enquote:ik wil nog even met popolon zoenen
quote:wat is er nou mooier dan ware liefde?
achter je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:20 schreef SCH het volgende:
waar is popolon?
nee dat is mijn vriendje DGquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
achter je?
geef hem dan ff zn zeep terugquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:22 schreef SCH het volgende:
[..]
nee dat is mijn vriendje DG![]()
Is het erg als ik die niet ken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:28 schreef Nyluzzz het volgende:
Heb die kalender eens even gecheckt en ik ben tegelijk jarig met Olaf Lindebnbergh![]()
volgens mij ajax opgeleid en via volendam en de graafschap nu bij AZ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:28 schreef Nyluzzz het volgende:
Heb die kalender eens even gecheckt en ik ben tegelijk jarig met Olaf Lindebnbergh![]()
Dat is hem ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij ajax opgeleid en via volendam en de graafschap nu bij AZ?
half europa staat erin en ik moet het nog steeds met Joost Volmer doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:33 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dat is hem ja.
Toch wel iets om trots op te zijn dat je je verjaardag met hem deelt![]()
weet je hoe lelijk die eruit zietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:38 schreef SCH het volgende:
Heb ik toch liever Tori Amos
Die is nu naar Schiphol om z'n liefje op te halen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:20 schreef SCH het volgende:
waar is popolon?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:47 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft die wekker uitgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |