Vroeg klaarzettenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:13 schreef PeuRac het volgende:
FIPO
wat fucking snel btw, t gebeurt niet vaak dat we zo snel weer een SC hebben, hoelang heb je op F5 lopen rammen?
idd, gewoon weggooien, t zit toch maar in de wegquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:21 schreef Liejannuh het volgende:
Wie durfde die 2 lapjes stof van Paris Hilton net nou "kleding" te noemen???????
Gaat het weer over die slet dame?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:21 schreef Liejannuh het volgende:
Wie durfde die 2 lapjes stof van Paris Hilton net nou "kleding" te noemen???????
nee hoor, je weet toch waar het op uitdraait als zij gaat pratenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:27 schreef Xtreem het volgende:
Alleen moet ze wel iets in d'r mond hebben, zodat ze tenminste niet gaat praten
daar gaat -ie bij mij spontaan van hangen![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:29 schreef PeuRac het volgende:
ik kreeg net mn erste werk opdracht![]()
ik moet naar Jozef444![]()
![]()
![]()
vandaag, ik moet uiterlijk om 17u in Volkel zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wanneer?
-edit- polo :')
ik probeer om 16.05 vanaf tilburg west te verkassen.... jij gaat via nijmegen of denbosch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vandaag, ik moet uiterlijk om 17u in Volkel zijn
hoelaat pak jij de trein terug naar huis?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:37 schreef D-Devil het volgende:. Een polio
.
Sterf, krengquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nsb-t....spotten met ziektes
Dat weet ik nog niet, ik ga zodadelijk mn route bepalen, en dan ff kijken hoelaat ik de trein pak,en hoequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik probeer om 16.05 vanaf tilburg west te verkassen.... jij gaat via nijmegen of denbosch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |