Mijn advies: NIET DOEN!!!
Ik heb namelijk vorig jaar zo'n wagen gekocht en er niets dan ellende mee gehad. En een auto krijgt niet zomaar een nieuw nummerbord. Die is dus óf ingevoerd uit het buitenland (en is heeft dus meestal schade gehad) waarbij de kilometers niet of zeer moeilijk te controleren zijn, óf is hier total-loss verklaard, daarna opgeknapt en weer opnieuw op kenteken gezet.
In beide gevallen krijg je dus een nummerplaat die jonger is dan het voertuig. En dat verhaal over die leasemaatschappij lijkt me ook kletskoek. Ik rij na die ene wagen nu zelf een ex-lease-auto en die kreeg echt geen ander kenteken (wel nieuwe platen, omdat de originele beschadigd raakten met het verwisselen van de houder, dus ik rij nu met zo "1"-tje rond, maar dit ff terzijde...)
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:36 schreef Diego27 het volgende:
Hij komt niet uit het buitenland zei de man !!
Ja hallo, ben je nou zo naïef om die man meteen te geloven? Die wil verkopen, en als hij meteen al zegt dat die auto uit het buitenland komt, dan ruik jij onraad en wil je die auto dus niet kopen!
Als je gehecht ben aan je zuurverdiende centjes kijk je nog ff verder!
Mijn advies, kijk voor een auto mét Nationale Autopas vanaf de bouwdatum (dus vanaf 0 km) en met een kenteken dat bij de leeftijd past!
... ik ben een vliegtuig