abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23442960
Ontzettende zooi....

laat ik hopen dat de Mol die rechten niet krijgt. Laat ik nu net in die 3% van Nederland wonen die Nickelodion niet kan ontvangen Schijnt een technisch probleem te zijn en we het daarom niet kunnen krijgen. Ik mag hopen dat Casema daar aan gaat werken mocht de Mol de rechten krijgen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 november 2004 @ 15:20:22 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_23447197
Ik kan Nickledoneon ook niet ontvangen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:44:27 #103
3485 kavorka
lure of the animal
pi_23458753
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 15:20 schreef tong80 het volgende:
Ik kan Nickledoneon ook niet ontvangen.

Tijd om naar de bewoonde wereld te verhuizen dan maar.
animal magnetism sexual attractive state
  zondag 21 november 2004 @ 00:08:06 #104
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_23459406
Mij maakt het persoonlijk niet uit naar welke zenders de uitzendrechten van samenvattingen/live wedstrijden gaan, zolang het maar NIET achter de decoder is en met de wakkerende interesse van John de Mol lijkt de kans ook kleiner zijn geworden dat dat gaat gebeuren, tenzij de Mol ook een betaalzender op wil gaan richten. Zolang de wedstrijden maar op een open net worden uitgezonden, het liefst live en van de topclubs(Ajax, AZ, Feyenoord, PSV)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_23459485
John de Mol koopt die voetbalrechten om interesse op te wekken voor zijn digitale themakanalen die hij op gaat richten. Daar moet je dan apart voor betalen, en daar gaat hij aan verdienen. Duurt nog wel 5 jaar, dus hij zal eerst moeten investeren.

Ik ben overigens wel een beetje huiverig voor het SBS-effect, dus alles gesponsord rondom de wedstrijd, feelgood interviewtjes van een type Hans Kraay voor en na de wedstrijd, en een Edward van Cuilenborg die alles gezellig en sfeervol vind in het stadion, en snel het gesprek afkapt als de analyticus de wedstrijd slecht of saai vind, want alles moet entertainment zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 november 2004 @ 02:16:53 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23461392
quote:
Op zondag 21 november 2004 00:11 schreef MaxPower het volgende:
John de Mol koopt die voetbalrechten om interesse op te wekken voor zijn digitale themakanalen die hij op gaat richten. Daar moet je dan apart voor betalen, en daar gaat hij aan verdienen. Duurt nog wel 5 jaar, dus hij zal eerst moeten investeren.
dan verwacht ik dus ook dat er een PSV, ajax en feijenoord kanaal zal komen tegen die tijd omdat met digitale televisie dat allemaal veel makkelijker en goedkoper te distribueren valt.

RTL5 zou trouwens wel een ideale zender zijn voor de lvie wedstrijd van vrijdagavond, het zit daar nooit de programering ind e weg, bijvoorbeeld SBS zou dus ipv van een goedbekeken show van Wendy van Dijk ofzo voetbal moeten uitzenden..... k weet neit of ze dat willen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23461401
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan verwacht ik dus ook dat er een PSV, ajax en feijenoord kanaal zal komen tegen die tijd omdat met digitale televisie dat allemaal veel makkelijker en goedkoper te distribueren valt.

RTL5 zou trouwens wel een ideale zender zijn voor de lvie wedstrijd van vrijdagavond, het zit daar nooit de programering ind e weg, bijvoorbeeld SBS zou dus ipv van een goedbekeken show van Wendy van Dijk ofzo voetbal moeten uitzenden..... k weet neit of ze dat willen.
RTL5 zou het prima kunnen programmeren, zeker rondom met Voetbal Insite nu het ook op vrijdag is. Meestal zend RTL5 toch alleen maar shit uit. Ik gok ook op de vrijdagavond wedstrijd voor RTL5.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 november 2004 @ 02:27:05 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23461504
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

RTL5 zou het prima kunnen programmeren, zeker rondom met Voetbal Insite nu het ook op vrijdag is. Meestal zend RTL5 toch alleen maar shit uit. Ik gok ook op de vrijdagavond wedstrijd voor RTL5.
ja want volgens mij zit het op andere zenders gewoon de reguliere programmering in de weg. En vrijdagavondwedstrijden zullen geen bijzonder hoge kijkcijfers trekken.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23463051
Ja ik hoop ook op RTL 5, leuk verslag altijd. Maar alsjeblieft niet SBS die weten echt overal een prijsvraag aan vast te plakken
pi_23463249
Mijn top 4 dan maar:
1. NOS
2. RTL 5
3. John de Mol
4. SBS6
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_23465509
De NOS had gisteren zowaar de samenvattingenshow een nieuwe styling aangemeten.

NOS plus de stand linksboven in beeld, superieure cameramoves in de aangepaste studio. Ze trekken alles uit de kast.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_23465565
Ja zag er goed uit!
pi_23465642
Behalve dan die Toine van Peperstraete de hele tijd pontificaal in beeld.
pi_23465693
De stand bovenin was fijn, de rest was gewoon een trieste poging om het programma wat aantrekkelijker te maken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 november 2004 @ 13:49:33 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23466066
John de Mol heeft één probleem, hij kan op de zondagmiddag geen korte samenvattingen uitzenden omdat hij dan geen zendtijd heeft. K weet niet in hoeverre al die opties in het samenvattingenpakket bindend zijn
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 21 november 2004 @ 14:18:53 #116
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_23466762
John de Mol gaat het eredivisie voetbal heus niet op Nickledeon uitzenden. Hij wil een nieuwe zender beginnen en dat met voetbal promoten.

In de Volkskrant stonden trouwens de 'regels' voor het uitzenden van het voetbal.
- Samenvattingen van de zondag verplicht tussen 19:00 en 21:00
- Laatste 30 seconden voor de uitzending zijn reclametijd van de ECV
- 'feel good' promo laten zien
- banner met 'dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door....'
- Geen geluid op de camera naast de dug-out
- Minimaal aantal camera's voor de wedstrijd registratie
- - Interviews met spelers net als in Duitsland en Engeland verplicht voor zo'n scherm met sponsoren.
- tijdens de samenvattingen een HCE-watermerk in beeld
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 november 2004 @ 14:22:20 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23466857
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:18 schreef Stpan het volgende:
John de Mol gaat het eredivisie voetbal heus niet op Nickledeon uitzenden. Hij wil een nieuwe zender beginnen en dat met voetbal promoten.
volgens wat ik afgelopen maanden heb gehoord heeft hij gewoon de zendtijd van 18.00 tot 6.00 op Nickelodeon gekocht vanaf augustus volgend jaar. En wil hij daar een familie zender beginnen.
quote:
In de Volkskrant stonden trouwens de 'regels' voor het uitzenden van het voetbal.
- Samenvattingen van de zondag verplicht tussen 19:00 en 21:00
- Laatste 30 seconden voor de uitzending zijn reclametijd van de ECV
- 'feel good' promo laten zien
- banner met 'dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door....'
- Geen geluid op de camera naast de dug-out
- Minimaal aantal camera's voor de wedstrijd registratie
- - Interviews met spelers net als in Duitsland en Engeland verplicht voor zo'n scherm met sponsoren.
- tijdens de samenvattingen een HCE-watermerk in beeld
k vind deze eisen eigenlijk wel meevallen, da's bijna zoals het nu is, alleen de commerciele eisen als reclame zendtijd ed zijn erxtra
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23466927
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:18 schreef Stpan het volgende:
Zo heb ik het ook begrepen.
  zondag 21 november 2004 @ 14:51:30 #119
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_23467557
Ik vind die eisen ook wel meevallen. Canal+, NOS en zelfs TV Rijnmond werken met zo'n superirritant HCE-herrie-epilepsie trailer dingetje en gebruiken de HCE-kaart om de opstelling op de maken.

De interviews, ja ach, ik zie liever het stadion op de achtergrond dan zo'n rolgordijn met sponsoren, maar kan er niet over vallen.

Ik vind alleen de reclamezendtijd voor het programma, wat heeft de ECV daarmee te maken?!
En dat er geen geluid mag op de camera naast de dugout. Had je vandaag toch mooi het gevloek en getier van Sturing gemist.

PS, al begint John de Mol op een zender samen met Nickleodeon, dan nog is dat heel wat anders dan voetbal tussen Sponge Bob en Bassie en Adriaan door. Als hij een zender begint krijgt dat heus wel landelijke dekking.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 november 2004 @ 15:11:20 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23468106
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:51 schreef Stpan het volgende:
Ik vind die eisen ook wel meevallen. Canal+, NOS en zelfs TV Rijnmond werken met zo'n superirritant HCE-herrie-epilepsie trailer dingetje en gebruiken de HCE-kaart om de opstelling op de maken.

De interviews, ja ach, ik zie liever het stadion op de achtergrond dan zo'n rolgordijn met sponsoren, maar kan er niet over vallen.
Ze kunnen het oplossen zoals in duitsland, daar zie ik vaak interviews op het veld met een transparante wand met daarop de sponsors. Dat ziet er zelfs heel redelijk uit
quote:
Ik vind alleen de reclamezendtijd voor het programma, wat heeft de ECV daarmee te maken?!
En dat er geen geluid mag op de camera naast de dugout. Had je vandaag toch mooi het gevloek en getier van Sturing gemist.
Dat er geen geluid van de bank mag worden opgenomen vind ik ook Bullshit dat is nou juist prachtig zo'n vloekende trainer
quote:
PS, al begint John de Mol op een zender samen met Nickleodeon, dan nog is dat heel wat anders dan voetbal tussen Sponge Bob en Bassie en Adriaan door. Als hij een zender begint krijgt dat heus wel landelijke dekking.
dat zei ik, hij zal vanaf 18.00 tot 6.00 uitzenden en Nick vanaf 6.00 tot 18.00 en in de zomer van volgend jaar kunnen de pakketten van de kabelboeren weer aangepast kunnen worden en dan zal Nick er in de ontbrekende gebeiden ook wel op komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23468207
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:51 schreef Stpan het volgende:
Dan kunnen ze deals maken met sponsors/partners.

Net zoals bij de CL, dan hebben Amstel en Ford ook altijd het laatste woord.
pi_23468293
ik heb niet alles gelezen
maar ik heb vernomen dat SS dan geen samenavttingen kan laten zien op zaterdag en zondag?
of heb ik het mis?
zeg alstublieft dat ik het mis heb

want ik kan alleen Ned1,2 en 3 ontvangen hier
het zou een groot gemis zijn als ik dan geen SS met voetbal kan zien
en dat allemaal dankzij geldmol

ik vrees ervoor dta de rechten voor het wk in Duitsland dat De Mol er ook mee aan de haal gaat...
en later nog de CL, dan valt er niks meer te zien voor mij

Wat zou ik ongelooflijk blij zijn als de NOS alles kan behouden, al vrees ik ervoor
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 november 2004 @ 15:22:07 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23468371
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:18 schreef ASSpirine het volgende:
ik heb niet alles gelezen
maar ik heb vernomen dat SS dan geen samenavttingen kan laten zien op zaterdag en zondag?
of heb ik het mis?
zeg alstublieft dat ik het mis heb

want ik kan alleen Ned1,2 en 3 ontvangen hier
het zou een groot gemis zijn als ik dan geen SS met voetbal kan zien
en dat allemaal dankzij geldmol

ik vrees ervoor dta de rechten voor het wk in Duitsland dat De Mol er ook mee aan de haal gaat...
en later nog de CL, dan valt er niks meer te zien voor mij

Wat zou ik ongelooflijk blij zijn als de NOS alles kan behouden, al vrees ik ervoor
De rechten voor Duitsland 2006 liggen volgens mij al bij de NOS

rechten van een WK of EK zijn lastiger voor commercielen, ze moeten dan 3 of 4 weken hun hele programmering omgooien en de kijkcijfers hangen erg af of Oranje meedoet en dat weet je niet als je de rechten koopt.

RTL en SBS hebben al eerder aangegeven dat een EK of WK niet echt heel interessant is voor ze.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23468724
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

De rechten voor Duitsland 2006 liggen volgens mij al bij de NOS

rechten van een WK of EK zijn lastiger voor commercielen, ze moeten dan 3 of 4 weken hun hele programmering omgooien en de kijkcijfers hangen erg af of Oranje meedoet en dat weet je niet als je de rechten koopt.

RTL en SBS hebben al eerder aangegeven dat een EK of WK niet echt heel interessant is voor ze.
en de samenavattingen van Eredivisie voetbal lijkt te verdwijnen bij de NOS?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 november 2004 @ 15:40:59 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23468777
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:38 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

en de samenavattingen van Eredivisie voetbal lijkt te verdwijnen bij de NOS?
de kans bestaat, maar iedereen doet alsof de Mol tot in het oneindige gaat bieden. Hij heeft gewoon gezegd dat het wel een rendabele deal voor hem moet zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23468814
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:38 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

en de samenvattingen van Eredivisie voetbal lijkt te verdwijnen bij de NOS?
Dat is koffiedik kijken. Je kunt altijd nog een schotel kopen.
pi_23469184
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Gewoon Studio Sport houden natuurlijk.
Nog steeds niks aan te voegen, eigenlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 december 2004 @ 18:12:53 #128
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23698835
Nu een stukje op NOS journaal de verwachting is dat John de Mol gaat winnen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 december 2004 @ 01:12:43 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23705555
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:12 schreef Dos37 het volgende:
Nu een stukje op NOS journaal de verwachting is dat John de Mol gaat winnen

lijkt me ook logisch.
De Mol de samenvattingen
RTL de vrijdagavond wedstrijden
UPC de andere live wedstrijden
Radio 1 de radiorechten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23705605
Canal+ zal wel de rechten houden van de live wedstrijden van de top 3
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 december 2004 @ 01:19:09 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23705649
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:16 schreef F1Bas het volgende:
Canal+ zal wel de rechten houden van de live wedstrijden van de top 3

UPC (voetbal kanaal) heeft canal+ toch gekocht? Dan zullen ze alles wel overhevelen naar het voetbalkanaal en dan kun je dat samen met canal+ nemen in een abo denk k
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 2 december 2004 @ 01:21:58 #132
106856 MociN
Live your own legend
pi_23705682
Laat De Mol ze maar krijgen, die biedt er waarschijnlijk toch het meeste voor! Hopelijk voor hem wordt dit wel weer een succes.
pi_23705772
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

UPC (voetbal kanaal) heeft canal+ toch gekocht? Dan zullen ze alles wel overhevelen naar het voetbalkanaal en dan kun je dat samen met canal+ nemen in een abo denk k

Als canal+ geen voetbal meer heeft zijn ze heel veel klanten kwijt, waaronder ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 december 2004 @ 01:31:14 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23705790
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:29 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als canal+ geen voetbal meer heeft zijn ze heel veel klanten kwijt, waaronder ik.

en daarom denk k dat t een pakket wordt film+voetbal kanaal ofzo. maargoed dat weet k niet.
De Mol mag de rechten best krijgen hij zal er ligt wat beters van maken dan de NOS, die laten nog veel te veel mogelijkheden liggen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23709769
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:29 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Lijkt me ook. Wie heeft canal plus nu echt voor de films? Haast niemand toch?

SBS6 doet in ieder geval niet meer mee
quote:

BS 6 ziet af van bod op voetbalrechten

HILVERSUM, donderdag
SBS 6 trekt zich terug uit de strijd om de uitzendrechten van het voetbal uit de eredivisie. Volgens een woordvoerder is het commercieel niet interessant om mee te bieden. „Het geld dat ervoor betaald moet worden is niet terug te verdienen en daarom doen we niet mee.”
Gistermiddag om 17.00 uur is de biedingprocedure gesloten. NOS, RTL Nederland en John de Mols nog op te richten tv-zender hebben wel een bod uitgebracht op een of meerdere pakketten die de Ere-divisie CV heeft samengesteld. Tot de onderdelen behoren onder andere de samenvattingen uit de eredivisie, het tweede uitzendrecht van die samenvattingen en een live-wedstrijd op vrijdagavond.

Voor de radiorechten behoren in elk geval NOS, BNR Nieuwsradio en Arrow Classic Rock tot de bieders. Talpa (Noordzee FM en Radio 10 Gold) wil niet bekendmaken of het een bod heeft uitgebracht. Naar schatting moet de verkoop van de uitzendrechten in totaal 65 tot 70 miljoen euro per jaar opbrengen.
pi_23710070
Gelukkig SBS valt af
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:23:15 #137
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_23768171
Heren, Dames ook,

Ondersteun dit prachtige advies : www.vanonsallemaal.nl

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 december 2004 @ 23:50:20 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23768727
echt niet. Laat De Mol maar lekker de rechten krijgen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23768762
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:23 schreef Juan Zueco het volgende:
Heren, Dames ook,

Ondersteun dit prachtige advies : www.vanonsallemaal.nl

J.
Eerst eens zien wat de Mol er van maakt. Misschien worden het wel briljante uitzendingen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 december 2004 @ 23:53:51 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23768819
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Eerst eens zien wat de Mol er van maakt. Misschien worden het wel briljante uitzendingen.
eindleijk een beetje stats erbij en dan krijgen we misschien ook eens te dien hoe hard schoten zijn, afstand tot de goal, afstand van de muur, afstand tot de goal. allemaal dingen die de NOS nu ook kan laten zien maar t gewoon verrekken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23768965
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

eindleijk een beetje stats erbij en dan krijgen we misschien ook eens te dien hoe hard schoten zijn, afstand tot de goal, afstand van de muur, afstand tot de goal. allemaal dingen die de NOS nu ook kan laten zien maar t gewoon verrekken
Ijzeren Rinus terug
  zondag 5 december 2004 @ 00:09:39 #142
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_23769201
Het maakt me niet eens zoveel uit wat het wordt.. als:

- Ik maar zondag met bord op schoot voetbal kan kijken
- De makers eens kijken naar Match of the Day als voorbeeld
- Er geen onzinnige fratsen komen als "camera's in kleedkamers"

Stiekem hoop ik toch dat het bij de NOS blijft maar ik vrees dat dat een illusie is..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 december 2004 @ 00:30:05 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23769626
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:09 schreef Stefkuh het volgende:

- De makers eens kijken naar Match of the Day als voorbeeld

Stats na afloop

voordeel daar is dat ze wedstrijden met veel camera's opnemen waardoor je dus prachtige beelden krijgt. Goed dat de daar dus ook eisen aan gesteld worden!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23779004
Wel jammer dat ze nu met die "voorbeschouwingsfilmpjes" blijkbaar niet meer de tijd hebben om van elk duel de opstellingen te tonen.
www.thuisuiteten.nl
pi_23780997
Viel me de vorige keer ook op ja. Erg jammer inderdaad, het is toch wel iets belangrijks om door te geven.
pi_23792825
quote:
Ook Versatel biedt voor betaaltelevisie veel meer dan UPC/Canal+

BOD JOHN DE MOL 25% HOGER DAN NOS

door Jaap de Groot

ZEIST, maandag
De kaarten voor de rechten van de voetbaluitzendingen lijken geschud. Nu de biedingen van alle zendgemachtigden binnen zijn, blijkt er een groot financieel gat te gapen tussen de nieuwkomers op de markt (John de Mol en Versatel) en de gevestigde orde (NOS en UPC/Canal+). Voor het belangrijkste pakket (eerste recht van de samenvattingen) is bij de Eredivisie Coöperatieve Vereniging (ECV), dat de rechten namens de eredivisieclubs verkoopt, door John de Mol circa 40 miljoen euro geboden. Dit bedrag ligt 25% hoger dan het bod van de NOS, dat rond de 32 miljoen euro schommelt. Deze rechten leveren nu nog 24 miljoen euro per jaar op.
Hoeveel meer de eredivisie tot medio 2008 gaat verdienen blijkt ook nog eens uit de bedragen die voor de livewedstrijden voor abonneetelevisie zijn geboden. Canal+, dat inmiddels door de kabelexploitant UPC is overgenomen, telt nu nog 15 miljoen euro neer voor deze rechten. Versatel heeft inmiddels het dubbele geboden. Deze 30 miljoen euro ligt zo’n 10 miljoen euro hoger dan het bod dat UPC/Canal+ op dit pakket heeft gedaan.

Alleen al door deze biedingen hebben de achttien eredivisieclubs zich de komende drie jaar verzekerd van een enorme toename van inkomsten. De rechten voor de eerste samenvattingen en het zogenaamde ‘decoderpakket’, die nu jaarlijks zo’n 39 miljoen euro opleveren, worden naar 70 miljoen euro getild. Dit staat nog los van de verkoop van het tweede recht van samenvattingen, waarvoor RTL en de NOS in de markt zijn en die tussen de 3 en 5 miljoen euro moeten opleveren, en de radiorechten. Een simpele rekensom leert daarom, dat het totale mediapakket tussen de 70 en 80 miljoen euro per jaar gaat opleveren. Een stijging van zo’n 100%.
Voor vandaag heeft de ECV alle bieders ‘ergens’ in Nederland uitgenodigd om hun bod toe te lichten, maar gezien de enorme financiële verschillen lijken deze gesprekken grotendeels een formaliteit. Volgens de vooraf aangegeven procedure worden op woensdag 22 december de nieuwe rechtenhouders bekendgemaakt, maar gezien de huidige situatie is niet uitgesloten dat dit toch eerder gaat gebeuren.

Daarmee zou dus een einde komen aan de leidende rol die NOS Studio Sport decennia lang in het Nederlandse voetbal heeft vervuld. De publieke omroep loopt zelfs het risico het tot medio 2008 helemaal zonder Nederlands voetbal te moeten doen, omdat RTL een serieuze concurrent is voor het tweede recht van samenvattingen. Dit komt vooral, omdat deze commerciële zender alleen het recht op de vrijdag-live-wedstrijd wil kopen als deze met de samenvattingen gecombineerd kan worden. In dat geval kan RTL zowel op vrijdag- als maandagavond twee op voetbal gerichte programma’s uitzenden, zoals dat nu ook het geval is.
De NOS heeft meer problemen met dit dubbelpakket, omdat het op prime time ‘verplicht’ uitzenden van een livewedstrijd op de vrijdagavond op Nederland 2 niet bepaald een lokker is, omdat daarin maar één uitwedstrijd van zowel Ajax, Feyenoord als PSV is opgenomen.

Zoals ook de rol van UPC/Canal+ in het Nederlandse voetbal lijkt uitgespeeld, nu het telecombedrijf Versatel hoog op de rechten van de livewedstrijden achter de decoder heeft ingezet. Versatel hoopt met het verkrijgen van dit pakket een doorbraak te forceren bij de zogenoemde ’triple playdiensten’, het verzorgen van telefoon, internet en tv via één en dezelfde snelle glasvezelkabel.
Saillant detail is dat John de Mol via zijn investeringsmaatschappij Talpa voor 25% aandeelhouder van Versatel is.
Bron = De Telegraaf.

Lijkt me vrij duidelijk. John de Mol wil het voetbal echt hebben
  maandag 6 december 2004 @ 10:38:46 #147
3485 kavorka
lure of the animal
pi_23794452
hmm..geen PSV/Ajax/Feyenoord live dus bij UPC/canal+/voetbalkanaal maar bij Versatel. Via welk kanaal wil Versatel dit gaan uitzenden?
pi_23794596
GvD versatel heeft nog niet eens een transponder, tv kanaal of wat dan ook! Zullen ze dan snel met de kabel maatschappijen moeten regelen !
pi_23794636
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:38 schreef kavorka het volgende:
hmm..geen PSV/Ajax/Feyenoord live dus bij UPC/canal+/voetbalkanaal maar bij Versatel. Via welk kanaal wil Versatel dit gaan uitzenden?
Zal dan wel via Digitale tv bij Upc, Casema, Tv home... etc zijn!
  maandag 6 december 2004 @ 10:53:09 #150
3485 kavorka
lure of the animal
pi_23794690
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:50 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Zal dan wel via Digitale tv bij Upc, Casema, Tv home... etc zijn!
Misschien een soort van pay-per-view, lijkt me sterk dat ze om de drie clubs een heel kanaal gaan oprichten met 24 uur per dag uitzendingen.
pi_23794887
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:53 schreef kavorka het volgende:

[..]

Misschien een soort van pay-per-view, lijkt me sterk dat ze om de drie clubs een heel kanaal gaan oprichten met 24 uur per dag uitzendingen.
omg als ze maar geen pay per view gaan gebruiken... dan zullen ze waarschijnlijk 10 euro per wedstrijd rekenen ( sinds je bij yeahronimo al 5 euro moet betalen voor bagger kwaliteit ) en dat ga ik dus never nooit niet betalen ! Ik hoopte eigenlijk dat Upc hem zou krijgen want dan zouden we ook de wedstrijden van de kleinere ploegen live kunnen zien want dat zijn meestal toch de leukere wedstrijden ! ( Kijk maar naar Sky sports Uk, Taquilla in Spanje en Sky Italia die zenden alle wedstrijden live uit ! )
  maandag 6 december 2004 @ 11:07:24 #152
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23794976
Ze moeten het gewoon zo aanpakken als in engeland ok je betaalt er geld voor maar 4 voetbal kanalen ofzo
  maandag 6 december 2004 @ 11:49:47 #153
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23795709
John de Mol zal van voetbal nog meer een theatershow gaan maken. Commerciele teringbende. Straks gaat hij ook nog zeiken over de aanvangstijden van de wedstrijden.
A.M.A.B
  maandag 6 december 2004 @ 11:51:03 #154
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23795737
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:49 schreef Cart_man het volgende:
John de Mol zal van voetbal nog meer een theatershow gaan maken. Commerciele teringbende. Straks gaat hij ook nog zeiken over de aanvangstijden van de wedstrijden.
John de mol is niet dom dus gaat echt geen kijkers weg jagen ofzo man dat word wel wat let maar op
  maandag 6 december 2004 @ 11:54:02 #155
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23795786
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:51 schreef Dos37 het volgende:

[..]

John de mol is niet dom dus gaat echt geen kijkers weg jagen ofzo man dat word wel wat let maar op
Hij maakt het denk ik wel erger voor de mensen die elke week naar de voetbalstadions gaan om de wedstrijd te kijken.

Gelukkig kijk ik bijna nooit voetbal op de televisie, daar zal ik geen last van hebben.
A.M.A.B
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 12:17:56 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23796343
k kijk al uit naar de vrijdagavond van RTL5, eerst een live wedstrrijd en daarna Voetbal Insite met Johan Derksen , dat is best leuk

Versatel zal de hele boel wel via internet willen doen, ben benieuwd of dat wel zoveel opbrengt. En de Mol het samenvattingen pakket nix mis mee
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 12:19:22 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23796377
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:49 schreef Cart_man het volgende:
k weet niet of je t door had maar de NOS liet 3 Uefacup wedstrijden op absurde tijden beginnen zodat alles uitgezonden kon worden.
De aanvangstijden voor wedstrijden liggen trouwens vast!
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 6 december 2004 @ 12:29:34 #158
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23796601
wat zou de NOS gaan doen met die extra zendtijd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 12:32:35 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23796668
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:29 schreef Dos37 het volgende:
wat zou de NOS gaan doen met die extra zendtijd
korfbal, hockey, veldrijden, marathons intergraal herhalen 's avonds zoiets denk k
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 6 december 2004 @ 12:37:00 #160
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23796762
ik hoop idd dat ze die ruimte vrijmaken voor andere sporten
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  maandag 6 december 2004 @ 12:38:40 #161
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23796802
Ja dat zullen wel ja maar of daar vraag naar is laten ze het basketbal van NBA maar kopen
pi_23802486
Van Nijnatten schreef vandaag dat de teams buiten de top 3 maar beperkt voordeel hebben van de 25 % van De Mol en dat men daarom niet vreemd moet opkijken als gewoon de NOS herkozen wordt.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 6 december 2004 @ 18:10:51 #163
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23803057
Business radio gaat achter de radio verslagen aan hoorde ik net
pi_23803594
als het maar bij de NOS blijft, als het naar een ander zal gaan neemt de kwaliteit snel af
pi_23803622
zit dat op de middengolf of hoe kom ik daar?
  maandag 6 december 2004 @ 18:56:14 #166
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23803970
Hoe zit het met de radiorechten? tv vind ik niet zo interessant.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 19:04:16 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23804140
BNR heeft gewoon een FM frequentie volgens mij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23804903
Radio is apart mag ik toch hopen? LdL mag nooit vergaan, dan moeten we in opstand komen!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 6 december 2004 @ 20:02:47 #169
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23805166
Nou ja, LdL blijft wel bestaan maar wordt zo wel erg leeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_23805275
Langs de lege lijn ja.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 6 december 2004 @ 20:18:58 #171
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23805516
Stop , hou op.
  maandag 6 december 2004 @ 20:23:47 #172
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23805649
business radio waar zit dat

Ik ben voor de actie MM protest op het maliveld
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 20:55:45 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23806540
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:23 schreef Dos37 het volgende:
business radio waar zit dat

Ik ben voor de actie MM protest op het maliveld
http://www.bn.nl
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23815790
quote:
Einde Canal+ door missen eredivisie’

door Marcel Frost

HILVERSUM, dinsdag
Het einde van Canal+ lijkt nabij nu Versatel 30 miljoen euro heeft geboden op de uitzendrechten van de live wedstrijden uit de eredivisie, zegt Frank van den Wall Bake, onafhankelijk sportrechtendeskundige. Het bod van Versatel ligt tien miljoen euro hoger dan dat van Canal+.
„John de Mol heeft 25 procent van de aandelen van Versatel en biedt met zijn bedrijf Talpa zelf op de samenvattingen voor zijn eigen zender; dat is geen toeval, maar een strategische alliantie”, denkt Van den Wall Bake. „Als ik de baas van de Eredivisie CV was, zou ik met die ’twee’ partijen graag een deal sluiten; ze bieden genoeg geld en genoeg zekerheid.” John de Mol heeft voor de rechten circa 40 miljoen euro geboden en dat is een flink stuk hoger dan het bod van de NOS, zo’n 32 miljoen euro.
Van den Wall Bake: „Er is te veel onzekerheid rond Canal+. Het bedrijf heeft nog nooit aangetoond dat het winst maakt. Eerst was het even in handen van Vivendi, nu is Canal+ weer doorverkocht aan de eigenaar van UPC. En wat gaat die er straks mee doen?”

De sportrechtendeskundige denkt overigens dat De Mol niet alleen op de samenvattingen van de wedstrijden uit de eredivisie (het ’Studio Sportpakket’) heeft geboden, maar dat hij ook de live wedstrijd op vrijdagavond wil hebben én het tweede recht van de samenvattingen. „Om de doodeenvoudige reden dat hij dan de enige is die voetbal uitzendt”, aldus Van den Wall Bake.
Bestuursvoorzitter Hans Wolfert van Canal+ denkt dat de schade voor zijn station wel zal meevallen. „Natuurlijk zijn er flink wat mensen abonnee van Canal+ vanwege het voetbal, maar ook zonder eredivisie blijft er nog heel veel buitenlands voetbal over.”
Canal+ heeft 215.000 abonnees die 27,95 euro per maand betalen.
Dit zou best eens daadwerkelijk kunnen gebeuren. Ze hebben dan nog wel buitenlands voetbal, maar toch. Ik denk dat niet alle 200.000 abonnees blijven kijken.
pi_23820438
Ik snap niet dat Canal+ van 200.000 abonnees kan blijven bestaan. En dat de clubs zich door zo'n klein partijtje vanalles door de strot laten duwen zoals op zondagochtend voetballen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 december 2004 @ 14:51:49 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23820890
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:32 schreef MaxPower het volgende:
Ik snap niet dat Canal+ van 200.000 abonnees kan blijven bestaan. En dat de clubs zich door zo'n klein partijtje vanalles door de strot laten duwen zoals op zondagochtend voetballen.
215.000 abbonees betalen in totaal 72.111.000 aan abogeld. da's best veel.
Als ze de HCE live wedstrijden kwijt raken is het gewoon einde verhaal voor Canal+
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 december 2004 @ 12:36:05 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23987151
en de NOS is wel duidelijk
quote:
NOS wil livewedstrijd vrijdag naar abonneezender

Uitgegeven: 15 december 2004 12:15
Laatst gewijzigd: 15 december 2004 12:17

HILVERSUM - De publieke omroep NOS wil dat de live-wedstrijd uit de eredivisie op vrijdagavond de komende jaren alleen op abonneebasis te zien is.

Alleen in dat geval blijft het eerste bod van de NOS op de samenvattingen van de eredivisiewedstrijden staan. Dit meldt woensdag het Financieele Dagblad en is bevestigd door betrouwbare bronnen in Hilversum.

Tot woensdagmiddag 17.00 uur hebben de geïnteresseerde partijen de tijd hun eerste bod op de pakketten rond de voetbalrechten te verhogen.

Alle partijen hebben op 6 december de gelegenheid gekregen hun eerste bod toe te lichten en vragen te stellen. De NOS liet weten een geconditioneerd bod te hebben gedaan en wil niet van de eigen voorwaarden afwijken. De publieke omroep eiste bijvoorbeeld redactionele onafhankelijkheid.

De publieke omroep vindt het ook belangrijk dat de door de Eredivisie CV (ECV) voorgestelde live-wedstrijd op vrijdag niet op het open net te zien is. Dat concurreert minder met de open netten.

De ECV, die de rechten voor de komende drie jaar verkoopt, zou het vrijdagpakket echter graag op het open net zien.

De NOS en Talpa, de investeringsmaatschappij van John de Mol, zijn elkaars concurrenten wat betreft de rechten voor de samenvattingen. Het is onbekend of die partijen in tweede instantie een hoger bod hebben ingeleverd.

Op 22 december wordt duidelijk welke partij de samenvattingen de komende jaren gaat uitzenden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24030522
quote:
Clubs kunnen tot medio 2008 rekenen op ¤ 225 miljoen
De Mol favoriet bij voetbalrechten

door Jaap de Groot

ZEIST, vrijdag
John de Mol maakt alsnog de grootste kans om de belangrijkste voetbalrechten binnen te halen. De mediawerkgroep van de Eredivisie CV, die de onderhandelingen met de verschillende zenders voert, zal op woensdag 22 december aan de achttien eredivisieclubs het advies geven om voor het De Mol-bod van 40 miljoen euro te kiezen.

Constructie
Dit als gevolg van de tweede bieding die door zowel de 49-jarige mediatycoon als de NOS is gedaan op het eerste recht van samenvattingen van de eredivisiewedstrijden.
De NOS houdt vast aan het bod van 32 miljoen, terwijl John de Mol aan de Eredivisie CV een voorstel heeft gedaan waarin een speciale constructie voor de zogenaamde tweede rechten van de samenvattingen is opgenomen. Daarbij is een opening gecreëerd voor RTL, de andere bieder op deze rechten, om ’samen’ dit pakket te financieren. Aldus incasseren de eredivisieclubs voor de eerste en tweede rechten een gezamenlijk bedrag van circa 42 miljoen euro.
Voeg daarbij de 30 miljoen euro die Versatel per jaar gaat betalen voor de rechten van live wedstrijden achter de decoder en de teller voor het betaald voetbal staat nu op 72 miljoen euro per jaar. Daar komen nog de bedragen voor de radio- en internetrechten bij.

Een en ander houdt in, dat de eredivisie rond de 75 miljoen euro voor alle rechten kan incasseren, bijna twee keer zoveel als nu het geval is (circa 39 miljoen). Omdat alle contracten een looptijd van drie jaar hebben, kan het betaald voetbal zich tot medio 2008 dus verzekeren van een totaalbedrag van 225 miljoen euro.
De achttien eredivisieclubs nemen woensdag een definitief besluit over het advies van de mediawerkgroep.
De Telegraaf.

Slim van de Mol om gelijk een constructie met RTL te maken. De NOS heeft nu nog wel heel weinig kans.
  vrijdag 17 december 2004 @ 11:13:20 #179
3485 kavorka
lure of the animal
pi_24031799
quote:
'Versatel krijgt tv-rechten Eredivisie niet'

AMSTERDAM (Dow Jones) - Kabelbedrijf Versatel zal de live-uitzendrechten van eredivisiewedstrijden niet krijgen, vermoedt Petercam. Concurrent UPC, eigenaar van Canal+, heeft volgens de bank een dikkere portemonnee.
Bovendien, zo meent Petercam, zal UPC er alles aan doen om de huidige uitzendrechten te behouden.
Canal+ heeft op dit moment de live-uitzendrechten van eredivisiewedstrijden en UPC heeft het oorspronkelijk bod voor behoud hiervan verhoogd naar 40 miljoen euro per jaar, aldus media. Onduidelijk is of Versatel haar bod van 30 miljoen euro per jaar verhoogde.
Als Versatel inderdaad achter het net vist wat de uitzendrechten van voetbalwedstrijden betreft, dan is dat volgens Petercam goed nieuws voor beleggers in Versatel die dit concern vooral als telecombedrijf willen zien. Bij verkrijging van de uitzendrechten komen immers de ambities van Versatel om naast telecomdiensten, ook tv- en internetactiviteiten te ontplooien, in een stroomversnelling.
Petercam hanteert een ’add-advies’ voor Versatel en een koersdoel van 2,10 euro.

Bron: http://www.dft.nl/nieuws/(...)divisie_niet%27.html
Dit zou mooi zijn. Tenminste, als UPC de live-wedstrijden van PSV, Ajax en Feyenoord ook op het Voetbalkanaal gaat uitzenden, anders heb ik er nog steeds niks aan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 december 2004 @ 15:57:48 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24118230
morgen weten we meer, het laatste nieuws:
quote:
NOS stuurt clubs brief met uitleg over bod

Uitgegeven: 21 december 2004 10:05
Laatst gewijzigd: 21 december 2004 11:39

HILVERSUM - De NOS heeft maandag alle voetbalclubs in de eredivisie een brief gestuurd waarin de publieke omroep uitleg geeft over zijn miljoenenbod op de uitzendrechten.

Dat is twee dagen voor de achttien clubs de zes beschikbare zendpakketten voor radio en televisie toewijzen aan de diverse gegadigden.

Objectieve gronden

"We hadden behoefte om alles nog eens op een rijtje te zetten voor de clubs", zei directeur G. Dielessen dinsdag over de late actie. "De clubs nemen uiteraard een besluit over de biedingen, maar ik vind het van belang dat ze dat op objectieve gronden kunnen doen en niet op basis van een verkeerd beeld dat in de media is ontstaan."

Reuzenbod

Dielessen doelt op de mediaberichten van vorige week waaruit zou blijken dat de clubs al hebben gekozen voor het reuzenbod van media-ondernemer John de Mol.

"Zo zit het nog niet. De clubs hebben zich daar gelukkig ook van gedistantieerd, zo is ons verzekerd door de Eredivisie CV. Toch meenden wij dat het goed is om een helder beeld over ons bod te verschaffen. We noemen niet de bedragen, maar geven wel aan, hoe ons bod tot stand is gekomen."

De Mols mediabedrijf Talpa zou voor een bedrag van ruim 40 miljoen euro hebben geboden op het eerste en tweede uitzendrecht van de samenvattingen van alle eredivisiewedstrijden.

Ook de NOS heeft voor Studio Sport flink op het eerste uitzendrecht van de samenvattingen geboden, naar verluidt 32 miljoen euro. De NOS wil eveneens de vaste wedstrijd op vrijdag rechtstreeks gaan uitzenden en graag de radiorechten voor Langs de Lijn behouden.

Bedenkingen

Talpa heeft zo zijn bedenkingen bij de briefactie van de NOS. "Alle bieders hebben een toelichting kunnen geven aan de speciale mediawerkgroep van de ECV", aldus de woordvoerder van de nieuwe zender van De Mol. "Wij hebben ons dan ook keurig aan die procedure gehouden. Nu worden dan toch de clubs individueel benaderd, maar inmiddels bevreemdt niets mij meer in dit circus van jewelste. Het wordt alleen wel een beetje gènant richting de kijkers."

Grote toernooien

Talpa, de investeringsmaatschappij van John de Mol, heeft ook interesse in de televisierechten voor de grote titeltoernooien als het Europees voetbalkampioenschap in 2008 in Oostenrijk en Zwitserland en het WK in 2010 in Zuid-Afrika. Een woordvoerder heeft dat dinsdag bevestigd.

Het bedrijf is met de NOS al de strijd aangegaan over de samenvattingen van de eredivisiewedstrijden. Woensdag wordt duidelijk wie deze rechten krijgt. "We willen op onze zender op een serieuze manier voetbal gaan uitzenden. Met alleen de samenvattingen van de eredivisie kom je er dan niet", aldus de zegsman. "We hebben in dat kader zeker interesse in het EK in 2008 en het WK in 2010."

De uitzendrechten voor het komende WK in 2006 in Duitsland zijn al in handen van de NOS. De omroep heeft ook interesse voor de volgende titeltoernooien in 2008 en 2010.
mijn voorspelling:
Samenvattingen: John de Mol
2e recht samenvattingen: NOS
live wedstrijden: Canal+
Vrijdagavond wedstrijden live : RTL5
Radio: NOS
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24118597
Ik zou die open vrijdagwedstrijd wel extra leuk vinden. Krijg je bv ook eens Willem II-Heerenveen of Vitesse-Groningen op vrijdagavond Live op RTL5, want dat zal denk ik geen top-3 wedstrijd zijn, die gaan allemaal naar de decoder.

Is weer eens wat anders, en je kunt andere kleinere clubs/spelers beter volgen dan in een samenvatting van 5 mins.
pi_24118770
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:15 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Ik zou die open vrijdagwedstrijd wel extra leuk vinden. Krijg je bv ook eens Willem II-Heerenveen of Vitesse-Groningen op vrijdagavond Live op RTL5, want dat zal denk ik geen top-3 wedstrijd zijn, die gaan allemaal naar de decoder.

Is weer eens wat anders, en je kunt andere kleinere clubs/spelers beter volgen dan in een samenvatting van 5 mins.
Mee eens. Wat de top3 tegenwoordig laat zien is niet om aan te zien. Dan kijk ik liever naar een enthousiaste subtopper.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 december 2004 @ 16:34:16 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24118964
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:15 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

staat me iets van mij dat er van één ajax, feijenoord en psv wedstrijd tussen zit
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24119794
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Mee eens. Wat de top3 tegenwoordig laat zien is niet om aan te zien. Dan kijk ik liever naar een enthousiaste subtopper.
Ja mee eens (behalve AZ uiteraard ) met het voorbehoud dat ook weer niet elke subtopper of kleinere club altijd mooi speelt. Maar bv Vitesse, Heerenveen, Roda en Groningen : zie ik graag op zijn tijd eens een live wedstrijdje van ja.
quote:
staat me iets van mij dat er van één ajax, feijenoord en psv wedstrijd tussen zit
Je bedoeld elke week 1 van die 3 op vrijdag? Lijkt me sterk. Of alle 3 die clubs eenmaal per seizoen op vrijdag.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 december 2004 @ 17:18:20 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24119926
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:12 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

[..]

Ja mee eens (behalve AZ uiteraard ) met het voorbehoud dat ook weer niet elke subtopper of kleinere club altijd mooi speelt. Maar bv Vitesse, Heerenveen, Roda en Groningen : zie ik graag op zijn tijd eens een live wedstrijdje van ja.
[..]

Je bedoeld elke week 1 van die 3 op vrijdag? Lijkt me sterk. Of alle 3 die clubs eenmaal per seizoen op vrijdag.
elk van de topclubs speelt eenmaal op vrijdag in een live wedstrijd. dus alle 3 die clubs eenmaal per seizoen op vrijdag.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24120048
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

elk van de topclubs speelt eenmaal op vrijdag in een live wedstrijd. dus alle 3 die clubs eenmaal per seizoen op vrijdag.
Ahzo ja, d8 ik al. Meer als presentje om mensen de populairste clubs een keertje te laten zien aan iedereen, waarschijnlijk ook gedeeltelijk bedoeld als lokkertje voor de decoder.

Doet me denken aan de tijden dat Ajax-Feyenoord live op de NOS kwam zijn uit het pre-Canal+ tijdperk. Toen was alles nog gratis.
pi_24122598
Radiorechten blijven volgens de VI van vandaag gewoon bij de NOS, gelukkig.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:39:43 #188
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24122768
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
das goed nieuws wanneer word het nou officieel bekend gemaakt
pi_24123487
Morgen de TV.
www.thuisuiteten.nl
pi_24124397
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:38 schreef kavorka het volgende:
Dit stukje is weg gevallen uit de discussie, maar is zeker wel interessant. In Frankrijk heeft www.free.fr een totaalpakket met lekker snelle adsl-internetverbinding (15mb/s), gratis telefonie-abo met goedkope gesprekken (via IP??) en dus een volwassen televisiepakket. Volgens mij gaat dat dus keihard door dat koperdraadje van France Telecom (en dat draadje heeft KPN in Nederland ook overal liggen). Versatel zou dan dus via KPN gewoon de huiskamer in kunnen. Het is voor Nederland nieuwe techniek, maar internationaal bestaat het al een flinke tijd.

Iemand die hier meer van weet??

[ Bericht 0% gewijzigd door woooohaa op 21-12-2004 21:20:11 ]
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:36:44 #191
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24125327
gvd als het toch naar zon achterlijk commerciele zender gaat zeg

t hoort op de NOS en daar moet blijven ook!
OJAAJOH?
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:40:13 #192
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24125406
Trouwens de goudengids rechten zijn die ook nog in de etelage of blijft dat gewoon zo of wil de NOS die nou hebben
pi_24127881
15 Mbit/s haalt het bruutste ADSL-abbo hier nog lang niet. Vraag me af hoe Versatel het in 1 jaar wel gaat doen.
pi_24127957
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:14 schreef methodmich het volgende:
Morgen de TV.
Is er een tijdstip genoemd waarop het ongeveer bekend wordt gemaakt?
sig verwijderd door FA
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:35:11 #195
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24127985
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop 't

tv rechten is onbelangrijk, radio niet.
pi_24128049
Ze mogen overal aankomen, maar van Eredivisie voetbal bij Studio Sport blijf je af...die horen bij elkaar. Kan je straks na iedere goal zekere sms-en welk cijfer je de goal geeft, en na 5 minuten weer een commercial...gatver.....
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_24128186
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:37 schreef blupblup69 het volgende:
Ze mogen overal aankomen, maar van Eredivisie voetbal bij Studio Sport blijf je af...die horen bij elkaar. Kan je straks na iedere goal zekere sms-en welk cijfer je de goal geeft, en na 5 minuten weer een commercial...gatver.....
Ik neem aan dat John de Mol niet zo dom is om van voetbalsamenvattingen een commercieel programma te maken. Dan gaan de kijkers liever 's avonds om 21.00 voetbal kijken bij de NOS. .
Hoi.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 december 2004 @ 01:56:40 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24130671
wat een onzin, k hoop zelfs dat John de Mol de rechten krijgt. De NOS is jaen blijven hangen in de manier van verslaggeving van 10 jaar geleden. er is zoveel meer mogelijk. En dat gezeur over 19.00 het bord op school...... de tijd van uitzending ligt zelfs vast dus daar veranderd nix aan.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 22 december 2004 @ 09:52:37 #199
3485 kavorka
lure of the animal
pi_24133086
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:53 schreef woooohaa het volgende:

[..]

Dit stukje is weg gevallen uit de discussie, maar is zeker wel interessant. In Frankrijk heeft www.free.fr een totaalpakket met lekker snelle adsl-internetverbinding (15mb/s), gratis telefonie-abo met goedkope gesprekken (via IP??) en dus een volwassen televisiepakket. Volgens mij gaat dat dus keihard door dat koperdraadje van France Telecom (en dat draadje heeft KPN in Nederland ook overal liggen). Versatel zou dan dus via KPN gewoon de huiskamer in kunnen. Het is voor Nederland nieuwe techniek, maar internationaal bestaat het al een flinke tijd.

Iemand die hier meer van weet??
Canal+ (UPC/UPG) is inmiddels met 10 miljoen euro over het bod van Versatel gaan, dus ik verwacht dat de rechten van Ajax, PSV en Feyenoord gewoon bij Canal+ blijven (en dan naar het voetbalkanaal gaan).
  woensdag 22 december 2004 @ 10:42:58 #200
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24133948
Mooi, hoef ik Canal+ niet op te zeggen.
The Most Incredible, Baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')