kan mij bij de KNMV verzekeren voor circuitdagen .. all risk weet ik niet .. lijkt mij apart idd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:13 schreef PatrickM het volgende:
Verzekerd op het circuit? Grapje zeker? Lijkt me ook erg sterk dat je een dagverzekering voor all-risk op het circuit af kan sluiten als je een CRT gaat doen of gaat vrij rijden...
feliquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:18 schreef ZX9R het volgende:
Contract is ondertekend en Luc is a.s. maandag officieel in dienst bij de nieuwe werkgever
voor de duur van 2 maanden
waar blijft gebak nou ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:18 schreef ZX9R het volgende:
Contract is ondertekend en Luc is a.s. maandag officieel in dienst bij de nieuwe werkgever
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
What's new ??![]()
![]()
Volgens mij kon ik wel bijverzekeren .. mits het ook een door de KNMV ondersteunde gelegenheid was.quote:Niet gedekt
5.6 de gebeurtenis of het ongeval is veroorzaakt tijdens het verblijf op (race) circuits
e.d., tijdens het oefenen voor of deelnemen aan wedstrijden, snelheids-,
regelmatigheids-, behendigheidsritten en/of -cursussen, tenzij sprake is van:
- regelmatigheidsritten, die geheel binnen Nederland plaatsvinden, niet langer
duren dan 24 uur en waarbij het snelheidselement niet overheerst;
- een onder auspiciën van de KNMV georganiseerde Voortgezette RijOpleiding.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:18 schreef ZX9R het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:37 schreef PatrickM het volgende:
Enne, het was een dermatofibroom...
http://www.huidinfo.nl/dermatofibroom.html
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee klepzeikerds
Tof! Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:18 schreef ZX9R het volgende:
eujquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
What's new ??![]()
![]()
Maar hij bedoelde het vast ook niet rot.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vond het niet helemaal eerlijk van lars die opmerking, [knip]
Wat wil je wind of begin volgend jaar in Afrika gaan beginnen dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:22 schreef ZX9R het volgende:
ff uitleg over die twee maanden.
quote:Leuk plaatje Riet![]()
Ik dacht dat wij vanaf het tweede akkefietje over smilies besloten hadden elkaars posts niet meer te be- of veroordelen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vond het niet helemaal eerlijk van lars die opmerking, neemt niet weg dat ik bij mijn standpunt blijf van het vorige topic.
Je gaat nu van mijn goedheid uit, moet je niet doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
Maar hij bedoelde het vast ook niet rot.
klopt, mijn fout idd. maar omdat pepijn er zo op in ging deed ik dat ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:31 schreef hollander172 het volgende:
Ik dacht dat wij vanaf het tweede akkefietje over smilies besloten hadden elkaars posts niet meer te be- of veroordelen?Kijk anders nog eens, zo'n smilie noob ben ik ook niet.
Geeft niet, ik snapte het alleen even niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klopt, mijn fout idd. maar omdat pepijn er zo op in ging deed ik dat ook
Naar elkaar wijzen deden we op de kleuterschool .. je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen daden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klopt, mijn fout idd. maar omdat pepijn er zo op in ging deed ik dat ook
Tja ik zat gewoon even in een lastig parket vanmiddag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:31 schreef hollander172 het volgende:
Sorry moest er gewoon even op reageren, Mercy had het over rellen en dan doe ik graag mee.![]()
Een plagerige opmerking hier en daar moet dan toch kunnen?Dat iedereen hapt zoals Stephan dat eerst altijd deed snap ik niet helemaal, heeft iedereen hier een identiteitscrisis?
Of is iedereen hier ineens smilie blind geworden?
w.s. een crimineel in een Mercedes die jouw eventuele gedrag terugbetaald met de kogel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:39 schreef stinkie het volgende:
Wat is dat toch elke keer met die kut belgen op de weg. Het eerstvolgende Belgisch kenteken dat me opzettelijk wil snijden raakt een spiegel kwijt
nee, die laten gewoon ruimte over om je erlangs te latenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
En een NL-er mag je wel snijden
Nee, suflul in een Voyager die me wilde pletten tussen zijn wagen en een busquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
w.s. een crimineel in een Mercedes die jouw eventuele gedrag terugbetaald met de kogel.
Drugsrunners dus.![]()
![]()
Ow was jij dat gele vlek terwijl ik in de auto van mijn onkel reed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:58 schreef stinkie het volgende:
Nee, suflul in een Voyager die me wilde pletten tussen zijn wagen en een bus
Hoezo over 1 kam scheren........quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:57 schreef stinkie het volgende:
nee, die laten gewoon ruimte over om je erlangs te laten
Nonkel bedoel je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow was jij dat gele vlek terwijl ik in de auto van mijn onkel reed.![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Nonkel bedoel je?
Ben jij nou belg
en volgens jou neem ik geen verantwoordelijkheid voor mijn eigen dadenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
Naar elkaar wijzen deden we op de kleuterschool .. je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen daden.
niet alleen op die smileysquote:Feit blijft dat je al heel lang erg apart reageert op deze smileys:
![]()
![]()
![]()
Maar sorry daar hield ik blijkbaar even te weinig rekening mee.![]()
En nu deed ik het hierboven even expres.![]()
of alleen uit ons SC-topic...quote:Misschien moeten we aan Fok! vragen of deze verwijderd kunnen worden.
dat weet ikquote:Nee ik bedoel het niet slecht.. ben hoogstens wat cynisch .. maar moest dit wel even kwijt.
Het antwoordt weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
Dr.Phil .. moeten we nu echt in een praatgroepje of zijn we zo ook wel te redden?![]()
We hebben een nieuwe smilie noob in ons midden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet alleen op die smileysmaar wel op de combi van het gebruik van bepaalde woorden, vervolgens nog eenzelfde voorbeeld noemen en dan die smileys ja. daaruit haalde ik een bepaalde toon die mij niet aanstond idd.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:06 schreef hollander172 het volgende:
Het antwoordt weet je zelf ook wel.![]()
oja? waar staan deze smileys voor volgens jou?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:06 schreef hollander172 het volgende:
We hebben een nieuwe smilie noob in ons midden.![]()
![]()
![]()
ff kijken in de download directory of ie al compleet is. Anders ff kijken of er nog seeds zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
Lars ik heb al 24 uur een Torrent die op 97% blijft hangen en al die tijd alleen maar upload heeft.
Wat kan ik doen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik blijf erbij![]()
quote:mijn vriendin en ik hebben besloten dat er een koekblikje bij moet komen, zij wilt graag met de civic blijven rijden dus ga ik voor iets anders kijken en dat zal ws een Swift worden. een klein, leuk, goedkoop en toch nog een beetje sportief autootje.
http://zoek.autotrader.nl(...)p&dealertypeid_EQI=bquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn vriendin en ik hebben besloten dat er een koekblikje bij moet komen, zij wilt graag met de civic blijven rijden dus ga ik voor iets anders kijken en dat zal ws een Swift worden. een klein, leuk, goedkoop en toch nog een beetje sportief autootje.
En voor die centen kan je het ook in stijl houden: een Volvo S40.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:20 schreef ZX9R het volgende:
http://zoek.autotrader.nl(...)p&dealertypeid_EQI=b
jij dus ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:![]()
een swift rijdt 1:20 (1.3 singel injectie), wat rijdt een wat oudere diesel (92-94er)? en idd, gisteren op het nieuws zeiden ze dat diesel 90 cent wordt geloof ik.quote:Luister naar mij!
Neem een gasbakkie of een diesel zoals je zelf al zei.
Daar kan je een hoop centen mee besparen.
Alleen diesel willen ze een stuk duurder maken.
geen fiero voor mij, mij teveel een poserbakquote:Ik weet wel een leuke auto voor je: een Fiero op gas.
Die had ik vorig jaar al bijna gekocht, maar de ANWB had toen 4 weken geen tijd bij het keuringstation.
De dag voordat ik de nieuwe afspraak kon maken was de auto verkocht.![]()
dat is wel weer ergquote:Een zwarte..![]()
geen oude italianen voor mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
Zomaar een voorbeeld:
Deze Alfa 146 heeft een G3 gasinstallatie en kost 2.150,00..
das teveel, zal zo rond de 2.000 euro wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En voor die centen kan je het ook in stijl houden: een Volvo S40.![]()
![]()
Kijk even hoeveel seeders en leechers je hebt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
Lars ik heb al 24 uur een Torrent die op 97% blijft hangen en al die tijd alleen maar upload heeft.
Wat kan ik doen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet iemand het omslagpunt voor gas en diesel? diesel is iets van 25.000 km per jaar toch?
Bron.quote:Het gevolg van deze G3-regeling is dat het gemiddeld omslagpunt rond de 14.000 kilometer ligt.
Wie een nieuwe auto aanschaft en meer dan 14.000 kilometer per jaar rijdt, is dus op autogas het goedkoopste uit.
Bent u van plan om een gebruikte auto met gasinstallatie te kopen, die aan alle G3-eisen voldoet, dan begint uw besparing al bij gemiddeld 4.000 kilometer per jaar.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
swift
gisteren pas over gehad dus alle opties staan nog openquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
![]()
En wat is daar mis mee .. jij ZXR400 zwart vizier rijdende poser?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen fiero voor mij, mij teveel een poserbak![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:29 schreef hollander172 het volgende:
Welke file heb je het eigenlijk over? Als het een films is is de kans groot dat ik hem ook heb en dan kan ik ook wel even seeden.![]()
![]()
ik heb geen voorkeur voor peus, verschillende vrienden van mij hebben regelmatig problemen met die bakkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
Even serieus vanaf hier: dit is wel een megageile bak voor de centen, check die velgen en het is een diesel.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op zich wel stoere auto's die 306
Je vriendin wil graag met jouw civic blijven rijden dus zoek jij een swift erbij?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn vriendin en ik hebben besloten dat er een koekblikje bij moet komen, zij wilt graag met de civic blijven rijden dus ga ik voor iets anders kijken en dat zal ws een Swift worden. een klein, leuk, goedkoop en toch nog een beetje sportief autootje.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
woeithx
![]()
duidelijk,
![]()
swift
Nee niet eens, wil mensen soms zelfs weleens helpen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:36 schreef Patrick281 het volgende:Deels nieuwsgierigheid zeker.
Muziek heb ik niet voor je.quote:Private penthouse: dangerous things(Krospovisk)
Er staan 50 mensen in mijn lijst die hem gedownt hebben en allemaal op 97% staan.
Maar ook muziek staat stil: Voivod-Angel Rat, Voivod-The Outer Limits.![]()
ghe ghe, tja voor een auto maakt het me voorlopig niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
En wat is daar mis mee .. jij ZXR400 zwart vizier rijdende poser?![]()
60 km enkele reis = 120 km per dag, 5 werkdagen per week x 50 weken = 30000 km per jaar. zal in de praktijk natuurlijk geen 50 weken zijn maar eerder 45 kom ik nog op 27000 km per jaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
Je moet een aardig stukje rijden, maar komt per jaar niet voorbij de 4.000 kilometer.
![]()
Een zwarte Swift met vlammen erop. Ik heb nog wel een spoiler te koop wegens overcompleet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ghe ghe, tja voor een auto maakt het me voorlopig niet zo veel uit.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een zwarte Swift met vlammen erop. Ik heb nog wel een spoiler te koop wegens overcompleet.
Kan je op het dak zetten van die Swift.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
60 km enkele reis = 120 km per dag, 5 werkdagen per week x 50 weken = 30000 km per jaar. zal in de praktijk natuurlijk geen 50 weken zijn maar eerder 45 kom ik nog op 27000 km per jaar.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:40 schreef hollander172 het volgende:
Die film heb ik helaas ook niet, kan je wel helpen aan de My plaything serie of Kim Holland Exclusief.![]()
bestaan die eigenlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
Een Swift op G3 dan?
quote:Met Volvo stickers..
rijd je voorzichtig?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:48 schreef hollander172 het volgende:
Zo naar Belgie sturen om de hondjes te bekijken.
Ik hoop dat het wat is.
Zij is toch een beetje de Mona van de pornowereld, die wil je echt niet zien neuken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is'tie zo erg ..
Hoezo? Hebben ze weer een "anti 'ollanders dag"?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
rijd je voorzichtig?![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze weer een "anti 'ollanders dag"?
Dat dacht ik inderdaad al ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:53 schreef hollander172 het volgende:
Zij is toch een beetje de Mona van de pornowereld
Vreemd .. slecht geproduceerd dan.quote:Zitten nog wel wat andere dames in, maar ze maken alleen closeups van diegenen die er het minste lol in hebben.
Ja maar Dr. Phil zei dat ik moest oppassen voor mensen die advantage van mij willen nemen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:40 schreef hollander172 het volgende:
Nee niet eens, wil mensen soms zelfs weleens helpen.(en dan niet eens van de regen in de drup
)
Ik ben niet thuis vanmiddag hoor voor een tussenstop.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:48 schreef hollander172 het volgende:
Zo naar Belgie sturen om de hondjes te bekijken.
Ik hoop dat het wat is.
nee hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze weer een "anti 'ollanders dag"?
Ze is te aardig, meiden die geneukt worden in een film moeten niet aardig zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
Dat dacht ik inderdaad al ja.![]()
Tnx voor het waarschuwen.![]()
Ze liggen er echt bij van: "nou nog even doorstoten, GTST begint zo en dat wil ik niet missen."quote:Vreemd .. slecht geproduceerd dan.
Geen lol = stoppen met filmen, pauzeren en goed instrueren.
Ik heb geen moeder meer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
nee hoor.
dat zegt mijn moeder ook altijd tegen mij als ik een eind moet gaan rijden![]()
Ik vind Charisma ook belangrijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:59 schreef hollander172 het volgende:
Ze is te aardig, meiden die geneukt worden in een film moeten niet aardig zijn.Het moeten gewoon geile, bitchy snollen zijn. Niet iemand aan wie je ook je levensverhaal kwijt zou kunnen.
quote:Ze liggen er echt bij van: "nou nog even doorstoten, GTST begint zo en dat wil ik niet missen."
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:01 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb geen moeder meer.Vertel je haar trouwens ook de afstand en totale reistijd als je weer terug bent?
somsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder meer.Vertel je haar trouwens ook de afstand en totale reistijd als je weer terug bent?
Waarom heb je dan geen Mitsubishi gekocht?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind Charisma ook belangrijk.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:07 schreef ZX9R het volgende:
Waarom heb je dan geen Mitsubishi gekocht?![]()
Jij kijkt porno voor de verhaallijn die er in zit?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind Charisma ook belangrijk.
Misschien ben ik wat minder dierlijk aangelegd.
Ik weet nog 13 jaar geleden bij de eerste film die ik keek dat ik zwaar teleurgesteld was.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:11 schreef hollander172 het volgende:
Jij kijkt porno voor de verhaallijn die er in zit?![]()
Ik was wel onder de indruk toen ik 13 jaar geleden een pornootje keek.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet nog 13 jaar geleden bij de eerste film die ik keek dat ik zwaar teleurgesteld was.
Wij verkochten die dingen toendertijd in de fotozaak waar ik werkte.![]()
Mocht ook eens een bandje meenemen van de chef.
Ik was 19 .. ik denk het niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:13 schreef hollander172 het volgende:
Ik was wel onder de indruk toen ik 13 jaar geleden een pornootje keek.
Ik was 11, scheelt dat?
Ik acht de kans heel klein, we zullen wel gewoon qua persoonlijkheid verschillen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was 19 .. ik denk het niet.![]()
Maar ik ben altijd al meer geintereseerd geweest in mensen dan in dingen.![]()
Gekkigheid ..
Misschien ben ik wat vrijer opgevoed?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:17 schreef hollander172 het volgende:
Ik acht de kans heel klein, we zullen wel gewoon qua persoonlijkheid verschillen.
Mitsubishiquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:07 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen Mitsubishi gekocht?![]()
*zingt* cheer you up, cheer you up, cheer you up in the pin up club!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Veronica's pin up club enz..
Is altijd leuk met die figuren die er ff een suffe BMW toermotor uit denken te trekkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat lees ik nu weer......... what the fuck........ koekblikken in het Fok MC SC topic![]()
![]()
![]()
Nou.... kan ik niet achterblijven natuurlijk. Net vernederend door een Audi RS8.......Let wel: niet vanuit stilstand maar tijdens roll-on sprintje vanaf 80km/h
Hij kroop langzaam bij me vandaan....![]()
Ach ja, met een 25kw ben je nergens met een roll-on testje.....
van 100 naar 160 doe ik ook niet meer tegen een EVO VIIIquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat lees ik nu weer......... what the fuck........ koekblikken in het Fok MC SC topic![]()
![]()
![]()
Nou.... kan ik niet achterblijven natuurlijk. Net vernederend door een Audi RS8.......Let wel: niet vanuit stilstand maar tijdens roll-on sprintje vanaf 80km/h
Hij kroop langzaam bij me vandaan....![]()
Ach ja, met een 25kw ben je nergens met een roll-on testje.....
Daarom wil ik eigenlijk ook geen lichte motor (lees: lichter dan 900cc)... ben al verziekt door zware jongens en verslaafd aan koppelquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
van 100 naar 160 doe ik ook niet meer tegen een EVO VIII
sja, ik wil het liefst nog steeds die Busa, maar om nou van 600 naar 1300 over te stappen... Denk dat het volgend jaar een 900 wordquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Daarom wil ik eigenlijk ook geen lichte motor (lees: lichter dan 900cc)... ben al verziekt door zware jongens en verslaafd aan koppelMet als bijkomend voordeel dat dergelijke machines tot hun bijna top blijven sleuren
Heeeeeeeeeeeele fijne motor zo'n Busa! Staat ook hoog op mn verlanglijstje !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
sja, ik wil het liefst nog steeds die Busa, maar om nou van 600 naar 1300 over te stappen... Denk dat het volgend jaar een 900 word
Heb jij een geldboompje?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:51 schreef PatrickM het volgende:
Zit overigens te denken aan de volgende combo voor 2006:
woon/werk motor: Suzuki GS500 Slingshot (tenminste nog een heel klein beetje bescherming van kuip)
plezier motor: Kawasaki ZZR1200 / Suzuki GSX-R 1300 / Honda CBR1100XX o.i.d.
Had nog bedacht dat een auto wel relaxed is (bijvoorbeeld een ouwe Peugeot 205 ofzo) maar ik heb vanmorgen weer een stukje gereden in auto, maar het is gewoon kut... (behalve dan dat je lekker warm en droog binnenzit, dat is best wel lekker) mis volledig de vrijheid van het motorrijden, lekker motor zetten waar je wil (vollop ruimte ook al is een parkeerterrein helemaal vol) etc. etc.
Nope, maar een goeie Soes GS500 Slingshot met een km'tje of 40.000 op de teller is voor ¤ 1500,- wel te krijgen, en kost qua onderhoud, wegenbelasting en verzekering geen drol...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb jij een geldboompje?
Ja, maar die sports zitten niet lekker. Benner te lang voor. Boven de 1.80 is dat niks. Die Busa zit heerlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeele fijne motor zo'n Busa! Staat ook hoog op mn verlanglijstje !Net als de Blackbird, die is nog betaalbaar
En de FJR1300 ook... maar goed.
En tja, met een 600 kan je ook PRIMA EVO's e.d. eruit trekken hoorDenk aan R6, GSX-R600, ZX6R en Thundercat enz enz
nou, als ik eerlijk ben. Mocht het er ooit van komen dat ik moet kiezen zou ik toch echt de motor wegdoen. Gewoon omdat ik vanuit praktisch oogpunt niks aan dat ding heb (behalve voor woon-werk dan)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:51 schreef PatrickM het volgende:
woon/werk motor: Suzuki GS500 Slingshot (tenminste nog een heel klein beetje bescherming van kuip)
Had nog bedacht dat een auto wel relaxed is (bijvoorbeeld een ouwe Peugeot 205 ofzo) maar ik heb vanmorgen weer een stukje gereden in auto, maar het is gewoon kut... (behalve dan dat je lekker warm en droog binnenzit, dat is best wel lekker) mis volledig de vrijheid van het motorrijden, lekker motor zetten waar je wil (vollop ruimte ook al is een parkeerterrein helemaal vol) etc. etc.
Ik ben 1.90 en een Cat of ZX6R zit primaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, maar die sports zitten niet lekker. Benner te lang voor. Boven de 1.80 is dat niks. Die Busa zit heerlijk.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:51 schreef PatrickM het volgende:
nou ik vind het inet denderend, die knieen tegen me kin. Zeker niet voor dagelijk woonwerkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ben 1.90 en een Cat of ZX6R zit primaEen GSX-R600 wilt ook nog wel
Ligt ook aan de lengte van je benen natuurlijk...... maar een ZX6R en Cat zijn heel wat meer allround dan een R6 of GSX-R600....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou ik vind het inet denderend, die knieen tegen me kin. Zeker niet voor dagelijk woonwerk
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nog meer autopraat ..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mailtje gestuurd naar deze 146
http://auto.2dehands.nl/fotos/6497404.jpg
Tja, ik zeg ook, auto is lekker warm en droog... maar ik heb het liever wat kouder en dat ik dan gewoon lekker vlot kan doorrijden en vlot kan in halen en geen parkeerproblemen enzo...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind ook autorijden lekker hoor.Lekker muziekje erbij ..
En als je nog eens uit eten of stappen gaat is het een stuk praktischer.
Nog afgezien van de winter straks weer.. en als je eens wat spullen moet verplaatsen.
Ja ik ga ook liever met de motor of fiets naar mijn werk -inplaats van droog in de file te staan met de auto.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:46 schreef PatrickM het volgende:
Tja, ik zeg ook, auto is lekker warm en droog... maar ik heb het liever wat kouder en dat ik dan gewoon lekker vlot kan doorrijden en vlot kan in halen en geen parkeerproblemen enzo...
Nee maar ik schrijd dat als je een auto hebt dat het dan wat makkelijker is dan met de motor.quote:Ennuh, stappen doe ik eigenlijk nooit
Tja dat is nu nog .. je kan niet eeuwig blijven thuiswonen.quote:(maar ach, me ouders hebben allebei een auto, alhoewel de Alto van m'n moeder toch echt net te klein is, dus heb over het algemeen toch wel de beschikking over een auto), en spullen verplaatsen? M'n vader kan desnoods een vrachtwagen van z'n werk regelen, dus ook dat is geen probleem
klein niet, goedkoop welquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
Nog meer autopraat ..
Is dat die kleine auto waar je naar op zoek was ..
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klein niet, goedkoop wel
Alfa goedkoop? Wacht maar tot je je maandelijkse garage kosten zietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klein niet, goedkoop wel
dat hoop ik...mijn beeld van de wat oudere alfa's dat ze wat minder betrouwbaar en roestgevoelig zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:03 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
En is het ook een beetje betrouwbaar.
dat zeker en een stuk comfortabeler dan een swiftje. helaas al mail teruggekregen; hij verkoopt hem niet meerquote:Het zijn wel mooie auto's .. en hij is zwart. blauw..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:04 schreef stinkie het volgende:
Alfa goedkoop? Wacht maar tot je je maandelijkse garage kosten ziet
goede vriend is 1e monteurquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:04 schreef stinkie het volgende:
Alfa goedkoop? Wacht maar tot je je maandelijkse garage kosten ziet
ik zei, ik wil een autoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Misschien wil ondeugend haar Suzuki Alto nog verkopen.
Dat is klein en goedkoop rijden.![]()
Waarom heeft die niet met alle problemen met de ZXR geholpen dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goede vriend is 1e monteurautokosten zijn voor mij onderdelen voor 70% en manuren altijd een schijntje
Ik heb een Alfa gehad, stond nooit met pech langs de weg ermee ..quote:maar goed, het is wel vervelend als je vaak langs de weg staat.
Uiterlijk was niet belangrijk hoorde ik vanochtend nog.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zei, ik wil een auto
autorijden suckt sowieso nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
Dus in dat zicht sucked autorijden niet.
Maar dat is sowiezo met een lekkere Amerikaan... lekker dik geluid, lage toeren etc. etc.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook liever met de motor of fiets naar mijn werk -inplaats van droog in de file te staan met de auto.
Maar je zegt autorijden sucks anyway .. (met iets andere woorden)
Dat is iets te makkelijk ..
Ik kan toch aardig genieten in de Fiero naar het strand een beetje tokkelen langs de kust.
Dus in dat zicht sucked autorijden niet.
Het is soms idd praktischer (en lekker droog en warm)quote:[..]
Nee maar ik schrijd dat als je een auto hebt dat het dan wat makkelijker is dan met de motor.
(nog steeds in het kader je verhaal dat de motor alles is)
Ik ben er nu achter dat het echt helemaal niks kan gaan worden. Op een aantal vlakken zijn we het zelfde maar op te veel vlakken totaal verschillend. Bovendien zie ik haar zelf ook steeds meer als een soortemet van zus, ook niet echt een gezonde basis om eventueel een relatie aan te gaanquote:[..]
Tja dat is nu nog .. je kan niet eeuwig blijven thuiswonen.
En als je op jezelf woont dan kan je je buurmeisje(s) uitnodigen enzo.. zonder pottekijkers.![]()
Maar ik heb geen zin om in me eentje te gaan stappen, en aangezien ik nou ook weer niet zo heel erg makkelijk contact maakt met totale vreemdenquote:Enne je gaat nu niet stappen .. misschien toch eens lekker om eruit te vliegen.
Daar kan je nog heel veel buurmeisjes tegenkomen.![]()
Check dit topic trouwens, heerlijk naief ..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet aan gedacht...als ik denk aan motorreparaties denk ik meteen aan mijn oom die mij toen heeft geholpen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom heeft die niet met alle problemen met de ZXR geholpen dan?
Je ging zelf het nodige sleutelen toendertijd met die pakking enzo.
dat is weer minder...maar dat hoeft niet bij elke alfa te gebeuren, mjaha ik kijk ook nog rond naar andere auto's. G3 en comfort is wel belangrijk nuquote:Ik heb een Alfa gehad, stond nooit met pech langs de weg ermee ..
.. wel 4 van de 6 maanden stil in de garage.![]()
ik zei dat ik geen poser auto wil, dat is wel iets andersquote:Uiterlijk was niet belangrijk hoorde ik vanochtend nog.![]()
ja, je kunt ook zomaar een nieuw kenteken krijgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
Check dit topic trouwens, heerlijk naief ..Vooral de reactie van ts op Pieldeprutkarbonkel.
Vraagje over een een autonummerbord
Ik vind er geen zak aan om auto te rijden... en de auto's die ik echt gaaf en mooi vind zijn te duur, en er is geen ruimte om mee te spelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
autorijden suckt sowieso niettuurlijk, motorrijden is veel leuker maar autorijden is ook erg lekker. die totale afkeer naar auto's van sommige motorrijders kan ik niet begrijpen, het zijn beide heerlijke voertuigen om je in voort te bewegen
Shit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:15 schreef PatrickM het volgende:
Ik ben er nu achter dat het echt helemaal niks kan gaan worden.
Dat is zelfs bij opa's en omatjes die al 60 jaar getrouwd zijn hoor.quote:Op een aantal vlakken zijn we het zelfde maar op te veel vlakken totaal verschillend.
Tja dan maar even hele harde incest.quote:Bovendien zie ik haar zelf ook steeds meer als een soortemet van zus, ook niet echt een gezonde basis om eventueel een relatie aan te gaan![]()
Maar het zijn soms maar kleine dingen waardoor je met anderen in contact komt. .quote:Maar ik heb geen zin om in me eentje te gaan stappen, en aangezien ik nou ook weer niet zo heel erg makkelijk contact maakt met totale vreemdenMaar lijkt me opzich wel leuk om naar een soortemet van rockcafe te gaan. Maar heb verder in m'n directe omgeving niemand die daar van houdt
voor mij hoeft een auto niet vet of gaaf te zijn om er lekker in te kunnen rijden, en ik hoef ook niet altijd met een auto te spelen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:22 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind er geen zak aan om auto te rijden... en de auto's die ik echt gaaf en mooi vind zijn te duur, en er is geen ruimte om mee te spelen(behalve de Maasvlakte dan).
heb je haar al gevraagd? zo nee, dan zou ik dat eerst eens doen en je dan pas gaan druk maken over dit soort dingen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:15 schreef PatrickM het volgende:
Ik ben er nu achter dat het echt helemaal niks kan gaan worden. Op een aantal vlakken zijn we het zelfde maar op te veel vlakken totaal verschillend. Bovendien zie ik haar zelf ook steeds meer als een soortemet van zus, ook niet echt een gezonde basis om eventueel een relatie aan te gaan
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:22 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind er geen zak aan om auto te rijden... en de auto's die ik echt gaaf en mooi vind zijn te duur, en er is geen ruimte om mee te spelen(behalve de Maasvlakte dan).
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je haar al gevraagd? zo nee, dan zou ik dat eerst eens doen en je dan pas gaan druk maken over dit soort dingen.
Ikke?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
En politie afzeiken ben je ook goed in
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:36 schreef PatrickM het volgende:
Ikke?
Tja, ik heb idd wel een zwak voor Amerikanenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het eerdere stukje over lekkere dikke Amerikaan klonk veel leuker dan "geen zak aan" ..
Je hoeft echt geen snelheid te maken om van autorijden te genieten hoor.
Een lekker bochtje blijft nooit weg .. dat is wel zo.![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
OPM!!!!
Niet mooi en sportief maar wel betaalbaar, comfortabel en vooral in stijl natuurlijk.![]()
Had je mijn zoontje moeten zien vanmiddag ..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:39 schreef PatrickM het volgende:
Tja, ik heb idd wel een zwak voor Amerikanen
Maar die zijn negen van de tien keer te onpraktisch/te duur![]()
Tja wat is betaalbaar..quote:Nou maakt onpraktisch me geen reet uit, maar het moet wel betaalbaar blijven
En auto's zijn nou eenmaal duur om te rijden, helemaal als iets aparts hebt
En hetgene wat wel goed te betalen is, is gewoon geen zak aan
Misschien als ze wat ouder is en wat anders over sommige dingen gaat denken dat het wel wat kan worden, maar nu op dit moment denk ik niet dat het meer zal worden dan goeie vrienden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je haar al gevraagd? zo nee, dan zou ik dat eerst eens doen en je dan pas gaan druk maken over dit soort dingen.
Rode babemagnet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
![]()
mocht je nog eens op zo'n site komen waar auto's worden aangeboden ga dan niet naar Volvo en al helemaal geen rode 440![]()
![]()
maw: no thanks
ik heb 2 woorden voor je: gewoon proberen. denk je dat iedereen van te voren al precies weet hoe een ander in elkaar zit en op basis daarvan al precies weet hoe het zal zijn en daarmee vervolgens gaat afwegen of ze iemand wel of niet zullen vragen. zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Misschien als ze wat ouder is en wat anders over sommige dingen gaat denken dat het wel wat kan worden, maar nu op dit moment denk ik niet dat het meer zal worden dan goeie vrienden.
En oja, het gekke is: over de serieuze dingen in het leven zijn we eensgezind en denken in de grote lijnen hetzelfde, maar eigenlijk de onbelangrijkere dingen (zoals muzieksmaak en uitgaan) denkt zij geloof ik nog dat je daarin precies dezelfde smaak moet hebben om het naar je zin te kunnen hebben
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had je mijn zoontje moeten zien vanmiddag ..
Eerst wat hij zei: hij is niet praktisch pap, maar hij is wel mooi.
ik:![]()
Wat een wijsheid.
Aanschaf is geen probleem, maar vervolgens hebben we: verzekering (vaak hoge nieuwwaardequote:[..]
Tja wat is betaalbaar..![]()
Voor de prijs van je K1100LT heb je toch ook een leuke Camaro V8 5.7 TPi.![]()
bij volvo ja maar vooral ook bij de ford-groep waar oa volvo onder valt. missch dat ik in de toekomst een volvo kan betalen die naar mijn zin is maar wat ik nu kan betalen voor een volvo hoeft voor mij niet, idd alleen eenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
Rode babemagnet.En de 440 is de enige betaalbare Volvo.
Jij gaat toch werken bij Volvo .. dus dan moet je eigenlijk Volvo rijden.![]()
yepquote:Ok .. we strepen af: Suzuki Alto .. Volvo 440.
ik mag toch wel enige wensen hebbenquote:Blijft me bij dat er niet zoveel eisen aan de koekblikker waren ..![]()
![]()
Dus binnenkort toch maar eens iets leuks doen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb 2 woorden voor je: gewoon proberen. denk je dat iedereen van te voren al precies weet hoe een ander in elkaar zit en op basis daarvan al precies weet hoe het zal zijn en daarmee vervolgens gaat afwegen of ze iemand wel of niet zullen vragen. zo werkt het niet.
yep, gewoon doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:51 schreef PatrickM het volgende:
Dus binnenkort toch maar eens iets leuks doen...
als je nu nog iets leukers kunt verzinnen zullen jullie beiden sowieso een leuke avond hebben en misschien wel meerquote:Heb trouwens vandaag al een eerste stap overwonnen
Ben naar haar toegegaan om te vragen of ze zin had om met de honden naar de dijk te gaan
Niet iedereen vind dezelfde dingen even belangrijk of onbelangrijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:43 schreef PatrickM het volgende:
En oja, het gekke is: over de serieuze dingen in het leven zijn we eensgezind en denken in de grote lijnen hetzelfde, maar eigenlijk de onbelangrijkere dingen (zoals muzieksmaak en uitgaan) denkt zij geloof ik nog dat je daarin precies dezelfde smaak moet hebben om het naar je zin te kunnen hebben
Ach ja als je iets met passie koopt dan denk je daar niet over na.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:48 schreef PatrickM het volgende:
Aanschaf is geen probleem, maar vervolgens hebben we: verzekering (vaak hoge nieuwwaardedus duur om te verzekeren), onderhoud (met name de vervangingsonderdelen, ga je bij een Amerikaan vaak aardig op failliet), wegenbelasting (zijn vaak niet de lichtste auto's) en brandstof (LPG installatie is toch wel erg welkom bij een gemiddeld verbruik van tussen de 1 op 3 en 1 op 5
)
OMG .. OPM gaat naar Alfa's kijken .. hou het toch bij die Swift.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
uit de adv van deze 146
zit wel wat in
Nouja, als ik van te voren kan bedenken dat er maandelijks een halve maandsalaris aan opgaat...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja als je iets met passie koopt dan denk je daar niet over na.![]()
![]()
tja, swiftjes zijn wel betrouwbaarder...ach ja, ben maar wat aan het rondkijken nuquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
OMG .. OPM gaat naar Alfa's kijken .. hou het toch bij die Swift.![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:51 schreef PatrickM het volgende:
Dus binnenkort toch maar eens iets leuks doen...
Heb trouwens vandaag al een eerste stap overwonnen
Ben naar haar toegegaan om te vragen of ze zin had om met de honden naar de dijk te gaan
is gewoon een enorme drempel, vooral als je je er al zo lang mee bezig hebt gehouden. lijkt wel of ze op een enorm voetstuk is gezet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:00 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik snap niet dat je zoveel moeite moet doen om zoiets te durfen vragen als even weg met de honden te gaan?
Ze komt toch niet van een andere planeet?
Precies, ik had eerst al geschreven waarom hij zo tegen haar opkeek, idealiseert ..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is gewoon een enorme drempel, vooral als je je er al zo lang mee bezig hebt gehouden. lijkt wel of ze op een enorm voetstuk is gezet.
precies, zij gaat gewoon net als ieder ander mens naar het toilet hoor (tenminste, dat hoop ik voor jequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
Precies, ik had eerst al geschreven waarom hij zo tegen haar opkeek, idealiseert ..
Zij is misschien wel net zo onzeker met dingen als hij.![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef PatrickM het volgende:
Nouja, als ik van te voren kan bedenken dat er maandelijks een halve maandsalaris aan opgaat...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
precies, zij gaat gewoon net als ieder ander mens naar het toilet hoor (tenminste, dat hoop ik voor je)
dat kan 1 vd gevolgen zijn als je te lang wacht met iemand vragen, PatM heeft ws al eerder met die gedachte rondgelopen dan wij weten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
Relatie's waarbij de 1 zo opkijkt naar een ander zijn gedoemd te mislukken.
Het moet wel van 2 kanten komen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar dat dat niet makkelijk is dat kunnen we ons allemaal voorstellen.
alle begin is moeilijk he, ook ik heb zoiets meegemaakt maar ik heb haar uiteindelijk wel gevraagd (verhaal heb ik aan riet en ondeugend een keer verteld op msn)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ik heb ook wel eens bij een meid gehad dat zodra ik haar zag mijn adem stokte en mijn hoofd overliep.
Kortsluiting .. iets zinnigs kwam er niet meer uit.
Zij heeft nog een paar keer geprobeert een gesprek met mij aan te knopen, maar ik negeerde haar in het begin gewoon.
tja, dan had je leven ook geen nut gehadquote:Tja als ik toen wist wat ik nu wist.
de tijden veranderen ook he, de maatschappij is veel mondiger.quote:Ik zag vandaag in het zwembad ook jongens van 12 die al handiger waren dan ik met 22.
Was ik maar weer 16.![]()
![]()
zwart interieurquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:13 schreef Patrick281 het volgende:
OPM!! Maar 1 kilometer gelopen .. check de extra foto's van het interieur.
Ja ik heb haar al vrij snel gevraagd, kreeg zelfs de eerste avond al een telefoonnummer wat ik de eerste 3 dagen niet durfde te bellen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alle begin is moeilijk he, ook ik heb zoiets meegemaakt maar ik heb haar uiteindelijk wel gevraagd (verhaal heb ik aan riet en ondeugend een keer verteld op msn)
Ehm dan had ik een voorsprongetje gemaakt.quote:tja, dan had je leven ook geen nut gehad
quote:de tijden veranderen ook he, de maatschappij is veel mondiger.
Hele mooie bak .. 2.5 liter V6.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zwart interieurmaar 1 km gelopen
?? wel een grote bak hee
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou dit een beetje rijden?
was net even overdrijfmodusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ehm dan had ik een voorsprongetje gemaakt.
"en het leven geen nut gehad" .. ik ben nog niet eens op de helft.
laatst zat ik op een of ander spelletjessite tegen een 15 jarig meisje te spelen vertelt ze me 'heel stoer' dat ze al een keer gep*pt heeftquote:Ik kon mijn ogen niet geloven, overals 12-13 jarigen die aan elkaar hangen alsof ze al jaren bij elkaar zijn.
En als je dan soms verhalen opvangt hebben ze het over geil en andere rare woorden.
Volgens mij begin ik nu echt oud te worden.![]()
![]()
beetje verdacht idd, niet echt een mooie of sportieve auto maar toch zeker wel comfortabel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En veilig in de winter.
Wit:![]()
Kilometers: 8 jaar oud en LPG.![]()
Teruggedraaid.![]()
2750 euro voor een 98er?? schrijven die dingen zoveel af hee?? maar idd, zijn best leuke auto's maar wat ik heb met alfa over betrouwbaarheid heb ik met fiat in overtreffende trapquote:
Het is hetzelfde concern.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar wat ik heb met alfa over betrouwbaarheid heb ik met fiat in overtreffende trap
quote:Bij aanschaf van deze auto is het mogelijk om 2500 Euro van de vraagprijs na 12 maanden te rentevrij te voldoen. Vraag naar de voorwaarden. 3 jaar garantie + onderhoud mogelijk.
Mwoah... iemand die van top 40 dance muziek houdt neem ik niet zo heel erg serieus als muziekliefhebber om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet iedereen vind dezelfde dingen even belangrijk of onbelangrijk.
Dus wat jij niet minder belangerijk vind kan een ander -ongeacht leeftijd of levenservaring wel heel belangrijk vinden.
Uhm... ze is veel onzekerder dan ik...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zij is misschien wel net zo onzeker met dingen als hij.![]()
Zal je eens een grappig verhaaltje vertellen:quote:Relatie's waarbij de 1 zo opkijkt naar een ander zijn gedoemd te mislukken.
Het moet wel van 2 kanten komen.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Goed onderbouwd antwoord
Had meer van je verwacht OPM
ach kom, hier hebben we het toch al zo vaak over gehad? relaties, rbw examens, werk, vliegtuigen, zelfs pr0n, alles komt hier voorbij toch?quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik heb wel gelijk
ik zei toch straks, koekwausquote:Op zondag 10 oktober 2004 09:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie nog niks
Ik dacht aan iets heel andersquote:Op zondag 10 oktober 2004 09:48 schreef N.icka het volgende:
Als het alleen maar dik is, valt het wel mee, misschien heb je snachts wel heel erg liggen wrijven
quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag ik je nummer?
Maak er gebruik van, iemand die nog onzekerder is dan jij zal waarschijnlijk weinig sociale contacten hebben. Jij maakt onder de dekmantel motorrijder/motoren tenminste nog contacten buiten de deur met vreemden, misschien is dat voor haar nog een tikkie te ver.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:59 schreef PatrickM het volgende:
Uhm... ze is veel onzekerder dan ik...
Iedereen heeft het dus al in de gaten? Wees dan niet naief en ga er van uit dat zij het ook best heeft gemerkt maar zelf misschien geen stap durft te zetten.quote:Zal je eens een grappig verhaaltje vertellen:
Een maand of drie/vier geleden zaten ik, buurmeisje, haar moeder, mijn moeder en m'n neefje (van 8) in de auto. Ik weet niet meer hoe het kwam, maar m'n neefje zei/fluisterde toen: "[naam buurmeisje] en Patrick moeten verkering nemen". Er volgde een pijnlijke stilte
Waar haar moeder na die pijnlijke stilte zei dat we elkaar waarschijnlijk gek zouden maken als we verkering zouden hebben
Mensen plaatsen een ander vaak op een voetstuk om hun eigen incompetentie te verbloemen. Als je alles projecteert op een ander hoef je zelf niks meer te presteren.quote:Ik heb haar overigens wel op een voetstuk staan, maar het is niet zo dat ik helemaal onder de indruk van haar ben, en maar een beetje loop te stamelen als ze in de buurt is. Vroeger heb ik dat wel eens gehad, dat ik zodanig onder de indruk was van een meisje dat ik echt niets durfde te zeggen enzo. Is echt erg![]()
helemaal mee eens. face your fearsquote:Op zondag 10 oktober 2004 10:53 schreef hollander172 het volgende:
Zoals je het hebt over "kleine" dingetjes waarin jullie niet compatible zijn komt op mij heel bekrompen over, je kent haar goed, geniet van haar aanwezigheid maar als uitvlucht gebruik je dit soort dingen om alles weer voor je uit te schuiven.
Ik snap ook niet waarom je zo om de hete brei heendraait, een stap zetten is alleen op het moment zelf moeilijk, geen stap zetten sloopt je op de lange termijn. Raap nou eens wat zelfvertrouwen bij elkaar en doe iets!!! Stilstand is achteruitgang en dat gaat zeker ook op voor relaties.
Je hikt nu op tegen de eerste stap maar je weet dondersgoed dat het daar pas mee begint, het leven is vol van keuzes die je moet maken. Een slechte keus maak je nooit, het enige waar je mee de mist in kan gaan is geen keuze maken.
ik heb het hele motorgebeuren de laatste tijd even geparkeerd (weinig gereden, weinig gefokt etc) dus ook dat is mij ontschoten.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet nu al dat er een Hotcam op mijn Cat moet komen volgend jaarZo'n mooie demper....
Zeg OPM, nu heb ik de komende 3 weken geen tijd meer voor proefritten hoor, en jij ook niet als je werk hebt......
nicequote:En wie vind mn nieuwe avatar mooi, ik denk OPM
quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
En jullie hebben alle tijd om het beestje op te voeden..... ?
Als het jou uitkomt istie goed he?quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk, wat ik bedoel is dat de mensen de fout vaak maken door het beestje als pup constant op schoot nemen en mee spelen en als hij dan pup-af is veel minder aandacht geven.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, geen aandacht is nog slechter... je zal zo'n beestje toch wel het e.e.a. moeten leren.
Het is een boel geld, en dan blij dat je gezien hebt waar je zoveel centen voor neerteld?quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:19 schreef hollander172 het volgende:
De beestjes zelf hebben we ook gezien
Je koopt dus iets waarvan je niet zeker weet hoe het de komende weken gaat ontwikkelen?quote:Aanraken e.d. mocht nog niet aangezien ze gisteren pas 4 dagen oud waren. Begin december zijn ze 8 weken oud en mogen ze (onder voorbehoud) bij de moeder weg. Aangezien we beiden in december jarig zijn komt dit natuurlijk leuk uit.
Dat weet ik ook wel, heb ook zat boeken gelezen en naar de puppy training met de onze geweestquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat ik bedoel is dat de mensen de fout vaak maken door het beestje als pup constant op schoot nemen en mee spelen en als hij dan pup-af is veel minder aandacht geven.
Dat gaat niet werken, een pup moet je juist een beetje vrij rond laten lopen en zelf dingen laten ontdekken, niet constant aan hem zitten te plukken omdat het zo schattig is.
Dat heeft niks met bijv. zindelijkheidstraining e.d. te maken. Kijk maar eens bij mensen die hun kinderen als ze klein zijn enorm verwennen, dat worden verwende en irritante aandachtstrekkers. Bij een kind kan je dit gedrag nog een klein beetje bijsturen, een hond is dan al verpest.
Jij hebt hem zo vaak gebruikt, dit is gewoon brilliante timing van OPM.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Als het jou uitkomt istie goed he?
1x, maar goed...quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt hem zo vaak gebruikt, dit is gewoon brilliante timing van OPM.![]()
![]()
Daar hoefde geen woord aan verspild te worden.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
En wie vind mn nieuwe avatar mooi, ik denk OPM
quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, maar ik heb wel gelijk dus symboliseert het meer dat ie uitgeluld is
voor de oplettende huilie heb ik hem zelfs iets aangepastquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt hem zo vaak gebruikt, dit is gewoon brilliante timing van OPM.![]()
![]()
Daar hoefde geen woord aan verspild te worden.![]()
![]()
![]()
Ach ja, ik herrinner bij de woordvoerder van 3VO (veilig verkeer Nederlandquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Het feit dat hij zulke dingen zegt in het programma is al genoeg om hem heel kansloos te achten....
quote:De film liet zien dat Woudenberg 72 km/h TE HARD reed op een plek waar hij eigenlijk maar 70 mog. Dus hij reed 142 km/h!
Het ontgaat je toch niet dat het om beestjes gaat die nog extreem vatbaar zijn voor ziektes e.d. he? Ze zijn afgelopen dinsdag pas geboren.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
Het is een boel geld, en dan blij dat je gezien hebt waar je zoveel centen voor neerteld?
Je slaat de spijker op zijn kop. Dat weten we inderdaad niet, dat ligt aan moeder natuur. We hebben 3de keus uit een nest met 6 reutjes dus dat komt wel goed. D'r zijn dan nog steeds 4 pups over waar we uit kunnen kiezen, de eerste twee zijn al maanden geleden besteld. Op een gegeven moment speelt er ook een zeker vertrouwen mee dat je wel of niet hebt.quote:Je koopt dus iets waarvan je niet zeker weet hoe het de komende weken gaat ontwikkelen?
Lijkt mij dat je over 2 maanden niet echt vrije keus hebt ofzo.![]()
![]()
Ja, maar een kind koop je niet letterlijk, dat is je eigen vlees en bloed en dat moet je daarna geldelijk gezien hoogstens onderhouden. Net zoals een hond als je die eerst gekocht hebt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:58 schreef hollander172 het volgende:
Even een dwarsstraat, als je kinderen neemt krijgt weet je ook niks vantevoren en kost het je ook al bakken geld voor ze er zijn.
Weet je dat zeker? Misschien is Nick ook wel van de melkboer.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, maar een kind koop je niet letterlijk, dat is je eigen vlees en bloed en dat moet je daarna geldelijk gezien hoogstens onderhouden. Net zoals een hond als je die eerst gekocht hebt.![]()
Wie? Hij of de hond?quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
It's an Alien!!!!
Al aangepast, vond hem inderdaad wat te groot.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:07 schreef Patrick281 het volgende:
Deze verneukt de lay out wat minder.![]()
Duh...quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:53 schreef hollander172 het volgende:
[disclaimer]
Wat ik hieronder schrijf is geenzins kwaad of beledigend bedoelt.
[/disclaimer]
Tja, ik ben nou eenmaal een vreemdequote:[..]
Maak er gebruik van, iemand die nog onzekerder is dan jij zal waarschijnlijk weinig sociale contacten hebben. Jij maakt onder de dekmantel motorrijder/motoren tenminste nog contacten buiten de deur met vreemden, misschien is dat voor haar nog een tikkie te ver.
Gebruik dit en stel gerichte vragen, je kan hiermee wegkomen omdat jullie blijkbaar al een redelijk sterke band hebben in de vorm van vriendschap.
Hoe kan het dat jij wel op komt dagen bij een motormeet met volledige vreemden maar een buurmeisje die je al jaren kent niet mee uit durft te vragen? What's the fucking difference?![]()
Zei bleef pijnlijk stil, ik ookquote:[..]
Iedereen heeft het dus al in de gaten? Wees dan niet naief en ga er van uit dat zij het ook best heeft gemerkt maar zelf misschien geen stap durft te zetten.
Wat zei zij overigens?
Tja, ik heb het er wel eens met moeders over gehad. Zij denkt dat zoals m'n buurmeisje nu is, geen goeie partij voor mij zou zij omdat m'n moeder me eerder met een rustige, wat meer serieuze, meer stabiele en meer volwassenere vriendin ziet...quote:Heb je het weleens met eigen moeder hierover gehad? Vrouwen weten altijd vrij veel van elkaar (en niet alleen door praten maar ook door lichaamshouding) en je eigen moeder kan je zo vertellen of je een kans maakt of niet. Klinkt raar maar moeders hebben wat dat betreft een geweldig inzicht en zijn altijd aanwezig voor commentaar, enige dat je nog hoeft te doen is het simpelweg aan haar te vragen. (je slaat ook twee vliegen in 1 klap want moeders vinden het maar wat leuk om betrokken te worden bij het emotionele leven van hun kinderen. Hier heb je later ook profijt van aangezien je als het misgaat je hart gewoon kan luchten zonder schroom bij je moeder.)
Dit laatste is mijn persoonlijke ervaring en is dus geen maatstaf, tot mijn 18de kon ik op deze manier met mijn moeder overweg. Zoals sommigen al weten heb ik mijn moeder verloren op mijn 18de en is dit referentiekader dus beperkt.
Ik bedoel meer met haar op een voetstuk plaatsen dat iemand heel erg bijzonder is voor je, en dat je voor die persoon door het vuur gaat. Niet zozeer wat jij hierboven beschrijft (we hebben waarschijnlijk allemaal een eigen defenitie van op een voetstuk plaatsenquote:[..]
Mensen plaatsen een ander vaak op een voetstuk om hun eigen incompetentie te verbloemen. Als je alles projecteert op een ander hoef je zelf niks meer te presteren.
Zoals je het hebt over "kleine" dingetjes waarin jullie niet compatible zijn komt op mij heel bekrompen over, je kent haar goed, geniet van haar aanwezigheid maar als uitvlucht gebruik je dit soort dingen om alles weer voor je uit te schuiven.
Ach, ik zie wel wat de toekomst brengt. Kansen en situaties ontstaan vanzelf wel...quote:Ik snap ook niet waarom je zo om de hete brei heendraait, een stap zetten is alleen op het moment zelf moeilijk, geen stap zetten sloopt je op de lange termijn. Raap nou eens wat zelfvertrouwen bij elkaar en doe iets!!! Stilstand is achteruitgang en dat gaat zeker ook op voor relaties.
Je hikt nu op tegen de eerste stap maar je weet dondersgoed dat het daar pas mee begint, het leven is vol van keuzes die je moet maken. Een slechte keus maak je nooit, het enige waar je mee de mist in kan gaan is geen keuze maken.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:03 schreef hollander172 het volgende:
Misschien is Nick ook wel van de melkboer.
Dat was idd optie nummer 2 die ik wilde doen nu ..quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:08 schreef hollander172 het volgende:
Al aangepast, vond hem inderdaad wat te groot.
Ey wat doe jequote:Op zondag 10 oktober 2004 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Die presentator... wat een vent zeg... wanneer men 120 op een compleet lege 80-weg rijdt dan vind hij al dat je zegmaar niet het recht hebt in deze maatschappij te leven... flikker toch op man!
Heerlijk naief weer, je weet dat er vaak een verschil zit in wat mensen zeggen en in wat ze doen toch?quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
Ik was de eerste van mijn ex. Inmiddels heeft ze mij driedubbel ingehaald qua relatie's.![]()
Gemiste kans.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:09 schreef PatrickM het volgende:
Zei bleef pijnlijk stil, ik ook![]()
meneer darksider noemt het meteen weer naief hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:12 schreef hollander172 het volgende:
Heerlijk naief weer, je weet dat er vaak een verschil zit in wat mensen zeggen en in wat ze doen toch?
hap maar niet op deze want dit soort onderwerpen vormen altijd een prima basis voor ruzies e.d.![]()
Je bent er idd niet bijgeweest, en ik was echt de eerste relatie die ze had.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:12 schreef hollander172 het volgende:
Heerlijk naief weer, je weet dat er vaak een verschil zit in wat mensen zeggen en in wat ze doen toch?
Het is van jou kant ook een beetje erg zwart/wit.quote:hap maar niet op deze want dit soort onderwerpen vormen altijd een prima basis voor ruzies e.d.![]()
Precies.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
meneer darksider noemt het meteen weer naief hoorniet de hele wereld is in en in slecht hoor
Even voor de zekerheid, ik schijn bij sommigen nogal uiteenlopende reacties te kunnen veroorzaken.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:09 schreef PatrickM het volgende:
Duh...![]()
Ontwijkend antwoord, deze komt niet door de commissie. Niemand is vreemd, je bent gewoon jezelf. Jezelf vreemd noemen is makkelijk i.v.m. met ontwijken van gesprekspunten maar mij leid je daar niet mee af.quote:Tja, ik ben nou eenmaal een vreemde![]()
![]()
Heb je daar ook een conclusie uit getrokken? Wij waren er niet bij en kunnen het dus niet beoordelen.quote:Zei bleef pijnlijk stil, ik ook![]()
Wat ze dus eigenlijk zegt is dat ze heeft gemerkt dat het waarschijnlijk wederzijds is. Gebruik die info en probeer tussen de regels door te lezen/luisteren. Wat je moeder vind is totaal onbelangrijk, als je iets met haar krijgt moet jij met haar leven en niet je moeder. (no offence)quote:Tja, ik heb het er wel eens met moeders over gehad. Zij denkt dat zoals m'n buurmeisje nu is, geen goeie partij voor mij zou zij omdat m'n moeder me eerder met een rustige, wat meer serieuze, meer stabiele en meer volwassenere vriendin ziet...
Het is geen andere definitie, ik pas de definitie alleen aan aan wat jij beschrijft. Je druft haar niet te vragen en plaatst haar op een voetstuk. Dat is iets anders als een goede vriendin hebben en daarvoor door het vuur willen gaan.quote:Ik bedoel meer met haar op een voetstuk plaatsen dat iemand heel erg bijzonder is voor je, en dat je voor die persoon door het vuur gaat. Niet zozeer wat jij hierboven beschrijft (we hebben waarschijnlijk allemaal een eigen defenitie van op een voetstuk plaatsen)
Fout, dit is wishfull thinking. Kansen en situaties maak je zelf bewust en onbewust. Niemand is ooit zijn of haar partner tegengekomen door kansloos thuis af te wachten tot de liefde van zijn of haar leven aanbelde.quote:Ach, ik zie wel wat de toekomst brengt. Kansen en situaties ontstaan vanzelf wel...
Daar hebben we onze motormeet topics voorquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:25 schreef stinkie het volgende:
Schopje R&P
Gaat er nog iemand rijden vandaag
Ik krijg nu zelfs bijnamen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
meneer darksider noemt het meteen weer naief hoorniet de hele wereld is in en in slecht hoor
Niet happen zei ik nog.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je bent er idd niet bijgeweest, en ik was echt de eerste relatie die ze had.
Ze had er geen enkel belang bij om de dingen te verdraaien.
En dan nog alle troep in bed was al genoeg bewijs.
Wat niet wil zeggen dat ze nog nooit een mannelijk geslachtsdeel had gezien.
Opa.![]()
![]()
![]()
We moeten echt eens onze visie op smilies gelijktrekken, zien jullie smilies van mij in een bericht uberhaubt wel?quote:Het is van jou kant ook een beetje erg zwart/wit.
En het maakt mij bijna geen reet uit wat iemand vroeger uitgespookt heeft.![]()
Dat heb ik idd wel eens gelezen jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, ik schijn bij sommigen nogal uiteenlopende reacties te kunnen veroorzaken.
Tja, we kunnen idd gaan discussieren over wat normaal en niet normaal isquote:[..]
Ontwijkend antwoord, deze komt niet door de commissie. Niemand is vreemd, je bent gewoon jezelf. Jezelf vreemd noemen is makkelijk i.v.m. met ontwijken van gesprekspunten maar mij leid je daar niet mee af.
Nou ja, ze is over het algemeen redelijk goed gebekt, maar nu was ze toch even speechless...quote:[..]
Heb je daar ook een conclusie uit getrokken? Wij waren er niet bij en kunnen het dus niet beoordelen.
M'n moeder heeft in het verleden al eens gedacht dat wel stiekum met elkaar omgingenquote:[..]
Wat ze dus eigenlijk zegt is dat ze heeft gemerkt dat het waarschijnlijk wederzijds is. Gebruik die info en probeer tussen de regels door te lezen/luisteren. Wat je moeder vind is totaal onbelangrijk, als je iets met haar krijgt moet jij met haar leven en niet je moeder. (no offence)
Als echt blijkt na een tijd dat jullie niet bij elkaar passen vind er vanzelf een natuurlijke selectie plaats, in de tussentijd heb je dan als het goed is toch een hoop lol met elkaar gehad.
okquote:[..]
Het is geen andere definitie, ik pas de definitie alleen aan aan wat jij beschrijft. Je druft haar niet te vragen en plaatst haar op een voetstuk. Dat is iets anders als een goede vriendin hebben en daarvoor door het vuur willen gaan.
Daar heb je idd gelijk in...quote:[..]
Fout, dit is wishfull thinking. Kansen en situaties maak je zelf bewust en onbewust. Niemand is ooit zijn of haar partner tegengekomen door kansloos thuis af te wachten tot de liefde van zijn of haar leven aanbelde.
Je krijgt toch ook geen baan door niks te ondernemen? Daarvoor moet je ook stappen zetten, mensen benaderen etc. Dat is met dit soort dingen niet anders. Met een passieve houding kom je er niet, gok eens wat, zet je over die schroom heen en onderneem iets.
Vind het ook wel geinig hoor, uit dit soort bijnamen haal je toch de indruk die je bij anderen blijkbaar opwekt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij bent wel de meeste bijnamen tot nu gehad denk ik; Mr. Smokey, Dr. Phil, Mr. Darksider
Over het algemeen wordt ik prima begrepen hoor, sommigen hebben er alleen meer last mee dan anderen. Ik heb na ons eerste akkefietje de smilies nog eens goed onder de loep genomen en probeer ze net zo te interpreteren zoals jullie dat ook doen, vreemde is alleen dat ze af en toe niet eens meer gezien worden?quote:en het is wel gek idd dat jij elke keer niet begrepen wordt, missch ligt het aan je timing ofzo tijdens serieuze onderwerpen? of omdat we gewend zijn dat jij eigenlijk altijd serieus bent?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, ik schijn bij sommigen nogal uiteenlopende reacties te kunnen veroorzaken.
[..]
Ontwijkend antwoord, deze komt niet door de commissie. Niemand is vreemd, je bent gewoon jezelf. Jezelf vreemd noemen is makkelijk i.v.m. met ontwijken van gesprekspunten maar mij leid je daar niet mee af.
[..]
Heb je daar ook een conclusie uit getrokken? Wij waren er niet bij en kunnen het dus niet beoordelen.
[..]
Wat ze dus eigenlijk zegt is dat ze heeft gemerkt dat het waarschijnlijk wederzijds is. Gebruik die info en probeer tussen de regels door te lezen/luisteren. Wat je moeder vind is totaal onbelangrijk, als je iets met haar krijgt moet jij met haar leven en niet je moeder. (no offence)
Als echt blijkt na een tijd dat jullie niet bij elkaar passen vind er vanzelf een natuurlijke selectie plaats, in de tussentijd heb je dan als het goed is toch een hoop lol met elkaar gehad.
[..]
Het is geen andere definitie, ik pas de definitie alleen aan aan wat jij beschrijft. Je druft haar niet te vragen en plaatst haar op een voetstuk. Dat is iets anders als een goede vriendin hebben en daarvoor door het vuur willen gaan.
[..]
Fout, dit is wishfull thinking. Kansen en situaties maak je zelf bewust en onbewust. Niemand is ooit zijn of haar partner tegengekomen door kansloos thuis af te wachten tot de liefde van zijn of haar leven aanbelde.
Je krijgt toch ook geen baan door niks te ondernemen? Daarvoor moet je ook stappen zetten, mensen benaderen etc. Dat is met dit soort dingen niet anders. Met een passieve houding kom je er niet, gok eens wat, zet je over die schroom heen en onderneem iets.
klopt, die laatste van mij mag duidelijk zijn: ik heb het idee dat jij het leven vanuit een half leeg glas bekijkt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:38 schreef hollander172 het volgende:
Vind het ook wel geinig hoor, uit dit soort bijnamen haal je toch de indruk die je bij anderen blijkbaar opwekt.Altijd leerzaam.
komt door wat je er neer zet en dat niet meteen als grappig wordt gezien, tenminste dat is mijn opvatting. datgene wat je neerzet is nl. precies wat ik zou denken dat je serieus zou menen.quote:Over het algemeen wordt ik prima begrepen hoor, sommigen hebben er alleen meer last mee dan anderen. Ik heb na ons eerste akkefietje de smilies nog eens goed onder de loep genomen en probeer ze net zo te interpreteren zoals jullie dat ook doen, vreemde is alleen dat ze af en toe niet eens meer gezien worden?
timing is everything, vooral met humor.quote:Met timing heeft het denk ik weinig te maken, het zal inderdaad zijn omdat ik altijd serieus was? Mijn leven is ook een stuk relaxter geworden nu ik niet meer zelf aan het tobben ben maar een advocaat aan het tobben is voor mij. Ik ben hierdoor ook wat losser geworden dan hiervoor.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gamma.
![]()
Dus je bent bang dat je eerste actie een bepaalde reactie bij ons oplevert.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:30 schreef hollander172 het volgende:
Niet happen zei ik nog.Ik ben alleen een beetje aan het provoceren.
Vind het alleen zo zwak staan om een eerste reactie weer te deleten uit een bericht, vandaar de tekst eronder om niet te happen.
Dan moet je er wel een grap van maken.quote:Het is overigens wel geinige gespreksstof maar ligt bij vrijwel iedereen toch iets te gevoelig om er grappen over te maken.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:25 schreef stinkie het volgende:
Schopje R&P
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:45 schreef stinkie het volgende:
Zeg kunnen die posts wat korter, of kan er een samenvatting gemaakt worden
Misschien wel, ik noem het zelf cynisch. Voor mij is het glas overigens gewoon halfvol, anders kan ik er net zo goed mee stoppen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klopt, die laatste van mij mag duidelijk zijn: ik heb het idee dat jij het leven vanuit een half leeg glas bekijkt.
Was ook niet grappig bedoeld, enkel provocerend en in die opzet ben ik geslaagd. Rest mij alleen nog de vraag waarom mensen de smilies niet zien.quote:komt door wat je er neer zet en dat niet meteen als grappig wordt gezien, tenminste dat is mijn opvatting. datgene wat je neerzet is nl. precies wat ik zou denken dat je serieus zou menen.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:45 schreef stinkie het volgende:
Zeg kunnen die posts wat korter, of kan er een samenvatting gemaakt worden
En op andere vlakken laat jij weer dingen vallen die anderen weer beter inzien.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:48 schreef hollander172 het volgende:
Misschien wel, ik noem het zelf cynisch. Voor mij is het glas overigens gewoon halfvol, anders kan ik er net zo goed mee stoppen.
Ik zal wel iets anders de wereld inkijken dan de meeste van mijn leeftijdsgenoten, het is jammergenoeg zo dat ik een iets andere ontwikkeling door heb gemaakt dan de meesten.
Omdat je die zin altijd op 3 manieren kan opvatten: serieus, grappig, provocerend.quote:Was ook niet grappig bedoeld, enkel provocerend en in die opzet ben ik geslaagd. Rest mij alleen nog de vraag waarom mensen de smilies niet zien.
dat blijf je ook maar roepen maar dat kan ook betrekkelijk zijn, misschien gaan anderen er anders mee om?quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:48 schreef hollander172 het volgende:
Ik zal wel iets anders de wereld inkijken dan de meeste van mijn leeftijdsgenoten, het is jammergenoeg zo dat ik een iets andere ontwikkeling door heb gemaakt dan de meesten.
smileys moeten wel te plaatsen zijn anders kunnen anderen nooit begrijpen wat jij er precies mee bedoelt. dus 1 enkele smiley kan niet de kracht ontrekken van zulke serieus getinte opmerkingen. formuleer het dan wat subtieler ofzoquote:Was ook niet grappig bedoeld, enkel provocerend en in die opzet ben ik geslaagd. Rest mij alleen nog de vraag waarom mensen de smilies niet zien.
Nopequote:Op zondag 10 oktober 2004 12:45 schreef Patrick281 het volgende:
Dus je bent bang dat je eerste actie een bepaalde reactie bij ons oplevert.![]()
En niet happen .. dan had je het toch maar beter kunnen verwijderen.
Het was provocerend bedoelt en geslaagd.quote:Dan moet je er wel een grap van maken.
Gaan we weer verder met de discussie over mediainvloeden en het effect daarvan mensen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:52 schreef Patrick281 het volgende:
En op andere vlakken laat jij weer dingen vallen die anderen weer beter inzien.
Ik ken je nu een klein beetje en dacht dat jij hem wel zou vatten, van Jesse weet ik dat hij zo'n opmerking volledig negatief op zou vatten.quote:Omdat je die zin altijd op 3 manieren kan opvatten: serieus, grappig, provocerend.
Maar de timing (zoals OPM al zei) was dus fout dus leek het inderdaad een aanval. (serieus dus)
Ja die grappen maken ze niet alleen in het achterland.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:55 schreef hollander172 het volgende:
Het was provocerend bedoelt en geslaagd.Overigens worden hier nog weleens grappen over de "melkboer" gemaakt, zal wel streekgebonden zijn met al die boeren hier.
Er bestaat hier zelfs nog een echte melkboer.![]()
Omdat ik de grap uitleg?quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kansloos.![]()
![]()
Dat istie zeker!quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ey wat doe je
Dat is mijn grote moraalridderheld
![]()
gek hequote:Op zondag 10 oktober 2004 12:58 schreef hollander172 het volgende:
Ik ken je nu een klein beetje en dacht dat jij hem wel zou vatten, van Jesse weet ik dat hij zo'n opmerking volledig negatief op zou vatten.
2 tegen 1 en nog heb je gelijk.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:58 schreef hollander172 het volgende:
Ik ken je nu een klein beetje en dacht dat jij hem wel zou vatten, van Jesse weet ik dat hij zo'n opmerking volledig negatief op zou vatten.
Miscommunicatie dus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |