quote:8/10/2004 - PSV wil geen camera's in de kleedkamer
(Van onze verslaggever JV)
BRON: Algemeen Dagblad
John de Mol wil met zijn mediabedrijf Talpa binnenkort meebieden op de uitzendrechten van de eredivisie. De Tv-producent ziet voor Ajax, PSV en Feyenoord grote commerciële mogelijkheden, als de uitzendrechten van de eredivisie bij hem terechtkomen. In een oriënterend gesprek met PSV bracht John de Mol o.a. naar voren camera's in de kleedkamers te willen ophangen. De kijker kan dan zelf zien wat daar vóór en na een wedstrijd gebeurt. PSV was volgens het Algemeen Dagblad niet gecharmeerd van dit idee.
de Mol zal zeker de samenvattingen willen hebben, daar wordt heel veel naar gekeken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
An sich is het niet verkeerd als John De Mol veel geld wil pompen in het voetbal, maar dan moeten er wel heldere afspraken gemaakt worden. Met Sport7 is men finaal de mist in gegaan. Wie de live-rechten krijgen maakt me weinig uit, maar de NOS moet wmb het recht kunnen behouden om de samenvattingen uit te zenden.
Als De Mol een nieuw sportkanaal op wil richten lijkt het me uitstekend, maar investeer dan niet alleen in het voetbal, maar in 'alle' sporten, anders kijken we straks weer naar een quiz met imbiciele vragen gepresenteerd door een Ron Boshard of meer van dat soort figuren
RTL en SBS hebben ook de uitzendrechten van de HCE, alleen mogen ze minder laten zien. Er is best een oplossing te vinden. Als John De Mol bijvoorbeeld 150 miljoen aan rechten wil betalen, moet je realistisch zijn, dan zouden de clubs gek zijn het niet te doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Mol zal zeker de samenvattingen willen hebben, daar wordt heel veel naar gekeken.
camera in de kleedkamer, k zie t al voor me, dan komt daar ook overal reclame te hangen.
Dat wil geen enkele speler/club volgens mij. Af en toe een camera binnen laten, Ok, dat kan nog. Maar een vaste camera. Nee, dat gaat gewoon te ver.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat van die camera's is natuurlijk een waardeloos idee
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:42 schreef YottaBrain het volgende:
Voetbal wordt niet meer volksport, verwacht ik.
Waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:42 schreef YottaBrain het volgende:
Voetbal wordt niet meer volksport, verwacht ik.
Daar zouden sommige negroide spelers een aardig slaatje uit kunnen slaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:51 schreef rubbereend het volgende:
camera in de kleedkamer, k zie t al voor me, dan komt daar ook overal reclame te hangen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:03 schreef keeper het volgende:
[..]
Daar zouden sommige negroide spelers een aardig slaatje uit kunnen slaan.
ja, logisch gezien heb ik er ook geen probleem welke zender het uitzendt, als het maar te zien is. maar ik kijk al zo'n 24 jaar elke zondag om 19:00 Studio Sport,,,, 'kzou het toch op een of andere manier jammer vinden als dat ineens *weg* is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:33 schreef rubbereend het volgende:
voor de duidelijkheid, de samevattingen moeten op een open zender, J. de Mol wil een open zender beginnen, dus hij gaat gewoon voor de samevattingen hoor. en als hij goede mensen haald heb ik er geen probleem mee als ik om 7 uur op zondagavond bij Noordzee TV moet aanschuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |